Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=задатки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-25 
1.


    , Моргун В.
    Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня [Текст] / Моргун В. // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N1(Психологічна підтримка творчості учня). - С. 4-8
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: Здібності дитини--
   обдарованість

   геніальність

Кл.слова (ненормовані):
ЗАДАТКИ -- творчість


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: БШС1/2003/1
   Журнал

Бібліотека "Шкільного світу" [Текст]. Психолог. Бібліотека/ Шкільний світ. - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 2003 - . - Виходить щомісячно
2003р. N 1
Зміст:
Моргун, В. Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня / В. Моргун. - С.4-8
Кл.слова: обдарованість, геніальність, задатки, творчість
Стрельніков, В. Методики оцінювання інтелекту та критерії творчої особистості / В. Стрельніков. - С.9-17.
Кл.слова: здібності, обдарованість
Настенко, Н. Творча обдарованість учнів: характерні особливості / Н. Настенко. - С.18-29.
Кл.слова: здібності, індивідуальні програми
Білик, Н. Моделювання процесу предметних олімпіад / Н. Білик. - С.30-34.
Кл.слова: тести
Настенко, Н. Тренінг із творчої психотехніки / Н. Настенко. - С.35-38.
Кл.слова: релаксація
Ручка, І. Підтримка творчого потенціалу учня у навчально-виховному процесі / І. Ручка. - С.39-42.
Зоц, В. Колективне та індивідуальне в освітньому результаті / В. Зоц. - С.43-50.
Писаренко, О. Творчий потенціал можна розвинути: Програма з розвитку креативності у старшокласників / О. Писаренко. - С.51-59.
Сологуб, А. Креативне навчання: талант і здоров’я / А. Сологуб. - С.60-65.
Хрипункова, Л. Як підтримувати творчість учнів? / Л. Хрипункова. - С.66-71.
Кл.слова: мислення, оцінювання
Фрідман, Л. Розвиток здібностей / Л. Фрідман, І. Кулагіна. - С.72-89.
Кл.слова: психологія навчання, принципи навчання, навченість
Бененсон, О. Робота з розвитку творчого потенціалу учнів / О. Бененсон. - С.90-95.
Кл.слова: допитливість, творчість
Рева, Ю. Самоосвіта та творчість підлітків / Ю. Рева. - С.96-103.
Кл.слова: мислення, запам’ятовування, прочитання
Богданова, А. Складові творчості / А. Богданова, С. Борисов. - С.104-127.
Кл.слова: мислення. допитливість, майстерня учителя, наукове товариство учнів
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
74.200.5
Б 55


    Бех, І. Д.
    Рефлексія в духовному саморозвитку особистості / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 30-37. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 74.200.5
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Виховання особистості

Кл.слова (ненормовані):
\ -- особистісний саморозвиток -- духовна цінність -- духовні ядра -- Я-духовне -- емоції -- емоційні задатки -- філософія освіти
Анотація: Уперше розкрито механізм духовного саморозвитку особистості. Проаналізовано внутрішні умови розгортання цього духовного процесу, підкреслено роль рефлексії в особистісній самосвідомості та формуванні певної духовної цінності особистості.


Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.


    Виноградов, Е. С.
    Таланты и китайский календарь / Е. С. Виноградов // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 6. - С. 141-151. - Библиогр.: 10 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.5
Рубрики: Психологія--талант
   Обдарованість--вплив сонячно-космічної радіації

Кл.слова (ненормовані):
середовище -- задатки -- китайський календар -- обдарованість -- сонячна активність -- вплив сонця -- геліосфера -- радіобіологія


Є примірники у відділах:
нмк іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
Шифр: ВМДЗ/2019/3
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 3
Зміст:
Гавриш, Н. Впевнений старт: гострі кути впровадження програми / Наталія Гавриш, Олена Хартман. - С.4–12.
Брежнєва, О. Вивчаємо цифри та числа за програмою "Впевнений старт" / Олена Брежнєва. - С.13–16.
Зайцева, Л. Точна наука розвиває творчі задатки, або Математика для дошкільників / Лариса Зайцева. - С.17–24.
Тоцька, Т. Поняття "час", "мить", "вічність" у творах Василя Сухомлинського для дітей / Тетяна Тоцька. - С.25–32.
Зорич, С. Цікаво про нудне, або Мистецтво сторітелінгу / Світлана Зорич. - С.33–35.
Гавриш, Н. Розвиток мовлення: розв’язуємо актуальні проблеми / Наталія Гавриш. - С.36–44.
Степовенко, С. Як "Шість капелюхів" і "Кубування" допоможуть зрозуміти літературні твори / Світлана Степовенко. - С.45–49.
Савінова, Н. Гра дитини як лакмусовий папірець її психологічного неблагополуччя / Наталія Савінова. - С.50–54.
Насильство в сім’ї – не злочин? Ламаємо стереотипи : [пам’ятка для батьків]. - С.[55–61].
Тристан, А. Як вони це роблять: дошкільна освіти Німеччини / Анна Тристан. - С.62–65.
Хто ми є? До Всесвітнього дня вишиванки. - С.66–67.
Джемула, Г. Україна вишивана : сценарій розваги до Всесвіт. дня вишиванки / Галина Джемула. - С.68–71.
Фрази з подвійним змістом: що ми говоримо і що чує дитина : [буклет для батьків]. - С.[58–59].
Булінг у дитячому садку – міф чи реальність : [пам’ятка для батьків]. - С.[60–61].
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: ВП 2/2004/2
   Журнал

Вопросы психологии [Текст] : Научный журнал/ Российская Академия образования. - М. : ООО " Вопросы психологии", 1955 - . - ISSN 0042-8841. - Виходит раз на два місяця
2004р. N 2 . - Номер посвящен 90-летию Психологического института. - Библиография в конце статей
Зміст:
Рубцов, В. В. Психологический институт на Моховой : история и современность / В. В. Рубцов. - С.3-16.
Методологические принципы и ведущая проблематика исследований в Психологическом институте / Т. Д. Марцинковская. - С.17-41.
Кл.слова: школа Г. И. Челпанова, психофизическая проблема, проблема активности
Дубровина, И. В. Практическая психология образования в Психологическом институте / И. В. Дубровина. - С.42-53.
Кл.слова: психологическая служба, подготовка кадров психологов образования, психология развития, психическое и психологическое здоровье
Смирнова, Е. О. Генезис общения ребенка от рождения до семи лет в исследованиях сотрудников Психологического института / Е. О. Смирнова. - С.54-62.
Кл.слова: самосознание, развитие личности
Поливанова, К. Н. Становление возрастной психологии в Психологическом институте / К.Н. Поливанова. - С.63-73.
Кл.слова: теория деятельности, периодизация психического развития
Божович, Е. Д. Развитие идей Н. А. Менчинской на современно этапе исследований психологии учения / Е.Д. Божович. - С.73-80.
Кл.слова: практико-ориентированная диагностика развития школьника
Кабардов, М. К. К истории становления дифференциальной психофизиологии в Психологическом институте / М. К. Кабардов. - С.81-93.
Кл.слова: способности, задатки
Чуприкова, Н. И. Психика и предмет психологии в свете достижений современной нейронауки / Н. И. Чуприкова. - С.104-118.
Кл.слова: деятельность мозга, психологическая картина мира
Шумакова, Н. Б. Влияние представлений родителей об обучении на развитие одаренности у детей / Н. Б. Шумакова. - С.119-127.
Конопкин, О. А. Общая способность к саморегуляции как фактор субъектного развития / О. А. Конопкин. - С.128-135.
Малых, С. Б. Проблема наследственности в современных психологических исследованиях / С. Б. Малых. - С.136-148.
Кл.слова: генотип, индивидуальные психологические признаки
Воробьева, Л. И. Субъект и/ или автор (О категориях гуманитарной психологии) / Л. И. Воробьева. - С.149-158.
Кл.слова: духовность, духовные организмы
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Горай, Ю.
    Творчі здібності та обдарованість [Текст] / Ю. Горай, М. Гетманська // Психолог. - 2006. - N25/28. - С. 54-56
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: обдарованість
Кл.слова (ненормовані):
ЗДІБНОСТІ -- ЗАДАТКИ


Дод.точки доступу:
Гетманська, М.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

8.
88.8
Г 93


    Губенко, О. В.
    Розвиваємо фінансові здібності і задатки дитини, навчаючи її вести фінансовий щоденник та складати бізнес-план [Текст] / О. В. Губенко // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 2. - С. 29-34
ДРНТІ
ББК 88.8 + 74.200.525
Рубрики: Діти--гроші
   Економічне виховання--гроші--фінансові здібності

Кл.слова (ненормовані):
ставлення до грошей -- фінансові здібності -- бізнес-план -- фінансовий щоденник


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
37.015.3:159.928](477)
Г 93


    Гузик, Н. В.
    Природні задатки таланту – орієнтир компетентнісного підходу до змісту шкільної освіти [Текст] / Н. В. Гузик // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 28/30(652-654). - С. 2–15.
УДК
Рубрики: Талант--природні ключові задатки--класифікація
Кл.слова (ненормовані):
талант -- природні ключові задатки таланту -- академічний тип -- гуманітарно-суспільний підтип -- математично-логічний підтип -- художньо-естетичний тип -- музичний підтип -- образотворчий підтип -- хореографічний підтип -- спортивний тип -- ремісничий тип -- перспективно-стратегічний тип -- соціальний тип -- інтуїтивний тип -- обдарована дитина
Анотація: У статті представлено класифікацію природних ключових задатків провідного таланту.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
88.37
Д 13


    Давиденко, А. А.
    Творчість як процес гармонізації системи / А. А. Давиденко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 4. - С. 78-85. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 88.37
Рубрики: Творчі здібності
   Обдаровані діти

Кл.слова (ненормовані):
задатки -- здібності -- обдарованість -- розвиток -- творчість
Анотація: Розглядаючи проблему розвитку обдарованості дитини до творчості, автор доводить, що творчість є процесом гармонізації системи й це слід класти в основу розвитку творчих здібностей дитини.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-25 
 
Статистика
за 28.07.2024
Кількість запитів 64767
Кількість відвідувачів 756
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя