Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=диференційоване навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Євенко, Олена
Назва : Аудіали, візуали, кінестетики: диференційований підхід на уроках іноземної мови
Місце публікування : Учитель початкової школи: Науково-методичний журнал: Видавництво "Світич", 2018. - N 3. - С. 15-17. (Шифр УПШ/2018/3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- уроки іноземної мови-- диференційований підхід
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): диференційоване навчання--уроки іноземної мови
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74/Л 61
Автор(и) : Липова, Людмила, Войцехівський, Михайло, Замаскіна, Поліна
Назва : Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи
Місце публікування : Рідна школа: щомісяч. наук.-пед. журн. - Київ: Рідна школа, 2011. - № 1/2. - С. 56-60. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2011/1/2). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 14 назв.
ББК : 74
Предметні рубрики (Галузі знань): навчання диференційоване
Допрофільна підготовка учнів
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Анотація: У статті висвітлюється основні вектори диференціації навчання, особливості диференційованого навчання в умовах профілізації освіти, забезпечення принципу диференціації навчання у допрофільній підготовці учнів, наголошується на необхідності створення умов для диференціації навчання з метою доомоги учням основної школи у виборі профілю навчання, розглядається диференціація змісту навчання для забезпечення профільного самовизначення особистості та її подальшої професійної самореалізації.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сібільова А., Зданевич Н.
Назва : Диференційовані завдання з української мови для 2 класу
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 1. - С. 14–17. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2018/1). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
УДК : 373.3.016:811.161.2]:371.31 + 371.31.04(470+571)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- уроки української мови в 2 класі
Початкова школа-- навчання-- диференційоване навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): уроки української мови в 2 класі--методика викладання--диференційоване навчання--диференційовані завдання--диференційований підхід--диференціація навчання--індивідуальні відмінності--індивідуалізація навчання--початкова школа--пізнавальна діяльність--2 клас
Анотація: У статті розповідається про диференційовані завдання, основне призначення, яких полягає в тому, щоб, знаючи і враховуючи індивідуальні відмінності у навчальних можливостях школярів, забезпечити для кожного з них оптимальний характер пізнавальної діяльності у процесі навчальної роботи.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.202.242/Х 45
Автор(и) : Хильчук, Ніна
Назва : Диференційоване навчання на уроках математики
Місце публікування : Учитель початкової школи: Науково-методичний журнал/ Видавництво "Світич". - К.: Видавництво "Світич", 2014. - N 4. - С. 16-19. (Шифр УПШ/2014/4)
ББК : 74.202.242
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- уроки математики
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): початкові класи--уроки математики в початковій школі--диференційоване навчання--розв’язування задач--евристична бесіда
Анотація: В додатку до статі подається евристична бесіда “Ознайомлення зі зв’язком між сумою і доданками” (1 клас) та фрагмент уроку в 4 кл. “Розв’язування задач на знаходження швидкості, часу, відстані”.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 24р10/О-53
Автор(и) : Олійник Т. А.
Назва : Диференційоване навчання хімії в загальноосвітній школі сільської місцевості з досвіду дослідно-експериментальної роботи
Місце публікування : Хімія: науково-методичний журнал. - Х.: Основа, 2014. - N 15/16. - С. 22-29. (Шифр Х195369/2014/15/16)
ББК : 24р10
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання хімії в школі
Навчання-- диференційований підхід
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): диференціація освіти--навчальний процес--диференційоване навчання
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 24р10/О-53
Автор(и) : Олійник, Тетяна
Назва : Диференційоване навчання хімії у школі сільської місцевості
Місце публікування : Біологія і хімія в рідній школі/ Педагогічна преса. - К.: "Педагогічна преса", 2014. - N 5. - С. 20-24. (Шифр БІХРШ/2014/5)
ББК : 24р10 + 74.24
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання хімії в школі-- диференційоване навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сільська школа--диференційоване навчання--навчання хімії--елективні курси--факультативні курси--освітній округ--освітня траекторія
Анотація: Додаток до статті: Анкета для учнів з метою аналізу ступеня їхньої задоволеності організацією.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Прищепа О.
Назва : Диференційоване сприймання форми букви першокласниками під час письма
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 11. - С. 17–19. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2017/11). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 2 назви.
УДК : 373.3.016:811.161.2]:371.31 + 37:001.32](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- навчання письма
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): диференційоване навчання--диференційований підхід--навчання письма--букви--якість письма--сприйняття форми--графічні помилки--письмова робота
Анотація: У статті розповідається про диференційований підхід до навчання письма в початковій школі. Наведено декілька прикладів різних графічних помилок і поради щодо їх запобігання.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.03(4УКР)/Б 81
Автор(и) : Бондар, Людмила
Назва : Диференційований підхід до організації навчальної діяльності молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського
Місце публікування : Рідна школа: Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - К.: Фенікс, 2015. - N 5/6. - С. 13-17. (Шифр РШ/2015/5/6)
ББК : 74.03(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): Історія педагогіки України, 20 ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): диференційоване навчання
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сергіюк Н. О.
Назва : Диференційований підхід у викладанні англійської мови
Місце публікування : Англ. мова та л-ра: наук.-метод. журн. - Харків: Основа, 2013. - № 6. - С. 2-4 (Шифр А491234/2013/6)
Примітки : Бібліогр.: 7 назв.
ББК : 81.43.21-90
Предметні рубрики (Галузі знань): Англійська мова-- методика викладання-- диференційований підхід
Викладання англійської мови в школі-- диференційований підхід
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): диференційований підхід--диференційоване навчання--творчий підхід--відкрита диференціація--напіввідкрита диференціація--прихована диференціація
Анотація: У статті розповідається про форми організації диференційованого начання на уроках англійської мови. Розрізняють відкриту, напіввідкриту та приховану диференціацію.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хохліна О.
Назва : До проблеми диференційованого навчання в інклюзивному просторі
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2019. - № 2. - С. 21–32. - ISSN 2312-2781 (Шифр ОДнв/2019/2). - ISSN 2312-2781
Примітки : Бібліогр.: 15 назв.
УДК : 376.091.31.04-044.332(477) + 376-056.2(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): диференційоване навчання--інклюзія--інклюзивне навчання--інклюзивний простір--діти з порушеннями розвитку--індивідуальний підхід--диференційований підхід--індивідуальні особливості--диференціація--діти з особливими освітніми потребами
Анотація: Розкрито сутність диференційованого навчання як педагогічної технології у контексті освіти дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному просторі. Розглянуто можливості її застосування як технології особистісно-орієнтованої педагогіки. Наведено класифікацію індивідуальних особливостей учнів, які мають враховуватися в диференційованому навчанні.
Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
Статистика
за 29.05.2024
Кількість запитів 14337
Кількість відвідувачів 960
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя