Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=діти з особливими освітніми потребами<.>
Загальна кількість знайдених документів : 94
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Ялова, О. В.
    Здоров’язбережувальні технології як засіб освіти та розвитку дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / О. В. Ялова, Т. В. Чиркова // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - Х. : Видавнича група "Основа", 2019. - № 8. - С. 12–16 : фото. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--здоров’язбережувальні технології
Кл.слова (ненормовані):
здоров’язбережувальні технології -- здоров’язбереження -- діти з особливими освітніми потребами
Анотація: В статті презентовано приклади здоров’язбережувальних технологій освіти та розвитку дітей з особливими освітніми потребами для використання у закладах дошкільної освіти, загальної середньої освіти, спеціальних закладів загальної середньої освіти, а також фахівцями з питань інклюзивної освіти.


Дод.точки доступу:
Чиркова, Т. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.


    Місюра, Л. Я.
    Формування природничої компетентності в дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Л. Я. Місюра // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - Х. : Видавнича група "Основа", 2019. - № 8. - С. 4–11 : фото. - Бібліогр.: 16 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--формування природничої компетентності
Кл.слова (ненормовані):
природнича компетентність -- діти з особливими освітніми потребами -- природознавство
Анотація: В статті розглянуто шляхи формування природничої компетентності – усунення прогалин у природничих знаннях, уявленнях, уміннях та навичках дітей, створення умов для їх самоактуалізації та набуття інформаційних і самоосвітніх компетенцій у галузі природничих наук, мотивування відповідального ставлення до довкілля та вироблення стандартів екологічно доцільної поведінки.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.


    Штіль, С. Ю.
    Формування мовленнєвих компетентностей у дошкільників з особливими освітніми потребами шляхом розвитку дрібної моторики [Текст] : [розглянуто шляхи розвитку дрібної моторики дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами, які сприятимуть формуванню мовленнєвих компетентностей дітей] / С. Ю. Штіль // . - С. 26–28 : фото., табл. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--формування мовленнєвих компетентностей
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєві компетентності -- розвиток моторики -- діти дошкільного віку -- діти з особливими освітніми потребами


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.


    Ілляшенко, Т.
    Інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній школі [Текст] / Т. Ілляшенко, // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2007. - N12. - С. 46-49 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: діти з особливими потребами
   навчання корекційне

   педагогіка корекційна

Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими освітніми потребами


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.


   
    Комунікація з дітьми з родин учасників ООС/АТО та внутрішньо переміщених осіб [Текст] // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 3. - С. 42-44.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі
Кл.слова (ненормовані):
вихователі ЗДО -- нормативні документи -- взаємодія з дітьми -- діти з особливими освітніми потребами -- сім’ї ООС/АТО -- сім’ї внутрішньо переміщених осіб


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.


   
    Щодо надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами закладами освіти в літній період [Текст] : лист ... від 04.06.2020 № 1/9-302 // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2020. - N 7. - вкладка, с. 3-4. . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--офіційні матеріали
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими освітніми потребами -- корекційний розвиток дітей


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.


    Вовк, О. А.
    Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами методами арт-терапії [Текст] / О. А. Вовк // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 3. - С. 22-24.
Рубрики: Діти з особливими потребами--арт-терапія
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими освітніми потребами -- арт-терапія -- соціалізація дітей


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.


    Клименко, Людмила.
    Інтегрований підхід до корекційної роботи [Текст] / Л. Клименко // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 3. - С. 32-35.
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--корекційна робота
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими освітніми потребами -- діти з порушеннями пізнавальної діяльності -- корекційні заняття


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.


    Косаренко, О. В.
    Підвищення продуктивної взаємодії педагогів із дітьми з особливими потребами в сучасних умовах [Текст] : тренінг для працівників дошкільної освіти, які працюють із дітьми з особливими освітніми потребами: [мета тренінгу: підвищення продуктивної взаємодії педагогів щодо гармонійного розвитку та виховання дітей з освітніми потребами розвитку в закладі дошкільної освіти; формування вмінь та навичок до роботи з ними; підвищення професійної компетентності педагогів] / О. В. Косаренко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 7(67). - С. 26–31.
Рубрики: Діти з особливими потребами--педагоги
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими освітніми потребами -- взаємодія педагогів із дітьми -- заклади дошкільної освіти -- тренінги для педагогів ЗДО


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
373.2.091.12-057.164:159.98-051](477)
К 55


    Кобильченко, В.
    Професійна взаємодія психолога в умовах закладу дошкільної освіти / Вадим Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 2. - С. 7–19. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--психологи
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими освітніми потребами -- практичний психолог -- психологічна діяльність -- психологічна служба -- заклади дошкільної освіти -- психологічна готовність -- психологічна допомога
Анотація: Встановлено, що в процесі адаптації практичного психолога до умов конкретного закладу дошкільної освіти в нього складається певна система стосунків з учасниками педагогічного процесу: адміністрацією, педагогами, дітьми та їх батьками. Констатовано, що професійні взаємини надалі впливатимуть на загальну ефективність діяльності педагога, тому вимагають від нього особливої уваги.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 25.08.2024
Кількість запитів 18266
Кількість відвідувачів 844
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя