Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (4)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (12)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=гуманізація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 119
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-119 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(05)/П 24
Назва : Педагогіка і психологія професійної освіти : Науково-методичний журнал. № 5, листопад
Вихідні дані : Львів, 2002
Кільк.характеристики :256 с
Колективи : Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр
Примітки : Бібліогр. в кінці ст
Ціна : 7.96 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Молодь-- цінності
Дистанційна освіта
Освіта в Україні-- освітні технології
Вчитель-- професійна підготовка
Менеджер-- підготовка
Обдарованість-- технічна обдарованість
Виховання-- моральне виховання
Народознавство
Студенти-- самовиховання студентів
ВНЗ-- навчально-виховна робота
Інформаційні технології
Музично-педагогічна освіта
Управління освітою
Професійно-технічна освіта
Хімія-- хімічна освіта
Медіапедагогіка
Праця-- психологічні умови
Навчання-- соціально-психологічне навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагог-хореограф--самовиховання студентів--соціально-психологічне навчання--гуманізація--сучасні освітні технології--хімічна освіта--модернизація
Зміст : Дилдактика, методика і технології навчання ; Психологія ; Проблеми виховання ; Проблеми управління ; Історія професійної освіти ; Зарубіжний досвід ; Наукове життя
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/Н 69
Автор(и) : Нісімчук, Андрій Сергійович, Падалка, Олег Семенович, Шпак, Олександр Тихонович
Назва : Сучасні педагогічні технології : навчальний посібник
Вихідні дані : К.: Просвіта: Пошуково-видавниче агентство "Книга Пам"яті України", 2000
Кільк.характеристики :368 с
Примітки : Бібліогр.: с. 363-365
ISBN, Ціна 966-7605-02-7: 12.40 грн.
ДРНТІ : 14.25
ББК : 74я73 + 74.20
Предметні рубрики (Галузі знань): Управління школою
Особистість-- розвиток особистості
Студенти
Викладачі вищих навчальних закладів
Наукова організація праці (НОП)
Спілкування педагогічне-- культура
Професійні навички
Освіта в Україні, 21 ст.
Зміст : Соціально-теоретичні основи педагогічних технологій ; Технологія навчально-пізнавальної діяльності ; Технологія виховного процесу ; Педагогічна технологія вищої школи
Анотація: На основі узагальнення досягнень педагогічної науки і практики розкриваються різноманітні проблеми і аспекти виховання. Значна увага приділена питанням становлення вчителя як особистості, оволодіння ним секретами педагогічної майстерності.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 371/Ф56
Автор(и) :
Назва : Філософія освіти і педагогіка: Науково-методичний збірник/ Гол. ред. В. В. Скрипка. № 1
Вихідні дані : Чернігів: ОІППО, 2003
Кільк.характеристики :66 с
Ціна : б/ц
ДРНТІ : 14.01.07
ББК : 74.00я43
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екологічна свідомість
Зміст : Проблеми соціалізації учнівської молоді/ В. І. Скрипка. Християнські мотиви виховання духовності в історії зарубіжної і вітчизняної педагогіки/ І. К. Матюша. Проблеми духовності людини на сторінках тижневика "Освіта"/ В. В. Перехейда. Філософські засади управління системою сучасної освіти/ О. І. Зюзько. Фразеологічна номінація рис характеру людини в сучасній англійській мові/ М. С. Градобик, О. В. Шустрова. Поняття задатків здібностей та обдарованості дитини/ А. А. Давиденко. До питання впливу нового змісту оцінювання на навчальний процес/ О. П. Мокрогуз. Зміст, форми і методи роботи школи перспективного педагогічного досвіду/ Н. В. Єрмак. Трудова діяльність як основа організації життя вихованців в умовах сучасної школи-інтернату/ Л. І. Антоненко. Формувати екологічну свідомість/ Н. О. Деркач. Гуманізація процесу навчання географії (з досвіду роботи вчителя географії СЗШ № 7 м. Ніжина Торжевської Олени Ромуальдівни)/ Л. М. Рукавіцина. Міжшкільний навчально-виробничий комбінат - дійовий засіб упровадженння концепції профільного навчання в старшій школі/ С. В. Овчар, Л. Л. Шестаковський.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/Н 34
Назва : Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : Збірник статей. Вип. XLI
Вихідні дані : К.: НПУ, 2001
Кільк.характеристики :230 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Ціна : 6.40, 3.00, грн.
ДРНТІ : 14
ББК : 74.58я5
Зміст : Головні фактори ризику та негативного впливу на здоров’я учня при роботі з комп’ютером/ В. С. Коваль, В. М. Курочкіна. Нові проблеми у професійній підготовці старшокласників/ Ю. М. Ковбаса. Соціальні аспекти виховання молоді у Японії/ І. М. Ковчина, О. Шубка. Шляхи впровадження в освітню практику диференційованого навчання/ С. В. Король. Екологічний тренінг з дошкільниками/ Н. М. Кот. Особливості системи підготовки учителя у швеції/ Н. В. Кошарна. бразно-стильові особливості ранніх оповідань В. Винниченка/ Л. В. Кравець. Інформаційне моделювання як засіб підвищення теоретичного рівня та практичної значущості результатів навчання з інформатики в педагогічному вузі/ С. М. Кравченко. Цілеспрямованість і самоконтроль як засоби підвищення ефективності педагогічної діяльності вчителя / Т. М. Куценко. Формування професійних навичок у студентів до проведення уроків зв’язного мовлення за картиною/ М. В. Кучинський. Самостійна робота студентів заочної форми навчання педагогічних вузів/ О. М. Кучменко. Регулятивна функція емоційної сфери в особистісному розвитку дитини дошкільного віку/ І. О. Лапченко. Екзистенційна проблематика повісті М. Коцюбинського "Тіні забутих предків"/ Ю. В. Лисак. Професійно-педагогічна підготовка студентів до формування комунікативно-мовленнєвої діяльності дітей/ І. О. Луценко. Проблемне навчання та гра як психологічні детермінанти розвитку мислення молодшого школяра/ Л. Л. Макарова. Цілі виховання як базисна культура особистості/ О. В. Матвієнко. Природа міжособистісних та внутрішньоособистісних конфліктів у ранньому юнацькому віці/ Л. П. Матяш-Заяц. Розвиток і становлення проблеми виховання дітей працею й грою у дошкільних закладах України у 20-30-ті роки ХХ століття/ М. І. Мельничук. Виховання громадянина: історичний аспект/ М. В. Михайліченко. Визначення факторів, які впливають на розвиток неповнолітнього - шлях до виховання гармонійної особистості/ О. С. Можайкіна. Система освіти в КНР в 50-х роках ХХ століття/ Е. М. Мокрицький. Підготовка майбутнього викладача вищої школи: психолого-педагогічний ракурс/ О. Г. Мороз, В. І. Юрченко. Емпатійність як умова формування пізнавального інтересу учнів / З. В. Огороднійчук. особливості організаційно-педагогічного забазпечення процесів здобуття загальної середньої освіти в сільському регіоні/ І. Г. Осадчій. Технологія формування економічного мислення у студентів педагогічного університету/ О. С. Падалка. Дослідження мотивації учіння молодших школярів (на матеріалі природознавства)/ О. М. Паламар. Поєднання логіки навчального предмета з логікою навчального процесу - необхідна передумова інтенсифікації навчання/ Г. Д. Панченко, М. С. Гордфйчук. "Гуманітаризація" і "гуманізація" у понятійно-термінологічному апараті педагогіки/ В. Ю. Пестушко. Метафоричні епітети у поезії Т. Г. Шевченка/ Л. В. Підкамінна. Актуальні завдання вузівського курсу методики дошкільного виховання дітей з тяжкими вадами мовлення/ Ю. В. Пінчук.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9/П 86
Автор(и) : Балл Г. О., Бастун М. В., Вихрущ А. В., Гордієнко В. І., Крюкова Д. Ф., Никоненко Л. В., Панченко В. І. , Перепелиця П. С., Побірченко Н. А., Помиткін Е. О., Рибалка, Валентин Васильович
Назва : Психологія особистісно орієнтованої професійної підготовки учнівської молоді : Науково-методичний посібник
Вихідні дані : К.; Тернопіль: Підручники і посібники, 2002
Кільк.характеристики :388 с
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти
ISBN, Ціна 966-562-752-X: 5.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.8 + 74.200.52
Предметні рубрики (Галузі знань): особистісно орієнтована освіта
гуманізація освіти
професійна орієнтація
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.35)/П 69
Назва : Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" : навчально-методичний посібник. Ч. 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2006
Кільк.характеристики :197 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Різночитання назви :Загл. обл.: Сучасні педагогічні технології
Ціна : 10.70 грн.
ДРНТІ : 14.07.09
ББК : 74я73 + 74.202.4я7
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічні технології
Технології навчання
Особистісно зорієнтоване навчання
Вальдорфська педагогіка
Школа Монтессорі
Інноваційні технології навчання
Зміст : ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД В ОСВІТІ ; Технологізація освіти. Історія виникнення. Етапи ; Педагогічна технологія як наука ; Технологічний потенціал учителя в аспекті реформування освіти ; Педагогічна технологія: антропологічний підхід/ К. Баханов; Л. Макрідіна; С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа. Технології в освіті/ О. Зубченко; Н. Чернега; Н. Зубаль; Т. Новикова. Педагогическая технология: Эволюция понятия/ О. Олійник; Л. М. Зламанюк; Н. Гоцкало; Т. Переверзев. Педагогические технологии: новый этап эволюции?/ Т. Гришина; С. Подмазін; І. Герасимчук; З. Роговська. Що ж таке технологія навчання?/ Л. Макрідіна; С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа. Історичні передумови формування технологічного підходу до навчання в західноєвропейських країнах/ Н. Чернега; Н. Зубаль; Т. Новикова; Л. Глазунова. Про трактування поняття "педагогічна технологія"/ Л. М. Зламанюк; Н. Гоцкало; Т. Переверзев; О. Іоновва. Технологічний потенціал учителя в аспекті реформування освіти/ С. Подмазін; І. Герасимчук; З. Роговська; О. Іоновва. Сучасні технології навчання/ С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНА ОСВІТА І ТЕХНОЛОГІЯ ; Особистісний підхід у педагогіці. Історія виникнення ; Особистісно орієнтоване навчання ; Особистісно орієнтовані технології ; Індивідуальність учителя й освітні технології ; Особистісно зорієнтоване навчання: сучасні підходи/ Н. Зубаль; Т. Новикова; Л. Глазунова; Т. В. Потапова. Учитель як фактор реалізації особистісно орієнтованої педагогіки/ Н. Гоцкало; Т. Переверзев; О. Іоновва; Я. Костін. Особистісно орієнтована освіта як особливий вид діяльності/ І. Герасимчук; З. Роговська; О. Іоновва. Психологія особистісно зорієнтованого навчання/ Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. Технологія особистісно зорієнтованого уроку/ Н. М. Крикун; Л. Бондарчук; О. Темченко. Методи особистісно орієнтованого наввання в школі/ Ю. Музиченко; В. Красновський; А. А. Гин. Особистісно зорієнтоване навчання - нова освітня парадигма/ С. Ящук; О. Литвяк; Т. Мостова. Особистісно зорієнтоване навчання/ Т. Бєлявцева, Т. Лобас; В. Волинський; Ш. О. Амонашвили. Урок у системі особистісно зорієнтованого навчання (функції та форма організації уроку)/ Т. Башинська; І. Богданов, О. Сергєєв; Ш. О. Амонашвілі. Психологічні показники особистісно зорієнтованого уроку/ Т. Новикова; Л. Глазунова; Т. В. Потапова. Особистісно зорієнтований підхід у творчій спадщині видатних педагогів/ Т. Переверзев; О. Іоновва; Я. Костін. Організація групової навчально-пізнавальної діяльності у навчання іноземної мови в школі/ З. Роговська; О. Іоновва. Групова навчальна діяльність школярів і гуманізація шкільної освіти/ О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. Групова форма роботи на уроках математики/ Л. Бондарчук; О. Темченко. Зарубіжний досвід організації групової роботи з учнями/ В. Красновський; А. А. Гин. Розвиток творчого потенціалу учнів у процесі проектно-технологічної діяльності/ О. Литвяк; Т. Мостова. Застосування методу проектів при формуванні пізнавальної активності учнів/ В. Волинський; Ш. О. Амонашвили. Проектувальна діяльність - основа взаємодії вчителя та учнів/ І. Богданов, О. Сергєєв; Ш. О. Амонашвілі. Проектные технологии на уроках и во внеурочной деятельности/ Л. Глазунова; Т. В. Потапова. Проектный подход и требования к учителю/ О. Іоновва; Я. Костін. Проектні технології в процесі становлення школи/ О. Іоновва. УРОКИ ВІЛЬНОГО ПОЛЬОТУ ; Метод проектів у освітніх закладах Канади/ Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. Як створити в шкільному колективі ситуацію успіху/ О. Темченко. До знань - через радість пізнання/ А. А. Гин. Ідея колективної творчої діяльності/ Т. Мостова. Класифікація комп’ютерних програмно-педагогічних засобів навчання/ Ш. О. Амонашвили. Школа сідає за комп’ютер/ Ш. О. Амонашвілі. ПРО ВАЛЬДОРФСЬКУ ПЕДАГОГІКУ ; Школа Монтессорі. Золоті зерна "буржуахної" педагогіки зійшли і на нашому шрунті/ Т. В. Потапова. Зміст Вальдорфської освіти - засіб розвитку особистості учня/ Я. Костін. Евритмія і малювання у вальдорфській школі/ О. Іоновва. ХАРАКТЕРИСТИКА ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ; Характеристика сучасного традиційного навчання ; Характеристика інноваційних систем навчання ; Технологія "педагогіки співробітництва" як втілення нового педагогічного мислення ; Шляхом інноваційного навчання/ К. Баханов. Інновації як умова ефективної організації навчально-виховного процесу у сучасній школі/ Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. Інновації: Від терміна до суті ; Управління інноваційними педагогічними процесами в закладах освіти ; Урахування типових помилок в управлінні інноваційною діяльністю ; Впровадження інноваційних підходів для підвищення компетентності педагогів/ О. Темченко. Конструктор урока/ А. А. Гин. Світ на ім'я Амонашвілі/ Т. Мостова. Антология вечно восходящей Истины/ Ш. О. Амонашвили. До школи - у шість років/ Ш. О. Амонашвілі. Упровадження освітніх інновацій/ Н. Васильченко. Технологія навчання фізики як системний спосіб організації навчання/ Т. В. Потапова. Програмово-методичне забезпечення модульно-розвивального навчання як інноваційна система/ Я. Костін.
Примірники : всього 95: Ч.З.№2(15), фб(1), ав(2), пед.(25), аб(57)
Вільні : Ч.З.№2(15), фб(1), ав(2), пед.(25), аб(57)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.35)/П 69
Назва : Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" : Навчально-методичний посібник. Ч. 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Кільк.характеристики :220 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Різночитання назви :Загл. обл.: Сучасні педагогічні технології
Ціна : 15.90, 0070214, грн.
ДРНТІ : 14.07.09
ББК : 74я73 + 74.202.4я7
Предметні рубрики (Галузі знань): Дистанційна освіта
Модульно-рейтингові технології навчання
Інтерактивне навчання
Педагогічні технології
Розвивальне навчання
Зміст : ОСНОВНІ НАВЧАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ ; Практичні можливості та дидактична доцільність інформаційних технологій ; Проблеми дистанційної освіти ; Адаптивна система навчання ; Інтерактивні технології навчання ; Проблемне навчання - основа розвитку здібностей учнів ; Модульно-розвивальне навчання ; Проектні технології в процесі становлення школи ; Особистісно зорієнтоване виховання: шляхи реалізації/ І. Бех. Гуманізація як системоутворюючий компонент реформування сучасної освіти та виховання/ Л. Хоружа. Педагогічна підтримка в особистісно зорінтованій парадигмі виховання/ О. Столяренко. Реалізуємо метод проектів/ Л. Стеців. Дистанційна освіта: учора, сьогодні, завтра/ С. Дичковський. Програма розвитку системи дистанційного навчання на 2004-2006 роки ; Про переваги модульно-рейтингової технології навчання/ М. П. Власко, О. В. Устименко. Від творчої особистості - до нових технологій навчання/ В. Паламарчук, С. Рудаківська. Модульно-розвивальне навчання як педагогічна технологія формування особистості/ Л. М. Волобуєва. До проблеми модульних технологій навчання/ В. Строганов. Учні з проблемами в навчанні: діагностика і допомога/ І. Бідюк, Г. Лабузна. Інтерактивні техніки навчання як засіб розвитку творчого потенціалу учнів/ С. Г. Крамаренко. Інтерактивність у навчальному процесі/ Л. Ампілогова. Інтерактивне навчання як сукупність технологій/ О. Пометун, Л. Пироженко. Нові педагогічні технології: інтерактивне навчання/ А. М. Мартинець. Використання інтерактивних освітніх технологій у навчально-виховному процесі/ Л. Лівандовська. Проблемне навчання як провідний метод розвивального навчання в умовах особистісно орієнтованої парадигми освіти/ М. А. Волосюк. Комп’ютерні технології навчання: сутність та особливості впровадження/ П. І. Сікорський. Модульно-тьюторська технологія/ Л. Дерев’янко. Індивідуальна освіта: принципи і рішення/ Н. Крилова. Технологія креативного навчання/ А. Сологуб. Адаптивне навчання: можливість чи необхідність?/ Н. Мірошкіна. Організація навчальної діяльності підлітків з низьким рівнем успішності/ М. Гриньова, К. Вовк. ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ ; Общие основы технологий развивающего обучения ; Система развивающего обучения Л. В. Занкова ; Технология развивающего обучения Д. Б. Эльконина - В. В. Давыдова ; Системы разивающего обучения с направленностю на развитие творческих качеств личности ; Личностно ориентированное развивающее обучение ; Технология развивающего обучения (Г. К. Селевко) ; Что такое ровивающее обучение?/ В. Репкин. Сучасна школа в системі розвивального навчання/ О. Дусавицький. Система розвивального навчання в дзеркалі шкільної практики/ О. Дусавицький. Психолого-педагогічні передумови основної школи в системі розвивального навчання/ О. Дусавицький. Навчаючи, розвивати й виховувати/ В. Паламарчук, Л. Данилевська. Розвивальне навчання: психологічне дослідження/ Л. Мар’яненко. Диагностика и развивающее обучение/ М. А. Мартинович. Учитель в системе развивающего обучения/ Б. Репкин. Розвивальний підручник: підходи до розуміння і створення/ А. Фурман. Що радує в дітях?/ Н. Мазур. Взаємозв’язок навчання і розвитку/ С. Максименко. Урок в VII классе по системе развивающего обучения/ О. Н. Вележева.
Примірники : всього 92: Ч.З.№2(15), пед.(25), фб(1), ав(2), аб(54)
Вільні : Ч.З.№2(15), пед.(25), фб(1), ав(2), аб(54)
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2001р.,N 3-4
Цікаві статті :
Ільченко О. І. Психологічні архетипи припущення у світлі еволюційної теорії Дарвіна та кібернетичної системи Всесвіту/ О.І. Ільченко (стр.34-42) Кл.слова: ДНК,Едукологія
Тищенко С. П. Психологічна компетентність педагога як складова професійного успіху/ С.П. Тищенко (стр.81-89) Кл.слова: Авторитет вчителя,Гуманізація навчання і виховання
Мойсеєнко Л. А. Психологія розуміння творчих математичних задач на різних етапах їхнього розв’язування/ Л.А. Мойсеєнко (стр.117-124) Кл.слова: Інтуїція,логіка
Сидоренко В. К. Розумовий розвиток школярів на уроках креслення/ В.К. Сидоренко, Н.П. Щетина (стр.111-117) Кл.слова: Мислення
Антонець М. О. Сімейні стосунки - первинна детермінанта формування самосвідомості в погодків/ М.О. Антонець (стр.124-132) Кл.слова: Дитинство
Шебанова В. І. Особливості комунікації і типу агресивного реагування молодших школярів/ В.І. Шебанова (стр.132-141)
Роєнко Л.М. Прийоми стимулювання трудової активності молодших школярів у предметно-перетворювальній діяльності/ Л.М. Роєнко (стр.142-150) Кл.слова: Трудове навчання
Остапчук О.Є. Система педагогічної діяльності вчителя : синергетичний підхід/ О.Є. Остапчук (стр.89-96) Кл.слова: Методика педагогіки
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тищенко С.П.
Назва : Психологічна компетентність педагога як складова професійного успіху
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - К.: Педагогічна думка, 2001. - N3-4. - С. 81-89 (Шифр ПП1/2001/3)
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.4
Предметні рубрики (Галузі знань): компетентність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): авторитет вчителя--гуманізація навчання і виховання
Знайти схожі

10.

Назва газети: Психолог. Шкільний світ -2005р.,N 6(лютий)
Цікаві статті :
Максименко С.Д. Психологічні проблеми модернізації освіти в Україні/ С.Д. Максименко (стр.3-6) Кл.слова: інновації,психологічна служба,гуманізація
Сарібіатов О. Соціологічні дослідження якості освіти/ О. Сарібіатов (стр.7-11) Кл.слова: шкільне середовище,освітня діяльність,психологічний комфорт учнів
Летцев В. "Він ніби народився бути професором..."/ В. Летцев (стр.12-15)
Шадура О. Подолання неуважності й проблем самоконтролю в молодших підлітків:корекційно-розвивальна технологія/ О. Шадура (стр.16-19) Кл.слова: діагностика,корекційна робота,саморегуляція
Панфілова М. Ігрові хвилинки з гіперактивними дітьми/ М. Панфілова (стр.20) Кл.слова: фізкультхвилинки
Лебєдєва Л. Корекція гіперактивності: поради арт-терапевта/ Л. Лебєдєва (стр.23-25) Кл.слова: ігри,дитина в сім’ї
Северіна Л. Бесіди з батьками/ Л. Северіна (стр.26-27) Кл.слова: батьківські збори,помилки батьків
Цікаві статті :
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Максименко С.Д.
Назва : Психологічні проблеми модернізації освіти в Україні
Місце публікування : Психолог. - К.: Шкільний світ, 2005. - N6(лютий). - С. 3-6 (Шифр П2/2005/6(лютий))
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 15
ББК : 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): модернізація освіти
розвиток дитини
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інновації--психологічна служба--гуманізація
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бочкарева О. В.
Назва : Этико-эстетическая направленность художественного диалога в образовании
Місце публікування : Искусство и образование: Журнал методики, теории и практики художественного образования и эстетического воспитания. - М., 2006. - N6. - С. 49-69 (Шифр ИО-1/2006/6)
Предметні рубрики (Галузі знань): гуманізація освіти
культура вчителя
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): хронотоп--художественный диалог--музыкально-педагогический диалог
Знайти схожі

13.

Назва журналу :Директор школи. Україна -2007р.,N 3
Цікаві статті :
Соловйов Ю. Профільне навчання: стан і перспективи/ Ю. Соловйов, О. Чернишов (стр.6-11)
Мерзлякова О. Профілактика культового впливу в освіті/ О. Мерзлякова, В. Пєтухов (стр.12-22)
Шихова Т. Профільне навчання у школі модульного типу/ Т. Шихова, В. Ночовка, О. Тимощук (стр.29-35)
Страцинська І. Психологічний супровід і гуманізація освіти/ І. Страцинська (стр.43-50)
Соломонюк О. Превентивна освіта витісняє класичну/ О. Соломонюк (стр.52-57)
Павлова Т. Традиції та реформи сучасної японської школи/ Т. Павлова (стр.68-71)
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Страцинська І.
Назва : Психологічний супровід і гуманізація освіти
Місце публікування : Директор школи. Україна: Науково-методичний журнал. - К.: Видавництво "Плеяди", 2007. - N3. - С. 43-50 (Шифр ДШУ1/2007/3)
Предметні рубрики (Галузі знань): гуманізація освіти
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кушнір В.
Назва : Особливості гуманістичного аспекту педагогічного процесу
Місце публікування : Рідна школа: Науково-педагогічний журнал. - київ: Преса України, 2007. - N4. - С. 27-30. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2007/4). - ISSN 0131-6788
Предметні рубрики (Галузі знань): гуманізація освіти
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дегтярьова Г.
Назва : Оновлене звучання традиційного уроку Конструктування уроків з використання інформаційних технологій в умовах гуманізайії освіти
Місце публікування : Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах/ Міністрество освіти і науки України, Видавництво "Педагогічна преса". - К.: "Педагогічна преса", 2007. - N2. - С. 34-38 (Шифр УМЛ:ШГЛК-1/2007/2)
Предметні рубрики (Галузі знань): Інформаційні технології
гуманізація освіти
Знайти схожі

17.

Назва журналу :Сіверянський літопис -2007р.,N 2
Цікаві статті :
Морозов В. Організації правозахисного руху в Україні в 1960-1980-х рр./ В. Морозов (стр.8-13)
Ясновська Л. До історії дослідження керамічного виробництва Чернігівщини в давньоруську епоху/ Л. Ясновська (стр.14-23)
Половець В. Половці: господарство, торгівля та зброя (ХІ-ХІІІ ст.)/ В. Половець (стр.24-30)
Токарєв С. Коропська сотня Ніжинського полку у другій половині ХVІІ-ХVІІІ століть/ С. Токарєв (стр.36-43)
Гапоненко Д. Історія утворення та діяльності Ніжинського Благовіщенського монастиря (ХVІІІ-ХІХ ст.)/ Д. Гапоненко (стр.44-48)
Гейда О. "Черниговские епархиальные известия": історія створення та діяльність (1861-1911 рр.)/ О. Гейда (стр.49-59)
Кобижча Ю. Реабілітаційний процес на Чернігівщині на початковому етапі викриття культу особи Сталіна (за офіційними матеріалами)/ Ю. Кобижча (стр.60-65)
Катоока Х. Духовний світ української та японської молоді в контексті весільного обряду/ Х. Катоока (стр.66-68)
Пиріг П. Селянське господарство Чернігівщини в першій половиніХІХ ст./ П. Пиріг, О. Любич (стр.69-75)
Дудар О. "Черниговские губернские ведомости" і Чернігівська громада: співпраця офіційного видання та опозиції/ О. Дудар (стр.76-79)
Тоцька Ж. Документальні публікації з історії Північного Лівобережжя на сторінках "Черниговских губернских ведомостей" (дореформенний період)/ Ж. Тоцька (стр.80-84)
Шкварчук В. Політичні репресії. Чиїми руками?./ В. Шкварчук (стр.85-91)
Слобожаніна Л. Розвиток історичного краєзнавства на Чернігівщині у другій половині ХІХ ст.: до постановки проблеми/ Л. Слобожаніна (стр.92-97)
Кушерець Т. Гуманізація суб’єкта історії в посткласичній філософії/ Т. Кушерець (стр.98-102)
Довбня В. Міфологіка пограниччя Полісся і Лісостепу та світогляд Г. Г. Ващенка/ В. Довбня (стр.103-108)
Терлецький В. Таємниці кулішезнавства рокриваються... (з нагоди 110-ої річниці від дня смерті Пантелеймона Куліша) / В. Терлецький (стр.116-118)
Абібуллаєв М. Шляхи забезпечення якості інноваційного розвитку підприємств/ М. Абібуллаєв (стр.140-143)
Міщук І. Особлива пріоритетність збереження біологічного і ландшафтного різноманіття України (економічний аспект)/ І. Міщук (стр.162-164)
Барановський М. Методичні підходи до визначення депресивності аграрних регіонів Полісся/ М. Барановський (стр.165-167)
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кушерець Т.
Назва : Гуманізація суб’єкта історії в посткласичній філософії
Місце публікування : Сіверянський літопис: Всеукраїнський науковий журнал. - Чернігів: Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка, Чернігівський інститут інформації, бізнесу і права МНТУ, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, 2007. - N2. - С. 98-102 (Шифр С295815/2007/2)
Предметні рубрики (Галузі знань): історія філософії
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кусаинова М. А.
Назва : Психолого-гуманистические принципы обучения: стратегия реализации
Місце публікування : Высшее образование сегодня/ Реферируемое издание ВАК России. - М.: "Роспечать", 2007. - N6. - С. 24-29. - ISSN 1726-667Х (Шифр ВОС -1/2007/6). - ISSN 1726-667Х
Предметні рубрики (Галузі знань): навчання особистісно-орієнтоване
гуманізація освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): систематизація навчання--оптимізація стратегії навчання--психологічний розвиток дитини
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бережная М. С.
Назва : Гуманизация современной педагогической парадигмы высшего образования
Місце публікування : Педагогические науки. - Москва: "Компания Спутник+", 2007. - N4. - С. 154-155. - ISSN 1728-8894 (Шифр П922132/2007/4). - ISSN 1728-8894
Предметні рубрики (Галузі знань): Вища освіта
гуманізація освіти
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-119 
 
Статистика
за 22.07.2024
Кількість запитів 143566
Кількість відвідувачів 1201
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя