Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=гуманізація освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-24 
1.
373.3/.5.042+[159.98:37](477)“199/200”
Д 11


    Дічек, Н. П.
    Індивідуалізація шкільного навчання і практична психологія в Україні: на перетині століть [Текст] / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2017. - N 2. - С. 74-82. - Бібліогр.: с. 80-81 (22 назви) . - ISSN 2304-0629
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--навчання--індивідуалізація
Кл.слова (ненормовані):
гуманізація освіти -- індивідуалізація навчально-виховного процесу в школі -- психологічна служба системи освіти -- шкільні (практичні) психологи
Анотація: У контексті висвітлення шляхів гуманізації шкільної освіти у період розбудови незалежної держави в Україні (1990-ті - початок 2000-х рр.) розкрито малодосліджений аспект - розширення потенціалу застосування індивідуалізації й диференціації навчально-виховного процесу засобами практичної психології. Відображено початкові кроки організації й діяльності новаційної на той час психологічної служби в освіті країни.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
372(075.3)
Я 45


    Якименко, Світлана Іванівна.
    Інтегрована особистісно-орієнтована технологія - продуктивна технологія наступності дошкільної та початкової освіти [Текст] : навчально-методичний посібник (практична педагогіка) для вихователів ДНЗ та вчителів ЗОШ 1-3 ст. / С. І. Якименко. - К. : СЛОВО, 2016. - 304 с. : іл., фот., табл. - (Нова школа). - Дод.: с. 216-299. - ISBN 978-966-194-256-0 : 110.00 грн.
УДК
ББК 74.102я73 + 74.202.242
РУБ 372(075.3)
Рубрики: Дошкільна освіта--підручники та посібники для ВНЗ
   Початкова школа--дидактика

   Педагогічні технології--дошкільна освіта--методичні матеріали

   Педагогічні технології--початкова освіта

   Особистісно зорієнтоване навчання

   Кафедра педагогіки

   Кафедра дошкільної освіти

   
Кл.слова (ненормовані):
дошкільний навчальний заклад -- практична педагогіка -- гуманізація освіти
Анотація: Посібник з інтегрованої особистісно-орієнтованої технології - технології наступності між дошкільним навчальним закладом та загальноосвітньою школою 1 ступеня - це модель спільної педагогічної діяльності з проектування, організації і навчально-виховного процесу з безумовним забезпеченням комфортних умов для дитини і педагога.

Примірників всього: 1
Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

3.


    Гаращук, Олена.
    Вдосконалення парадигми розвитку вищої освіти в контексті розбудови інноваційної економіки / Олена Гаращук, Віра Куценко, Ірина Содоль // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 102-108 : рис., табл. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.584(4Укр)
Рубрики: Вища освіта--розвиток
   Вища освіта--якість вищої освіти

Кл.слова (ненормовані):
інноваційна економіка -- вища освіта -- функції вищої освіти -- інновації -- парадигма -- інформатизація -- загальнотехнологічні знання студентів -- освітні послуги -- якість освіти -- бібліотеки ВНЗ -- цінність бібліотеки -- взаємодія ВНЗ з підприємствами -- інтеграція освіти і науки -- фінансування освіти -- управління -- мотивація -- гуманізація освіти -- суспільство знань
Анотація: Розкривається значення вищої освіти у формуванні інноваційної економіки; аналізуються сучасний стан розвитку освіти, її можливості у наданні якісних освітніх послуг; обґрунтовуються напрями вдосконалення парадигми розвитку вищої освіти, підвищення якості підготовки кадрів як важливої передумови розбудови економіки знань.


Дод.точки доступу:
Куценко, Віра; Содоль, Ірина

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
74.04(4Укр)
В 84


   
    Все про реформу освіти [Текст] : спецвипуск // Урядовий кур’єр. - 2011. - 16 грудня. - С. 1-12.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--реформування освіти
   Кафедра дошкільної освіти

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

   Дошкільна освіта в Україні

   Болонський процес--Україна

   навчання профільне

   Вища освіта в Україні

   освіта позашкільна

   освіта і законодавство

Кл.слова (ненормовані):
реформа освіти -- гуманізація освіти -- модернізація освіти


Знайти схожі

5.
74.104
П 56


    Поніманська, Тамара.
    Гуманізація освіти: радимося з Василем Сухомлинським [Текст] / Т. Поніманська // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2014. - N 9. - С. 4-8 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.104
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователь і дошкільник
Кл.слова (ненормовані):
гуманізація освіти -- майстерність вихователя


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
378.14:331.101.4
М 33


    Матвієнко, О.
    Гуманістична концепція ІТ-освіти як засіб формування соціального виміру діяльності майбутнього фахівця [Текст] / О. Матвієнко, М. Цивін // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2017. - N 12. - С. 56-64 . - ISSN 1682-2366
УДК
Рубрики: Вища освіта--гуманізація освіти
   Підготовка майбутніх ІТ-фахівців--гуманізація освіти

Кл.слова (ненормовані):
гуманізація освіти -- ІТ-освіта
Анотація: Стаття присвячена обґрунтуванню необхідності гуманізації ІТ-освіти як засобу формування соціального виміру діяльності майбутнього фахівця.


Дод.точки доступу:
Цивін, М.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
74
М 92


    Мухін, М.
    Гуманістична сутність педагогічних переконань і освітньої практики В. О. Сухомлинського / Михайло Мухін, Ігор Добрянський // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 8/9. - С. 13-19 : фотогр. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: Освіта в Україні--авторські школи
   Освіта в Україні--персоналії педагогів

   Виховання--методи--форми

Кл.слова (ненормовані):
гуманізація освіти -- гуманістичне виховання -- школа радості -- школа людяності -- взаємозв’язок -- самодіяльність -- народна педагогіка -- Павлиська школа -- авторські школи -- українські педагоги
Анотація: У статті проаналізовано педагогічні переконання великого гуманіста В. О. Сухомлинського і досвід роботи очолюваної ним Павлиської школи. багатогранна діяльність педагога-новатора розглядається як важливий етап в розвитку гуманістичної традиції у світовій педагогіці.


Дод.точки доступу:
Добрянський, Ігор; Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.
74
Л 77


    Лопушанська, Галина.
    Місія освітнього менеджменту й технологія його впровадження [Текст] / Г. Лопушанська // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 2/3. - С. 45-55.
ББК 74
Рубрики: Менеджмент освіти
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
гуманізація освіти -- демократизація освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
37.014.552(477-28)
С 79


    Стельмах, А. Г.
    Педагогіка партнерства в освітніх округах / А. Г. Стельмах // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 10/12. - С. 90–93.
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--освітні округи--педагогіка партнерства
Кл.слова (ненормовані):
демократизація освіти -- гуманізація освіти -- опорні школи -- соціальне партнерство -- освітні округи


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
88.4
М 42


    Медведская, Е. И..
    Педагогическая деятельность: сфера услуг или...? / Е. И. Медведская // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 5. - С. 19-28. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.4
Рубрики: Гуманізація освіти--суб’єкти освіти--позиції
   педагогічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
гуманізація освіти -- суб’єкти освіти -- позиції -- метод асоціацій -- позиції учня -- позиції батьків -- адміністрація школи -- позиція вчителя
Анотація: Аналізується проблема гуманізації стосунків між різними суб’єктами освіти. На основі аналізу асоціацій педагогів виявлено зміст позицій учня, батьків, адміністрації школи та вчителя. Дослідження показує, що непродуктивна позиція вчителя над учнем сьогодні змінюється на таку ж непродуктивну позицію під іншими суб’єктами освіти, що свідчить про деформації сутності ідеї гуманізації шкільного життя.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-24 
 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 93938
Кількість відвідувачів 1072
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя