Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=дитина з особливими освітніми потребами<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Примірне положення про команду психолого-педагогічнеого супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти : затверджено наказом МОН України від 08.06.2018 № 609
Колективи : Україна. М-во освіти і науки
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 1-4 (Дод). - ISSN 0321-1401 (Шифр Д199251/2018/10). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- інклюзивна освіта-- діти з особливими потребами
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивна освіта--психолого-педагогічний супровід--дитина з особливими освітніми потребами--команда супроводу--корекційно-розвивальні послуги
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гриньова М., Калініченко І.
Назва : Підготовка педагогічних працівників до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2018. - № 5/8. - С. 39–43: рис. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2018/5/8). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 5 назв.
УДК : 373.3/.5.091.12.011.3-051:37.043.2-056.2/.3](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Інклюзивна освіта-- підготовка педагогічних кадрів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підвищення кваліфікації--інклюзія--інклюзивне навчання--інклюзивна освіта--дитина з особливими освітніми потребами--психолого-педагогічний супровід--асистент вчителя
Анотація: У статті розглянуто основні нормативні та законодавчі акти, які регламентують упровадження інклюзії в освітній простір України. Визначено характеристики інклюзивних процесів. Зосереджено увагу на адаптації, модифікації, індивідуальній програмі розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Окреслено ключові напрями підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти, які працюють в умовах інклюзії. Представлено досвід реалізації регіонального навчально-просвітницького проекту "Розвиток інклюзивної освіти у Полтавській області". Його мета - розвиток педагогічної майстерності, інклюзивної компетентності педагогічних працівників Полтавської області шляхом організації їх навчання у міжатестаційний період; формування необхідних навичок та установок серед батьків дітей з особливими освітніми потребами з метою відстоювання права дитини на рівний доступ до якісної освіти, забезпечення їх економічної та соціальної незалежності у майбутньому.
Знайти схожі

 
Статистика
за 27.08.2024
Кількість запитів 78952
Кількість відвідувачів 683
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя