Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (13)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (57)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=діалог<.>
Загальна кількість знайдених документів : 316
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Назва журналу :Слово і Час -2009р.,N 2
Цікаві статті :
Нямцу А. До проблеми функціонування "літературних архетипів" у європейському загальнокультурному контексті/ А. Нямцу (стр.3-14)
Висоцька Н. Стратегії (ре)конструювання національної історії в сучасній літературі США (романи про Громадянську війну 1861-1865 рр.)/ Н. Висоцька (стр.14-24)
Ставнича О. Соціальний міф у літературознавчому вимірі: термінологічний аспект/ О. Ставнича (стр.24-32)
Погребенник В. Центральна Європа та Азійський Схід у мемуарах Андрія Чайковського про боснійську війну/ В. Погребенник (стр.33-38)
Павлюк І. Шевченкіана у пресі Волині, Полісся, Холмщини, Підляшшя 1917-2000 років/ І. Павлюк (стр.38-46)
Іванишин М. Українська ідентичність у тлумаченні Івана Франка/ М. Іванишин (стр.46-52)
Яцюк В. Портрети Віктора Забіли/ В. Яцюк, О. Федорук (стр.52-55)
Брайко О. "Робітник Шевирьов" Михайла Арцибашева і "Честь з собою" Володимира Винниченка: дві моделі антропологічного гнозису/ О. Брайко (стр.56-67)
Мацевко-Бекерська Л. Своєрідність наративної історії в українській малій прозі кінця XIX - початку ХХ століть/ Л. Мацевко-Бекерська (стр.67-74)
Бондаренко Ю. Феноменальна та рутинна історія у прозі Миколи Хвильового: зони конфліктів і небезпек/ Ю. Бондаренко (стр.74-81)
Александрова Г. Перша історія нової української літератури: компаративні орієнтири/ Г. Александрова (стр.82-91)
Знаєнко М. Т. Спомини про вчителя: Юрій Володимирович Шевельов (1908-2002)/ М. Т. Знаєнко (стр.92-95)
Гундорова Т. Буденні спогади про небуденну людину [Ю.В.Шевельов]/ Т. Гундорова (стр.95-99)
Миронець Н. Епістолярний діалог Володимира Винниченка з Розалією Ліфшиць (1911-1918)/ Н. Миронець (стр.99-106)
Яковина О. "Veni sancte spiritus..."/ О. Яковина (стр.113-115)
Костенко О. Краса сили чи сила краси: зміна буттєвих орієнтирів як початок відліку кінця/ О. Костенко (стр.117-120)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Вища школа -2018р.,N 5/6
Цікаві статті :
Прес-служба МОН України інформує (стр.3-6.)
Полтавська Ю. Колиска професійного декоративно-прикладного мистецтва і дизайну/ Ю. Полтавська (стр.7-15.)
Чирчик С. Освітлення як функціонально-художній засіб візуалізації/ С. Чирчик (стр.6-33.)
Безручко О. Навчання студентів Київського державного інституту кінематографії Олександром Довженком на знімальному майданчику фільму "Іван"/ О. Безручко (стр.34-42.)
Татомир І. Інноваційні моделі діяльності мега-університетів у сучасній парадигмі освіти/ І. Татомир (стр.43-57.)
Патрикеєва О. Особливості створення та функціонування STEM-центру/ О. Патрикеєва (стр.58-65.)
Кузьменко О. Програмно-педагогічне забезпечення у навчанні фізики як елемент STEM-освіти в технічних закладах вищої освіти/ О. Кузьменко, Н. Гончарова (стр.66-78.)
Сікорський П. До проблеми формування методологічних засад під час психолого-педагогічних досліджень/ П. Сікорський (стр.79-93.)
Пятничук Т. Принципи розроблення стандартів професійної (професійно-технічної) освіти/ Т. Пятничук (стр.94-102.)
Омельчук С. Нова українська школа - діалог з Василем Сухомлинським/ С. Омельчук (стр.103-105.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2018р.,N 7
Цікаві статті :
Попова Ю. Педагоги й батьки: не цуратися, об’єднатися/ Юлія Попова (стр.4–9.)
Білоус С. Нетворкінг у закладі дошкільної освіти: нові можливості для активних і креативних/ Світлана Білоус (стр.10–13.)
Інтернет-технології: термінологічний путівник (стр.14.)
Дарадан Т. Як спілкуватися з батьками на рівних/ Тетяна Дарадан (стр.15–20.)
Тоцька Т. Що таке щастя – діалог дорослого з дитиною/ Тетяна Тоцька (стр.21–28.)
Гавриш Н. Ласкаво просимо, або Як полегшити адаптацію малюків/ Наталія Гавриш, Наталія Шкляр (стр.29–34.)
Бєлєнька Г. Як чарівна Фея присипляє дітей: усе про денний сон/ Ганна Бєлєнька, Наталія Мельник (стр.35–42.)
Готуємо дошкільників до денного сну (стр.43–44.)
6 порад: як забезпечити здоровий і повноцінний сон (стр.45–47.)
Дитину мучать кошмари: як допомогти (стр.[48].)
Бєлєнька Г. Рух + гра = рухлива гра, або Як позбутися гіподинамії/ Ганна Бєлєнька, Лариса Гаращенко (стр.49–57.)
Життя як спорт, або Розумна фізкультура (стр.59–60.)
Абакумова К. Морська подорож/ Катерина Абакумова (стр.61–65.)
Щодо особливостей організації діяльності закладів дошкільної освіти в 2018/2019 навчальному році (стр.66–70.)
7 порад вихователю: як правильно дібрати рухливі ігри для дошкільників (стр.[58].)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Українська мова й література в сучасній школі -2013р.,N 12
Цікаві статті :
Гаєвська Н. Марко Вовчок. Творчий доробок письменниці/ Н. Гаєвська (стр.4-7)
Кузьменко В. Борис Грінченко про видання літератури для дітей/ В. Кузьменко (стр.7-11)
Дяченко С. Образ учителя у творчості Босиса Грінченка/ С. Дяченко (стр.12-15)
Василишин О. Історія одного літературного побратимства/ О. Василишин (стр.16-19)
Омельчук С. Учнівське наукове лінгвістичне дослідження як ефективний засіб формування дослідницької компетентності/ С. Омельчук (стр.20-28.)
Дика Н. Формування в учнів 5-7 класів мовленнєво-комунікативних умінь засобами інтеракції на уроках української мови/ Н. Дика, М. Козир (стр.29-33)
Видайчук Т. Лінгвополітичні виміри поняття "мова" у староукраїнську добу/ Т. Видайчук (стр.34-36)
Столяр З. У Національному університеті "Острозька академія" відсвяткували день української писемності та мови/ З. Столяр (стр.37-40.)
Смирнова Н. Інноваційні системи навчання на уроках української мови/ Н. Смирнова (стр.40-42.)
Матвієнко Н. В. Діалог зі словесником/ Н. В. Матвієнко (стр.43-44.)
Осьмакова М. Синонімічне та фразеологічне багатство української мови/ М. Осьмакова (стр.45-47.)
Толстая Т. Особливості побудови опису пам’ятки історії та культури/ Т. Толстая (стр.48-51.)
Осаулець Л. Микола Вороний "Євшан-зілля". Поема про необхідність повернення людині історичної пам’яті, усвідомлення своєї національної приналежності/ Л. Осаулець (стр.52-54.)
Плітко В. Василь Симоненко. Патріотичні мотиви в поезії "Лебеді материнства"/ В. Плітко (стр.55.)
Грицай Л. Драматургія Івана Франка/ Л. Грицай (стр.56-61)
Дубровський Р. Релігійна віра як джерело поетичної творчості Галини Гордасевич/ Р. Дубровський (стр.62-66)
Слоньовська О. "Письменник, мученик, вигнанець"/ О. Слоньовська (стр.67-68.)
Рарицький О. Г. Б. Райбедюк. Вивчення творчості українських поетів-дисидентів/ О. Рарицький (стр.69-71.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2008р.,N 3/4
Цікаві статті :
Дічек Н. П. Спадщина А. С. Макаренка - феномен світового освітньо-виховного процесу/ Н. П. Дічек (стр.7-14.)
Музика О. Л. Педагогічна спадщина А. С. Макаренка і сучасні підходи до розвитку здібностей/ О. Л. Музика (стр.15-26.)
Полонська Т. К. Зміст і структура допрофільної підготовки учнів загальноосвітніх навчальних закладів/ Т. К. Полонська (стр.34-44.)
Супруненко М. І. Форми залучення старшокласників до розв’язування творчих задач/ М. І. Супруненко (стр.45-52.)
Бех І. Д. Психомаяки у виховному процесі/ І. Д. Бех (стр.53-70.)
Постовий В. Г. Філософія сучасної української сім’ї/ В. Г. Постовий (стр.71-77.)
Безкоровайна О.В. Особистість: аспекти наукового осмислення/ О.В. Безкоровайна (стр.77-87.)
Ткаченко О. А. Освітня практика в теоретико-методологічному форматі "Справа життя" (на прикладі професійної підготовки психологів)/ О. А. Ткаченко (стр.88-99.)
Калюжна Т. Г. Формування загальнолюдських цінностей майбутнього вчителя під час вивчення курсу "Основи педагогічної творчості і майстерності"/ Т. Г. Калюжна (стр.100-106.)
Ларіна Т. О. Розвиток життєстійкості як умова ефективного самоздійснення й планування часу схильної до залежності молоді/ Т. О. Ларіна, В. В. Посохова (стр.151-158.)
Грабовий. Навчальний учнівський хімічний експеримент у контексті становлення шкільної хімічної освіти (друга половина XIX - початок XX ст.)/ Грабовий (стр.132-140.)
Годованюк Т. Л. Деякі термінологічні тлумачення індивідуальної форми навчання через її "похідніі"/ Т. Л. Годованюк (стр.127-131.)
М’ясоїд П. А. Творчий діалог і теоретизування у психології/ П. А. М’ясоїд (стр.117-127.)
Губа А. В. Характеристика складових управлінської культури в світі/ А. В. Губа (стр.107-116.)
Найдьонова Л. А. Медіаобдарованість: синтез комунікативних та інформаційних компетентностей/ Л. А. Найдьонова (стр.140-150.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Слово і Час -2012р.,N 3
Цікаві статті :
Тарнашинська Л. Українське шістдесятництво в "духовній ситуації" своєї доби: синергетичний вимір/ Л. Тарнашинська (стр.19-37)
Бовсунівська Т. Концепція динамічних партнерів Ніколя Бабуца/ Т. Бовсунівська (стр.38-46)
Ільницький М. Еміграційне шевченкознавство: спектр інтерпретацій/ М. Ільницький (стр.47-59)
Боронь О. Поетика повісті Тараса Шевченка "Прогулка с удовольствием и не без морали" (текст, конспект, інтертекст)/ О. Боронь (стр.59-69)
Мороз І. Експериментаторство Богдана-Ігоря Антонича в жанрі сонета/ І. Мороз (стр.70-73)
Сливський О. Антонич Богдан-Ігор і польські поети-модерністи: літературний діалог у контексті епохи/ О. Сливський (стр.74-83)
Кочубей Ю. Дубровський Василь і турецька література/ Ю. Кочубей (стр.83-87)
Гальчук О. "І в хаосі творить скарби": античні образи й мотиви в поетичній інтерпретації Павла Тичини/ О. Гальчук (стр.88-101)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Історія та правознавство -2012р.,N 8
Цікаві статті :
Баханов К. О. Діалог культур як предмет дослідження на уроках історії України/ К. О. Баханов (стр.2-4.)
Кутик О. М. Щодо якості педагогічних тестів навчальних досягнень учнів/ О. М. Кутик (стр.5-10.)
Крупа Т. М. Про виховання історією, або Роздуми над "Додатком до програми ЗНО-2012 з історії України. Перелік пам’яток архітектури та образотворчого мистецтва, обов’язкових для розпізнавання абітурієнтами"/ Т. М. Крупа (стр.11-13.)
Пилипюк Е. В. Радянсько-польська війна та Україна/ Е. В. Пилипюк (стр.14-16.)
Актуальні діалоги. № 1 (стр.Вкладка. - С.16/1-16/16.)
Волинець Л. М. "Новий курс" Ф. Д. Рузвельта/ Л. М. Волинець (стр.17-19.)
Заїка С. А. Козацько-селянські повстання 20-30-х рр. XVII ст./ С. А. Заїка (стр.20-22.)
Мазур М. О. Франція в XVI - першій половині XVII ст./ М. О. Мазур (стр.23-29.)
Лук’янченко І. В. Східний похід Олександра Македонського/ І. В. Лук’янченко ; І. В. Лук’янченко (стр.29-31.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Рідна школа -2017р.,N 7/8
Цікаві статті :
Данилевський В. Готовність навчального закладу до інноваційного розвитку: обґрунтування критеріїв/ Валерій Данилевський (стр.3–6)
Чепурна Н. Концептуальні основи інноваційного розвитку сучасного навчального закладу/ Наталія Чепурна (стр.7–10)
Назаренко Г. Демократичні засади становлення Нової української школи/ Галина Назаренко (стр.11–16)
Крутенко О. Актуалізація педагогічної спадщини Олександра Захаренка у контексті Нової української школи/ Ольга Крутенко (стр.17–20)
Топчій І. Становлення Гімназії успішного українця/ Ірина Топчій (стр.21–23)
Каракаш І. Модель інноваційного навчального закладу "Школа якісної освіти"/ Іван Каракаш, Ілона Руденко (стр.24–27)
Чумаченко О. Інноваційна практика функціонування і розвитку навчального закладу з еколого-економічною спеціалізацією/ Олег Чумаченко, Оксана Трухан (стр.28–31)
Саєнко С. Інноваційний розвиток полілінгвістичної гімназії "Діалог культур"/ Сергій Саєнко, Надія Ананьєва (стр.32–35)
Карло Т. Створюємо Школу громадського партнерства/ Тетяна Карло (стр.36–39)
Мирошніченко Т. Сприяємо громадянському самоствердженню учнів/ Тетяна Мирошніченко (стр.39–42)
Пікалюк А. Національно-патріотичне виховання молоді засобами історичного краєзнавства та етнографії/ Андрій Пікалюк (стр.43–45)
Нерубайський В. Школа свідомого українця – орієнтир сучасної акме-педагогіки/ Володимир Нерубайський (стр.46–49)
Стороженко Н. Акмеологічне моделювання інновацій в педагогічній практиці/ Наталія Стороженко (стр.49–52)
Мельничук В. Інноваційний розвиток освітнього середовища Акме-школи/ Володимир Мельничук (стр.53–55)
Верба І. Модель розвитку інноваційного навчального закладу "школа рівних можливостей"/ Ірина Верба (стр.56–58)
Вертипорох О. Школа – простір освітніх можливостей/ Олена Вертипорох, Мар’яна Ніщенко (стр.59–61)
Денисюк Л. Інноваційна модель "Школа трансформаційного лідерства"/ Любов Денисюк (стр.62–62)
Щербина С. Формування освітнього простору Школи автентичного навчання/ Сергій Щербина (стр.65–67)
Бущай Л. Створення Школи неперервної економічної освіти/ Л. Бущай ; Людмила Бугай (стр.68–71)
Жуган Н. Деякі аспекти інноваційного розвитку економічного ліцею/ Надія Жуган (стр.72–74)
Яременко С. Школа – природне середовище розвитку особистості/ Станіслав Яременко (стр.75–77)
Слупіцька О. Модель інноваційного розвитку "Школа екологічної культури та планетарного мислення"/ Олександра Слупіцька (стр.78–80)
Самохотов А. Інноваційна школа Черкащини як Науково-дослідний інститут природознавства/ Анатолій Самохотов (стр.81–83)
Колісник В. Модель "Школа сільського господаря" як стратегічний напрям розвитку навчального закладу в сільській місцевості/ Валерій Колісник (стр.84–86)
Дорожкіна Н. Школа практичної діяльності/ Неля Дорожкіна, Алла Забарна (стр.87–89)
Лукашенко Т. Інноваційний розвиток школи як Центру інформаційно-комунікаційних технологій/ Тетяна Лукашенко (стр.90–93)
Лосіцький В. Модель навчального закладу "Школа новітніх інформаційних технологій"/ Володимир Лосіцький (стр.94–96)
Остапенко С. Ліцей як середовище успішного особистісного розвитку/ Світлана Остапенко, Наталія Степанова (стр.97–100)
Ярош О. Пізнання, Становлення, Успіх: нове обличчя сучасної школи/ Олександр Ярош (стр.100–104)
Дубенська О. Інноваційна модель навчального закладу "Школа успішної особистості"/ Олександра Дубенська (стр.105–107)
Цьоменко А. Школа успішної особистостіяк шлях розвитку інноваційного навчального закладу/ Анна Цьоменко (стр.107–109)
Кондратюк В. Школа успіху та творчих досягнень/ Валентин Кондратюк (стр.110–112)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Початкова школа -2014р.,N 3
Цікаві статті :
Ткачук Г. "Шевченківські уроки" - в кожну школу і родину/ Г. Ткачук (стр.1-3)
Пономарьова К. Особливості нових вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів з української мови/ К. Пономарьова (стр.4-10)
Логачевська С. Як "не загубити" жодного учня на уроках математики і 1 класі/ С. Логачевська, Т. Логачевська (стр.10-15)
Чорна Н. Уроки мислення серед природи/ Н. Чорна (стр.15-21)
Мазур Т. Проектний урок-презентація у 1 класі/ Т. Мазур (стр.21-24)
Радченко А. Урок природознавства у 4 класі/ А. Радченко (стр.25-27)
Скорик Т. Розробки уроків позакласного читання екологічного змісту, 4 клас/ Т. Скорик (стр.27-30)
Золотарьова А. Оркестрові презентації традиційного шкільного свята в контексті новітніх освітніх технологій музичного виховання учнів/ А. Золотарьова (стр.31-34)
Матвєєва О. Малюємо весняну хустку/ О. Матвєєва (стр.34-35)
Про недопущення перевантаження учнів початкових класів надмірним обсягом домашніх завдань (стр.36)
Зимульдінова А. Діалог як форма усного мовлення учнів початкових класів/ А. Зимульдінова, Г. Філь (стр.37-39)
Зінченко Г. Авторитет батьків - важлива умова сімейного виховання/ Г. Зінченко (стр.40-41)
Мартиненко С. Діагностичні методики вивчення професійного самопочуття вчителя початкової школи/ С. Мартиненко (стр.42-43)
Бондаренко В. Психокорекційна робота вчителя як один із напрямів здоров’язбереження учнів/ В. Бондаренко (стр.44-46)
Лебедєва Н. Урок навчання грамоти в 1 класі/ Н. Лебедєва (стр.47-48)
Мостовенко І. Виховання обдарованої дитини в початкових класах/ І. Мостовенко (стр.49-50)
Янович Н. Свято "Хай живуть хороші мами всіх дівчаток і хлоп’ят"/ Н. Янович (стр.56-58)
Толосюк Т. Азбуку міста вивчай доладу, щоб не потрапити раптом в біду!/ Т. Толосюк (стр.59-63)
Зенченко Т. Компетентнісні орієнтири щодо вивчення теми "Прикметник" у 2 класі/ Т. Зенченко (стр.6-10)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Вища освіта України -2011р.,N 4
Цікаві статті :
Линовицька О. Соціальне призначення освіти: теоретико-методологічний контекст/ О. Линовицька (стр.10-17.)
Щандор Ф. Основні етапи становлення національної свідомості українців/ Ф. Щандор (стр.17-22.)
Бевзенко Л. Соціальні інтереси українців та місце освіти в системі ресурсів їхньої реалізації/ Л. Бевзенко (стр.22-30.)
Похресник А. Стратегічна роль цілісного освітньо-наукового комплексу/ А. Похресник (стр.30-36.)
Олексюк О. Моделі змісту вищої мистецької освіти в контексті сучасних парадигмальних підходів/ О. Олексюк (стр.36-42.)
Онкович Г. "Діалог культур" як сучасна педагогічна технологія/ Г. Онкович (стр.42-49.)
Білогур В. Внутрішні чинники змін світоглядних орієнтацій сучасних студентів/ В. Білогур (стр.62-69.)
Загарницька І. Дитинство в епоху інформаційної революції/ І. Загарницька (стр.69-78.)
Коломієць О. Агресивність особистості: вроджена і набута (спроба філософського аналізу)/ О. Коломієць (стр.78-83.)
Андрушкевич Ф. Компаративний аналіз особливостей освітніх інновацій у системах освіти України й Польщі/ Ф. Андрушкевич (стр.83-88.)
Листопад О. Тенденції розвитку європейського університету в контексті широкої інноваційної стратегії/ О. Листопад (стр.88-95.)
Силадій І. Якісна освіта в контексті управління впровадженням інновацій/ І. Силадій (стр.105-113.)
Лісовий О. Криза самоіндентифікації особистості в умовах соціальних трансформацій/ О. Лісовий (стр.113-119.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 159795
Кількість відвідувачів 1387
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя