Пошуковий запит: <.>K=гіперактивність<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19 |
>1.
| Коваленко Д. Інтерактивність і гіперактивність/Д. Коваленко // Математика в школі. -К.:Педагогічна преса, 2010,N N 3.-С.34-40.
|
>2.
| Гуртавцова Алла Гіперактивність: особливість характеру чи нездоров'я?/Алла Гуртавцова // Дошкільне виховання, 2013,N № 11.-С.16-19
|
>3.
| Бондарчук І. Гіперактивна дитина в школі: особливості поведінки, виховання та навчання/Ірина Бондарчук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 5.-С.1–4
|
>4.
| Цяцько А. Діти з "моторчиком"/А. Цяцько // Освіта України. -Київ:МОН України. Академія пед.наук.Профспілка працівників освіти і науки.ВАК України., 2011,N N 53/54 (18 липня).-С.13
|
>5.
| Бужинецька К. До проблеми вивчення гіперактивного розладу із дефіцитом уваги у дітей молодшого шкільного віку/К. Бужинецька // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.:Педагогічна преса, 2022,N N 2.-С.49-58.
|
>6.
| Рашковська І. Допомога батькам у вихованні дітей з розладами у поведінці/Ілона Рашковська // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 5.-С.46–49
|
>7.
| Дошкільне виховання - 2013г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>8.
| Математика в школі - 2010г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>9.
| Малахова А. Н. Методические рекомендации по коррекции гиперактивности у детей/А. Н. Малахова // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО "Издательство " Детство-Пресс", 2009,N N 7.-С.49-50.
|
>10.
| Освіта України - 2011г.,N 53/54 (18 липня) (Введено оглавление)
|
>11.
| Ілляшенко Т. Програма психолого-педагогічного супроводу дітей з гіперактивним розладом/Тамара Ілляшенко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 7.-С.10–13
|
>12.
| Кочерга О. Психофізіологічний портрет шестирічного першокласника/О. Кочерга // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 6.-С.21-25.
|
>13.
| Родителям и молодоженам: доктор Добсон отвечает на ваши вопросы/Центр общечеловеческих ценностей
|
>14.
| Розділ 3. Консультаційна робота практичного психолога освіти // Психолог. Бібліотека. -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2005,N N2 (Технології психологічного консультування).-С.82-126
|
>15.
| Овчаренко Н. І. Синдром дефіциту уваги і гіперактивності (СДВГ) обдарованої дитини як найпоширеніша причина хронічних порушень її поведінки/Н. І. Овчаренко // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2010,N N 4.-С.40-41.
|
>16.
| Шишков В. В. Синдром дефицита внимания с гиперактивностью (СДВГ)/В. В. Шишков, Ю. В. Гайдук, И. И. Марьенко // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО " Издательство "Детство-Пресс", 2012,N N 3.-С.4-6.
|
>17.
| Казаннікова О. Стратегії допомоги молодших школярам з проблемами поведінки/Олена Казаннікова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 4.-С.6–8
|
>18.
| Увага: гіперактивні діти! // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2014,N № 2.-С.4.
|
>19.
| Заваденко Н.Н. Факторы риска для формирования дефицита внимания и гиперактивности у детей/Н.Н. Заваденко // Мир психологии. -Москва:Рос.Академия образования. Моск.психолого-социальный ин-т, 2002,N N№ 3 (31).-С.196-209
|
|