Пошуковий запит: <.>K=діти з особливими освітніми потребами<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 94
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Ілляшенко Т. Інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній школі/Т. Ілляшенко, // Початкова школа. -київ:Преса України, 2007,N N12.-С.46-49
|
>2.
| Куцінко О. Особливості роботи з проблемними дітьми/О. Куцінко // Директор школи. -К.:Шкільний світ, 2010,N N 8(лютий).-С.28-31
|
>3.
| Савчук Л. Нові підходи до надання освітньо-корекційних послуг дітям з особливими освітніми потребами/Л. Савчук // Дефектолог. -К.:Шкільний світ, 2010,N N 5(травень).-С.6-9.
|
>4.
| Ілляшенко Т. Яка вона - інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній школі/Т. Ілляшенко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2011,N N 5.-С.47-50
|
>5.
| Хуснутдинова Р. Р. Конференция по проблемам развивающего образования для детей с различными образовательными потребностями/Р. Р. Хуснутдинова // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2013,N № 1.-С.164-167.
|
>6.
| Коморна В. Основне питання інклюзії - врегулювання нормативно-правової бази/В. Коморна // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 7.-С.26.
|
>7.
| Дубейко Л. О. Діти з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому навчальному закладі : поради вчителю /Л. О. Дубейко // Фізика в школах України. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2014,N N 19/20.-С.Вкладка. - С. 2-3.
|
>8.
| Дубейко Л. О. Діти з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому навчальному закладі/Л. О. Дубейко // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2014,N N 30.-С.Вкладка "Дитина з особливими потребами": пілотний випуск. - С. 2-3.
|
>9.
| Дубейко Л. О. Діти з особливими потребами з загальноосвітньому навчальному закладі/Дубейко Л. О. // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2014,N № 30.-С.Дитина з особлив. потребами. - Пілот. вип. - С. 2-3
|
>10.
| Луценко І. Правові аспекти запровадження інклюзивної освіти в Україні/Інна Луценко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 3.-С.53–56
|
>11.
| Україна. Закон Про внесення до Закону України "Про освіту" щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 8.-С.1.
|
>12.
| Зозуля В. Діти з особливими освітніми потребами/В. Зозуля // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2017,N N 19/20.-С.75-82.
|
>13.
| Яковенко С. До питання психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії/С. Яковенко // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2017,N N 5/6.-С.85-94.
|
>14.
| Луценко І. Організація діяльності асистента вчителя: досвід Чехії/Інна Луценко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 1.-С.64–71
|
>15.
| Озерова Т. Моделювання та практичне забезпечення розвитку регіонального освітнього інклюзивного простору/Озерова Тетяна // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 1.-С.72–84
|
>16.
| Соколова Г. Теоретичні аспекти психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в психолого-педагогічних дослідженнях/Ганна Соколова // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 2.-С.36–44
|
>17.
| Каплієнко А. Інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами в позашкільних закладах/Анастасія Каплієнко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 2.-С.65–75
|
>18.
| Федоренко О. Інклюзивне навчання: оцінювання учнів з особливими освітніми потребами/Оксана Федоренко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 2.-С.76–86
|
>19.
| Островська К. Незалежне життя/К. Островська // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2018,N N 8.-С.8-11.
|
>20.
| Горбенко І. Запроваджуємо інклюзивне навчання: з чого розпочати/І. Горбенко // Практика управління дошкільним закладом. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N N 9.-С.55-61.
|
|
|