Пошуковий запит: <.>K=дезадаптація<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 86
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Столяренко Л. Д. Основы психологии /Л. Д. Столяренко. - 2001
|
>2.
| Актуальні проблеми соціально-педагогічної роботи (модульний курс дистанційного навчання)/А. Й. Капська, О. В. Безпалько, Р. Х. Вайнола ; за ред. А. Й. Капської. - 2002
|
>3.
| Журавлев Д. Адаптация учащихся при переходе из начальной в среднюю школу/Д. Журавлев // Народное образование. -М.:Народное образование, 2002,N N8.-С.99-105
|
>4.
| Маценко В. Девіантна поведінка особистості/В. Маценко // Бібліотека "Шкільного світу". -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2003,N N5 (Психічне здоров'я дитини).-С.56-73
|
>5.
| Рудніцька І. Профілактика та корекція відхілень в особистісному розвитку/І. Рудніцька // Бібліотека "Шкільного світу". -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2003,N N5 (Психічне здоров'я дитини).-С.37-45
|
>6.
| Кочерга О. Дезадаптивна поведінка дітей/О. Кочерга, О. Васильєв // Бібліотека "Шкільного світу". -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2003,N N5 (Психічне здоров'я дитини).-С.10-23
|
>7.
| Сухарев А.В. Методические рекомендации по этнофункциональной психопрофилактике психической дезаптации у воспитанников детских садов/А.В. Сухарев, А.В. Радионова, А.К. Коляда // Журнал прикладной психологии. -М.:Издательский дом "ЭКО", 2003,N N1.-С.45-59
|
>8.
| Тимохин В. В. Возрастные границы стадий этнофункционального психического онтогенеза и влияние типа их прохождения на степень адаптации / дезадаптации/В. В. Тимохин // Журнал прикладной психологии. -М.:Издательский дом "ЭКО", 2003,N N4/5.-С.58-
|
>9.
| Лахтина Е. Проблемы в обучении и поведении у детей: в чем их причина/Е. Лахтина // Учитель. -М.:ООО "Приоритет-МВ", 2003,N N6.-С.39-40
|
>10.
| Иванов А.А. Финансовый менеджмент в условиях психической дезадаптации/А.А. Иванов // Журнал прикладной психологии. -М.:Издательский дом "ЭКО", 2003,N N3.-С.64-67.
|
>11.
| Плескач О. Особливості адаптації до школи/О. Плескач; // Бібліотека "Шкільного світу". -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2003,N N3(Психолог на батьківських зборах).-С.57-60
|
>12.
| Тихонова М. Емоційна дезадаптованість дітей/М. Тихонова // Бібліотека "Шкільного світу". -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2003,N N3(Психолог на батьківських зборах).-С.78-84
|
>13.
| Психолог. Шкільний світ - 2003г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>14.
| Тіхонова М. Емоційна дезадаптація дітей молодшого шкільного віку/М. Тіхонова // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2003,N N1.-С.27-30
|
>15.
| Марінушкіна О.Є. Проблема шкільної дезадаптації у дітей молодшого шкільного віку/О.Є. Марінушкіна // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2003,N N2/3.-С.10-12.
|
>16.
| Суртаева Н.Н. Конфликтное взаимодействие - основная причина дезадаптации учащихся/Н.Н. Суртаева, Н.Г. Милованова, О.А. Иванова // Химия в школе. -М.:Центрхимпресс, 2003,N N6.-С.2-6
|
>17.
| Дайджест школа-парк педагогічних ідей та технологій - 2003г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>18.
| Тихонова М. Емоційна дезадаптація першокласників/М. Тихонова // Дайжест школа-парк педагогічних ідей та технологій. -Київ:"Плеяда", 2003,N N1.-С.108-111
|
>19.
| Лупанина С. Программа по коррекции социальной дезадаптированности младшеклассников/С. Лупанина // Учитель. -М.:ООО "Приоритет-МВ", 2004,N N6.-С.16-19
|
>20.
| Виноградова Л. В. Интеллектуальный контроль как способ интерпретации эмоционально-трудных жизненных ситуаций /Л. В. Виноградова // Психологический журнал. -М.:Наука, 2004. т.Том25,N N6.-С.21-28
|
|
|