Пошуковий запит: <.>K=задатки<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 25 |
>1.
| Бібліотека "Шкільного світу" - 2003г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>2.
| Моргун В. Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня/Моргун В. // Бібліотека "Шкільного світу". -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2003,N N1(Психологічна підтримка творчості учня).-С.4-8
|
>3.
| Вопросы психологии - 2004г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>4.
| Кабардов М. К. К истории становления дифференциальной психофизиологии в Психологическом институте/М. К. Кабардов // Вопросы психологии. -М.:ООО "Вопросы психологии", 2004,N N2.-С.81-93.
|
>5.
| Горай Ю. Творчі здібності та обдарованість/Ю. Горай, М. Гетманська // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2006,N N25/28.-С.54-56
|
>6.
| Литвак М. Е. Как узнать и изменить свою судьбу/М. Е. Литвак. - 1997
|
>7.
| Максименко С. Д. Основи генетичної психології/С. Д. Максименко. - 1998
|
>8.
| Немов Р. С. Практическая психология: Познание себя. Влияние на людей/Р. С. Немов. - 1998
|
>9.
| Давиденко А. А. Творчість як процес гармонізації системи/А. А. Давиденко // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -К.:Педагогічна преса, 2011,N № 4.-С.78-85
|
>10.
| Виноградов Е. С. Таланты и китайский календарь/Е. С. Виноградов // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2011,N № 6.-С.141-151
|
>11.
| Бех І. Д. Рефлексія в духовному саморозвитку особистості/І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 1.-С.30-37
|
>12.
| Фурсова С. Дитячі таланти та обдарованість/С. Фурсова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2012,N № 9.-С.26-33.
|
>13.
| Українська мова й література в сучасній школі - 2012г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>14.
| Леонова Н. Здібності та задатки як базові чинники обдарованості/Н. Леонова // Українська мова й література в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 4.-С.26-28
|
>15.
| Тесленко В. В. Проблеми розвитку обдарованості в історії та теорії педагогіки/В. В. Тесленко // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 4.-С.32-35.
|
>16.
| Обдарована дитина - 2013г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>17.
| Губенко О.В. Розвиваємо фінансові здібності і задатки дитини, навчаючи її вести фінансовий щоденник та складати бізнес-план/О. В. Губенко // Обдарована дитина. -Київ, 2013,N N 2.-С.29-34
|
>18.
| Хімія - 2014г.,N 1/2 (Введено оглавление)
|
>19.
| Леонова Н. С. Здібності та задатки як базові чинники обдарованості/Н. С. Леонова // Хімія. -Х.:Основа, 2014,N N 1/2.-С.4-8.
|
>20.
| Кочерга О. Психофізіологія чутливості емоційно-почуттєвої сфери учнів початкової школи/О. Кочерга // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N N 12.-С.5-9.
|
>21.
| Вихователь-методист дошкільного закладу - 2019г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>22.
| Зайцева Л. Точна наука розвиває творчі задатки, або Математика для дошкільників/Лариса Зайцева // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2019,N № 3.-С.17–24.
|
>23.
| Управління школою - 2020г.,N 28/30 (Введено оглавление)
|
>24.
| Гузик Н. В. Природні задатки таланту – орієнтир компетентнісного підходу до змісту шкільної освіти/Н. В. Гузик // Управління школою. -Харків:Основа, 2020,N № 28/30(652-654).-С.2–15.
|
>25.
| Коротка С. М. Система роботи з обдарованими дітьми/С. М. Коротка // Управління школою. -Харків:Основа, 2020,N № 28/30(652-654).-С.24–35
|
|