Пошуковий запит: <.>K=діяльнісний підхід<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.3 Z99
Інтегроване навчання: тематичний і діяльнісний підходи [Текст]> // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 28/29. - С. 12-25.
Рубрики: Початкова школа--навчання--інтегроване навчання Кл.слова (ненормовані): інтегроване навчання -- діяльнісний підхід -- критичне мислення -- нова українська школа -- планування тематичного навчання -- тематичний день
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.3.032(477) А 64
Анісімова, Г. Формування здатності до саморозвитку та самореалізації учнів початкової школи шляхом упровадження науково-педагогічного проекту "Росток" / Галина Анісімова, Валентина Полтавська> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 53–55. - Бібліогр.: 8 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--розвиток особистості--науково-педагогічний проект "Росток" Кл.слова (ненормовані): розвиток особистості -- саморозвиток -- самореалізація -- науково-педагогічний проект -- Росток, науково-педагогічна технологія -- діяльнісний підхід -- пізнавальна діяльність -- початкова школа Анотація: Технологія "Росток" – це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, яка має конкретну мету – створити комфортні умови навчання, за яких учень почуватиметься успішним, інтелектуально спроможним.
Дод.точки доступу: Полтавська, В. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.202 А 65
Андрійчук, Валентина. Розвиток обдарованості молодших школярів у контексті реалізації науково-педагогічного проекту "Інтелект України" [Текст] / В. Андрійчук> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 11. - С. 47-51. - Бібліогр.: 9 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.202 Рубрики: Обдаровані діти--розвиток обдарованості Кл.слова (ненормовані): діяльнісний підхід -- меритократична освіта -- обдарованість -- розвиток обдарованості -- Інтелект України, проект Анотація: У статті наголошується, що нагальною потребою сьогодення є концепція меритократичної освіти в Україні для навчання і виховання дітей з академічною обдарованістю в умовах загальноосвітнього навчального закладу.
Є примірники у відділах:
всього 1 Вільні: 1
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88.5 А 90
Асмолов, А. Г. Кембриджское руководство по культурно-исторической психологии / А. Г. Асмолов, М. С. Гусельцева> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 5. - С. 151-154.
. - ISSN 0042-8841ББК 88.5 Рубрики: Психологія--культурно-історична психологія Психологія--наукові видання--рецензії Кл.слова (ненормовані): культурно-історична психологія -- соціокультурна психологія -- діяльнісний підхід -- збірники -- рецензії на наукові видання Анотація: Представлено рецензію на книгу "Кембриджський довідник з культурно-історичної психології" («The Cambridge handbook of cultural-historical psychology») під ред. А. Ясницького, Р. ван дер Веєра та М. Феррарі. Даний збірник містить статті, присвячені вивченню проблем культурно-історичної психології.
Дод.точки доступу: Гусельцева, М. С. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.04(4Укр) Б 55
Бех, Іван. Методологічні засади всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / І. Бех> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 10. - С. 9-12.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Обдаровані діти--педагогічні проекти інтелект дитячий Кл.слова (ненормовані): Інтелект України, проект -- методологічні основи -- діяльнісний підхід -- розумові здібності -- компетентнісний підхід Анотація: У статті охарактеризовано методологічні засади всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України". Розкрито основні положення діяльнісного та компетентнісного підходів як концептуальної основи конструювання й реалізації в практиці роботи загальноосвітніх навчальних закладів дидактичної моделі навчання учнів проектних класів. Визначено основні напрями удосконалення проекту.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.3.015.3:159.947.2](477) В 19
Васильєва, О. Реалізація технології діяльнісного методу на уроках у початковій школі / Олена Васильєва> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 4. - С. 38–39.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки Кл.слова (ненормовані): діяльнісне навчання -- діяльнісний підхід -- усвідомлене навчання -- колективно-розподільна діяльність -- міжгрупова дискусія Анотація: У статті розповідається про діяльнісне навчання дітей в початковій школі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88 Г 12
Габай, Т. В. Развитие предметно-содержательных представлений о деятельности и деятельностный подход в психологии [Текст] / Т. В. Габай> // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология : Научный журнал. - 2011. - N 3. - С. 19-32
. - ISSN 0201-7385. - ISSN 0137-0936ББК 88 Рубрики: Психологія--теорія діяльності Кл.слова (ненормовані): діяльнісний підхід -- психологічна теорія діяльності -- фаза діяльності
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гречаник, О. Є. Теоретичні засади та концептуальні підходи до організації виховання в закладі загальної середньої освіти [Текст] / О. Є. Гречаник> // Завуч. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2018. - N 17/18. - вкладка “Методист”. - № 74. - С. 28/7-28/11.
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--виховання в ЗНЗ--методологічні підходи Кл.слова (ненормовані): організація виховного процесу -- виховна діяльність -- методологічні підходи -- системний підхід -- комплексний підхід -- особистісно зорієнтований підхід -- діяльнісний підхід -- аксіологічний підхід -- культурологічний підхід -- акмеологічний підхід -- рефлексивний підхід -- синергетичний підхід
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88 З-17
Зайцева, Л. І. Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 45-54. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 88 Рубрики: Навчання Навчальний процес Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): стратегії навчання -- пояснювально-перетворювальна стратегія навчання -- діяльнісний підхід -- компетентісний підіхід -- інтегрований підхід -- розвиток особистості Анотація: Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка грунтується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентісного, інтегрованого. Синтез цих підходів забезпечить повноцінний розвиток особистості.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.1 З-17
Зайцева, Лариса. Компетентнісний підхід в освітньому процесі [Текст] / Л. Зайцева> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2011. - N 11. - С. 9-12 : цв.ил.
. - ISSN 0321-1401ББК 74.1 Рубрики: Дошкільна освіта--розумовий розвиток дошкільників компетентність дошкільників Дошкільна освіта--ігри Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): пізнавальні завдання -- діяльнісний підхід -- досвідченість дошкільників -- дидактичні ігри
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.3.091.33-027.22:793/796](477) К 12
Кагала, Я. Ігровий і діяльнісний підходи до навчання з LEGO / Яна Кагала, Світлана Крохмаль> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 7(613). - С. 19–21. - Бібліогр.: 4 назви.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--навчання--ігрові технології Кл.слова (ненормовані): ігрове навчання -- діяльнісний підхід -- LEGO-технології -- пізнавальний інтерес -- технології навчання -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про використання ігрового та діяльнісного підходу до навчання з LEGO-технологіями на уроках НУШ.
Дод.точки доступу: Крохмаль, С. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 81.2-9 К 38
Кизенко, Василь. Реалізація діяльнісного підходу в навчанні студентів-філологів з різним рівнем комунікативних здібностей [Текст] / В. Кизенко, Д. Трубачова> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 11. - С. 42-46. - Бібліогр.: 4 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 81.2-9 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови--діяльнісний підхід Кафедра англійської мови та методики викладання Кл.слова (ненормовані): діяльнісний підхід -- способи комунікативної діяльності -- диференційоване навчання -- вчителі іноземної мови Анотація: У статті розглядається проблема реалізації діяльнісного підходу в навчанні студентів-філологів, розкриваються можливості організації учіння майбутніх учителів іноземної мови на основі оволодіння комунікативними методами з урахуванням рівня розвитку їхніх комунікативних здібностей.
Дод.точки доступу: Трубачова, Дар'я Є примірники у відділах:
всього 1 Вільні: 1
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.64:688.72](477) К 56
Коваленко, А. Діяльнісний підхід: учимося, граючи [Текст] / Алла Коваленко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 7. - С. 17–19. - Зміст: Додаток : Майстер-клас для вихователів.
Рубрики: Дошкільне виховання--ігри Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- навчальні іграшки -- LEGO -- LEGO-конструювання -- конструктори -- діяльнісний підхід -- освітній процес -- конструювання -- майстер-клас -- методична робота -- професійна майстерність Анотація: У статті вміщено розробку майстер-класу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Коваль, Людмила. Теоретико-методологічні аспекти впровадження ідеї продуктивного навчання: від загальноосвітньої до вищої школи [Текст] / Л. Коваль, В. Церклевич> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2017. - N 11. - С. 21-37.
. - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта в Україні освіта в Україні Кл.слова (ненормовані): продуктивне навчання -- компетентність -- діяльнісний підхід -- продуктивна компетентність
Дод.точки доступу: Церклевич, Вікторія Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.58(4Укр) К 56
Ковальова, К. Застосування діяльнісного підходу при підготовці майбутніх вчителів географії [Текст] / К. Ковальова> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2009. - N 12. - С. 29-38.
. - ISSN 1682-2366ББК 74.58(4Укр) Рубрики: Вища освіта в Україні Підготовка майбутніх вчителів географії Кафедра географії Кл.слова (ненормовані): ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 20р10 К 77
Кравченко, Юрій. Українознавство у системі роботи вчителя природничо-математичних дисциплін [Текст] / Ю. Кравченко> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 1. - С. 42-46.
ББК 20р10 + 22 Рубрики: Викладання природничо-математичних дисциплін в школі--українознавчий аспект Кл.слова (ненормовані): педагогічні технології навчання -- діяльнісний підхід -- пізнавальна активність -- міжпредметна інтеграція -- навчально-виховне середовище -- навчальний проект
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 22.1р10 К 96
Кушнір, Василь. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на основі ієрархічного моделювання процесу розв’язування задач: діяльнісний підхід [Текст] / В. Кушнір> // Математика в рідній школі : науково-методичний журнал. - 2014. - N 4. - С. 41-48.
ББК 22.1р10 Рубрики: Викладання математики в школі--задачі--розв’язування задач Кл.слова (ненормовані): інформаційні технології -- ієрархічне моделювання -- розв’язування задач -- діяльнісний підхід
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88 М 56
Мещеряков, Б. Г. Зевс харьковской психологии / Б. Г. Мещеряков> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 4. - С. 124-135. - Библиогр.: 39 назв.
. - ISSN 0042-8841ББК 88 Рубрики: Психологія--персоналії Кл.слова (ненормовані): культурно-історична теорія -- діяльнісний підхід -- мнемічний ефект -- мимовільна пам’ять -- ефект генерації Анотація: В контексте вопроса о теоретических основаниях исследований П. И. Зинченко рассмотрены дискуссионные вопросы о взаимоотношениях между теорией развития высших психических функций Л. С. Выготоского и теорией деятельности А. Н. Леонтьева. У контексті питання про теоретичні підстави досліджень П. І. Зінченко розглянуті дискусійні питання про взаємини між теорією розвитку вищих психічних функцій Л. С. Виготоского і теорією діяльності А. Н. Леонтьєва.
Дод.точки доступу: Зінченко, Петро Іванович (радянський психолог, представник Харківської школи психології ; 1903-1969) \про нього\; Виготський, Лев Семенович (російський психолог ; 1896-1934) \о нем\; Леонтьєв, Олексій Миколайович (російський психолог, фахівець з проблем свідомості та діяльності ; 1903-1979) \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74 М 82
Москалик, Геннадій. Феномен "освіти" у педагогічному дискурсі на межі століть / Геннадій Москалик> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 4. - С. 38-44. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74 Рубрики: Історія освіти--Україна Кл.слова (ненормовані): поняття освіти -- функції освіти -- інноваційна педагогічна діяльність -- педагогічний дискурс -- системний підхід -- діяльнісний підхід Анотація: У статті розглядається як необхідна складова соціалізації освіта на межі століть, яка має підготувати сучасну людину до життя в нових умовах шляхом інноваційної педагогічної діяльності. Педагогічний дискурс одночасно розгортається і в традиційних навчальних закладах, і в закладах нового типу. З огляду на це, у ньому наявні різні тлумачення змісту освіти, сутнісні риси якої розкриваються через її формувальну або розвивальну природу. Тому в сучасному педагогічному дискурсі значна увага приділяється визначенню змістовних аспектів освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Мотчана, К. О. Діяльнісний підхід до вивчення літератури: Деякі форми такого підходу [Текст] / К.О. Мотчана> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2006. - N9. - С. 18-20
. - ISSN 0205-47IX Рубрики: Викладання літератури Кл.слова (ненормовані): діяльнісний підхід -- фронтальне опитування
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
|
|