Пошуковий запит: <.>K=діагностичні методики<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1.
| Бібліотека журналу "Управління школою" - 2005г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>2.
| Мушинський В. П. Психологічний портрет учителя (тести для педагогів)/В. П. Мушинський // Бібліотека журналу "Управління школою". -Харьков:Основа, 2005,N N9(Туріщева Л. В. Психологія управління. Мушинський В. П. Психологічний портрет вчителя).-С.69-155.
|
>3.
| Проценко О. В. Розвиток здібностей та обдарувань у дошкільників/О. В. Проценко // Бібліотека "Шкільного світу". Психолог. Бібліотека. -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2011,N N 3.-С.1-128.
|
>4.
| Мартиненко С. Діагностична методика визначення стратегії спілкування вчителя початкової школи з учнями/С. Мартиненко, Н. Кипиченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2013,N N 7.-С.45-47.
|
>5.
| Мартиненко С. Діагностичні методики вивчення професійного самопочуття вчителя початкової школи/С. Мартиненко // Початкова школа. -К.:Преса України, 2014,N N 3.-С.42-43
|
>6.
| Мартиненко С. Діагностичні методики вивчення внутрішнього стану дітей дошкільного та молодшого шкільного віку/Світлана Мартиненко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 3.-С.50–52
|
>7.
| Карабаєва І. Визначаємо рівень предметно-практичної компетенції старших дошкільників/Ірина Карабаєва // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 4.-С.29–32.
|
>8.
| Сняткова Т. Рання діагностика синдрому госпіталізму в дітей із ДЦП/Тетяна Сняткова // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2020,N № 1(93).-С.65–75
|
|