Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (4)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (28)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=детермінація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-37 
1.

Вища школа - 2018г.,N 1 (Введено оглавление)
2.

Загірняк М. Уніфікація та детермінація вимог до підготовки PhD-дисертацій: недоцільне ускладнення чи необхідна умова?/М. Загірняк, А. Некрасов, В. Бахарєв // Вища школа. -Київ:Вид-во "Знання", 2018,N N 1.-С.7-18
3.

Соловйова Н. І. Інтеграційні процеси державного прогнозування: постіндустріальна детермінація/Н. І. Соловйова // Економіка України. -Київ:Преса України, 2014,N N 12.-С.29-38.
4.

Економіка України - 2014г.,N 12 (Введено оглавление)
5.

Історико-педагогічний альманах - 2014г.,N 2 (Введено оглавление)
6.

Фроленкова Н. Детермінація соціально-економічного та нормативно-законодавчого регулювання змісту дошкільної освіти Української РСР (друга половина XX століття)/Н. Фроленкова // Історико-педагогічний альманах. -К.:Міленіум, 2014,N N 2.-С.73-78.
7.

Малиш Л. Соціальна детермінація освітніх досягнень української молоді/Л. Малиш // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2013,N № 3.-С.26-44
8.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2013г.,N 3 (Введено оглавление)
9.

Воронов В. Т. Закономерность обратной конгруэнтности между внешним условием и основанием причины в двоякой детерминации травмы/В. Т. Воронов // Практична філософія. -К.:Центр практичної філософії, 2013,N N 4.-С.36-46.
10.

Гоч Р. Чинники довіри: концептуалізації та гіпотези/Р. Гоч // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2013,N № 3.-С.45-72
 1-10    11-20   21-30   31-37 
 
Статистика
за 27.06.2024
Кількість запитів 9170
Кількість відвідувачів 639
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя