Пошуковий запит: <.>K=діти з вадами слуху<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
| Богданова Т. Г. Соотношение вербальных и невербальных компонентов интеллекта у детей с нарушениями слуха/Т. Г. Богданова // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология. -М.:Московский государственный университет имени М. В. Ломоносова ; факультет психологии МГУ, 2008,N N2.-С.169-179
|
>2.
| Обухівська А. Г. Бібліотека Шкільного світу. N 3/А. Г. Обухівська, Т. Д. Ілляшенко, Т. В. Жук Психологу про дітей з особливими потребами у загальноосвітній школі. - 2012Бібліотека Шкільного світу - 2012г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>3.
| Трибуна вчителів іноземної мови, фізкультури, військової підготовки, основ здоров’я // Все для вчителя. -К.:ТОВ "Редакція газети "Позакласний час", 2013,N N 9.-С.25-152
|
>4.
| Луценко Л. "Стіна нерозуміння" для людини з вадами слуху - проблема всього суспільства/Л. Луценко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 7.-С.23.
|
>5.
| Трібушна С. Розвиток мови учнів початкової школи з порушенням слуху в умовах інклюзії/С. Трібушна // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 12.-С.48-51
|
>6.
| Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка - 2020г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>7.
| Неповинних А. Африка/А. Неповинних, Н. В. Тарасенко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2020,N N 4(64).-С.17–19.
|
>8.
| Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка - 2020г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>9.
| Неповинних Г. С. Рекомендації щодо роботи з учнями, які мають вади слуху/Г. С. Неповинних, Н. В. Тарасенко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2020,N N 5(65).-С.18.
|
|