Пошуковий запит: <.>K=громадянське виховання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 50
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Іванченко Н. Ігри народні завжди є модні: українські народні дитячі ігри зимового періоду/Н. Іванченко // Учитель початкової школи. -К.:Видавництво "Світич", 2014,N N 11.-С.54-56.
|
>2.
| Ігнатюк Т. Формування соціального досвіду дітей та учнівської молоді шляхом національного виховання/Т. Ігнатюк, В. Вальченко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2015,N N 7/8.-С.63-67.
|
>3.
| Андрущенко В. Європейський педагогічний досвід та національні традиції: гармонізація пріоритетів/Віктор Андрущенко // Вища освіта України. -Київ:Педагогічна преса, 2014,N № 3.-С.5-11
|
>4.
| Бех Іван Патріотизм має бути дієвим : сучасний підхід до патріотичного виховання/Іван Бех // Дошкільне виховання, 2016,N № 8.-С.2-3
|
>5.
| Бех І. Патріотичне і громадянське виховання: лінії зіткнення та розмежування/І. Бех // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2016,N N 8/9.-С.8-10.
|
>6.
| Богуславський М. В. Педагогічний світогляд О. І. Герцена/М. В. Богуславський // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 3.-С.30-34
|
>7.
| Богуш Алла Національно-патріотичне виховання в українському дитячому садку. Концепція Софії Русової та сьогодення/Алла Богуш // Дошкільне виховання, 2016,N № 2.-С.2-5
|
>8.
| Богуш Алла Патріотичне виховання починається з доброти. Педагогіка Добра у спадщині Василя Сухомлинського/Алла Богуш // Дошкільне виховання, 2014,N № 11.-С.4-7
|
>9.
| Боровська О. Формування громадської компетентності дошкільників/О. Боровська, Г. Токарєва // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014,N № 3.-С.58-64
|
>10.
| Бугай Л. О. Виховна година "Що означає бути громадянином своєї держави"/Л. О. Бугай // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2012,N N 16/17/18.-С.67-68
|
>11.
| Валуева Р.В. "Я - гражданин"/Р. В. Валуева // Воспитание школьников. -Москва:Школьная Пресса, 2013,N № 4.-С.31-33
|
>12.
| Вежевич Е. Помощь детям, оказавшимся в трудной жизненной ситуации/Евгений Вежевич // Социальная педагогика. -Москва:НИИ школьных технологий, 2012,N № 3.-С.57-66.
|
>13.
| Гончаренко О. Р. Вирішення завдань громадянського виховання у ДНЗ засобами образотворчого мистецтва з використанням спадщини В. О. Сухомлинського/О. Р. Гончаренко // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2014,N N 2.-С.13-21.
|
>14.
| Гончаренко О. Р. Шляхи впровадження ідей В. О. Сухомлинського у практичну роботу ДНЗ для вирішення проблем громадянського виховання дошкільників/О. Р. Гончаренко // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2014,N N 2.-С.8-13.
|
>15.
| Горб Т. Й. Громадянське виховання: інструменти дотику до особистості/Т. Й. Горб // Виховна робота в школі. -Х.:Основа, 2014,N N 3.-С.2-5.
|
>16.
| Горбатенко О. Утверджуючи світоглядні цінності/О. Горбатенко, Т. Давиденко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. -К.:Педагогічна преса, 2011,N N 5.-С.3-6.
|
>17.
| Дембіцька Н. І. Як громадяни беруть участь у житті демократичної держави. Правознавство, практичний курс, 9 клас/Н. І. Дембіцька // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2015,N N 12.-С.23-26.
|
>18.
| Дубровська Л. О. Теоретичні засади громадянсько-патріотичного виховання молодих школярів/Л. О. Дубровська, О. О. Дешко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2018,N № 2.-С.12-17
|
>19.
| Епштейн А. Д. Єврейські літні табори для старшокласників і формування багатоскладової національно-конфесіонально-громадської ідентичності молоді в сучасній Україні/А. Д. Епштейн // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2013,N № 3.-С.125-138
|
>20.
| Зінченко Н. Фольклорно-етнографічний нарис Анатолія Свидницького "Великдень у подолян": методичний аспект/Н. Зінченко, А. Шкарупа // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Антросвіт, 2013,N N 4.-С.12-14
|
>21.
| Заварзина Л. Э. П. Ф. Каптерев о сущности средней общеобразовательной школы/Л. Э. Заварзина // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 1.-С.88-98
|
>22.
| Захарова Э.Г. Роль краеведческого музея в воспитании гражданственности школьников/Э. Г. Захарова // Воспитание школьников. -Москва:Школьная Пресса, 2012,N № 10.-С.48-51
|
>23.
| Зростаємо громадянами України. Права дитини/Г. О. Артамонова [и др.] // Початкове навчання та виховання. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017,N N 6.-С.33-39.
|
>24.
| Кіян О. Виховання громадянськості в учнів молодшого підліткового віку засобами вчительсько-батьківської взаємодії/О. Кіян // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 4/5.-С.47-52
|
>25.
| Ковальов А. Сімейна практика української мови/А. Ковальов // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2022,N N 2.-С.21-12.
|
>26.
| Козирєва Н. М. Ідеї В. Сухомлинського в практиці роботи педагога-вихователя інтернатного закладу/Н. М. Козирєва // Виховна робота в школі. -Х.:Основа, 2014,N N 4.-С.2-6.
|
>27.
| Кузьмук Лідія Мистецтво жити разом : виховання толерантності у старших дошкільнят/Лідія Кузьмук // Дошкільне виховання, 2014,N № 10.-С.9-13
|
>28.
| Куліненко Л. Освіта як чинник формування громадянських якостей особистості/Лілія Куліненко // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 2.-С.33-39
|
>29.
| Куліненко Л. Педагогічна практика: компетентнісний підхід/Лілія Куліненко // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 1.-С.63-68
|
>30.
| Лук’янова С. День Державного прапора України : свято для дітей старшої групи/С. Лук’янова // Дошкільне виховання, 2018,N № 7.-С.34-36
|
|
|