Пошуковий запит: <.>K=групова робота<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Зобернюс О.П. Парная и групповая работа на уроках русского языка/О.П. Зобернюс // Русский язык в школе. -М.:ООО "Наш язык", 2008,N N7.-С.43-45
|
>2.
| Сергієнко А. Групові форми навчання як стимул ініціативності й розвитку читацьких інтересів старшокласників/А. Сергієнко // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2008,N N3.-С.7-10
|
>3.
| Білозерська Т. В. Поділ на групи як ефективний елемент інтерактивних методів навчання іноземним мовам/ Т. В. Білозерська // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N Кн. 2.-С.101-105
|
>4.
| Особливості організації тренінгу // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 5.-С.68–69.
|
>5.
| Бойко Т. Проектна діяльність учнів з використанням ІКТ на уроках англійської мови/Т. Бойко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 12.-С.31-34
|
>6.
| Кройтор З. А. Проектуємо модель уроку разом/Кройтор З. А., Фоменко О. А. // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2014,N № 27.-С.Фаховий сервер. - С. 20-1 - 20-8.
|
>7.
| Плакида Н. Метод проектів на уроці української літератури/Н. Плакида // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 12.-С.18-20
|
>8.
| Ковальова В. Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах компетентнісно орієнтованої освіти/Вікторія Ковальова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 2.-С.1–3
|
>9.
| Безсонова Ольга Соціо-ігрова взаємодія: загравання чи природний розвиток?/Ольга Безсонова // Дошкільне виховання, 2018,N № 9.-С.10-13
|
>10.
| 12 правил роботи в групі під час тренінгу // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 12.-С.[13].
|
|
|