Пошуковий запит: <.>K=диференціація<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 132
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Євдокимов В. "Чотири кити" дидактичної моделі навчання учнів початкової школи всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України"/В. Євдокимов, І. Гавриш // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 10.-С.42-46
|
>2.
| Іванова О. Я. Диференціація й індивідуалізація навчання на уроках біології/О. Я. Іванова // Біологія. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2014,N N 25/26.-С.10-16.
|
>3.
| Ільїн Л. В. Озера та штучні водойми України: просторова диференціація та ресурси/Л. В. Ільїн // Український географічний журнал. -К.:Інститут географії, 2011,N N 3.-С.27-33
|
>4.
| Історія в школі - 2009г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>5.
| Історія України - 2013г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>6.
| Артемов В. Деонтологічна педагогіка як новий науковий напрям в освітньому процесі/В. Артемов // Вища школа. -К.:Т-во "Знання", 2016,N № 9.-С.57-66
|
>7.
| Археологія - 2010г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>8.
| Бєлоконєва Н. О. Диференціація навчання, комп’ютерні технології - один із шляхів підвищення мотивації на уроках інформатики/Н. О. Бєлоконєва // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2016,N N 2.-С.28-33.
|
>9.
| Біологія - 2014г.,N 25/26 (Введено оглавление)
|
>10.
| Барашева Д.Є. Диференціація впливу фактору вивчення іноземної мови на когнитивний розвиток індивіду й ідентифікацію особистості/Д. Є. Барашева // Практична психологія та соціальна робота. -Київ, 2013,N N 12.-С.43-48
|
>11.
| Башлер Ж. Нарис загальної історії/Ж. Башлер; пер. з фр. Є. Марічеа. - 2005
|
>12.
| Березівська Л. Д. Статус єдиної школи (1919) як проект диференційованого підходу до розвитку шкільної освіти в Україні/Л. Д. Березівська // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2011,N N 2.-С.34-37
|
>13.
| Березівська Л. Державна політика щодо диференціації організації і змісту шкільної освіти в Україні в імперську добу (кінець XIX ст. - 1917 р.)/Л. Березівська // Історико-педагогічний альманах. -К.:Міленіум, 2011,N N 2.-С.44-53.
|
>14.
| Березівська Л. Державна політика щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці у період "відлиги"/Л. Березівська // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 1/2.-С.54-60
|
>15.
| Березівська Л. Диференціація навчання як форма індивідуального підходу до дитини у працях українських педагогів (1917-1920 роки)/Л. Березівська // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 8/9.-С.75-80
|
>16.
| Березівська Л. Тенденції розвитку державної політики щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Україні/Л. Березівська // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 1/2.-С.66-71
|
>17.
| Бернвальдт Т. Формування мотивації навчальної діяльності майбутніх учителів в умовах сьогодення/Т. Бернвальдт // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 11.-С.60-64
|
>18.
| Бойко Н. І. Стилістична диференціація лексичного складу української мови в лінгвістичній спадщині М. А. Жовтобрюха та А. П. Грищенка/Н. І. Бойко // Література та культура Полісся. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N Вип. 84:Серія "Філологічні науки", № 7.-С.11-22
|
>19.
| Вісник Чернігівського національного педагогічного університету/Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка Вип. 103 Т. 1. - 2012
|
>20.
| Ванжа Н. В. Самостійна робота студентів економічних спеціальностей у процесі вивчення математичних дисциплін у вищих навчальних закладах/Н. В. Ванжа. - 2003
|
|
|