Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=довільна активність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Байєр О.М.
Назва : Психічна саморегуляція старших дошкільників (психолого-педагогічні умови розвитку)
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - К.: Компанія "СОЦИС", 2004. - N7. - С. 70-73 (Шифр ПП/2004/7)
ДРНТІ : 15.31.31
ББК : 88.834
Предметні рубрики (Галузі знань): психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічна саморегуляція--довільність поведінки--довільна активність--система фландерса
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88/М 80
Автор(и) : Моросанова В. И.
Назва : Развитие теории осознанной саморегуляции: дифференциальный подход
Місце публікування : Вопр. психологии: науч. журн. - Москва: Вопросы психологии, 2011. - № 3. - С. 132-144. - ISSN 0042-8841 (Шифр ВП 2/2011/3). - ISSN 0042-8841
Примітки : Библиогр.: 27 назв.
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): саморегуляція
Особистість-- саморегуляція
Анотація: Проаналізовано основні ідеї, етапи становлення і сучасний стан теорії усвідомленої саморегуляції в науковій школі О. О. Конопкіна. Розкрито положення диференціального підходу до дослідження саморегуляції на основі узагальнення результатів теоретичних і емпіричних досліджень індивідуальних відмінностей і стильових особливостей довільної активності людини в усвідомленому висуванні цілей та управлінні їх досягненням. Розвинуто уявлення про регуляторні основи темпераменту, характеру і самосвідомості людини. Обгрунтовано ефективність застосування диференціально-регуляторного підходу до вирішення задач психологічного супроводу навчальної і професійної діяльності.
Знайти схожі

 
Статистика
за 27.06.2024
Кількість запитів 117407
Кількість відвідувачів 1293
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя