Пошуковий запит: <.>K=запам’ятовування<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 64
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Бабич М. М. Лайфхаки на уроках історії/М. М. Бабич // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020,N N 4/6.-С.25-26.
|
>2.
| Поліпшуємо пам’ять // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020,N N 10/12.-С.82-83.
|
>3.
| Гуськова О. Практика ейдетики в початковій школі/Ольга Гуськова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 2(608).-С.15–19
|
>4.
| Васильченко Л. Прийоми мнемотехніки: розвиваємо пам’ять і зв’язне мовлення дітей/Л. Васильченко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2019,N N 10.-С.59-62.
|
>5.
| Шишова О. Спрощення таблиці множення/Ольга Шишова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 2.-С.29–33.
|
>6.
| Леміжанська О. Використання методів ейдетики у початковій школі/Оксана Леміжанська // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 4.-С.42–45.
|
>7.
| Кіндрат І. Технологія Mind Mapping: джерела, концептуальні засади, термінологія/Інна Кіндрат // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 4.-С.16–22
|
>8.
| Коломоєць С. Д. Роль "карток пам’яті" в удосконаленні викладання історії/С. Д. Коломоєць, В. А. Гонтаренко // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2016,N N 34/36.-С.25-27.
|
>9.
| Обдарована дитина - 2014г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>10.
| Черешнюк О. Як навчити дитину швидко й міцно запам’ятовувати інформацію?/О. Черешнюк // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014,N № 4.-С.36-37.
|
|
|