Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=заняття-гра<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.102.26/Д 17
Автор(и) : Даніч І.
Назва : Умій дружити - не будеш тужити : тренінгове заняття-гра для дітей середньої групи
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2015. - № 6. - С. 30-31. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д199251/2015/6). - ISSN 0321-1401
ББК : 74.102.26
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільне виховання-- моральне виховання
Дошкільна освіта-- заняття
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальне виховання--моральне виховання--заняття-гра--тренінгове заняття--дружба дітей
Анотація: Подано приклад заняття для середньої групи, мета якого - розвивати мислення, мовлення, увагу дітей; виховувати дружелюбність; сприяти забезпеченню психофізичного комфорту малят, відчуття захищеності; формувати соціально-комунікативну компетентність; учити дітей виражати своє ставлення до інших різними способами; формувати уявлення про те, що кожна людина - унікальна і гідна поваги.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Оголь Тетяна
Назва : Клопоти маленьких мишенят : заняття-гра для дітей раннього віку
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2018. - № 1. - С. 26-27. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д199251/2018/1). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- заняття-- ігрові методи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ранній вік--сенсорний розвиток--дидактична гра--рухлива гра--заняття-гра
Анотація: Подано розробку заняття-гри для дітей раннього віку, мета якого - продовжувати вчити дітей слухати і розуміти мовлення дорослого, звернене до них, виконувати прості словесні доручення; створити умови для розгортання предметних дій та символічних ігрових ситуацій; формувати вміння використовувати в іграх набутий життєвий досвід та будувати нескладний ігровий сюжет; збагачувати досвід дітей різноманітними сенсорними враженнями; залучати до сенсорних дидактичних ігор; розвивати з'язне мовлення, мислення та ін.
Знайти схожі

 
Статистика
за 12.07.2024
Кількість запитів 75186
Кількість відвідувачів 1088
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя