Пошуковий запит: <.>K=дослідницькі завдання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
|
Наумчик, П. Використання теоретичних дослідницьких завдань на уроках фізики [Текст] / П. Наумчик> // Фізика та астрономія в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N1. - С. 16-19
ББК 22.3 Рубрики: уроки фізики Кл.слова (ненормовані): дослідницькі завдання
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
| 81.411.1-90 О-60
Опановуємо методику створення дослідницьких завдань [Текст] : дослідження-відновлення> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - N 1. - С. 33-35.
. - ISSN 0130-5263ББК 81.411.1-90 Рубрики: Викладання української мови в школі--фразеологія Кл.слова (ненормовані): дослідження-відновлення -- дослідницькі завдання
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 81.411.1-90 О-57
Омельчук, Сергій. Дослідницькі завдання з морфології за провідним логічним прийомом як засіб формування в учнів загальнопізнавальних умінь : на матеріалі вивчення прикметника / С. Омельчук> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2013. - № 10. - С. 7-11. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 81.411.1-90 Рубрики: Викладання української мови в школі--морфологія--прикметники Кл.слова (ненормовані): прикметники -- загальнопізнавальні вміння -- дослідницький підхід -- дослідницькі завдання -- морфологія Анотація: Запропоновано зразки дослідницьких завдань з морфології за провідним логічним прийомом, спрямованих на формування в учнів основних загальнопізнавальних умінь, зокрема інформаційних, інтелектуальних, дослідницьких. Розроблені автором завдання, дидактичним наповненням яких є поетичні твори Ліни Костенко, можна використовувати на аспектних уроках української мови в основній і старшій школі в процесі вивчення прикметника, його лексичних особливостей, граматичних ознак, стилістичних функцій у мовленні.
Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>4.
| 81.411.1-1 Г 62
Голуб, Ніна. Основні принципи української орфографії [Текст] : 10 клас / Н. Голуб> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - N 10. - С. 24-28.
. - ISSN 0130-5263ББК 81.411.1-1 Рубрики: Викладання української мови в школі--орфографія Кл.слова (ненормовані): українська орфографія -- дослідницькі завдання -- орфограми буквені і небуквені -- бесіда -- тестові завдання -- уроки української мови
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 81.411.1-90 Р 69
Романенко, Юлія. Опановуємо методику створення дослідницьких завдань [Текст] : дослідження-класифікація / Ю. Романенко> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - N 6. - С. 27-29.
. - ISSN 0130-5263ББК 81.411.1-90 Рубрики: Викладання української мови в школі Кл.слова (ненормовані): дослідницькі завдання -- критерії розрізнення -- видові поняття -- родові поняття
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах
Знайти схожі
|
>6.
| 81.411.1-90 О-57
Омельчук, Сергій. Дієслова у формулюваннях умови дослідницьких завдань з морфології української мови / С. Омельчук> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2012. - № 2. - С. 13-17. - Бібліогр.: 2 назв.
ББК 81.411.1-90 Рубрики: Викладання української мови в школі--морфологія--дієслово Кл.слова (ненормовані): дієслова мислення -- когнітивна сфера -- рівні когнітивної сфери -- пізнавальна сфера -- рівні пізнавальної сфери -- когнітивні домени -- умови дослідницьких завдань -- морфологія української мови -- дослідницькі завдання Анотація: Статтю присвячено вивченню сутнісних характеристик дієслів у структурі формулювань умови дослідницьких завдань з морфології української мови з урахуванням рівня когнітивної (пізнавальної) сфери.
Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>7.
| 81.411.1 О-57
Омельчук, С. Дослідницькі завдання з морфології на основі логічних розумових операцій ( на матеріалі розділу "Прислівник") [Текст] / С. Омельчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 5. - С. 2-6
ББК 81.411.1 Рубрики: викладання української мови в школі--морфологія Кафедра методики викладання української мови та літератури методична допомога вчителям Ніжина Кл.слова (ненормовані): дослідницькі завдання -- логічні операції -- розумові операції
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>8.
| 63.3(4Укр)р10 Х 21
Харківська, Н. І. 5 клас : вчитимуться діти, й учителі [Текст] / Н. І. Харківська> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 22/23. - С. 2-5.
ББК 63.3(4Укр)р10 Рубрики: Викладання історії України в школі Навчання--методи--форми--засоби Уроки історії України в 5 кл. Кл.слова (ненормовані): практичне заняття -- пізнавальні завдання -- дослідницькі завдання Анотація: Стаття містить виступ члена-кореспондента НАПН України, доктора педагогічних наук, професора, завідувачки лабораторією суспільствознавчої освіти Інституту педагогіки НАПН України О. І. Пометун щодо нової форми організації навчання історії - практичних робіт.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Борисенко, Валентина. Дослідницькі завдання в системі мовної освіти [Текст] / В. Борисенко> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2013. - № 5. - С. 50-52. - Бібліогр.: 2 назви.
ББК 83.3(4Укр)р Рубрики: викладання української мови--профільне навчання Викладання української мови в школі--завдання--дослідницькі завдання Кл.слова (ненормовані): зміст навчання -- дослідницькі завдання -- профільне навчання -- мовна освіта -- дослідження -- дослідження-аналіз -- дослідження-спостереження Анотація: Використання дослідницьких завдань на уроках української мови сприяє урізноманітненню форм проведення занять з української мови, раціональній їх організації за належної активності учнів, оптимізації обсягу теоретичного матеріалу, актуалізації фактичного матеріалу, що посилює виховний потенціал завдань і вправ та спонукає до самовдосконалення, творчого підходу в розв'язанні проблеми й сприяє формуванню критичного мислення учнів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
|