Пошуковий запит: <.>K=гіперактивність<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Розділ 3. Консультаційна робота практичного психолога освіти // Психолог. Бібліотека. -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2005,N N2 (Технології психологічного консультування).-С.82-126
|
>2.
| Заваденко Н.Н. Факторы риска для формирования дефицита внимания и гиперактивности у детей/Н.Н. Заваденко // Мир психологии. -Москва:Рос.Академия образования. Моск.психолого-социальный ин-т, 2002,N N№ 3 (31).-С.196-209
|
>3.
| Увага: гіперактивні діти! // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2014,N № 2.-С.4.
|
>4.
| Казаннікова О. Стратегії допомоги молодших школярам з проблемами поведінки/Олена Казаннікова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 4.-С.6–8
|
>5.
| Кочерга О. Психофізіологічний портрет шестирічного першокласника/О. Кочерга // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 6.-С.21-25.
|
>6.
| Гуртавцова Алла Гіперактивність: особливість характеру чи нездоров'я?/Алла Гуртавцова // Дошкільне виховання, 2013,N № 11.-С.16-19
|
>7.
| Ілляшенко Т. Програма психолого-педагогічного супроводу дітей з гіперактивним розладом/Тамара Ілляшенко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 7.-С.10–13
|
>8.
| Бужинецька К. До проблеми вивчення гіперактивного розладу із дефіцитом уваги у дітей молодшого шкільного віку/К. Бужинецька // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.:Педагогічна преса, 2022,N N 2.-С.49-58.
|
>9.
| Рашковська І. Допомога батькам у вихованні дітей з розладами у поведінці/Ілона Рашковська // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 5.-С.46–49
|
>10.
| Бондарчук І. Гіперактивна дитина в школі: особливості поведінки, виховання та навчання/Ірина Бондарчук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 5.-С.1–4
|
|
|