Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=емоційний розвиток<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.

Козіна Л. Я вчуся керувати собою : Корекційно-розвивальна програма/Л. Козіна // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2006,N N21.-С.3-15
2.

Кошелева А. Д. Эмоциональное развитие дошкольников/А. Д. Кошелева, В. И. Перегуда, О. А. Шаграева. - 2003
3.

Будянська О. "Чарівне скло" для креативного та емоційного розвитку/О. Будянська, Л. Матюшенко // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2012,N N 1.-С.20-22
4.

Бардышевская М. К. Терапевтическая роль наблюдения за детьми с аффективно-поведенческими комплексами/М. К. Бардышевская // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2014,N № 3.-С.118-130
5.

Коніна Н. Теорія розуму як складова емоційного інтелекту у підлітків з розладами аутистичного спектра/Н. Коніна // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.:Педагогічна преса, 2020,N N 4.-С.72-78.
6.

Шмырева О. И. Сущность эмоционального развития личности в подростковом возрасте/О. И. Шмырева // Мир психологии. -Москва ; Воронеж:Рос. Академия образования. Моск. психолого-социальный ин-т, 2013,N N 3.-С.254-266.
7.

Розвиток особистості: термінологічний путівник // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 10.-С.30.
8.

Половіна О. Ранній розвиток дитини: потреба соціуму чи батьківські амбіції?/Олена Половіна // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 10.-С.23–30.
9.

Лисенкова І. Психолого-педагогічні умови організації корекційно-розвивального середовища для дітей із порушеннями розумових функцій/Ірина Лисенкова // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 3.-С.20–27
10.

Кононко О. Найголовніше – "погода" вдома, або Як сформувати емоційну сприйнятливість і чутливість/Олена Кононко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 5.-С.32–39.
 1-10    11-12 
 
Статистика
за 27.09.2024
Кількість запитів 64193
Кількість відвідувачів 2117
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя