Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=емоційно-вольовий компонент<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88/Ш 32
Автор(и) : Шаюк, Ольга
Назва : Емоційно-вольовий компонент толерантності
Місце публікування : Освіта і управління: Науково-практичний журнал. - Київ: ЗАТ "ВІПОЛ", 2011. - Том 14, N 1. - С. 104-110. (Шифр ОІУ/2011/14/1)
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Толерантність
Емпатія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтолерантність--емоційно-вольовий компонент--психологічний механізм--психологічна стійкість--захісні механізми особистості--копінг-стратегії--асертивність
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.100/Р 83
Автор(и) : Руденко, Людмила, Шинкар, Тетяна
Назва : Діагностика творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку
Місце публікування : Вихователь-методист дошкіл. закл.: щомісяч. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна". - Київ: Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2013. - № 8. - С. 12-18. (Шифр ВМДЗ/2013/8)
ББК : 74.100
Предметні рубрики (Галузі знань): Творчі здібності-- діагностика-- старші дошкільники
Дошкільники-- творчий розвиток
Анотація: У статті наголошено, що сензитивним для розвитку творчих здібностей є старший дошкільний вік. Проаналізовано структурні компоненти творчих здібностей старших дошкільників, розглянуто критеріальний підхід до діагностування обдарованості. Наведено діагностичні завдання для оцінювання рівня розвитку творчих здібностей старших дошкільнят, картку оцінювання рівня розвитку творчих здібностей дитини старшого дошкільного віку.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.202.242/К 60
Автор(и) : Колесник, Лариса
Назва : Формування професійної самооцінки майбутнього вчителя початкової школи як психолого-педагогічна проблема
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2014. - № 1/2. - С. 50-53. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2014/1/2). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 4 назви.
ББК : 74.202.242
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка майбутніх вчителів початкової школи-- професійна самооцінка
Анотація: У статті обгрунтовано важливість формування професійної самооцінки як ключової складової соціально-психологічної компетенції в процесі навчально-професійної діяльності. Розкрито критерії та рівні сформованості професійної самооцінки майбутніх вчителів початкової школи, висвітлено результати дослідно-експериментальної роботи з діагностування сформованості професійної самооцінки студентів.
Знайти схожі

 
Статистика
за 27.08.2024
Кількість запитів 84501
Кількість відвідувачів 714
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя