Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=діяльнісний підхід<.>
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-33 
1.


    Чичиль, О.
    Діяльнісний підхід під час навчання фізики [Текст] / О. Чичиль // Фізика та астрономія в школі : Науково-методичний журнал. - 2007. - N5/6. - С. 17-24
Рубрики: Викладання фізики
Кл.слова (ненормовані):
ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.


    Мотчана, К. О.
    Діяльнісний підхід до вивчення літератури: Деякі форми такого підходу [Текст] / К.О. Мотчана // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2006. - N9. - С. 18-20 . - ISSN 0205-47IX
Рубрики: Викладання літератури
Кл.слова (ненормовані):
діяльнісний підхід -- фронтальне опитування


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

3.
22.3р10
Ш 59


    Шило, Сергій.
    Формування інформатичної компетентності старшокласників під час навчання фізики [Текст] / С. Шило // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2016. - N 3. - С. 34-37
ББК 22.3р10
Рубрики: Викладання фізики в школі--формування інформатичної компетентності
Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікативні технології -- інформаційна компетентність -- компетентнісний підхід -- діяльнісний підхід -- інформаційне суспільство


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
74.03(4Укр),218
С 11


    Січкар, Алла.
    Діяльнісний підхід до навчання і виховання дітей дошкільного віку в теоретико-практичній спадщині Софії Русової [Текст] / А. Січкар // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 5/6. - С. 56-60. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4Укр),218
Рубрики: історія педагогіки України, 19 ст. 2 пол.-поч.20ст.
   педагоги України

Кл.слова (ненормовані):
національне виховання -- діяльнісний підхід -- розвивальне середовище -- саморозвиток -- вільне самовиявлення
Анотація: У статті висвітлено творчий доробок С. Русової з проблеми організації навчання і виховання дітей дошкільного віку, що розглядалася педагогом з урахуванням ідеї діяльності особистості як чинника її розвитку та саморозвитку тощо.


Дод.точки доступу:
Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
373.3
Z99


   
    Інтегроване навчання: тематичний і діяльнісний підходи [Текст] // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 28/29. - С. 12-25.
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання--інтегроване навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- діяльнісний підхід -- критичне мислення -- нова українська школа -- планування тематичного навчання -- тематичний день


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
74.202
А 65


    Андрійчук, Валентина.
    Розвиток обдарованості молодших школярів у контексті реалізації науково-педагогічного проекту "Інтелект України" [Текст] / В. Андрійчук // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 11. - С. 47-51. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.202
Рубрики: Обдаровані діти--розвиток обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
діяльнісний підхід -- меритократична освіта -- обдарованість -- розвиток обдарованості -- Інтелект України, проект
Анотація: У статті наголошується, що нагальною потребою сьогодення є концепція меритократичної освіти в Україні для навчання і виховання дітей з академічною обдарованістю в умовах загальноосвітнього навчального закладу.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

7.
88
П 44


    Подольский, А. И.
    Конференция по проблемам деятельностной теории учения / А. И. Подольский, Г. А. Глотова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 2. - С. 158-161. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Психологія--з’їзди, конференції
Кл.слова (ненормовані):
наукові конференції -- психологічні конференції -- діяльнісна теорія навчання -- діяльнісний підхід
Анотація: Подано відомості про міжнародну наукову конференцію «Діяльнісна теорія навчання : сучасний стан та перспективи», яка відбулася 6–8 лютого 2014 року.


Дод.точки доступу:
Глотова, Г. А.

Є примірники у відділах:
Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.
88.5
А 90


    Асмолов, А. Г.
    Кембриджское руководство по культурно-исторической психологии / А. Г. Асмолов, М. С. Гусельцева // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 5. - С. 151-154. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.5
Рубрики: Психологія--культурно-історична психологія
   Психологія--наукові видання--рецензії

Кл.слова (ненормовані):
культурно-історична психологія -- соціокультурна психологія -- діяльнісний підхід -- збірники -- рецензії на наукові видання
Анотація: Представлено рецензію на книгу "Кембриджський довідник з культурно-історичної психології" («The Cambridge handbook of cultural-historical psychology») під ред. А. Ясницького, Р. ван дер Веєра та М. Феррарі. Даний збірник містить статті, присвячені вивченню проблем культурно-історичної психології.


Дод.точки доступу:
Гусельцева, М. С.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.
81.2-9
К 38


    Кизенко, Василь.
    Реалізація діяльнісного підходу в навчанні студентів-філологів з різним рівнем комунікативних здібностей [Текст] / В. Кизенко, Д. Трубачова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 11. - С. 42-46. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 81.2-9
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови--діяльнісний підхід
   Кафедра англійської мови та методики викладання

Кл.слова (ненормовані):
діяльнісний підхід -- способи комунікативної діяльності -- диференційоване навчання -- вчителі іноземної мови
Анотація: У статті розглядається проблема реалізації діяльнісного підходу в навчанні студентів-філологів, розкриваються можливості організації учіння майбутніх учителів іноземної мови на основі оволодіння комунікативними методами з урахуванням рівня розвитку їхніх комунікативних здібностей.


Дод.точки доступу:
Трубачова, Дар'я

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

10.
373.3.032(477)
А 64


    Анісімова, Г.
    Формування здатності до саморозвитку та самореалізації учнів початкової школи шляхом упровадження науково-педагогічного проекту "Росток" / Галина Анісімова, Валентина Полтавська // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 53–55. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--розвиток особистості--науково-педагогічний проект "Росток"
Кл.слова (ненормовані):
розвиток особистості -- саморозвиток -- самореалізація -- науково-педагогічний проект -- Росток, науково-педагогічна технологія -- діяльнісний підхід -- пізнавальна діяльність -- початкова школа
Анотація: Технологія "Росток" – це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, яка має конкретну мету – створити комфортні умови навчання, за яких учень почуватиметься успішним, інтелектуально спроможним.


Дод.точки доступу:
Полтавська, В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

11.
373.2.091.64:688.72](477)
К 56


    Коваленко, А.
    Діяльнісний підхід: учимося, граючи [Текст] / Алла Коваленко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 7. - С. 17–19. - Зміст: Додаток : Майстер-клас для вихователів.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--ігри
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- навчальні іграшки -- LEGO -- LEGO-конструювання -- конструктори -- діяльнісний підхід -- освітній процес -- конструювання -- майстер-клас -- методична робота -- професійна майстерність
Анотація: У статті вміщено розробку майстер-класу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

12.
373.3.091.33-027.22:793/796](477)
К 12


    Кагала, Я.
    Ігровий і діяльнісний підходи до навчання з LEGO / Яна Кагала, Світлана Крохмаль // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 7(613). - С. 19–21. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання--ігрові технології
Кл.слова (ненормовані):
ігрове навчання -- діяльнісний підхід -- LEGO-технології -- пізнавальний інтерес -- технології навчання -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про використання ігрового та діяльнісного підходу до навчання з LEGO-технологіями на уроках НУШ.


Дод.точки доступу:
Крохмаль, С.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

13.


    Огарь, Юлія.
    Розвиток критичного мислення учнів ліцею у процесі формування граматично нормативного мовлення [Текст] / Ю. Огарь // Українська мова і література в школах України : Міністерство освіти і науки України. - 2022. - N 4/5/6. - С. 15-19.
Рубрики: Викладання української мови в школі--мислення
Кл.слова (ненормовані):
граматична норма -- граматично нормативне мовлення -- діяльнісний підхід -- мовленнєва компетентність -- компетентнісний підхід -- критичне мислення -- особистісно орієнтований підхід -- учні ліцею


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

14.


    Гречаник, О. Є.
    Теоретичні засади та концептуальні підходи до організації виховання в закладі загальної середньої освіти [Текст] / О. Є. Гречаник // Завуч. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2018. - N 17/18. - вкладка “Методист”. - № 74. - С. 28/7-28/11.
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--виховання в ЗНЗ--методологічні підходи
Кл.слова (ненормовані):
організація виховного процесу -- виховна діяльність -- методологічні підходи -- системний підхід -- комплексний підхід -- особистісно зорієнтований підхід -- діяльнісний підхід -- аксіологічний підхід -- культурологічний підхід -- акмеологічний підхід -- рефлексивний підхід -- синергетичний підхід


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

15.


    Коваль, Людмила.
    Теоретико-методологічні аспекти впровадження ідеї продуктивного навчання: від загальноосвітньої до вищої школи [Текст] / Л. Коваль, В. Церклевич // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2017. - N 11. - С. 21-37. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта в Україні
   освіта в Україні

Кл.слова (ненормовані):
продуктивне навчання -- компетентність -- діяльнісний підхід -- продуктивна компетентність


Дод.точки доступу:
Церклевич, Вікторія

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

16.
373.3.016:821.161.2]:371.31
С 87


    Стрюк, Т.
    Інтегрований урок у 4 класі : (літературне читання, трудове навчання, предмет "Я у світі") / Тетяна Стрюк // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1. - С. 24–26. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки--інтегровані уроки
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- інтегровані уроки -- методика викладання -- літературне читання -- трудове навчання -- я і світ, курс -- інтегровані курси -- діяльнісний підхід -- початкова школа -- 4 клас
Анотація: У статті подано розробку інтегрованого уроку з літературного читання, трудового навчання, інтегрованого курсу "Я у світі" для учнів початкової школи. Літературне читання. Юлія Смаль "Перед Святвечором". (Оновлене коло читань). Трудове навчання. "Янгол із синтепону". Робота зі штучними матеріалами. Я у світі. Свята нашої держави.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

17.
373.3.015.3:159.947.2](477)
В 19


    Васильєва, О.
    Реалізація технології діяльнісного методу на уроках у початковій школі / Олена Васильєва // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 4. - С. 38–39. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки
Кл.слова (ненормовані):
діяльнісне навчання -- діяльнісний підхід -- усвідомлене навчання -- колективно-розподільна діяльність -- міжгрупова дискусія
Анотація: У статті розповідається про діяльнісне навчання дітей в початковій школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

18.
22.1р10
К 96


    Кушнір, Василь.
    Використання інформаційно-комунікаційних технологій на основі ієрархічного моделювання процесу розв’язування задач: діяльнісний підхід [Текст] / В. Кушнір // Математика в рідній школі : науково-методичний журнал. - 2014. - N 4. - С. 41-48.
ББК 22.1р10
Рубрики: Викладання математики в школі--задачі--розв’язування задач
Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- ієрархічне моделювання -- розв’язування задач -- діяльнісний підхід


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

19.
74.100
С 21


    Сафиуллина, Э. С.
    Социально значимые дела как действенное средство воспитания гражданственности у дошкольников [Текст] / Э. С. Сафиуллина // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 3. - С. 20-26. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.100
Рубрики: Дошкільне виховання--громадянське
   Дошкільне виховання--розвиток мовлення

   Дошкільне виховання--соціальне виховання

   Дошкільна освіта--заняття--виготовлення ігрового посібника

Кл.слова (ненормовані):
діяльнісний підхід -- ігровий посібник -- словесно-дидактичні ігри -- підготовча до школи група
Анотація: В статті розповідається про досвід роботи з використання діяльністного підходу у вихованні дошкільнят. Пропонується календарний план роботи групи, яка готується до школи, та виготовлення нею ігрового посібника "Азбука для малышей".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

20.
74.200.58
П 89


    Пустовіт, Григорій.
    Один з підходів до констуювання змісту навчальних програм екологічного спрямування / Г. Пустовіт // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 3. - С. 7-12. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.200.58 + 28.08
Рубрики: Навчальні програми--позашкільні навчальні заклади
   Екологічна освіта--навчальні програми

Кл.слова (ненормовані):
позашкільний навчальний заклад -- навчально-виховний процес -- навчальні програми -- інтегрування -- диференціація -- міжпредметний підхід -- індивідуалізація -- діяльнісний підхід
Анотація: У статті запропоновано методичні рекомендації щодо конструювання змісту навчальних програм екологічного спрямування, що має здійснюватись з урахуванням вікових можливостей учнів та умов позашкільного навчального закладу.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 1-20    21-33 
 
Статистика
за 28.07.2024
Кількість запитів 14891
Кількість відвідувачів 676
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя