Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=віртуальна агресія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 32.97/Z99
Назва : Інтерактивне спілкування
Місце публікування : Бібліотека Шкільного світу. Завуч. Бібліотека. - К.: Шкільний світ, 2014. - N 5. - С. 1-120. (Шифр Б649178/2014/5)
ББК : 32.97 + 74.00
Предметні рубрики (Галузі знань): Інтернет-- інтерактивне спілкування
Інтернет-- інтерактивне спілкування-- психологічний аспект
Інтернет-- етикет спілкування
Інтернет-- безпека дітей
Інтернет-- мова мережі
Інтернет-- негативний вплив
Вчителі-- підвищення кваліфікації-- Інтернет-технології
Освіта-- управління-- Інтернет-технології
Навчання-- інтерактивні технології
Загальноосвітні навчальні заклади-- управління-- використання інформаційно-комунікаційних технологій
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет-технології--соціальна мережа--соціальні сервиси--засоби комунікації--мережеві комунікації--чат (інформ.)--блоги--веб-форуми--веб 2.0--інформаційно-комунікаційні технології--хмарні технології--віртуальне спілкування--віртуальна агресія--інтернет-аддикція (залежність)--психологічна допомога--профілактика інтернет-залежності--безпечне спілкуванні в інтернеті--кібербулінг--грумінг--тролінг--контентні ризики--фішинг--фармінг--мова інтернету--інтернет-лінгвістика--комп’ютерний дискурс--комп’ютерний жаргон--сленг--емотикон--каомодзі--смайли--нетикет
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.200.51/Н 20
Автор(и) : Найдьонова, Любов Антонівна
Назва : Кібербулінг, або віртуальна агресія: способи розпізнання і захист дитини : методичні рекомендації
Місце публікування : Бібліотека "Шкільного світу". Психолог. Бібліотека/ Шкільний світ. - К.: Редакції загальнопедагогічних газет, 2014. - N 6. - С. 1-91. (Шифр БШС1/2014/6)
ББК : 74.200.51 + 88.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи
Кафедра загальної та практичної психології
Інтернет та психологічні проблеми
Інтернет-- безпека дітей
Інтернет-- негативний вплив
Інтернет і діти
Інтернет-- віртуальна агресія-- профілактика
Шкільний психолог-- співпраця з батьками
Шкільний психолог-- профілактика агресії в школі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): віртуальна агресія--булінг--діагностика булінгу--шкільний булінг--співпраця батьків і педагогів, психологів--шкільний психолог--соціальний педагог--години спілкування--профілактика кібербулінгу--булер-нападник
Зміст : Що значить слово “кібербулінг” і навіщо воно потрібне? ; Яку шкоду може завдати кібербулінг? ; Основні принципи профілактики і подолання кібербулінгу в школі ; Додатки
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.200.51/К 11
Назва : Кібербулінг, або віртуальна агресія: способи розпізнання і захист дитини
Місце публікування : Бібліотека шкільного світу. Краєзнавство. Географія. Туризм. Бібліотека. - К.: Шкільний світ, 2014. - N 6. - С. 1-92. (Шифр КГТ-1/2014/6)
ББК : 74.200.51 + 88.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Інтернет-- віртуальна агресія-- профілактика
Шкільний психолог-- профілактика агресії в школі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): шкільний булінг--віртуальна агресія
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Крученко С.
Назва : Кібербулінг як одна із форм психологічного насилля
Місце публікування : Вища школа: наук.-практ. видання/ М-во освіти і науки України. - Київ: Вид-во "Знання", 2017. - N 12. - С. 70-80. - ISSN 1682-2366 (Шифр ВШ-3/2017/12). - ISSN 1682-2366
УДК : 37.064:316.613.434
Предметні рубрики (Галузі знань): Інтернет-- віртуальна агресія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): булінг--віртуальна агресія--кібербулінг--психологічне насильство--освітне середовище--психологічний терор
Анотація: У статті розглядається явище “кібербулінг” як деструктивний феномен в освітному середовищі. Автор описує основні компоненти, форми та способи розпізнання нової форми агресії.
Знайти схожі

 
Статистика
за 27.07.2024
Кількість запитів 2988
Кількість відвідувачів 597
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя