Пошуковий запит: <.>K=диференційоване навчання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Прищепа О. Диференційоване сприймання форми букви першокласниками під час письма/Ольга Прищепа // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 11.-С.17–19
|
>2.
| Шпарик О. М. Досвід використання диференціації навчання у загальній середній школі США як джерело модернізації шкільної освіти в Україні/О. М. Шпарик // Педагогіка і психологія. -київ:Державне видавництво " Педагогічна преса", 2017,N N 3.-С.24-31.
|
>3.
| Пучко А.О. Особливості диференційованого навчання старших учнів у сучасних вальдорфських школах Німеччини/А. О. Пучко. - 2015
|
>4.
| Сібільова А. Диференційовані завдання з української мови для 2 класу/Алла Сібільова, Наталія Зданевич // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 1.-С.14–17
|
>5.
| Хохліна О. До проблеми диференційованого навчання в інклюзивному просторі/О. Хохліна // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 2.-С.21–32
|
>6.
| Хлєбнікова Т. М. Особливості особистісно зорієнтованого навчання педагогів/Т. М. Хлєбнікова // Завуч. Усе для роботи. -Харків:"Основа", 2018,N N 17/18.-С.вкладка “Методист”. - № 74. - С. 28/12-28/16.
|
>7.
| Євенко О. Аудіали, візуали, кінестетики: диференційований підхід на уроках іноземної мови/О. Євенко // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2018,N N 3.-С.15-17.
|
>8.
| Бондар Л. Диференційований підхід до організації навчальної діяльності молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського/Л. Бондар // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2015,N N 5/6.-С.13-17.
|
>9.
| Сергіюк Н. О. Диференційований підхід у викладанні англійської мови/Н. О. Сергіюк // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2013,N № 6.-С.2-4
|
>10.
| Липова Л. Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи/Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 1/2.-С.56-60
|
|
|