Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (9)Рідкісна книга (1)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=гімназія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 102
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(09)(4УКР)/П 24
Назва : Педагогічна Харківщина : Довідник
Вихідні дані : Х.: Видавництво Круглова, 1997
Кільк.характеристики :160 с
Колективи : Міністерство освіти України, Харківський державний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди
ISBN, Ціна 966-7310-00-0: 3.60 грн.
ДРНТІ : 14.35.01
ББК : 74.03(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка України-- довідкова література
Вальдорфська педагогіка
Гімназія-- жіноча
Гімназія-- чоловіча
Освіта-- жінки
Географіч. рубрики: Харківщина-- освіта-- педагогіка
Харківщина-- періодика
Анотація: Це перша спроба зібрати з різних джерел матеріали про педагогів-засновників Харківського педагогічного інститутуі; різні типи навчальних закладів Х1Х та ХХ століття, про видатних освітян, науковців, що працювали на Харківщині, представників сучасних наукових педагогічних шкіл, заслужених вчителів і працівників народної освіти, вчителів - новаторів.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 9(4УКР)2/Г 61
Автор(и) : Головацький, Іван
Назва : Володимр Темницький і його рід
Вихідні дані : Львів: Монастир Свято-Іванівська Лавра: Свічадо, 2002
Кільк.характеристики :272 с.: іл., фотоіл
Примітки : Покаж. імен: с.264-267
ISBN (в пер.), Ціна 966-561-275-1: 7.20 грн.
ДРНТІ : 03.19
ББК : 63.3(4УКР)62
Предметні рубрики (Галузі знань): Гімназія
Студенти
Примірники : всього : Ч.З.№2(1), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(1), фб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 902.7(4Укр)/Б61
Автор(и) : Білевич, Лідія Юріївна, Ремарчук, Клавдія Федорівна
Назва : Витоки духовності: (З досвіду роботи етнографічного музею "Світлиця"
Вихідні дані : Чернігів, 2003
Кільк.характеристики :32 с
Колективи : Управління освіти Чернігівської міської ради, Гімназія № 31 гуманітарно-естетичного профілю м. Чернігова
Ціна : б/ц
ДРНТІ : 03.61.91
ББК : 63.52(4Укр)р
Предметні рубрики (Галузі знань): Народознавство
Українознавство
Національне виховання
Особистість-- розвиток особистості-- культура
Традиції
Зміст : З історії виникнення гімназійного етнографічного музею "Світлиця" ; Тексти екскурсоводів ; Слово про мою родину ; Наша родина ; Різдвяно-новорічний Брейн-Ринг ; Програма місячника з українознавства ; Весела Масляна ; Сценарій народного обряду коронування (посвята в парубки та дівчата)
Анотація: Розкрита історія створення музею, методика та професійна майстерність вчителів у формуванні творчої особистості засобами українського народознавства.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2004
Кільк.характеристики :254 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 12.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Болонський процес
викладання основ безпеки життєдіяльності
Вчителі-- підготовка
Майбутні вчителі
Зміст : ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Шляхи оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів у процесі вивчення педагогічних дисциплін у спеціалізованому педагогічному ВНЗ/ В. М. Глазиріна. Удосконалення професійної підготовки вчителів природничих дисциплін за спеціалізацією "Основи безпеки життєдіяльності"/ О. В. Пуляк, І. Л. Царенко, О. М. Царенко. Зміст диригентської підготовки спеціалістів на мистецьких і музично-педагогічних факультетах педагогічних університетів/ В. Ф. Кривозуб. Психолого-педагогічні вимоги до особистості викладача фахових дисциплін технічного закладу освіти/ С. О. Демченко. Основні технологічні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з сім’ями різних типів/ Т. І. Шанскова. Формування професійно-комунікативної грамотності майбутніх соціальних педагогів/ О. В. Паскаль. Теоретико-методичні аспекти підготовки майбутнього педагога до діагностичної діяльності/ А. П. Щербина. Теоретичні аспекти формування гуманістичної позиції майбутнього вчителя/ Б. М. Багай, І. О. Ковба. Педагогічна технологія формування лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи/ О. Б. Мамчич. Формування професійної культури майбутніх учителів іноземних мов на заннятях з основ екології як інтегративної педагогічної дисципліни/ Г. В. Марченко. Стан використання енциклопедично-довідникової літератури у системі неперервної професійної освіти/ С. В. Кривець. Некоторые проблемы гендерного образования в процессе профессиональной подготовки студента-филолога в педагогическом вузе/ Т. О. Доронина. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи у закладах освіти/ Л. М. Завацька, О. Г. Платонова. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до взаємодії з дитячими та молодіжними організаціями/ О. В. Лісовець. Мовленнєва компетентність як складова професійної підготовки фахівців дошкільного виховання/ А. М. Аніщук. Творча самоактуалізація як фактор професійного розвитку майбутніх учителів початкових класів/ Л. П. Перхач. Проблема підготовки майбутніх педагогів до навчання дорослих людей/ І. О. Зель. Підготовка майбутніх учителів до формування в учнів потреби у вдосконаленні/ Н. В. Білоусова. Системний підхід до професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи/ О. П. Хижна. Інформаційні технології в системі професійно-педагогічної підготовки вчителя фізики/ М. П. Бойко. Професійна готовність майбутніх учителів до співпраці з батьками школярів/ Н. М. Стрельнікова. Історико-педагогічний досвід як основа інновацій у підготовці працівників дошкільних закладів/ Т. А. Василенко. Роль фізичної культури в удосконаленні професійного становлення фахівців у вузі/ І. І. Заплішний. Інтегративний підхід при підготовці майбутніх робітників/ Н. О. Падун. Соціальна педагогіка як компонент змісту педагогічної освіти/ Н. М. Суховєєва. Підготовка соціальних педагогів до організації клубної роботи з учнівською молоддю/ Н. С. Останіна. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Інноваційні процеси у вищій освіті України у 20-ті роки XX ст./ Є. І. Коваленко. Формування комунікативної культури у майутнього вчителя в історії педвузів України (1917-1924рр.)/ О. В. Лавріненко. Нововведення у вищій школі у контексті наукової організації праці (80-ті роки ХХ століття)/ О. Аніщенко. Розвиток музично-педагогічної думки міста Ніжина на початку ХХ століття (1900-1933 рр.)/ Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. Проблема підготовки вчителів у теоретичній спадщині М. О. Лавровського та М. Є. Скворцова/ Н. М. Баленко. До питання історії музичної освіти на Чернігівщині/ О. П. Васюта. Професіоналізм у педагогічній освіті США/ С. В. Тезікова. Інноваційні підходи до підготовки вчителя у педагогічній спадщині М. І. Демкова/ Н. І. Бєлкіна. Педагогічні ідеї Г. Сковороди та проблеми вищої освіти в Україні/ І. О. Кулик. Професійна підготовка вчителів Чернігівщини на початку ХХ століття/ І. І. Киричок. З історії організації навчального процесу в Гімназії вищих наук князя Безбородька/ Т. О. Білик. Інновації в освіті Німеччини в умовах розвитку європейської інтеграції/ Н. В. Абашкіна. Сучасні підходи до акредитації педагогічних навчальних закладів в Англії та Уельсі/ Н. М. Авшенюк. Формування професійної компетентності педагогів у вищих навчальних закладах будівельного профілю України та Німеччини/ А. Корнілова. Досвід роботи зарубіжних науковців у впровадженні диференційованого підходу у навчанні іноземній мові у вищих закладах освіти/ Є. Є. Гончарова. Зміст і форми професійної підготовки профконсультантів служби зайнятості у ВНЗ Німеччини/ Н. Удовиченко. Про становлення і розвиток теорії реальної освіти у працях європейських педагогів/ Л. В. Кнодель; С. А. Нургалиева; А. І. Турчин; А. В. Василюк; В. В. Синявський; Л. А. Колбіна; О. Л. Мерзлякова; І. Я. Мищук. Тенденції професійної підготовки майбутнього вчителя рідної словесності у США/ О. М. Семеног. Новые подходы в сфере профессионального образования в Германии/ Л. В. Кнодель. Проблеми змісту підготовки соціальних педагогів у Німеччині/ Л. П. Євтушик. Проблемы интеграции высшего образования Казахстана в мировое образовательное пространство/ С. А. Нургалиева. Австрія: риси вищої освіти ХХІ століття і Болонський процес/ Т. В. Зінченко. Організаційно-структурні особливості сучасної системи підготовки вчителів для професійно-освітніх закладів у Німеччині/ А. І. Турчин. Математизація змісту шкільної освіти у США, Франції та Україні в ІІ половині ХХ століття. Порівняльний аналіз/ В. М. Благінін, М. В. Потапенко. Досвід демократичної Польщі: участь у Болонському процесі та інших планах освітньо-наукової інтеграції Європи/ А. В. Василюк. Демарш-французький метод рівності у здібностях/ О. І. Авксентьєва. ПСИХОЛОГІЯ ; Психодіагностичне і професіографічне забезпечення професійного навчання як важливий чинник підвищення його ефективності/ В. В. Синявський. Розвиток мотивації до творчості в студентської молоді/ Н. І. Литвинова. Особливості роботи кризових центрів соціально-психологічної допомоги молоді/ О. В. Михайленко. Діагностика сформованості особистісних цінностей майбутніх учителів початкової школи/ Л. А. Колбіна. Особливості становлення психотерапії у сфері гуманістичної педагогіки/ С. О. Борисюк. Використання тренінгу в підготовці майбутніх фахівців/ В. М. Котеленець, М. І. Вовковінський. Проблеми профілактики психологічного маніпулювання та контролю свідомості в молодіжному середовищі/ О. Л. Мерзлякова. Соціально-психологічні чинники професійної адаптації студентів педагогічного університету/ Н. В. Коваленко. Тренінг розвитку професійно-управлінського самовизначення майбутніх фахівців освіти/ О. П. Щотка. Психолого-педагогічні аспекти комп’ютеризації навчання фізики за модулями у педколеджі/ І. Я. Мищук. Екопсихологічна культура в професійній підготовці учнівської молоді/ В. І. Панченко. Формування в студентської молоді інтересу до творчої діяльності/ А. О. Коркунова.
Примірники : всього : Ч.З.№2(1), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(1), фб(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/З-41
Назва : Збірник наукових праць викладачів університету
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2006
Кільк.характеристики :
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 9.15 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.58я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): праці викладачів нду
Зміст : "Спонтанність" підписання угоди в "Біловезькій Пущі" 1991 р.: анатомія міфу/ О. Д. Бойко. Психолого-педагогічні чинники та умови моральнісного розвитку дітей дошкільного віку/ Ю. П. Никоненко. Естетичні засади традицій українського народу/ Н. М. Баранова. Реконструкція поняття "суспільство" та новий образ суб’єкта історії/ Т. В. Кушерець. Гоголь і Ніжинська гімназія: філософія як чинник розвитку творчого таланту/ М. М. Сич. Эвдемонизм и эвтаназия/ Ал. П. Бучин. Три понимания практики как отражение классовой структуры социально-товарной формации/ Ан. П. Бучин. Клуби як центри соціалізації студентської молоді вищої школи/ Н. С. Останіна. Управління стратегічним розвитком підприємства та його інформаційне забезпечення/ Т. М. Пахомова. Експресивна лексика як засіб організації контрастів у художніх текстах/ Н. І. Бойко. Український літературний авангард: пошук інтерпретаційних домінант/ О. Капленко. Міжмовна комунікація і проблеми перекладу/ А. В. Ролік. Інтонація як основний фонетичний засіб вираження емоцій у сучасному німецькому мовленні/ Н. І. Кожухівська. Структурно-морфологічні особливості власних прикметників у художній літературі кінця XIX -початку XX століття/ Л. І. Коткова. Функціонування сленгової лексики в українській художній літературі кінця XX - початку XIX століть/ О. О. Білець. Теоретичні основи формування мотивації учіння гри на фортепіано у школярів/ І. О. Ростовська. Єдність доведення і віри як принцип методичної підготовки майбутніх учителів мистецьких дисциплін/ Ю. О. Ростовська. Характерні риси педагогічного портрету Р. М. Гліера/ О. Спіліоті. Педагогічні проблеми формування діагностичних музично-виконавських умінь у студентів мистецьких факультетів закладів вищої освіти/ Л. І. Резан. Художньо-смисловий аналіз як метод досягнення художньо-змістовної сутності музичних творів/ В. М. Крицький. Розвиток мотивації та вольових якостей майбутніх учителів музики як умова формування їх готовності до інструментально-виконавської діяльності/ Л. В. Гусейнова. Музичний родовід Ніжина: риси мистецького життя етнічних меншин міста/ О. А. Кавунник.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), ІБв(1)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), ІБв(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 016:9/М 65
Назва : Місто Ніжин з найдавніших часів до 1917 року : Бібліографічний покажчик . -2-е вид., перероб. і доп.
Вихідні дані : Ніжин: Гідромакс, 2005
Кільк.характеристики :304 с
Колективи : Ніжинська міськрайонна благодійна організація "Благодійний фонд "Ніжен"
ISBN, Ціна 966-96563-0-3: 13.00 грн.
ДРНТІ : 03.19
ББК : 91.9:63.3(4Укр) + 63.3(4Укр)я1 + 63.3(4Укр-4Чер)я1
Предметні рубрики (Галузі знань): Історичне краєзнавство --Україна
Географіч. рубрики: Ніжин, місто-- історія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ніжинська старовина, збірник
Зміст : Історіографія. Бібліографія ; Ономастика. Топоніміка ; Геральдика. Сфрагістика. Нумізматика ; Ніжин з найдавніших часів до XVII століття ; Ніжин XVII-XVIII століть ; Ніжинські полковники. Чорна Рада ; ІНОЗЕМЦІ В НІЖИНІ ; ; Євреї в Ніжині ; Поляки в Ніжині ; Ніжин ХІХ - початку ХХ століття ; Промисловість. Ремесла. Манукфактури і фабрики ; Торгівля ; Культура Ніжина ; Релігія. Церкви і монастирі ; Освіта і наука. Школи, училища, гімназії ; Освіта і наука. Вищий навчальний заклад у Ніжині ; Бібліотека Ніжинської вищої школи ; Гімназія вищих наук і ліцей князя Безбородька (1830-1832) ; Фізико-математичний ліцей. Юридичний ліцей ; Історико-філологічний інститут ; Історико-філологічне товариство при Інституті князя Безбородька в Ніжині ; Медицина. Благодійність ; Ілюстрації. Фотографії
Примірники : всього : МРК(1), ав(1), ІБв(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : МРК(1), ав(1), ІБв(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 8У/Л 64
Автор(и) : Самойленко, Григорій Васильович
Назва : Література та культура Полісся : сборник научных трудов. Вип. 40 : Філологія, історія та культура Полісся на перетині думок
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Кільк.характеристики :252 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 15.00 грн.
ДРНТІ : 17.09.91
ББК : 83.3(4Укр)5 + 63.3(4Укр)52
Географіч. рубрики: Ніжин, місто-- історія
Зміст : Українське літературне бароко: художньостильові та образно-тематичні домінанти/ Т. О. Сидоренко. Рукопись из архива О. М. Бодянского (К истории обнаружения Е. Ф. Карским первого варианта "Наймычки" Т. Г. Шевченко)/ А. Карский. "Чесність з собою" як доктрина життя вільної особистості (на матеріалі творчості В. Винниченка)/ О. Ковальчук. Компаративное поле в "Вечерах на хзуторе близ Диканьки" Н. В. Гоголя/ Н. Н. Арват. Бытовая и учебная жизнь Гимназии высших наук кн. Безбородко в нежинских письмах Н. Гоголя/ Г. В. Самойленко. Вираження суб’єктивної позиції автора в художньому мовленні (на матеріалі прози Г. Косинки)/ Л. В. Бублейник. Історична топографія Ніжина (кінець Х - початок XVIII ст.)/ О. Ю. Москаленко. Український соціал-демократизм: зародження та специфіка/ М. І. Кравченко. Український патріот і конституціоналіст Георгій Андрузький/ Є. М. Луняк. Купівля-продаж землі з публічного торгу за повідомленнями судових приставів окружних судів України у 1015 році/ В. М. Шевченко. Участь творчої інтелігенції Чернігівщини в культурно-мистецому житті після звільнення від нацистських загарбників (1943-1945 рр.)/ Л. П. Ругаль. Сім’я художника Ю. Феддерса в Ніжині/ Г. В. Самойленко. Зміст випусків збірника "Література та культура Полісся" 1990 - 2007 рр.
Примірники : всього : Гогол. центр(1), ав(1), ІБв(1), Ч.З.№3(2)
Вільні : Гогол. центр(1), ав(1), ІБв(1), Ч.З.№3(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2008
Кільк.характеристики :172 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 24.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Зміст : Формування естетичного досвіду студентів філологічних факультетів вищих педагогічних навчальних закладів як педагогічна проблема/ М. П. Долматова. Модель формування соціальної відповідальності студентів педагогічного коледжу/ О. М. Кочерга. Організація дозвілля підлітків у позашкільному мікросоціумі як соціально- педагогічна проблема/ Ю. Возна. Динамічний і функціональний аспекти навчального завдання як динамічної системи/ О. В. Євсєєва. Педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій особистості/ О. О. Безносюк, Ю. Б. Медведєв, П. А. Папушин. Проблема міжпредметних зв’язків та інтегрованого навчання у педагогіці/ Н. О. Падун. Роль і значення родини у формуванні духовних потреб та інтересів у дітей засобами мистецтва/ С. М. Жуков. Учнівське самоврядування в педагогічній теорії та практиці/ В. М. Благінін. Формування здорового способу життя учнів засобами туризму/ М. М. Красновид, В. М. Серяков, В. М. Благінін. Вітчизняна практика соціально-педагогічної роботи з дітьми та молоддю з особливими потребами: чинники розвитку, проблеми, перспективи/ Н. М. Суховєєва. Діагностика рівнів сформованості потреби у самовдосконалення у молодших підлітків/ Н. В. Білоусова. Екологічні ігри як засіб формування екологічної культури молодших школярів/ С. Г. Прокопенко. Створення фаворабельних умов адаптації системи дошкільної освіти до Болонського процесу/ А. А. Харківська. Навчальні екскурсії з хімії в теорії та практиці навчанні хімії у загальноосвітній школі: історико-дидактичний аспект/ Н. І. Лукашова. Технологія розробки методичного забезпечення дициплін за принципами кредитно-модульної системи/ А. С. Шевчук. Формування гендерної культури ліцеїстів засобами реклами/ Т. І. Бутурлим. Особливості формування економічної культури в учнів загальноосвітньої школи/ С. Д. Булавенко. Модернізація засобів контролю для оптимізації навчально-тренувального процесу спортивного відділення/ С. М. Селюнін, М. М. Красновид. Формування національної самосвідомості школярів у хоровому класі/ К. В. Кабриль. Тестовий контроль навчальних досягнень студентів при вивченні історії педагогіки/ Н. І. Бєлкіна. Особливості викладання курсу "Неорганічна хімія" студентам агрономічного факультету в умовах кредитно-модульної системи навчання/ А. В. Шкодин. Можливості соціально-психологічного тренінгу в подоланні ідентичності студентської молоді/ О. В. Передера. Методика організації навчальної взаємодії викладача та студента у класі музичного інструменту/ В. В. Ревенчук. Інтернет-ресурси вчителя іноземних мов при навчанні аудіювання/ О. О. Чепела. Фамілієцентризм - імператив соціально-педагогічної роботи з сім’єю/ І. М. Трубавіна. Теоретичні аспекти формування професійних якостей майбутнього фахівця-юриста/ О. В. Михайленко. Організація самостійної роботи учнів початкової школи/ Г. С. Адамів. Утілення системи творчих завдань у процес розвитку педагогічної культури мавйбутніх учителів англійської мови/ Л. П. Помігуєва. Формування пізнавальної активності студентів у процесі підготовки до педагогічної діяльності/ Н. М. Стрельнікова. Метод "Портфолио" в системе подготовки будущих экономистов/ О. Н. Гончарова. Внесок Л. В. Щерби у розвиток мовознавства та методики викладання іноземних мов/ О. Н. Коваленко, І. Данильченко. Коменський Я. А. в історико-педагогічній спадщині вітчизняних учених-мовознавців другої половини ХІХ ст./ Н. М. Баленко. Класична гімназія при юридичному ліцеї та Історико-філологічному інституті князя Безбородька в Ніжині: до проблеми створення та функціонування/ О. В. Самойленко. Вплив поглядів К. Д. Ушинського на формування педагогічних ідей О. Ф. Музиченка/ Н. О. Ярмак. Навчання музичної імпровізації у європейському професійному музичному мистецтві в XVII - першій половині ХІХ ст. (історико-педагогічний аспект)/ О. М. Павленко. Зарубіжний досвід застосування новітніх інформаційно-комунікаційних технологій у професійному становленні вчителя/ Н. О. Постригач. Професійний розвиток учителя як педагогічна проблема (на матеріалі досліджень США)/ Т. В. Ларіна. Стандарт компетентності вчителів у педагогічному оцінюванні студентів (досвід США)/ В. П. Сливка. Морально-естетичне виховання: історичний аспект/ Н. Л. Біла, А. О. Давиденко. Генерал-лейтенант О. Д. Бутовський у міжнародному олімпійському комітеті/ М. Д. Зубалій, В. М. Зубалій. Шляхи формування лідерських якостей та вмінь студентів у вищій освіті США/ О. В. Пономаренко. Розвиток принципу індивідуального підходу в педагогічній спадщині педагогів- гуманістів епохи Відродження/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2008
Кільк.характеристики :196 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 58.90 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Професійна підготовка вчителя
Гендерне виховання
Зміст : Обгрунтування ролі категорій комунікативно-пізнавального аспекту в теорії навчання філологічних дисциплін/ Н. І. Логвинюк. Взаємодія як міждисциплінарне поняття/ Н. В. Гагіна. Про деякі аспекти формування екологічної культури школярів/ Н. О. Падун, Н. В. Горбушко. Стан дослідження феномена "ціннісне ставлення" у науковій літературі/ І. І. Тукач. Дидактичне моделювання іншомовного комунікативного середовища засобами мультимедійних технологій/ Н. В. Сорокіна. Особистісно орієнтований підхід до формування та розвитку творчої самостійної пізнавальної діяльності учнів/ О. М. Топузов. Модель управлінських рішень як організаційна умова ефективного функціонування системи науково-дослідної роботи студентів/ В. О. Степашко. Етапи та рівні сформованості методичної компетенції викладачів спеціальних дисциплін вищих аграрних навчальних закладів/ С. В. Толочко. Організаційно-педагогічні умови формування лідерських якостей та вмінь студентів/ О. В. Пономаренко. Впровадження сучасних інформаційних технологій у навчально-виховний процес - запорука розвитку особистості/ Т. В. Отрошко. Навчально-виконавська активність як метод навчання гри на фортепіано/ В. В. Ревенчук. До проблеми єдиного курсу шкільної історії/ В. О. Мисан. Сучасні підходи до підготовки вчителів початкових класів/ О. М. Попенко. Педагогічні умови формування економічної культури в учнів загальнооосвітньої школи/ С. Д. Булавенко. Використання комп’ютерних вправ для корекції граматичних навичок/ Г. С. Чекаль, Л. С. Панова, Г. М. Корнєйчик. Розвивальне навчання як шлях до творчого зростання особистості, її саморозвитку та самовдосконалення (з досвіду роботи)/ С. О. Кириченко. Розвиток теоретичного мислення в класах математичного профілю/ Н. П. Варущик. Ігрова навчальна діяльність на хореографічних заняттях у дітей молодшого та середнього шкільного віку/ В. М. Кирилюк. Розвиток умінь критичного мислення в процесі навчання написання англійською мовою рецензій на художні твори/ Н. М. Одегова. Підготовка батьків до гуманного спілкування з дітьми у сучасній школі/ Н. М. Стрельнікова. Принципи відбору художніх текстів для навчання читання на заняттях з іноземної мови/ М. П. Долматова. Формування творчої самостійності та інтелектуальної активності студентів у класі хорового диригування/ Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська. Ескпериментальна перевірка ефективності методики продуктивного навчання неорганічної хімії на лабораторних заняттях в аграрній вищій школі/ А. В. Шкодин. Способи формування соціокультурної компетенції учнів на основі текстів для читання англійською мовою/ С. І. Шевченко, М. О. Нікітіна. Формування громадянського компонента як складової готовності майбутніх аграріїв до реалізації міжнародних фахових програм/ І. В. Ляшенко. Педагогічні умови формування управлінської компетентності майбутнього керівника дошкільного навчального закладу/ Ю. Г. Новгородська. Зміст професійної підготовки майбутнього вчителя до організації дозвілля старшокласників/ Д. М. Карюченко. Теоретичні аспекти формування конструкторських умінь майбутніх інженерів-аграрників у процесі вивчення графічних дисциплін/ Т. П. Федорина. Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж. Сисмотсійна робота у системі професійної підготовки майбутнього вчителя/ Н. М. Юрченко. Софія Русова як історик педагогіки/ Є. І. Коваленко. Новгород-Сіверська державна гімназія ім. К. Д. Ушинського: минуле та сучасне/ В. М. Благінін. Діяльність ніжинського вйськово-спортивного комітету щодо мобілізації спорту в 1916-1917 рр./ В. В. Боровик. Ідея гендерного виховання в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського/ Т. І. Бутурлим. Педагогічні проблеми математики в спадщині І. Ф. Тесленка/ О. В. Орел. Дослідження педагогічних поглядів видатних вітчизняних та зарубіжних персоналій у спадщині вчених мовознавців Лівобережної України (друга половина ХІХ століття)/ Н. М. Демченко. Реформування структури ступенів вищиї освіти в умовах Болонського процесу: досвід європейських університетів/ Н. М. Авшенюк. Порівняльний аналіз варіативності системи ECTS у країнах Європи та Україні/ А. А. Харківська. Вплив ідей конфуціанства на систему виховання в Японяї/ Н. Б. Катруца. Теоретичні основи підготовки викладачів професійно орієнтованих дисциплін в аграрних ВНЗ Нідерландів/ Н. С. Журавська. Роль навчальних планів у процесі інтернаціоналізації вищої освіти Канади/ А. С. Чирва. Підвищення якості професійної компетентності студентів НІНО у 1921 - 1927 роках/ О. А. Жук. Роль музики у німецьких реформаторських школах-інтернатах кінця ХІХ - початку ХХ століть/ І. О. Сташевська. Становлення педагогічної майстерностй у загальнопедагогічній підготовці вчителів вищими жіночими закладами освіти України на початку ХХ ст./ О. А. Лавріненко. Скандинавська освіта дорослих як соціальний інститут/ О. І. Огієнко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 8У/Л 64
Автор(и) : Самойленко, Григорій Васильович
Назва : Література та культура Полісся : збірник наукових праць. Вип. 47 : Віктор Забіла - поет-романтик (до 200-ліття від дня народження)
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :216 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 38.70 грн
ДРНТІ : 17.09.91
ББК : 83.3(4Укр)5-8 + 63.3(4Укр)52
Предметні рубрики (Галузі знань): Історія України-- походження українського етносу
Зміст : Віктор Забіла у колі українських та російських культурних діячів ХІХ ст./ Г. В. Самойленко. Поетична творчість В. Забіли у розвитку української літератури першої половини - середини ХІХ ст./ М. П. Бондар. Суб’єктна організація та образний лад поезії Віктора Забіли/ Є. К. Нахлік. Своєрідність культу страждання в поезії Віктора Забіли/ О. М. Моціяка. Образ долі у поезії Віктора Забіли/ О. М. Капленко. Естетика поетичного простору в творчості В. Забіли (постбарокова ретроспекція)/ Т. О. Сидоренко. Ідіостиль Віктора Забіли в контексті міфологічної площини українського романтизму/ А. М. Кайдаш. Стилістичний потенціал поетичного слова В. М. Забіли/ В. М. Пащенко. Віктор Забіла і Гімназія вищих наук/ Ю. В. Якубіна. Постать Віктора Забіли в історико-краєзнавчому контексті Борзнянщини/ М. А. Москаленко. Вивчення творчості ВІктора Забіли у школі/ О. В. Забарний. Архівні джерела та стародруки про творчу спадщину В. Забіли/ Г. В. Самойленко. Віктор Забіла (некролог)/ П. Куліш. Із збірки "Хуторна поезія"/ П. Куліш. В. Н. Забелла/ М. И. Петров. К биографии В. Н. Забелы/ М. Комаров. Неизданное стихотворение В. Н. Забелы/ М. Комаров. Ненадруковані байки В. М. Забіли/ М. Комар. Забіла В. і єго жартобливе "посланіє" до Шевченка/ В. Лукич. Роман Віктора Забіли (з оповідань моєї матері)/ Полтавка Наталка. Споминки про ВІктора Михайловича Забілу (до 25-річчя з дня смерті). 1895 р./ Б. Грінченко. Рассказы старожилов [о поэме В. Забелы] ; Поезії Віктора Забіли/ І. Франко; В. Гнатюк. До біографії та характеристики В. Забіли/ В. Гнатюк; В. Мировець. До біографії В. Забіли/ В. Мировець; А. Лященко. Життя і твори Віктора Забіли/ А. Лященко; Є. Кирилюк. Шевченко Т. Г. і В. М. Забіла/ Є. Кирилюк. Невідома збірка творів Віктора Забіли/ Є. Кирилюк.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), ІБв(1), Ч.З.№3(2)
Вільні : фб(1), ав(1), ІБв(1), Ч.З.№3(2)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 03.06.2024
Кількість запитів 7961
Кількість відвідувачів 1125
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя