Пошуковий запит: <.>K=гендерні особливості<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10 |
>1.
| Передерій Л. В. Переосмислення системи загальнолюдських цінностей. Зміна статусу жінки в ході війни. Всесвітня історія. 10 клас /Л. В. Передерій // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2013,N N 14/15.-С.28-32.
|
>2.
| Грошев И. В. Особенности речевого поведения мужчин и женщин/И. В. Грошев // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2013,N № 2.-С.80-93
|
>3.
| Стефаненко Е. А. Социодемографические аспекты гелотофобии в России/Е. А. Стефаненко, С. Н. Ениколопов, Е. М. Иванова // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2013,N № 2.-С.104-111
|
>4.
| Андросенко М. Э. Гендерные особенности социальных представлений об успешности/М. Э. Андросенко // Мир психологии. -Москва:Моск. психол.-соц. ун-т, 2013,N № 2.-С.240-246
|
>5.
| Емяшева Ж.В. Влияние детской травмы на накопление стрессовых событий и формирование суицидальных тенденций при аддиктивном поведении/Ж. В. Емяшева // Практична психологія та соціальна робота. -Київ, 2013,N N 5.-С.42-48
|
>6.
| Овсянникова Е. А. Анализ гендерных особенностей кадров в российском образовании/Е. А. Овсянникова // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 8.-С.77-81
|
>7.
| Гінзбург М. Д. Про гендерні особливості займенникових іменників кожний, усякий, жодний/М. Д. Гінзбург // Українська мова. -Київ:Ін-т укр. мови НАН України, 2014,N № 2.-С.94-106
|
>8.
| Собкин В. С. Понимание учителями причин агрессивного поведения школьников/В. С. Собкин, А. С. Фомиченко // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2014,N № 3.-С.24-36
|
>9.
| Жидкова Н. М. Соціалізація особистості. Людина і світ, 11 клас/Н. М. Жидкова // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2016,N N 4/5.-С.40-43.
|
>10.
| Даниленко Г. Медико-соціальні аспекти проблеми академічної успішності старших підлітків/Г. Даниленко, О. Щербакова // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2017,N N 11/12.-С.22-25.
|
|