Пошуковий запит: <.>K=експериментування<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 10 |
|
1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.1/Ш 46
Автор(и) : Шемаханова О. А.
Назва : Организация экспериментальной деятельности при ознакомлении дошкольников с окружающим миром
Місце публікування : Дошкольная педагогика: Петербургский научно-практический журнал/ ООО " Издательство " Детство-Пресс". - СПб.: ООО "Издательство " Детство-Пресс", 2011. - N 4. - С. 25-29. - ISSN 1726-0973 (Шифр ДП-2/2011/4). - ISSN 1726-0973
ББК : 74.1 Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта Дошкільна освіта-- планування Ключові слова (''Вільн.індекс.''): метод експериментування--експериментування дошкільнят--експериментувальна діяльність дошкільнят
Знайти схожі
|
2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Чехонина О.
Назва : Экспериментирование как основной вид поисковой деятельности. Старший дошкольный возраст
Місце публікування : Дошкольное воспитание: Научно-методический журнал. - М.: Дошкольное воспитание, 2007. - N6. - С. 13-16. - ISSN 0012-561X (Шифр ДВ-2/2007/6). - ISSN 0012-561X
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільники діяльність пошукова експериментування
Знайти схожі
|
3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.1/Х 29
Автор(и) : Хаярова А. В.
Назва : Экспериментальная деятельность дошкольников как средство познания окружающего мира
Місце публікування : Дошкольная педагогика: Петербургский научно-практический журнал/ ООО "Издательство "Детство-Пресс". - СПб.: ООО " Издательство "Детство-Пресс", 2012. - N 10. - С. 12-16. - ISSN 1726-0973 (Шифр ДП-2/2012/10). - ISSN 1726-0973 Примітки : Библиогр. в конце ст.
ББК : 74.1 Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- дослідно-експериментальна робота Ключові слова (''Вільн.індекс.''): експериментальна діяльність дошкільнят--дитяче експериментування--експериментування дошкільнят--психічний розвиток дитини--дослідницька діяльність дошкільника--метод проектування
Знайти схожі
|
4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Учитель початкової школи -2020р.,N 3/4 Цікаві статті : Карук І. Дитяче експериментування: організація дослідницької діяльності у початковій школі/ І. Карук (стр.16-20.) Зима Л. Коли є гра, тоді обов’язково цікаві будуть зустрічі ранкові/ Л. Зима (стр.23-26.) Вацьо М. Хорова спадщина М. Леонтовича у вихованні молодших школярів/ М. Вацьо (стр.34-35.) Старовойт Л. Гра як засіб розвитку творчої індивідуальності учнів/ Л. Старовойт (стр.38-42.) Сембрат О. Особливі потреби - особливі можливості/ О. Сембрат (стр.45-47.) Митник О. Моніторинг навчальних досягнень учнів як засіб розвитку адекватної самооцінки/ О. Митник (стр.49-53.) Дутчак І. Про екологію й природу ми щодня черпаємо з книжок нові знання/ І. Дутчак (стр.53-57.) Орел Д. Щоб діти навчилися гарно писати, моторику рук їхніх слід розвивати/ Д. Орел (стр.57-60.) Цікаві статті : Знайти схожі
|
5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах -2011р.,N 7/8 Цікаві статті : Світ мистецтва (стр.2-а с. обкл.) Про особливості організації навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах у 2011-2012 навчальному році (стр.4) Таранік-Ткачук К. Українська мова/ К. Таранік-Ткачук, Г. Шелехова, Н. Шинкарук (стр.4-13) Таранік-Ткачук К. Українська література/ К. Таранік-Ткачук, Н. Шинкарук (стр.13-28) Антоняк С. Пісня і праця - великі дві сили!/ С. Антоняк (стр.30-33) Головко Л. Сім чудес Криму/ Л. Головко (стр.34-43) Деркач О. Удосконалювати вміння : порівнювати, узагальнювати, систематизувати, дискутувати/ О. Деркач (стр.44-50) Вдовиченко Л. Що ми в цім світі без любові.../ Л. Вдовиченко (стр.51-58) Максименко В. Я торкнуся до вашого серця/ В. Максименко (стр.59-63) Гаєвська Н. Як парость виноградної лози, плекайте мову/ Н. Гаєвська (стр.64-72) Пашкова Л. Стрілецькі пісні - це ще одна сумна й маловідома сторінка історії/ Л. Пашкова (стр.74-77) Ткачук Н. Поетичний словник/ Н. Ткачук (стр.78-81) Кушлаба М. Читання художнього твору - один із способів формування всебічно розвиненої особистості/ М. Кушлаба (стр.82-86) Тимошенко Л. Виховуємо патріотичні почуття/ Л. Тимошенко (стр.87-90) Марушкевич Л. Збагнути суть авторського задуму/ Л. Марушкевич (стр.91-94) Штейнбук Ф. Долаючи стереотипи сприйняття/ Ф. Штейнбук (стр.96-104) Пономаренко О. "Дивіться : це пожежа світу, буря первнів..."/ О. Пономаренко (стр.105-113) Слюсар А. Чайнворд "Григір Тютюнник"/ А. Слюсар (стр.114) Голобородько . Менестрелі/ Ярослав Голобородько (стр.116-125) Степаненко М. Павло Тичина у щоденникових записах Олеся Гончара/ М. Степаненко (стр.126-132) Реміша А. Григір Тютюнник. "Климко". Паралель між життям автора і сюжетом твору. Воєнне дитинство в повісті/ А. Реміша (стр.133-138) Сидоренко О. "Щасливий, хто уміє дивуватись..."/ О. Сидоренко (стр.139-142) Цікаві статті : Знайти схожі
|
6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.1/С 30
Автор(и) : Семенова Т. М.
Назва : Детское экспериментирование как средство познавательного развития дошкольников
Місце публікування : Дошкольная педагогика: Петербургский научно-практический журнал/ ООО "Издательство "Детство-Пресс". - СПб.: ООО " Издательство "Детство-Пресс", 2012. - N 10. - С. 17-21. - ISSN 1726-0973 (Шифр ДП-2/2012/10). - ISSN 1726-0973 Примітки : Библиогр. в конце ст.
ББК : 74.1 Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- дослідно-експериментальна робота Пізнавальний розвиток-- діти дошкільного віку Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дитяче експериментування--експериментування дошкільнят--експериментальна діяльність дошкільнят--міні-лабораторії--спостереження--досліди Анотація: Стаття піднімає питання вивчення дитячого експериментування та його активне впровадження в практику роботи дитячого дошкільного закладу.
Знайти схожі
|
7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.102/Р 88
Автор(и) : Руснак, Леся, Гладка, Ганна
Назва : Інтеграція мовленнєвої та природничо-дослідницької діяльності як чинник пізнавального розвитку дошкільників
Місце публікування : Вихователь-методист дошкіл. закл.: щомісяч. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна". - Київ: Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014. - № 3. - С. 13-20: фотогр. (Шифр ВМДЗ/2014/3)
ББК : 74.102 Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- дослідницька діяльність дошкільника Розвиток мовлення -- дослідницька діяльність-- дошкільники Анотація: Висвітлено досвід роботи з інтеграції мовленнєвої та природничо-дослідницької діяльності старших дошкільників у дошкільному навчальному закладі № 1 "Веселка" м. Сокиряни Чернівецької обл.
Знайти схожі
|
8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Рідна школа -2008р.,N 12 Цікаві статті : Степашко В. Методи та форми управління науково- дослідною діяльністю студентів вищих навчальних закладів/ В. Степашко (стр.3-6) Щербина О. Педагогічні особливості формування інтелектуальних умінь майбутніх інженерів на заняттях з іноземної мови/ О. Щербина (стр.6-10) Князян М. Роль самостійно- дослідницької діяльності в підготовці вчителя іноземних мов: компетентнісний підхід/ М. Князян (стр.10-14) Гринченко Н. Теоретичні основи та діагностичне дослідження формування соціальної компетентностї підлітка/ Н. Гринченко (стр.14-16) Пащенко М. Кредитно- модульна система навчання як основа новаторства та експериментування у вищій школі/ М. Пащенко (стр.16-19) Кравченко Т. Соціалізація дітей старшого шкільного віку: результати педагогічної діагностики/ Т. Кравченко (стр.19-22) Карасевич А. Педагогічні теорії формування готовності студентської молоді до створення сім’ї в сучасних умовах/ А. Карасевич (стр.22-25) Барвінок І. Особливості сприймання музики молодшими школярами/ І. Барвінок (стр.25-28) Мішеніна Т. Формування естетичного світогляду учнів на уроках української мови в контексті національної культури/ Т. Мішеніна (стр.28-31) Грабовий А. Шкільний хімічний експеримент як педагогічна система/ А. Грабовий (стр.31-35) Порох Л. Інтерактивні методи навчання: крок у майбутнє / Л. Порох, Н. Максимова (стр.35-43) Рогова П. Діяльність освітянських бібліотек України в контексті ідей видатного педагога- гуманіста В. О. Сухомлинського/ П. Рогова (стр.43-46) Рева Ю. Мистецтво розроблення творчого задуму уроку- технології професійної майстерності учителя/ Ю. Рева (стр.50-56) Прокоф’єва М. Організація інтегративно-педагогічної діяльності в межах інноваційних технологій соціокультурно-педагогічної спрямованості/ М. Прокоф’єва (стр.56-60) Чернишова Є. Підвищення кваліфікації педагогів- позашкільників як нагальна потреба подальшого розвитку позашкільної освіти України/ Є. Чернишова (стр.60-63) Малишевська І. Історичний аспект розвитку логопедичної допомоги (кінець XIX - середина XX ст.)/ І. Малишевська (стр.63-66) Загородня А. Про педагогічний такт як основу виховання у працях І. О. Синиці/ А. Загородня (стр.66-69) Цікаві статті : Знайти схожі
|
9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Пащенко М.
Назва : Кредитно- модульна система навчання як основа новаторства та експериментування у вищій школі
Місце публікування : Рідна школа: Науково-педагогічний журнал/ МОН України; Видавниче підприємство "Деміур". - К.: Фенікс, 2008. - N12. - С. 16-19. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2008/12). - ISSN 0131-6788
Предметні рубрики (Галузі знань): навчання кредитно-модульне навчальний процес навчання студентів
Знайти схожі
|
10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Мяус Катерина, Галілей Антоніна
Назва : Як малята експериментували і фіксикам допомагали! Заняття-експериментування для дітей старшої групи
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2018. - № 4. - С. 26-27. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д199251/2018/4). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- заняття Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток мислення--дослідницька діяльність--магніт Анотація: Подано розробку заняття для дітей старшої групи, мета якого - зацікавлювати дітей експерементально-дослідницькою діяльністю з тем "Магніт", "Енергія"; закріплювати знання про властивості магніту, здатність окремих предметів електризуватися; спонукати дітей досліджувати, пізнавати нове та використовувати набуті знання в ігрових ситуаціях; розвивати вміння аналізувати, узагальнювати, робити висновки; виховувати самостійність, бажання допомогти у складній ситуації.
Знайти схожі
|
|
|