Пошуковий запит: <.>K=дезадаптація<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 86
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Кобильченко В. Адаптаційний потенціал особистості як внутрішній чинник успішної адаптації молодших школярів із порушеннями зору/В. Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 3.-С.64–75
|
>2.
| Журавлев Д. Адаптация учащихся при переходе из начальной в среднюю школу/Д. Журавлев // Народное образование. -М.:Народное образование, 2002,N N8.-С.99-105
|
>3.
| Актуальні проблеми психології. Т. 11:Психологія особистості. Психологічна допомога особистості/[редкол.: Чепелєва Н. В. та ін.] вип. 13. - 2014
|
>4.
| Актуальні проблеми соціально-педагогічної роботи (модульний курс дистанційного навчання)/А. Й. Капська, О. В. Безпалько, Р. Х. Вайнола ; за ред. А. Й. Капської. - 2002
|
>5.
| Пересунчак О. "Важкі" діти та їхня поведінка: Психологічний аналіз/О. Пересунчак // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2006,N N9(березень).-С.8 - 11
|
>6.
| Селиванова О. А. Взаимодействие социального педагога с детьми "группы риска"/О. А. Селиванова, В. В. Фалько // Педагогика. -М.:Педагогика, 2006,N N6.-С.58-62
|
>7.
| Тимохин В. В. Возрастные границы стадий этнофункционального психического онтогенеза и влияние типа их прохождения на степень адаптации / дезадаптации/В. В. Тимохин // Журнал прикладной психологии. -М.:Издательский дом "ЭКО", 2003,N N4/5.-С.58-
|
>8.
| Шкраба О. П. Выявление уровня девиантности подростков как условие её преодоления/О. П. Шкраба // Педагогическая диагностика. -М.:Народное образование, 2006,N N5.-С.101-105
|
>9.
| Козачёк О. Гиперактивный ребёнок: как его воспитывать и обучать?/О. Козачёк // Народное образование. -М.:Народное образование, 2009,N N 7.-С.197-201.
|
>10.
| Готовность первоклассников к обучению в школе/Г. С. Ковалева [и др.] // Народное образование. -М.:Народное образование, 2011,N N 6.-С.163-172.
|
>11.
| Шамеко Л. Діти даються батькам як винагорода.../Л. Шамеко // Шкільний світ, 2004,N N38(жовтень).-С.20-21.
|
>12.
| Дайджест школа-парк педагогічних ідей та технологій - 2003г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>13.
| Маценко В. Девіантна поведінка особистості/В. Маценко // Бібліотека "Шкільного світу". -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2003,N N5 (Психічне здоров'я дитини).-С.56-73
|
>14.
| Кочерга О. Дезадаптивна поведінка дітей/О. Кочерга, О. Васильєв // Бібліотека "Шкільного світу". -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2003,N N5 (Психічне здоров'я дитини).-С.10-23
|
>15.
| Коптяева С. В. Деловая игра для социальных педагогов "Взаимодействие педагогов с замещающей семьей в период адаптации"/С. В. Коптяева // Вестник психосоциальной и коррекционно-реабилитационной работы. -М.:Консорциум "Социальное здоровье России", 2013,N N 1.-С.20-36.
|
>16.
| Кришталь Т. В. Демонстративное расстройство личности у женщин как фактор супружеской дезадаптации /Т. В. Кришталь // Медицинская психология. -Х.:Харьковская медицинская академия последипломного образования, 2007. т.Том2,N N4.-С.18-21
|
>17.
| Белинская А. Б. Диагностика и социально-педагогическое сопровождение акцентуированных подростков/А. Б. Белинская // Вестник психосоциальной и коррекционно-реабилитационной работы. -М.:Консорциум "Социальное здоровье России", 2011,N N 3.-С.49-69.
|
>18.
| Деркач О. До школи з радістю та інтересом, або Казка на допомогу вихователю/О. Деркач // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014,N № 4.-С.38-46
|
>19.
| Рашковська І. Допомога батькам у вихованні дітей з розладами у поведінці/Ілона Рашковська // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 5.-С.46–49
|
>20.
| Лапінська І. А. Досвід використання інформаційних технологій та нестандартних уроків у наванні фізики дітей з особливими освітніми потребами/І. А. Лапінська // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2017,N N 7.-С.34-38.
|
|
|