Пошуковий запит: <.>K=громадянська компетентність<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17 |
>1.
| Рафальська М. Формування громадянської та соціальної компетентностей на уроках історії/М. Рафальська, О. Боярчук, Н. Герасим // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2018,N N 9.-С.19-25.
|
>2.
| Фольварочний І. В. Підготовка майбутніх фахівців до розвитку громадянського суспільства/І. В. Фольварочний // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2018,N № 2.-С.113-119
|
>3.
| Маліновська О. Творчий проект-екскурс до Дня захисника Вітчизни "Час згадати нашу славу"/Ольга Маліновська, Юрій Чаюк // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 10.-С.33–35.
|
>4.
| Рафальська М. Формування громадянської та соціальної компетентностей на уроках історії/М. Рафальська, О. Боярчук, Н. Герасим // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2018,N N 4/5.-С.10-12.
|
>5.
| Корінна Л. Школа становлення відповідального громадянина: цільові орієнтири та стратегічні підходи/Л. Корінна // Рідна школа. -К.:Преса України, 2021,N N 1/2.-С.38-42.
|
>6.
| Гриценчук О. О. Цифрові інструменти для створення та підтримки середовища освіти для демократичного громадянства у європейських країнах/О. О. Гриценчук, О. В. Овчарук // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2020,N N 2.-С.52-56.
|
>7.
| Пометун О. І. Особливості змісту і методика навчання учнів громадянської освіти/О. І. Пометун, Т. О. Ремех // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020,N N 1/3.-С.2-10.
|
>8.
| Мелещенко Т. Громадянська освіта в педагогічних закладах вищої освіти/Т. Мелещенко // Вища освіта України. -К.:"Педагогічна преса", 2020,N N 1.-С.78-85.
|
>9.
| Мирошніченко Т. Сприяємо громадянському самоствердженню учнів/Тетяна Мирошніченко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.39–42
|
>10.
| Малахова С. Розвиток соціальної та громадянської компетентностей старшокласників засобами телекомунікаційних проектів/С. Малахова, Т. Апалькова, Н. Фокіна // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 12.-С.61-65
|
>11.
| Боровська О. Формування громадської компетентності дошкільників/О. Боровська, Г. Токарєва // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014,N № 3.-С.58-64
|
>12.
| Куліненко Л. Педагогічна практика: компетентнісний підхід/Лілія Куліненко // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 1.-С.63-68
|
>13.
| Запасникова О. Виховання старшокласників як суб’єктів соціальної сфери життя громадянського суспільства/О. Запасникова, О. Лівенцев // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 12.-С.56-60
|
>14.
| Формування громадянсько-патріотичних цінностей гімназистів у контексті дослідно-експериментальної роботи навчального закладу/С. Мельник [и др.] // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2016,N N 8/9.-С.3-7.
|
>15.
| Кривошея В. М. Патріотичні та громадянські мотиви у творчості зарубіжних поетів/В. М. Кривошея // Зарубіжна література в школі:Видавнича група "Основа", 2017,N N 1/2.-С.7-15
|
>16.
| Канашко О. Громадянсько-патріотичне виховання та соціалізація особистості/О. Канашко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 6.-С.34-37
|
>17.
| Синьогіна О. Шкільна правова освіта як складова відкритого освітнього простору/О. Синьогіна // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 2/3.-С.61–64
|
|