Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (8)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=дорослий<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
158.9(075.3)
Б 55


    Бех, Іван Дмитрович.
    Виховання особистості [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2008. - 848 с. : іл. - ISBN 978-966-06-0490-2 : 79.50 грн.
    Зміст:
Особистісні цінності як духовні надбання людини . - С .9-33
Виховання в особистісному вимірі . - С .33-63
Кл.слова: дитина, виховна позиція
Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання . - С .63-120
Психологічні закономірності особистості в ранній юності . - С .109-120
Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці . - С .96-108
Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці . - С .88-95
Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці . - С .80-87
Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі . - С .121-154
Кл.слова: принципи функціонування, вихователь, дитина
Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних задач . - С .155-203
Кл.слова: спілкування, емоції, Я - теорія
ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ . - С .212-249
Виховний процес у вимірі філософії освіти . - С .212
Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації . - С .221-230
Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії . - С .231-241
Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості . - С .242-249
КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ . - С .250-268
Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості . - С .250-254
Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування . - С .255-268
ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ . - С .269-297
Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу . - С .269
Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності . - С .276-287
Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу . - С .288-297
ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .298-389
Сутність особистості у виховній перспективі . - С .298
Виховні інваріанти у розвитку особистості . - С .298-305
Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу . - С .356-366
Духовні цінності особистості у виховному діапазоні . - С .367-372
Виховання миролюбності у дітей . - С .373-380
Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті . - С .381-389
МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ . - С .390-404
Вихованець у дитячій соціальній ситуації . - С .390-397
Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин . - С .398-404
ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ . - С .405-425
Реалії виховання студентської молоді . - С .405-409
Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді . - С .410-417
Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах . - С .418-425
МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ . - С .426-488
Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання . - С .426-440
Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу . - С .463-482
ВОЛЯ ЯК ОСОБИСТІСНА ОНТОЛОГІЯ . - С .489-518
Вікові особливості вольового розвитку особистості . - С .499-503
Характеристика особистісної рефлексії . - С .504-509
ПСИХОЛОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ ВОЛЬОВОЇ СПОНУКИ . - С .519-557
Формування мотиву до рефлексії . - С .519-528
Модель рефлексії як складника вольового процесу . - С .529-531
Психологічні умови довільного прийняття рішення . - С .532-544
Особливості поведінки особистості . - С .545-557
МОВЛЕННЯ І ВОЛЬОВИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ . - С .558-582
Генетичні перетворення мовлення . - С .558-560
Внутрішнє мовлення як механізм довільної регуляції поведінки . - С .561-575
ВИХОВАННЯ НА ЗАСАДАХ ДОВІЛЬНОСТІ . - С .583-604
Відповідальність як виховна мета . - С .583-590
Відчуття провини в розвитку особистості . - С .591-604
МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПРОСТІР СУЧАСНОГО ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ . - С .605-656
Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні . - С .605-613
Законосфера інноваційного виховання . - С .614-621
Психологічні резерви виховання особистості . - С .622-628
Духовно-розвивальний потенціал розумового розвитку особистості . - С .622-628
Сенс життя в духовно-розвивальній траєкторії особистості . - С .636-639
Почуття успіху у вихованні особистості . - С .640-649
Справедливість - несправедливість у міжособистісних стосунках . - С .650-656
СПАДКОВІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .657-670
Спадкове й набуте як наукова проблема . - С .657-659
Природна емоційна основа виховання особистості . - С .660-666
Темперамент в особистісному розвитку людини . - С .667-670
ОСОБИСТІСТЬ У МЕЖАХ ШКІЛЬНОГО ВІКУ . - С .671-689
Молодший школяр . - С .671-679
Підліток . - С .680-684
Старшокласник . - С .685-689
КОНТУРИ ПРАВИЛОВІДПОВІДНОГО ВИХОВАННЯ . - С .690-721
Вихованець у контексті моральної культури людства . - С .691-695
Педагогічне регулювання виховної ситуації . - С .696-700
Оптимізація особистісно-розвитвального відношення "дорослий-дитина" . - С .701-706
Майстерність педагога у виховній взаємодії . - С .707-713
Таємниці виховання поступливої особистості . - С .714-721
ВЧИНОК ЯК ДУХОВНА КОНСТАНТА ОСОБИСТОСТІ . - С .722-793
ПСИХОЛОГІЯ ДУХОВНОСТІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО: СПРОБА МЕТОДОЛОГІЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇ . - С .794-811
Моральна самосвідомість особистості як предмет докладання педагогічних зусиль В. Сухомлинського . - С .794-798
Почуття сердечності у виховній спадщині В. Сухомлинського . - С .799-803
Екзистенційна теорія виховання В. Сухомлинського . - С .804-806
Життя як цінність у культурно-виховній інтерпретації В. Сухомлинського . - С .807-811
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю . - С .821-834
ББК 88.5я73 + 74.200я73
РУБ 158.9(075.3)
Рубрики: Виховання особистості
   Дошкільний вік--психологія

   Молодші школярі--психологія

   Підлітки--психологія

   Старшокласники--виховання

   Рання юність--психологія

   Я - теорія (психол.)

   Особистісно-орієнтоване виховання

   Фізичне виховання дітей

   Виховання миролюбності

   Виховання студентів

   Воля (психологія)

   Відповідальність

   Сенс життя

   Майстерність вчителя

   Вчинок (псих.)



Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\
Примірників всього: 29
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10)
Знайти схожі

2.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: ДС-1/2003/6 (лютий)
   Газета

Дитячий садок [Текст] : всеукраїнський часопис для педагогів-дошкільників. Шкільний світ. - К. : Шкільний світ, 1999 - . - Виходить двічі на місяць
2003р. N 6 (лютий)
Зміст:
Гізатулліна, Д. Проблеми діагностики психічного розвитку у дитячому садку / Д. Гізатулліна. - С.4
Єремєєва, В. Нейропсихологія спілкування: дитина й дорослий / В. Єремєєва. - С.6-7.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Єремєєва, В.
    Нейропсихологія спілкування: дитина й дорослий [Текст] / В. Єремєєва // Дитячий садок : Часопис для педагогів-"дошкільників". - 2003. - N6 (лютий). - С. 6-7.
ББК 88.5
Рубрики: Нейропсихологія
   Спілкування



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах

Знайти схожі

4.
Шифр: ДС1/2017/2
   Журнал

Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Виходить щомісячно
2017р. N 2
Зміст:
Білоус, Петро. Давня українська література: засіб пізнання і виховання чи мистецтво слова? / П. Білоус. - С.12-16.
Крисюк, Віра. Написання творів-роздумів у публіцистичному стилі : 11 клас / В. Крисюк. - С.16-20.
Паливода, Тетяна. Інтерактивні завдання як один із прийомів компетентнісного осмислення складних речень / Т. Паливода. - С.20-27.
Криворотенко, Ольга. Як мотивувати учнів до читання художніх творів / О. Криворотенко. - С.27-31.
Марушкевич, Лариса. Сучасний український патріотизм: який він? : урок за поезією Майдану / Л. Марушкевич. - С.31-34.
Николайчук, Наталія. ”Зове на бій Небесна Сотня за України майбуття..." : літературно-музична композиція / Н. Николайчук. - С.34-38.
Калита, Оксана. Засоби поляризації міфологізованих образів у ”Віршах з Майдану" Дмитра Павличка / О. Калита. - С.38-42.
Радчук, Віталій. Уроки Миколи Лукаша / В. Радчук. - С.42-48.
Задорожний, Василь. Драма митця / В. Задорожний. - С.48-51.
Гриневич, Олександра. Комунікативна модель ”дитина - дорослий" у сучасній українській підлітковій літературі / О. Гриневич. - С.51-54.
Мельничук, Ярослава. Ольга Кобилянська та її оточення / Я. Мельничук. - С.54-58.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
76.11
Г 85


    Гриневич, Олександра.
    Комунікативна модель ”дитина - дорослий" у сучасній українській підлітковій літературі [Текст] / О. Гриневич // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. - N 2. - С. 51-54. . - ISSN 0130-5263
ББК 76.11
Рубрики: Література--підліткова література
Кл.слова (ненормовані):
підліткова література -- комунікація


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: ВМДЗ/2017/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 2
Зміст:
Піроженко, Т. Двигун прогресу, або Гра як джерело розвитку дошкільників / Тамара Піроженко. - С.4–6.
Піроженко, Т. Відповідальність дорослого за дитячу гру: стратегічний орієнтир / Тамара Піроженко. - С.7–11.
Кондратець, І. Дитячі ігри очима дорослих, або Навчаємо педагогів бути активними учасниками дитячої гри / Інна Кондратець. - С.12–18.
Гра – дитина – дорослий : рефлексивна анкета для педагогів. - С.[19–21].
Корнєєва, О. Вихователі, які вміють грати, – виграють / Оксана Корнєєва. - С.22–27.
Шуть, М. Технологічна карта організатора гри / Микола Шуть. - С.[28–29].
Музика, О. Про непусті дитячі пустощі / Олена Музика. - С.30–33.
Соловйова, Л. Розвивальний потенціал рухливої гри у становленні довільної поведінки дошкільника / Людмила Соловйова. - С.34–39.
Гуменчук, В. Довжарики, як і малята, люблять в різні ігри грати / Валентина Гуменчук, Олена Маричева. - С.40–45.
Дідич, М. Кожному в пісочниці погратися хочеться / Марія Дідич. - С.46–51.
Карабаєва, І. Визначаємо рівень сформованості ігрової компетентності / Ірина Карабаєва. - С.52–58.
Тест "Ігрова діяльність". - С.59–60.
Основні форми методичної роботи. - С.[61].
Карабаєва, І. Розв’язуємо проблеми граючи, або Ділова гра в методичній роботі / Ірина Карабаєва. - С.62–64.
Проводимо ділову гру. - С.[65].
Усесвітній день авіації та космонавтики. - С.66–67.
Тертишна, Н. Космічна лабораторія : конспект бінар. інтегр. заняття для дітей ст. групи / Наталія Тертишна. - С.68–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
74.100.58
Г 75


   
    Гра – дитинадорослий : рефлексивна анкета для педагогів // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. [19–21].
ББК 74.100.58
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--сюжетно-рольові ігри
Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- гра -- педагогічні дослідження -- рефлексивна анкета -- сюжетно-рольові ігри -- ігрова діяльність
Анотація: У статті представлено анкету, що була використана в проведенні дослідження інформаційно-методичним центром управління освіти і науки Новоград-Волинської міської ради Житомирської області щодо визначення обізнаності педагогів дошкільних навчальних закладів з питаннями організації ігрової діяльності дошкільників, проблем, пов’язаних з цим напрямком роботи, та способів їх подолання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
Шифр: ІПУ/2019/6
   Журнал

Історія та правознавство [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. Учасник проекту ХНПУ ім. Г. С. Сковороди. - Х. : ТОВ "Видавнича група "Основа", 2003 - . - Виходить двічі на місяць
2019р. N 6
Зміст:
Машика, Віктор. 16 Всеукраїнський турнір юних правознавців очима члена журі / В. Машика. - С.2-6.
Артеменко, І. О. Тренінг "Навчально-методичні аспекти підготовки до ЗНО та ДПА з історії України" / І. О. Артеменко. - С.7-12.
Сидорчук, О. С. Політика як суспільне явище : Людина і світ. 11 клас / О. С. Сидорчук. - С.13-19.
Жебровська, Г. Ю. Захист прав неповнолітніх під час трудових відносин : Право. 9 клас / Г. Ю. Жебровська. - С.20-23.
Никитюк, А. О. Злочин. Кримінальний проступок. Кримінальна відповідальність неповнолітніх : Право. 9 клас / А. О. Никитюк. - С.24-28.
Стрельник, Олена. 10 важливих тез про традиційну українську родину і дитинство : за книгою І. Сердюка "Маленький дорослий.Дитина й дитинство в Гетьманщині XVIII ст." / О. Стрельник. - С.29-31.
Мистецька слава України : [художниця Марія Примаченко] / упоряд. Н. І. Харківська. - сайт http://journal.osnova.com.ua
На вкладках: Доброчинна діяльність гетьмана Івана Мазепи
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
94(477)"18"
С 84


    Стрельник, Олена.
    10 важливих тез про традиційну українську родину і дитинство [Текст] : за книгою І. Сердюка "Маленький дорослий.Дитина й дитинство в Гетьманщині XVIII ст." / О. Стрельник // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 6. - С. 29-31.
УДК
Рубрики: Історія України--Гетьманщина
Кл.слова (ненормовані):
українська родина -- дитинство в Гетьманщині -- вік укладання шлюбу -- модель сім’ї -- дитяча смертність -- двопоколінна родина -- фізичне насильство у сім’ях


Дод.точки доступу:
Сердюк, Ігор Олександрович ( кандидат історичних наук, науковець, педагог ; 1983 р. н.) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 14757
Кількість відвідувачів 495
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя