Пошуковий запит: <.>K=емоційний розвиток<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Козіна Л. Я вчуся керувати собою : Корекційно-розвивальна програма/Л. Козіна // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2006,N N21.-С.3-15
|
>2.
| Кошелева А. Д. Эмоциональное развитие дошкольников/А. Д. Кошелева, В. И. Перегуда, О. А. Шаграева. - 2003
|
>3.
| Будянська О. "Чарівне скло" для креативного та емоційного розвитку/О. Будянська, Л. Матюшенко // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2012,N N 1.-С.20-22
|
>4.
| Бардышевская М. К. Терапевтическая роль наблюдения за детьми с аффективно-поведенческими комплексами/М. К. Бардышевская // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2014,N № 3.-С.118-130
|
>5.
| Коніна Н. Теорія розуму як складова емоційного інтелекту у підлітків з розладами аутистичного спектра/Н. Коніна // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.:Педагогічна преса, 2020,N N 4.-С.72-78.
|
>6.
| Шмырева О. И. Сущность эмоционального развития личности в подростковом возрасте/О. И. Шмырева // Мир психологии. -Москва ; Воронеж:Рос. Академия образования. Моск. психолого-социальный ин-т, 2013,N N 3.-С.254-266.
|
>7.
| Розвиток особистості: термінологічний путівник // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 10.-С.30.
|
>8.
| Половіна О. Ранній розвиток дитини: потреба соціуму чи батьківські амбіції?/Олена Половіна // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 10.-С.23–30.
|
>9.
| Лисенкова І. Психолого-педагогічні умови організації корекційно-розвивального середовища для дітей із порушеннями розумових функцій/Ірина Лисенкова // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 3.-С.20–27
|
>10.
| Кононко О. Найголовніше – "погода" вдома, або Як сформувати емоційну сприйнятливість і чутливість/Олена Кононко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 5.-С.32–39.
|
|
|