Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=діяльнісний підхід<.>
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-33 
1.
373.3
Z99


   
    Інтегроване навчання: тематичний і діяльнісний підходи [Текст] // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 28/29. - С. 12-25.
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання--інтегроване навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- діяльнісний підхід -- критичне мислення -- нова українська школа -- планування тематичного навчання -- тематичний день


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
373.3.032(477)
А 64


    Анісімова, Г.
    Формування здатності до саморозвитку та самореалізації учнів початкової школи шляхом упровадження науково-педагогічного проекту "Росток" / Галина Анісімова, Валентина Полтавська // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 53–55. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--розвиток особистості--науково-педагогічний проект "Росток"
Кл.слова (ненормовані):
розвиток особистості -- саморозвиток -- самореалізація -- науково-педагогічний проект -- Росток, науково-педагогічна технологія -- діяльнісний підхід -- пізнавальна діяльність -- початкова школа
Анотація: Технологія "Росток" – це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, яка має конкретну мету – створити комфортні умови навчання, за яких учень почуватиметься успішним, інтелектуально спроможним.


Дод.точки доступу:
Полтавська, В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
74.202
А 65


    Андрійчук, Валентина.
    Розвиток обдарованості молодших школярів у контексті реалізації науково-педагогічного проекту "Інтелект України" [Текст] / В. Андрійчук // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 11. - С. 47-51. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.202
Рубрики: Обдаровані діти--розвиток обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
діяльнісний підхід -- меритократична освіта -- обдарованість -- розвиток обдарованості -- Інтелект України, проект
Анотація: У статті наголошується, що нагальною потребою сьогодення є концепція меритократичної освіти в Україні для навчання і виховання дітей з академічною обдарованістю в умовах загальноосвітнього навчального закладу.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

4.
88.5
А 90


    Асмолов, А. Г.
    Кембриджское руководство по культурно-исторической психологии / А. Г. Асмолов, М. С. Гусельцева // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 5. - С. 151-154. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.5
Рубрики: Психологія--культурно-історична психологія
   Психологія--наукові видання--рецензії

Кл.слова (ненормовані):
культурно-історична психологія -- соціокультурна психологія -- діяльнісний підхід -- збірники -- рецензії на наукові видання
Анотація: Представлено рецензію на книгу "Кембриджський довідник з культурно-історичної психології" («The Cambridge handbook of cultural-historical psychology») під ред. А. Ясницького, Р. ван дер Веєра та М. Феррарі. Даний збірник містить статті, присвячені вивченню проблем культурно-історичної психології.


Дод.точки доступу:
Гусельцева, М. С.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
74.04(4Укр)
Б 55


    Бех, Іван.
    Методологічні засади всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / І. Бех // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 10. - С. 9-12. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Обдаровані діти--педагогічні проекти
   інтелект дитячий

Кл.слова (ненормовані):
Інтелект України, проект -- методологічні основи -- діяльнісний підхід -- розумові здібності -- компетентнісний підхід
Анотація: У статті охарактеризовано методологічні засади всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України". Розкрито основні положення діяльнісного та компетентнісного підходів як концептуальної основи конструювання й реалізації в практиці роботи загальноосвітніх навчальних закладів дидактичної моделі навчання учнів проектних класів. Визначено основні напрями удосконалення проекту.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.
373.3.015.3:159.947.2](477)
В 19


    Васильєва, О.
    Реалізація технології діяльнісного методу на уроках у початковій школі / Олена Васильєва // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 4. - С. 38–39. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки
Кл.слова (ненормовані):
діяльнісне навчання -- діяльнісний підхід -- усвідомлене навчання -- колективно-розподільна діяльність -- міжгрупова дискусія
Анотація: У статті розповідається про діяльнісне навчання дітей в початковій школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
88
Г 12


    Габай, Т. В.
    Развитие предметно-содержательных представлений о деятельности и деятельностный подход в психологии [Текст] / Т. В. Габай // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология : Научный журнал. - 2011. - N 3. - С. 19-32 . - ISSN 0201-7385. - ISSN 0137-0936
ББК 88
Рубрики: Психологія--теорія діяльності
Кл.слова (ненормовані):
діяльнісний підхід -- психологічна теорія діяльності -- фаза діяльності


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.


    Гречаник, О. Є.
    Теоретичні засади та концептуальні підходи до організації виховання в закладі загальної середньої освіти [Текст] / О. Є. Гречаник // Завуч. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2018. - N 17/18. - вкладка “Методист”. - № 74. - С. 28/7-28/11.
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--виховання в ЗНЗ--методологічні підходи
Кл.слова (ненормовані):
організація виховного процесу -- виховна діяльність -- методологічні підходи -- системний підхід -- комплексний підхід -- особистісно зорієнтований підхід -- діяльнісний підхід -- аксіологічний підхід -- культурологічний підхід -- акмеологічний підхід -- рефлексивний підхід -- синергетичний підхід


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
88
З-17


    Зайцева, Л. І.
    Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 45-54. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 88
Рубрики: Навчання
   Навчальний процес

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
стратегії навчання -- пояснювально-перетворювальна стратегія навчання -- діяльнісний підхід -- компетентісний підіхід -- інтегрований підхід -- розвиток особистості
Анотація: Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка грунтується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентісного, інтегрованого. Синтез цих підходів забезпечить повноцінний розвиток особистості.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.
74.1
З-17


    Зайцева, Лариса.
    Компетентнісний підхід в освітньому процесі [Текст] / Л. Зайцева // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2011. - N 11. - С. 9-12 : цв.ил. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--розумовий розвиток дошкільників
   компетентність дошкільників

   Дошкільна освіта--ігри

   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
пізнавальні завдання -- діяльнісний підхід -- досвідченість дошкільників -- дидактичні ігри


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

11.
373.3.091.33-027.22:793/796](477)
К 12


    Кагала, Я.
    Ігровий і діяльнісний підходи до навчання з LEGO / Яна Кагала, Світлана Крохмаль // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 7(613). - С. 19–21. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання--ігрові технології
Кл.слова (ненормовані):
ігрове навчання -- діяльнісний підхід -- LEGO-технології -- пізнавальний інтерес -- технології навчання -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про використання ігрового та діяльнісного підходу до навчання з LEGO-технологіями на уроках НУШ.


Дод.точки доступу:
Крохмаль, С.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

12.
81.2-9
К 38


    Кизенко, Василь.
    Реалізація діяльнісного підходу в навчанні студентів-філологів з різним рівнем комунікативних здібностей [Текст] / В. Кизенко, Д. Трубачова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 11. - С. 42-46. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 81.2-9
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови--діяльнісний підхід
   Кафедра англійської мови та методики викладання

Кл.слова (ненормовані):
діяльнісний підхід -- способи комунікативної діяльності -- диференційоване навчання -- вчителі іноземної мови
Анотація: У статті розглядається проблема реалізації діяльнісного підходу в навчанні студентів-філологів, розкриваються можливості організації учіння майбутніх учителів іноземної мови на основі оволодіння комунікативними методами з урахуванням рівня розвитку їхніх комунікативних здібностей.


Дод.точки доступу:
Трубачова, Дар'я

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

13.
373.2.091.64:688.72](477)
К 56


    Коваленко, А.
    Діяльнісний підхід: учимося, граючи [Текст] / Алла Коваленко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 7. - С. 17–19. - Зміст: Додаток : Майстер-клас для вихователів.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--ігри
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- навчальні іграшки -- LEGO -- LEGO-конструювання -- конструктори -- діяльнісний підхід -- освітній процес -- конструювання -- майстер-клас -- методична робота -- професійна майстерність
Анотація: У статті вміщено розробку майстер-класу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

14.


    Коваль, Людмила.
    Теоретико-методологічні аспекти впровадження ідеї продуктивного навчання: від загальноосвітньої до вищої школи [Текст] / Л. Коваль, В. Церклевич // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2017. - N 11. - С. 21-37. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта в Україні
   освіта в Україні

Кл.слова (ненормовані):
продуктивне навчання -- компетентність -- діяльнісний підхід -- продуктивна компетентність


Дод.точки доступу:
Церклевич, Вікторія

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

15.
74.58(4Укр)
К 56


    Ковальова, К.
    Застосування діяльнісного підходу при підготовці майбутніх вчителів географії [Текст] / К. Ковальова // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2009. - N 12. - С. 29-38. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Вища освіта в Україні
   Підготовка майбутніх вчителів географії

   Кафедра географії

Кл.слова (ненормовані):
ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

16.
20р10
К 77


    Кравченко, Юрій.
    Українознавство у системі роботи вчителя природничо-математичних дисциплін [Текст] / Ю. Кравченко // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 1. - С. 42-46.
ББК 20р10 + 22
Рубрики: Викладання природничо-математичних дисциплін в школі--українознавчий аспект
Кл.слова (ненормовані):
педагогічні технології навчання -- діяльнісний підхід -- пізнавальна активність -- міжпредметна інтеграція -- навчально-виховне середовище -- навчальний проект


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

17.
22.1р10
К 96


    Кушнір, Василь.
    Використання інформаційно-комунікаційних технологій на основі ієрархічного моделювання процесу розв’язування задач: діяльнісний підхід [Текст] / В. Кушнір // Математика в рідній школі : науково-методичний журнал. - 2014. - N 4. - С. 41-48.
ББК 22.1р10
Рубрики: Викладання математики в школі--задачі--розв’язування задач
Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- ієрархічне моделювання -- розв’язування задач -- діяльнісний підхід


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

18.
88
М 56


    Мещеряков, Б. Г.
    Зевс харьковской психологии / Б. Г. Мещеряков // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 4. - С. 124-135. - Библиогр.: 39 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Психологія--персоналії
Кл.слова (ненормовані):
культурно-історична теорія -- діяльнісний підхід -- мнемічний ефект -- мимовільна пам’ять -- ефект генерації
Анотація: В контексте вопроса о теоретических основаниях исследований П. И. Зинченко рассмотрены дискуссионные вопросы о взаимоотношениях между теорией развития высших психических функций Л. С. Выготоского и теорией деятельности А. Н. Леонтьева.
У контексті питання про теоретичні підстави досліджень П. І. Зінченко розглянуті дискусійні питання про взаємини між теорією розвитку вищих психічних функцій Л. С. Виготоского і теорією діяльності А. Н. Леонтьєва.


Дод.точки доступу:
Зінченко, Петро Іванович (радянський психолог, представник Харківської школи психології ; 1903-1969) \про нього\; Виготський, Лев Семенович (російський психолог ; 1896-1934) \о нем\; Леонтьєв, Олексій Миколайович (російський психолог, фахівець з проблем свідомості та діяльності ; 1903-1979) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

19.
74
М 82


    Москалик, Геннадій.
    Феномен "освіти" у педагогічному дискурсі на межі століть / Геннадій Москалик // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 4. - С. 38-44. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74
Рубрики: Історія освіти--Україна
Кл.слова (ненормовані):
поняття освіти -- функції освіти -- інноваційна педагогічна діяльність -- педагогічний дискурс -- системний підхід -- діяльнісний підхід
Анотація: У статті розглядається як необхідна складова соціалізації освіта на межі століть, яка має підготувати сучасну людину до життя в нових умовах шляхом інноваційної педагогічної діяльності. Педагогічний дискурс одночасно розгортається і в традиційних навчальних закладах, і в закладах нового типу. З огляду на це, у ньому наявні різні тлумачення змісту освіти, сутнісні риси якої розкриваються через її формувальну або розвивальну природу. Тому в сучасному педагогічному дискурсі значна увага приділяється визначенню змістовних аспектів освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

20.


    Мотчана, К. О.
    Діяльнісний підхід до вивчення літератури: Деякі форми такого підходу [Текст] / К.О. Мотчана // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2006. - N9. - С. 18-20 . - ISSN 0205-47IX
Рубрики: Викладання літератури
Кл.слова (ненормовані):
діяльнісний підхід -- фронтальне опитування


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

 1-20    21-33 
 
Статистика
за 28.07.2024
Кількість запитів 15758
Кількість відвідувачів 685
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя