Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=діти з особливими освітніми потребами<.>
Загальна кількість знайдених документів : 94
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-94 
1.


    Ялова, О. В.
    Здоров’язбережувальні технології як засіб освіти та розвитку дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / О. В. Ялова, Т. В. Чиркова // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - Х. : Видавнича група "Основа", 2019. - № 8. - С. 12–16 : фото. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--здоров’язбережувальні технології
Кл.слова (ненормовані):
здоров’язбережувальні технології -- здоров’язбереження -- діти з особливими освітніми потребами
Анотація: В статті презентовано приклади здоров’язбережувальних технологій освіти та розвитку дітей з особливими освітніми потребами для використання у закладах дошкільної освіти, загальної середньої освіти, спеціальних закладів загальної середньої освіти, а також фахівцями з питань інклюзивної освіти.


Дод.точки доступу:
Чиркова, Т. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.


    Місюра, Л. Я.
    Формування природничої компетентності в дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Л. Я. Місюра // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - Х. : Видавнича група "Основа", 2019. - № 8. - С. 4–11 : фото. - Бібліогр.: 16 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--формування природничої компетентності
Кл.слова (ненормовані):
природнича компетентність -- діти з особливими освітніми потребами -- природознавство
Анотація: В статті розглянуто шляхи формування природничої компетентності – усунення прогалин у природничих знаннях, уявленнях, уміннях та навичках дітей, створення умов для їх самоактуалізації та набуття інформаційних і самоосвітніх компетенцій у галузі природничих наук, мотивування відповідального ставлення до довкілля та вироблення стандартів екологічно доцільної поведінки.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.


    Штіль, С. Ю.
    Формування мовленнєвих компетентностей у дошкільників з особливими освітніми потребами шляхом розвитку дрібної моторики [Текст] : [розглянуто шляхи розвитку дрібної моторики дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами, які сприятимуть формуванню мовленнєвих компетентностей дітей] / С. Ю. Штіль // . - С. 26–28 : фото., табл. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--формування мовленнєвих компетентностей
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєві компетентності -- розвиток моторики -- діти дошкільного віку -- діти з особливими освітніми потребами


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.


    Ілляшенко, Т.
    Інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній школі [Текст] / Т. Ілляшенко, // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2007. - N12. - С. 46-49 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: діти з особливими потребами
   навчання корекційне

   педагогіка корекційна

Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими освітніми потребами


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.


   
    Комунікація з дітьми з родин учасників ООС/АТО та внутрішньо переміщених осіб [Текст] // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 3. - С. 42-44.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі
Кл.слова (ненормовані):
вихователі ЗДО -- нормативні документи -- взаємодія з дітьми -- діти з особливими освітніми потребами -- сім’ї ООС/АТО -- сім’ї внутрішньо переміщених осіб


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.


   
    Щодо надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами закладами освіти в літній період [Текст] : лист ... від 04.06.2020 № 1/9-302 // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2020. - N 7. - вкладка, с. 3-4. . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--офіційні матеріали
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими освітніми потребами -- корекційний розвиток дітей


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.


    Вовк, О. А.
    Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами методами арт-терапії [Текст] / О. А. Вовк // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 3. - С. 22-24.
Рубрики: Діти з особливими потребами--арт-терапія
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими освітніми потребами -- арт-терапія -- соціалізація дітей


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.


    Клименко, Людмила.
    Інтегрований підхід до корекційної роботи [Текст] / Л. Клименко // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 3. - С. 32-35.
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--корекційна робота
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими освітніми потребами -- діти з порушеннями пізнавальної діяльності -- корекційні заняття


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.


    Косаренко, О. В.
    Підвищення продуктивної взаємодії педагогів із дітьми з особливими потребами в сучасних умовах [Текст] : тренінг для працівників дошкільної освіти, які працюють із дітьми з особливими освітніми потребами: [мета тренінгу: підвищення продуктивної взаємодії педагогів щодо гармонійного розвитку та виховання дітей з освітніми потребами розвитку в закладі дошкільної освіти; формування вмінь та навичок до роботи з ними; підвищення професійної компетентності педагогів] / О. В. Косаренко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 7(67). - С. 26–31.
Рубрики: Діти з особливими потребами--педагоги
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими освітніми потребами -- взаємодія педагогів із дітьми -- заклади дошкільної освіти -- тренінги для педагогів ЗДО


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
373.2.091.12-057.164:159.98-051](477)
К 55


    Кобильченко, В.
    Професійна взаємодія психолога в умовах закладу дошкільної освіти / Вадим Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 2. - С. 7–19. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--психологи
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими освітніми потребами -- практичний психолог -- психологічна діяльність -- психологічна служба -- заклади дошкільної освіти -- психологічна готовність -- психологічна допомога
Анотація: Встановлено, що в процесі адаптації практичного психолога до умов конкретного закладу дошкільної освіти в нього складається певна система стосунків з учасниками педагогічного процесу: адміністрацією, педагогами, дітьми та їх батьками. Констатовано, що професійні взаємини надалі впливатимуть на загальну ефективність діяльності педагога, тому вимагають від нього особливої уваги.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

11.
37.043.2-056.2/.3](477)
Л 93


    Любченко, В.
    Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладі освіти : (організація діяльності та нормативно-правове забезпечення) / Валентина Любченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 2. - С. 41–48. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--психолого-педагогічний супровід
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- психолого-педагогічний супровід -- діти з особливими освітніми потребами -- нормативно-правове забезпечення -- командна співпраця -- всебічний розвиток дитини -- заклади освіти
Анотація: Висвітлено питання нормативно-правового забезпечення організації діяльності команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у закладі освіти. Основний акцент у статті зроблено на важливості командної співпраці, як важливої складової всебічного розвитку дитини з особливими освітніми потребами.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

12.
376-056.2/.3(477)
Х 86


    Хохліна, О.
    До проблеми психологічних засад педагогічного впливу на дітей з особливими освітніми потребами / Олена Хохліна // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 2. - С. 57–63. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення психофізіологічного розвитку
Кл.слова (ненормовані):
діти з порушеннями психофізичного розвитку -- психологічні засади -- педагогічна робота -- закономірності розвитку -- структура дефекту -- педагогічна робота -- діти з особливими освітніми потребами
Анотація: Мета статті – висвітлення результатів проведеного дослдіження проблеми загальних психологічних засад педагогічного впливу на осіб з особливими освітніми потребами – закономірностей розвитку дитини та структури її дефекту.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

13.
373.2.091.12-057.164:159.98-051](477)
К 55


    Кобильченко, В.
    Практичний психолог у закладі дошкільної освіти: завдання та зміст психологічної діяльності / Вадим Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 1(93). - С. 7–20. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--робота практичного психолога
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими освітніми потребами -- практичний психолог -- психологічна діяльність -- заклади дошкільної освіти -- психологічна готовність -- інклюзивне середовище -- психологічна допомога
Анотація: Встановлено, що нині практичний психолог закладу освіти сприяє формуванню психологічної готовності учасників освітнього процесу до взаємодії в інклюзивному середовищі з дитиною з особливими освітніми потребами. Визначено, що основними напрямами діяльності практичного психолога в закладі дошкільної освіти мають бути психопрофілактика, психодіагностика, психокорекція та психологічне консультування, які тісно пов’язані між собою і становлять єдину систему психологічної допомоги.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

14.


   
    Формування соціально-побутової компетентності дітей з ООП [Текст] : [дидактичні ігри / итку соціальних навичок] І. Є. Кацика // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 11. - С. 25–31.
Рубрики: Діти з особливими потребами--соціально-побутова компетентність
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими освітніми потребами -- дидактичні ігри -- соціально-побутова компетентність


Дод.точки доступу:
Кацика, І. Є. \итку соціальних навичок].\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

15.
376-056.2/.3(477)
О-66


    Орлов, О.
    Транскраніальна нейромодуляція в реабілітації та психологічному супроводі дітей з особливим освітніми потребами [Текст] / О. Орлов // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 3. - С. 44–52. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--психологічний супровід
   Діти з особливими потребами--реабілітаційна робота

Кл.слова (ненормовані):
мікрополяризація -- нейромодуляція -- психологічний супровід -- реабілітація -- діти з особливими освітніми потребами -- інвазивний підхід -- неінвазивний підхід -- транскраніальна стимуляція -- електрична стимуляція -- магнітна стимуляція
Анотація: Охарактеризовано сучасні підходи до нейромодуляції, зокрема: інвазивний та неінвазивний. Описано їх теоретичні основи та визначено науково обгрунтовані сфери їх застосування в реабілітації та психологічному супроводі дітей з особливими освітніми потребами. Проаналізовано дві основні технології транскраніальної нейромодуляції – магнітну та електричну.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

16.
376-056.2(477)
Л 54


    Лещій, Н.
    Діагностика фізичного стану дітей молодшого шкільного віку зі складними порушеннями розвитку [Текст] / Н. Лещій // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 3. - С. 76–83 : табл. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--фізичний стан--діагностика
Кл.слова (ненормовані):
фізичний стан -- діагностика -- порушення розвитку -- діти з порушеннями розвитку -- психофізичні порушення -- морфофізіологічний розвиток -- життєвий індекс -- фізичний розвиток -- молодші школярі -- оздоровча робота -- діти з особливими освітніми потребами
Анотація: Досліджено та представлено результати оцінювання фізичного розвитку дітей молодшого шкільного віку зі складними порушеннями розвитку. Доведено, що система оперативного оцінювання фізичного розвитку і результатів фізкультурно-оздоровчої роботи є невід’ємною частиною планування та оцінювання ефективності розробленого плану корекційно-оздоровчої роботи з дітьми, які мають складні порушення розвитку.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

17.
376.091.31.04-044.332(477)
Х 86


    Хохліна, О.
    До проблеми диференційованого навчання в інклюзивному просторі [Текст] / О. Хохліна // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 21–32. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання
Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання -- інклюзія -- інклюзивне навчання -- інклюзивний простір -- діти з порушеннями розвитку -- індивідуальний підхід -- диференційований підхід -- індивідуальні особливості -- диференціація -- діти з особливими освітніми потребами
Анотація: Розкрито сутність диференційованого навчання як педагогічної технології у контексті освіти дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному просторі. Розглянуто можливості її застосування як технології особистісно-орієнтованої педагогіки. Наведено класифікацію індивідуальних особливостей учнів, які мають враховуватися в диференційованому навчанні.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

18.
   376(075.8)
   І-65


   
    Інклюзивна освіта [Текст] : навчальний посібник / М. А. Порошенко ; Благодійний фонд Порошенка. - К. : Агентство "Україна", 2019. - 300 с. - ISBN 978-966-137-120-9 : 320.00 грн.
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта--підручники та посібники для ВНЗ
Кл.слова (ненормовані):
Діти з особливими освітніми потребами


Дод.точки доступу:
Порошенко, М. А.; Благодійний фонд Порошенка
Примірників всього: 7
НМК ф-т ПСР (2), Ч.З.№2 (2), аб (3)
Свободны: НМК ф-т ПСР (2), Ч.З.№2 (2), аб (3)
Знайти схожі

19.
159.98
П 78


    Продан, Є.
    Організація психологічної допомоги батькам дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Є. Продан // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 14–20 : табл. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Психологічна допомога--батьки дітей з особливими потребами
Кл.слова (ненормовані):
психологічна допомога -- діти з особливими освітніми потребами -- психологічна робота -- психологічна діяльність -- психологічні служби -- інклюзивне навчання -- батьківський всеобуч -- інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- корекційна робота -- психологічний супровід
Анотація: Розглянуто особливості організації психологічної служби навчальних закладів середньої освіти у роботі з батьками дітей з особливими освітніми потребами. Охарактеризовано прийоми роботи з батьками, що виховують дітей з ООС.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

20.


    Литовченко, Світлана.
    Діяльність ІРЦ у системі підтримки дітей з особливими потребами: актуальні питання [Текст] / С. Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 4. - С. 30-36. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--Інклюзивно-ресурсні центри (ІРЦ)
Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивно-ресурсні центри -- діти з особливими освітніми потребами -- комплексна оцінка розвитку
Анотація: Розглянуто сучасні підходи до надання послуг дітям з особливими освітніми потребами, представлено основні напрями роботи фахівців у межах діяльності Інклюзивно-ресурсних центрів, з огляду на їх інноваційність для України. З практичного досвіду запропоновано апробовані рекомендації узагальнення результатів оцінювання та підготовки висновку, що сприятиме ефективній організації роботи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-94 
 
Статистика
за 25.08.2024
Кількість запитів 24982
Кількість відвідувачів 906
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя