Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=драматизація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-28 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Кільк.характеристики :182 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 24.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка вчителів іноземної мови
Майбутні вчителі іноземних мов
Зміст : Соціальний рівень методичної підготовки майбутніх учителів іноземної мови/ І. Ф. Андрійко. Навчання англійської мови спеціального вжитку з використанням комп’ютерних технологій/ П. Г. Асоянц, О. С. Синекоп. Тестовий контроль рівня сформованості іншомовної аудитивної компетенції студентів першого курсу мовного вищого навчального закладу/ Ю. М. Байда. Система навігації в електронному навчальному посібнику "Планування уроку англійської мови в початковій школі"/ О. Б. Бігич. Інтегровано-диференційний підхід до навчання діагностичного мовлення учнів загальноосвітньої школи/ Н. В. Богушевич. Методика подолання мовних труднощів у процесі навчання читання газетних текстів/ В. В. Волик. Особливості використання комп’ютерних технологій для реалізації комунікативного підходу до вивчення іноземних мов/ Ю. В. Гільчук. Організація аудиторної та самостійної роботи з метою формування граматичної компетенції в майбутніх учителів іноземної мови/ А. Й. Гордєєва. Організація читання оригінальних художніх творів студентами мовних вищих навчальних закладів/ А. М. Грицай, І. В. Колесник. Полікультурна освіта в системі професійної підготовки учителів в університетах США/ Я. Г. Гулецька. Актуалізація професійної компетенції майбутнього вчителя іноземних мов у полікультурному вихованні учнів/ А. О. Гулідова. Драматизація поезій на заняттях з іноземної мови/ О. П. Дацків. Науково-дослідна робота вчителів іноземної мови як засіб професійного розвитку на післядипломному етапі/ Л. Г. Дауменко. Державна політика США у галузі професійної іншомовної освіти на немовних факультетах університетів/ Д. В. Заіка. Використання інформаційних технологій як складова частина професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови/ В. П. Іванишина, І. М. Білогура. Підготовка вчителя іноземних мов до використання інформаційних технологій/ С. В. Івашньова. Використання комп’ютерного тестування в навчальному процесі/ С. В. Івашньова, О. І. Мірошниченко. Психолого-педагогічні особливості формування мовленнєвої компетентності вчителя німецької мови/ Н. В. Кіш. Using video in foreign language lerning/ І. Б. Ковальова, В. А. Сердюков. Інтеркультурна концепція викладання іноземних мов/ Н. О. Колесникова. Можливості комп’ютерної підтримки навчально-методичного комплексу з англійської мови для початкової школи/ О. О. Коломінова. Інформаційний стандарт учителя: досвід США/ В. В. Корнієнко. Зарубіжний досвід упровадження компетентнісного підходу в педагогічній освіті/ Т. Д. Кресан. Рефлексія як засіб професійного вдосконалення вчителів у США/ Т. В. Ларіна. Відбір комунікативних ситуацій для навчання іншомовного діалогічного спілкування/ С. П. Литвиненко. Електронне портфоліо майбутнього перекладача з дисципліни "Інформаційні технології у перекладі"/ Л. М. Малишкевич. Вивчення національних та регіональних типів вимови англоійської мови як компонент соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземної мови/ О. А. Мацнєва. Особливості підготовки вчителів іноземних мов для обов’язкової школи Королівства Швеція/ Л. Г. Мовчан. Опорні технології як засіб формування іншомовної лінгвокраїнознавчої компетенції на початковому етапі мовного ВНЗ/ А. М. Мормуль. Ефективність використання фонограми та відеофонограми для навчання емоціно-модальної інтонації/ Н. В. Мосьпан. Застосування навчальних диференційованих завдань як компонент професійної компетентності вчителя іноземної мови/ О. О. Нагорна. Експериментальна перевірка методики формування стратегічної компетенції в оволодінні німецькою мовою учнів загальноосвітньої школи/ Т. О. Олійник. Етапи навчання майбутніх учителів англомовного граматичного матеріалу в усному мовленні/ Л. К. Орловська. Використання авторських програм у курсі "Комп’ютерні технології навчання іноземних мов"/ О. А. Палій. О роли преподавателя в создании програмных средств, предназначенных для обучения иностранному языку/ М. Б. Петрова. Формування вчителя іноземної мови на заняттях з англійської дитячої літератури/ А. А. Полякова. Міжкультурний підхід до навчання іноземних мов як засіб навчання та формування особистості учнів середніх шкіл/ А. В. Попсуй. Чинники впливу на формування цілісної терії шкільного підручника з іноземної мови/ В. Г. Редько. Проектування спецкурсів як функція вчителів ділової англійської мови/ Н. М. Рекун. Профессиональная речь учителя немецкого языка как важная часть методической подготовки учителя иностранного языка/ Н. И. Реутов. Управление классом на уроках английского языка в средней школе/ А. В. Ржевська, Т. С. Гаркавенко. Knowledge Construction and Skill Development in Online Learning/ P. Serdyukov, R. A. Hill. Акредитація навчальних закладів як засіб підвищення якості педагогічної освіти (американський досвід)/ В. П. Сливка. Моделі фахової підготовки вчителів до викладання іноземних мов у початковій школі США/ В. В. Смелянська. Психолого-педагогічні особливості взаємодії викладача та студентів ВНЗ під час вивчення іноземної мови/ Н. В. Сопілко. Підготовка вчителя іноземної мови у контексті реформ, орієнтованих на стандарти: вітчизняний та зарубіжний досвід/ С. В. Тезікова. Теоретичне обгрунтування критеріїв та показників сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності "іноземна мова"/ І. Й. Халимон. Проект як залікове завдання курсу "Комп’ютерні технології навчання іноземних мов"/ Г. С. Чекаль, Н. М. Жилко, Є. О. Плотніков. До проблеми формування професійних умінь майбутнього вчителя англійської мови/ Г. С. Чекаль, Л. С. Панова. Зарубіжний досвід тестування професійних умінь учителя англійської мови/ В. В. Черниш. Особливості професійного розвитку вчителів у США і Японії: порівняльний аналіз/ Т. Г. Чувакова, Л. Б. Андрущенко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Відкритий урок : розробки, технології, досвід -2007р.,N 6
Цікаві статті :
Бойко С. Проектна діяльність позашкільного закладу/ С. Бойко (стр.3-12.)
Дробязко С. Доброта: Урок запитань і відповідей/ С. Дробязко (стр.13-16.)
Чернета Т. Я в цім світі не один: Урок-драматизація/ Т. Чернета (стр.16-20.)
Ольшанська Н. Техніка педагогічного спілкування/ Н. Ольшанська (стр.43-55.)
Григонене Г. Антикорупційне виховання на уроках/ Г. Григонене (стр.59-65.)
Ромадіна Л. Сучасні вимоги до уроку/ Л. Ромадіна (стр.66-79.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чернета Т.
Назва : Я в цім світі не один: Урок-драматизація
Місце публікування : Відкритий урок : розробки, технології, досвід: Науково-методичний журнал. - Київ: "Плеяди", 2007. - N6. - С. 16-20. (Шифр ВУ/2007/6)
Предметні рубрики (Галузі знань): виховання людяності
Анотація: Т. Чернета - вчитель Ніжинської гімназії № 3, переможець конкурсу журналу за травень 2007 року.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.134 : 7.021/Б90-229305
Автор(и) : Будянський, Дмитро Васильович
Назва : Формування педагогічного аристизму майбутнього вчителя гуманітарних дисциплін : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04-теорія та методика професійної освіти
Вихідні дані : Київ: НПУ ім. М.Драгоманова , 2006
Кільк.характеристики :19 с
Колективи : Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
ДРНТІ : 14
УДК : 371.134 : 7.021.42 + 792.028.028.3
ББК : 74.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Професійна освіта
автореферати дисертацій-- українська мова
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічний артистизм--педагогічна майстерність--театральна педагогіка--драматизація
Примірники :ІБв(1)
Вільні : ІБв(1)
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Слово і Час -2010р.,N 8
Цікаві статті :
Жулинський М. Національний центр філологічних наук/ М. Жулинський (стр.5-14)
Дончик В. Талант, позиція, праця і праця/ В. Дончик (стр.16-19)
Голобородько Я. Енергетична стильність глибини (Монади Миколи Жулинського)/ Я. Голобородько (стр.20-23)
Пагутяк Г. Микола Жулинський в образі Чеширськиого кота/ Г. Пагутяк (стр.33-34)
Мазепа Н. Коли і як "загинув" соціалістичний реалізм/ Н. Мазепа (стр.42-46)
Шпиталь А. Історичні романи Івана Білика/ А. Шпиталь (стр.47-53)
Романов С. Смерть і / як творчість у художньому всесвіті митця: Леся Українка/ С. Романов (стр.55-71)
Малютіна Н. Драматизація риторичних стратегій тексту у драматичних поемах Лесі Українки (до проблеми художнього мімезису)/ Н. Малютіна (стр.71-78)
Розвиток НДІ слов’янознавства і компаративістики
Філоненко С. Масова література: влада жанрів і жанрових канонів/ С. Філоненко (стр.81-93)
Анісімова Н. "Немов крізь пальці, витекли віки...": есхатологічна модель світу і "Бермудському трикутнику" Ігоря Римарука/ Н. Анісімова (стр.94-109)
Циховська Е. "Комплекс Адама" і "Дихотомія Андрогіна": два образа жінки в літературній традиції/ Е. Циховська (стр.109-114)
Новик О. Мотиви та образи творів Якова Щоголева: проявлення традиції/ О. Новик (стр.115-121)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 83.3(4Укр)/М 21
Автор(и) : Малютіна Н.
Назва : Драматизація риторичних стратегій тексту у драматичних поемах Лесі Українки (до проблеми художнього мімезису)
Місце публікування : Слово і Час: Науково-теоретичний журнал/ Національна академія наук України; Інститут літератури ім. Т.Г.Шевченка; Національна спілка письменників України. - К.: Фенікс, 2010. - N 8. - С. 71-78. - ISSN 0236-1477 (Шифр СіЧ-1/2010/8). - ISSN 0236-1477
ББК : 83.3(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Українська література-- історія, 19 ст.
Кафедра української літератури
Анотація: У статті проаналізовано форми і спроби драматизації поетичних стратегій у драматичних поемах Лесі Українки "Одержима", "Оргія", "Адвокат Мартіан".
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бельмас, Н. В., Васильєва, О. Г.
Назва : Використання педагогічної технології "створення ситуації успіху" у виховній роботі. (Драматургія англійською мовою)
Місце публікування : Англ. мова та л-ра: наук.-метод. журн. - Харків: Основа, 2011. - № 12. - С. 2-15. (Шифр 491234/2011/12)
Примітки : Бібліогр.: с. 2.
ББК : 81.43.21-90
Предметні рубрики (Галузі знань): Англійська мова-- методика викладання-- сценарії
сценарії позакласних заходів з англійської мови
Анотація: У статті підкреслена безперечна цінність драматизації в позакласній роботі, висвітлено досвід авторів у проведенні англомовних театралізованих вистав із впровадженням у них технології "створення ситуації успіху". Запропоновані сценарії відкритих позакласних заходів - вистав-мюзиклів для старшокласників.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 81.43.21-90/Б 90
Автор(и) : Булеліна А. А.
Назва : П’єса "Love and time". 6-7 класи.
Місце публікування : Англ. мова та л-ра: наук.-метод. журн. - Харків: Основа, 2011. - № 25. - С. 36-38. (Шифр А491234/2011/25)
ББК : 81.43.21-90
Предметні рубрики (Галузі знань): Англійська мова-- методика викладання-- сценарії
Викладання англійської мови в школі
Кафедра англійської мови та методики викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): позакласні заходи--театралізована вистава--кохання--драматизація--усне мовлення
Анотація: Подано авторську розробку позакласного заходу у формі театралізованої вистави на тему: "Кохання і час", де дійовими особами виступають не реальні істоти, а абстрактні поняття, тобто почуття: Кохання, Мудрість, Мужність...
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Англійська мова та література -2011р.,N 27
Цікаві статті :
Кордонська А. В. Розвиток мовленнєвої компетентності студентів на заняттях іноземної мови/ А. В. Кордонська (стр.2-3)
Якімова К. The way to yourself (conference between 9th and 11th forms)/ К. Якімова, Н. Камушова (стр.4-8.)
Гаврілова С. В. Water in our life (lesson-conference). Level intermediate/ С. В. Гаврілова (стр.9-14.)
Бабенко Н. А. Money in your life. Real values in life. Level intermediate/ Н. А. Бабенко (стр.15-19.)
Коцар Т. О. Система освіти в Україні. Стаття 53 Конституції України. 10 клас/ Т. О. Коцар (стр.20-21.)
Якімова К. Travelling and tourism. 10 form/ К. Якімова (стр.22-24.)
Смолінська Н. П. My favourite subject. 3 клас (за підручником О. Д. Карп'юк)/ Н. П. Смолінська (стр.25-27.)
Бабенко Н. А. Матеріали до вивчення теми "Health and body care". 5 клас/ Н. А. Бабенко, І. В. Хмелевська (стр.28-29.)
Подобед М. Б. Урок домашнього читання "An old tale". 5 клас (за підручником О. Д. Карп'юк)/ М. Б. Подобед (стр.30-31.)
Гороховська Н. І. Урок-тренінг "Ukraine. Great Britain. The United States Of America". Level A2 pre-intermediate/ Н. І. Гороховська (стр.32-36.)
Кулібаба Т. О. Драматизація віршованих п’єc на уроках та в позаурочній діяльності/ Т. О. Кулібаба (стр.37-39.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 81.43.21-90/К 90
Автор(и) : Кулібаба Т. О.
Назва : Драматизація віршованих п’єc на уроках та в позаурочній діяльності
Місце публікування : Англ. мова та л-ра: наук.-метод. журн. - Харків: Основа, 2011. - № 27. - С. 37-39. (Шифр А491234/2011/27)
ББК : 81.43.21-90
Предметні рубрики (Галузі знань): Англійська мова-- методика викладання-- інсценування
Англійська мова-- методика викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): англійська мова--інсценування--драматизація--позаурочна робота--віршовані п’єси--тексти п’єс--оформлення сцени
Анотація: Використання методу драматизації віршованих п'єс у середніх класах при вивченні англійської мови.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-28 
 
Статистика
за 20.10.2024
Кількість запитів 2124
Кількість відвідувачів 209
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя