Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=діти з особливими потребами<.>
Загальна кількість знайдених документів : 74
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Лалаян, Наталія.
    Інклюзія крок за кроком [Текст] : дидактичні матеріали для роботи з учнями в інклюзивному класі / Н. Лалаян // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 9. - С. 18-21.
Рубрики: Початкова школа--навчання--інклюзивне навчання
   Закарпатська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне навчання -- корекційна робота -- діти з особливими потребами


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
74.102
Д 50


    Дичківська, Ілона.
    Інклюзивна практика в дитсадку: організаційна модель / І. Дичківська // Дошкіл. виховання : щомісяч. наук.-метод. журн. М-ва освіти і науки України для педагогів і батьків. - 2014. - № 2. - С. 5-9 : фотогр. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзія -- інклюзивна практика -- діти з особливими потребами -- дошкільні навчальні заклади -- структура інклюзивних дитсадків -- інклюзивні групи -- предметно-розвивальне середовище -- професіоналізм фахівців
Анотація: Стаття присвячена проблемі навчання й виховання дітей з особливими потребами у дошкільних навчальних закладах. Висвітлено організацію структурних підрозділів інклюзивного дитсадка та розглянуто мету, завдання і зміст роботи кожного з них. Визначено та проаналізовано чинники реалізації інклюзивної практики в дитсадку.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
74.03(4УКР)
П 48


    Покась, В.
    Інтернатна освіта: історія становлення та розвитку в Україні [Текст] / В. Покась // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2010. - N 2. - С. 109-116.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Історія педагогіки--Україна
   інтернатна освіта

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Прим. 1 (Ч.З.№2) переплетений (див. ВОУ1/2010/ Подшивка № 1) - cвободен

Знайти схожі

4.


    Прядко, Любов.
    Асистент учителя: куратор, наставник, партнер чи друг? [Текст] : забезпечення під час уроку специфічних потреб особливих дітей / Л. Прядко // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 9. - С. 16-20.
Рубрики: Початкова школа--інклюзивні класи
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- діти з особливими потребами -- асистент учителя -- особливі тіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
376(091)(438)"1772/1917"
Ш 37


    Шевченко, В.
    Виникнення та розвиток системи спеціальної освіти в Польщі (кінець ХVІІІ століття - 1917р.) [Текст] / Володимир Шевченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 3. - С. 15-25. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--історія освіти, 18 ст.; 19 ст.; 20 ст.
   Польща--освіта--спеціальна освіта
Кл.слова (ненормовані):
спеціальна освіта -- діти з інвалідністю -- діти з особливими потребами -- підготовка кадрів -- спеціальні навчальні заклади
Анотація: Розглянуто питання виникнення та розвитку системи спеціальної освіти в Польщі з кінця ХVІІІ століття до 1917 р. Метою статті є висвітлення зародження ідей від можливостей навчання дітей з інвалідністю до організації перших спеціальних навчальних закладів для них та їх розвитку, питання організації підготовки фахівців відповідного профілю для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.


    Лещій, Наталія.
    Впровадження інноваційних фізкультурно-оздоровчих технологій в освітній процес навчально-реабілітаційного центру для дітей зі складними порушеннями розвитку [Текст] / Н. Лещій, З. Маматова // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 4. - С. 40-47. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--реабілітаційна робота
Кл.слова (ненормовані):
інноваційні технології -- фізкультурно-оздоровчі технології -- навчально-реабілітаційний центр -- діти з особливими потребами -- складні порушення розвитку


Дод.точки доступу:
Маматова, Зульфія

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
88.492
Л 12


    Лаєвська, Наталія.
    Гра з кінетичним піском [Текст] / Н. Лаєвська, В. Дорошенко // Психолог. - 2016. - N 5/6. - С. 59-61.
ББК 88.492
Рубрики: Діти з особливими потребами--арт-терапія
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими потребами -- арт-терапевтична робота -- кінетичний пісок -- психоемоційний стан -- гра з піском
Анотація: В статті пропонується досвід, що використовує гру з кінетичним піском як елемент арт-терапевтичної роботи в профілактиці порушень психоемоційних станів у дітей з особливими потребами.


Дод.точки доступу:
Дорошенко, Віта

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
376-056.2/.3(477)
Д 17


    Данілавічютє, Е.
    Діти з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі / Еляна Данілавічютє // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - №3. - С. 7–19. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- діти з особливими потребами -- інклюзивне освітнє середовище -- класифікаційні ознаки -- категорії дітей з особливими освітніми потребами -- індивідуальна траєкторія розвитку -- шкільна неуспішність -- дизонтогенез -- особистісно-орієнтований підхід -- індивідуальні особливості -- вікові особливості
Анотація: Представлено сучасні уявлення про біо-психо-соціальну модель розвитку організму дитини, розкрито структуру і динамічний зміст онтогенезу, його етапи відповідно до появи і специфіки прояву певних вікових особливостей, чинники, що їх визначають. Розкрито визначальну роль індивідуальної траєкторії розвитку для аргументації необхідності створення гнучкого освітнього середовища. На основі розкриття сутності понять "шкільна неуспішність", "дизонтогенез", аналізу причин їх виникнення, міжнародного досвіду становлення інклюзивної освіти розкрито поняття "діти з особливими освітніми потребами", визначено "класифікаційні ознаки" особливих освітніх потреб щодо пріоритетності освітнього критерію, а також окреслено категорії дітей з особливими освітніми потребами, навчання яких може відбуватися в умовах інклюзії.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: ДзОП-1/2018/10
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 10
Зміст:
Деякі питання комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами : наказ М-ва освіти і науки України від 06.09.2018 р. № 977. - С.2–7.
Кл.слова: інклюзивно-ресурсні центри
Серпневий Інтернет-марафон: потужна підготовка до нового навчального року на раз-два!. - С.8–9.
Кл.слова: комфортне освітнє середовище, ігрова діяльність, педагогічна майстерність
Пацай, Т. В. Особливості оформлення документації на дітей, яким призначено діагностичне засідання районної психолого-медики-педагогічної консультації : на допомогу керівникам навчальних закладів, педагогічним працівникам, батькам / Т. В. Пацай. - С.10–17.
Кл.слова: діти з особливими потребами, стан здоров’я, розвиток дитини
Бондарєва, І. О. Прикметник : конспект уроку з української мови для учнів 4-го класу з легкою розумовою відсталістю / І. О. Бондарєва. - С.18–19. - Бібліогр.: 2 назв.
Кл.слова: комбіновані уроки, перлік предметів, розвиток мислення
Тищенко, Т. М. Котилася торба : корекційне заняття для дітей дошкільного віку з легкою розумовою відсталістю / Т. М. Тищенко. - С.20–22.
Кл.слова: ігрова діяльність, розвиток мовлення, народне виховання
Вербівська, Л. М. Множення одночлена на многочлен : конспект уроку з алгебри для учнів 7-го класу із затриманням психічного розвитку / Л. М. Вербівська. - С.23–26. - Бібліогр.: 3 назви.
Кл.слова: нестандартні уроки, самостійна робота на уроках, урок-подорож
Нікуліна, С. М. Подорож у часі : самопідготовка для учнів 7-го класу з вадами розумового розвитку / С. М. Нікуліна. - С.27–30
Кл.слова: самостійна діяльність, психолого-педагогічна підготовка учнів, інтерес до навчання
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: ДзОП-1/2018/2
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 2
Зміст:
Пацай, Т. В. Особливості організації інклюзивного освітнього простору в загальноосвітньому навчальному закладі : на допомогу керівникам навчальних закладів, педагогічним працівникам, батькам / Т. В. Пацай. - С.2–4.
Кл.слова: діти з особливими потребами, асистент учителя
Трубенко, В. М. Вивчаємо математику з розумово відсталими дітьми в спеціальній школі : формування знань про іменовані числа та дії з ними / В. М. Трубенко. - С.5–13 : фот., мал.
Кл.слова: діти-олігофрени, уроки математики, прості і складені числа
Макаренко, Л. О. Бабусина скринька : виховна година для дітей 3–4 класу з легкою розумовою відсталістю / Л. О. Макаренко. - С.14–16 : фот.
Кл.слова: народне виховання, обереги, виховні години
Святенко, О. В. Скарби моєї родини : фестиваль народної творчості для учнів 4 класу з порушенням розумового розвитку / О. В. Святенко. - С.18–22 : фот., мал.
Кл.слова: українські народні традиції, народне виховання, родинне виховання
Малаховська, Р. О. "У здоровому тілі – здоровий дух" : спортивна година для учнів середньої школи з легкою розумовою відсталістю / Р. О. Малаховська. - С.23–25. - Бібліогр.: 2 назви. : фот.
Кл.слова: здоровий спосіб життя, національні традиції, фізичне виховання
Тарасенко, Н. В. Поліна Михайлівна Горенштейн : [про балерину і скульптора П. М. Горенштейн (1899–1948), відому під псевдонімом Ліна По] / Н. В. Тарасенко. - С.26–27. - Бібліогр.: 3 назви. : фот.
Іващенко, В. В. Тестування як засіб перевірки слухового розвитку дітей з порушенням слуху / В. В. Іващенко. - С.28–31.
Кл.слова: слуховий вік, слухове сприйняття, сприйняття питань
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 02.07.2024
Кількість запитів 4640
Кількість відвідувачів 325
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя