Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=запам’ятовування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 64
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Юник Д.
Назва : Інноваційні технології запам’ятовування нотного тексту музикантами-інструменталістами
Місце публікування : Рідна школа: Науково-педагогічний журнал/ МОН України; Видавниче підприємство "Деміур". - К.: Фенікс, 2008. - N6. - С. 58-60. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2008/6). - ISSN 0131-6788
Предметні рубрики (Галузі знань): навчання студентів
Підготовка майбутніх музикантів
Кафедра музичної педагогіки та хореографії
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Інтелект людини: розвиток та корекція
Місце публікування : Психологічна газета: ТОВ "Мікрос-СВС" за сприяння Інституту психології ім.Г.С.Костюка. - К.: СПДФО Главник О. П., 2006. - N5 (березень). - С. 1-30 (далі буде) (Шифр ПГ/2006/5 (березень))
ДРНТІ : 15.21.51
ББК : 88.37
Предметні рубрики (Галузі знань): інтелект
Інтелектуальний розвиток
пам’ять
уява
інтуїція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гумор--методи запам’ятовування--мнемоніка
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.2/А 43
Назва : Актуальні діалоги. № 1
Місце публікування : Історія та правознавство: Науково-методичний журнал. - Х.: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2012. - N 8. - С. Вкладка. - С.16/1-16/16. (Шифр ІПУ/2012/8)
ББК : 74.2 + 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Навчання-- відвідування уроків учнями
Навчання-- контроль за навчанням учнів
Уроки-- нестандартні уроки
Навчання-- навчальна діяльність
Навчання учнів-- психологічні поради
Психологія навчання-- запам’ятовування
Стрес-- зняття стресу
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): облік відвідування учнями уроків--бінарний урок--психологічний простір особистості--комфортне спілкування--розташування учнів на уроках--боротьба зі стресом
Зміст : Раціональний підхід до обліку відвідування учнями уроків/ упоряд. А. Л. Мірошниченко. Бінарні уроки. Мета, результати та особливості/ уклад. Т. П. Левченко, С. П. Левченко. "Географія" шкільного класу/ О. М. Ворожейкіна. Робота з інформацією/ Н. А. Захарчук. Боремося зі стресом/ В. М. Оденцова.
Анотація: Вкладка вміщує статті різної тематики: нормативно-правові питання, педагогічна практика, психологічні поради та інше за матеріалами видань та журналів Видавничої групи "Основа".
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Бібліотека "Шкільного світу" -2003р.,N 1
Цікаві статті :
Моргун В. Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня/ В. Моргун (стр.4-8) Кл.слова: обдарованість, геніальність, задатки,творчість
Стрельніков В. Методики оцінювання інтелекту та критерії творчої особистості/ В. Стрельніков (стр.9-17.) Кл.слова: здібності,обдарованість
Настенко Н. Творча обдарованість учнів: характерні особливості/ Н. Настенко (стр.18-29.) Кл.слова: здібності,індивідуальні програми
Білик Н. Моделювання процесу предметних олімпіад/ Н. Білик (стр.30-34.) Кл.слова: тести
Настенко Н. Тренінг із творчої психотехніки/ Н. Настенко (стр.35-38.) Кл.слова: релаксація
Ручка І. Підтримка творчого потенціалу учня у навчально-виховному процесі/ І. Ручка (стр.39-42.)
Зоц В. Колективне та індивідуальне в освітньому результаті/ В. Зоц (стр.43-50.)
Писаренко О. Творчий потенціал можна розвинути: Програма з розвитку креативності у старшокласників/ О. Писаренко (стр.51-59.)
Сологуб А. Креативне навчання: талант і здоров’я/ А. Сологуб (стр.60-65.)
Хрипункова Л. Як підтримувати творчість учнів?/ Л. Хрипункова (стр.66-71.) Кл.слова: мислення,оцінювання
Фрідман Л. Розвиток здібностей/ Л. Фрідман, І. Кулагіна (стр.72-89.) Кл.слова: психологія навчання,принципи навчання,навченість
Бененсон О. Робота з розвитку творчого потенціалу учнів/ О. Бененсон (стр.90-95.) Кл.слова: допитливість,творчість
Рева Ю. Самоосвіта та творчість підлітків/ Ю. Рева (стр.96-103.) Кл.слова: мислення,запам’ятовування,прочитання
Богданова А. Складові творчості/ А. Богданова, С. Борисов (стр.104-127.) Кл.слова: мислення. допитливість,майстерня учителя,наукове товариство учнів
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Відкритий урок : розробки, технології, досвід -2005р.,N 1/4
Цікаві статті :
Галанов А. Як пройти атестацію : поради психолога/ А. Галанов (стр.46-54.) Кл.слова: творча діяльність вчителя,методи запам’ятовування
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.4/В 53
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства . Вип. 7
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :294 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 22.00, 40.00, грн.
ББК : 74.58.268я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці студентів
Нестандартні уроки
Соціальна педагогіка
молодіжні організації і рухи України
Дошкільники-- поведінка-- корекція
Дошкільники-- виховання
Школа Монтессорі
Кафедра української літератури
Уроки літератури
Біблія і література
Кафедра української мови
діалектологія українська
мова художніх творів
Мова ЗМІ --Україна
Викладання англійської мови в школі
Кафедра географії
кліматологія
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- географія
Ніжинщина-- клімат
Зміст : Функціональна транспозиція у системі повнозначних частин мови (на матеріалі творів Олеся Гончара)/ Л. Авраменко. Операції над многочленами з допомогою комп’ютера/ О. Албул. Географічне дослідження ойконімів Чернігівського Полісся та Північно-Дніпровської терасової низовинної фізико-географічної області/ Т. Армашевська. Функціональна транспозиція у системі повнозначних частин мови (на матеріалі творів Олеся Гончара)/ І. Артеменко. Організація музично-естетичної освіти у дитячій хоровій школі/ В. Астраханський. Конотативна лексика в ідіолекті І. П. Котляревського (на матеріалі поеми “Енеїда”)/ Т. Бахшиєва. Екстремальність режиму опадів у Ніжині в світлі змін глобального і регіонального клімату/ Ю. Білан. Сутність та напрямки емоційного розвитку дітей дошкільного віку у психолого-педагогічній науці/ І. Бовсуновська. Нестандартний урок – один із шляхів підвищення ефективності сучасного уроку/ І. Бойко. Опередження конфліктності у дитячому колективі/ Н. Бойко. Семантика та функціонування експресивів-іменників в ідіолекті І.Драча/ І. Савченко. Принцип урахування рідної мови у вправах для навчання лексичного матеріалу у підручнику Л. Биркун “Our English” для 5 класу/ В. Бреус. Cамотність як передумова суїцидального ризику осіб з емоційним вигоранням/ М. Броварець. Тест як один із засобів контролю навченості учнів іноземної мови/ Л. Бурда. Функціонування спортивної термінології в сучасній українській мові/ Н. Бур’ян. Особливості уявлень про добро і зло в різних соціальних групах/ Є. Василевський. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання говоріння у підручнику О.Карп’юк English для 6 класу/ Л. Васильченко. Організаційно-педагогічні умови формування комунікативної культури дошкільників засобами гри/ Ю. Ващенко. Образ самотності: до постановки проблеми/ Т. Вершок. Педагогічні умови формування у старших дошкільників узагальнених уявлень про соціально схвалювальні та неприйнятні форми і засоби самовираження/ Т. Виницька. Джигсо, як ефективний метод підвищення якості навчального процесу/ О. Гамза. Шляхи оптимізації навчання аудіювання в загальноосвітніх навчальних закладах/ О. Гамрецька. Особливості профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, що зумовлені кризами психовікового розвитку/ Т. Гаценко. Зміст педагогічної роботи по формуванню у дітей старшого дошкільного віку відповідального ставлення до природного довкілля/ В. Горбань. Організаційно-педагогічні умови розвитку інтересу старших дошкільників до художньо-перетворювальної (дизайнерської) діяльності/ С. Гринь. Лексико-семантична група “дендролексема” у творах Євгена Гуцала/ О. Грисюк. Сніговий покрив як одна з умов перезимівлі сільськогосподарських культур за сучасних особливостей зміни клімату/ Ю. Гриценко. Соціальна компетентність дошкільників як умова попередження відхилень у їх поведінці/ І. Довгаль. Рок-музика як явище культури другої половини хх століття/ О. Довгаль. Початковий етап в археографічній спадщині О. М. Лазаревського/ О. Довгополий. Запам’ятовування лексичних одиниць/ Ю. Довматенко. Дослідження творчості Володимира Винниченка в дорадянську й радянську добу/ Л. Дубинська. Збагачення словника дітей старшого дошкільного віку в театрально-ігровій діяльності/ О. Дудка. До проблеми профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, зумовлених несприятливою адаптацією до ДНЗ/ М. Єщенко. Гендерні відмінності формування першого враження у соціальній взаємодії/ В. Жажковська. Український анекдот: етнолінгвістичний аспект/ Л. Журавська. Предметно-розвивальне середовище як засіб формування соціальної компетентності старших дошкільників/ Я. Зайцева. Україна в умовах глобалізації/ М. Замана. Характеристика моделі організації валеологічного виховання у ДНЗ/ Ю. Іваниченко. Форми і методи забезпечення рухової активності дошкільників в умовах ДНЗ/ А. Івашко. Лексичні запозичення в сучасних ЗМІ/ А. Іващенко. Лексико-семантичне поле “добро” в творчості Т. Г. Шевченка/ Ю. Іващенко. Банківська система України: проблеми та перспективи її розвитку/ Т. Іллющенко. До сутністі поняття “музично-виконавська діяльність”/ О. Кавун. Відсутній дискурс/ М. Казаков. Оказіональні номінації жінки в ідіолекті Миколи Вінграновського/ Ю. Кандиба. Формування у школярів потреби у здоровому способі життя в практиці роботи класного керівника сучасної школи (за результатами педагогічної практики)/ Т. Кармазін. Організація дослідницької діяльності дошкільників в екологічному вихованні/ А. Карпенко. Мовленнєві особливості дітей різної статі/ Л. Кательницька. Фразеологічні одиниці у синтаксичній функції підмета/ А. Кисла. Формування культури поведінки дошкільників як превентивної основи попередження негативних проявів у їх поведінці/ Д. Кізенко. Неповні речення як засіб стилізації розмовності в ідіолекті Григора Тютюнника/ Ю. Клунок. Засоби, форми та методи забезпечення у дітей старшого дошкільного віку уявлень про здоровий спосіб життя/ М. Козачок. Особливості використання гри як основної форми роботи у навчанні та вихованні дітей дошкільного віку/ А. Колесник. Лексична виразність сучасної дитячої поезії/ М. Кононенко. Імпреза як інноваційна форма особистісного і професійного зростання майбутніх соціальних педагогів/ Д. Конончук. Особливості формування мовленнєвої компетентності у старших дошкільників/ І. Кравченко. Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українського фольклору/ І. Кріль. Лексичні особливості пирятинських говірок/ О. Кузьменко. Народні назви рослин як вияв української ментальності: лексико-семантичний аспект/ К. Кузьмич. Герой-експериментатор у романістиці Володимира Винниченка: між розумом та інстинктом/ Н. Кулибка. Вплив серцево-судинних захворювань на психіку людини/ А. Кульбака. Структурні компоненти та рівні сформованості взаємодії старших дошкільників з культурою рідного краю/ Т. Куриленко. Роль темпорального компонента в формировании образов персонажей в повести А.С. Пушкина “Капитанская дочка”/ И. Ландар. Концепція часу в Біблії/ І. Лисенко. Функціонування синонімів-прикметників у художньому мовленні П.Куліша/ Т. Лисенко. Особливості особистісних переживань підлітків із дистантних сімей/ С. Максименко. Педагогічні умови розвитку словесної творчості дітей дошкільного віку/ Г. Мішенко. Психологічний вплив сім’ї на спілкування старшокласників/ Л. Міщенко. Етапи створення тестових завдань з німецької мови/ А. Нагорна. Естетична природа Новозавітних апостольських послань/ Я. Наливайко. Темпоральні прислівники в художньому мовленні Євгена Гуцала/ Я. Наріжна. Використання особистісно-зорієнтованих технологій виховання у попередженні негативних проявів у поведінці дошкільників/ Н. Недоля. Прийоми для організації навчання письма/ К. Нестеренко. “Художній мотив” та “образ” : процес становлення понять/ О. Нестеренко. Спаський собор - невід’ємна частина національного архітектурно-історичного заповідника “Чернігів стародавній”/ Ю. Ніжинець. Сучасний стан освітнього комплексу Івано-Франківської області/ Н. Огій. Вплив музичного мистецтва на чуттєво-емоційну сферу людини/ В. Ожема. Особливості діалектної лексики Борзнянщини/ О. Онищенко. Сутність гуманістичного виховання у період дошкільного дитинства/ Т. Онікієнко. Лексико-фразеологічні особливості роману Валерія Шевчука “Дім на горі”/ О. Остапенко. Локативний компонент при префіксальних дієсловах переміщення у художньому мовленні М.Стельмаха/ Т. Остапець. Профілактика девіантної поведінки у підлітків/ І. Откидач. Застосування вибіркового методу для прогнозування у навчальному закладі/ А. Павлюк. Євроклуб як форма організації позакласної роботи учнів з іноземної мови/ О. Пархоменко. Неблагополучна сім’я як фактор несприятливої соціалізації дітей дошкільного віку/ І. Педора. Використання дидактичних ігор на заняттях в дошкільних навчальних закладах/ А. Перевера. Драматизація на уроках англійської мови/ К. Петренко. Особливості організації навчання інтенсивного читання в середній загальноосвітній школі/ Є. Плінь. Проблема соціально-правового захисту “дітей вулиці” в Україні/ Ю. Попильницька. Педагогічні умови організації спілкування старших дошкільників в умовах ДНЗ та сім’ї/ О. Ребенок. Функціональний стиль преси та публіцистики/ Р. Резниченко. Парцеляція членів речення в художньому мовленні Марії Матіос/ В. Рогальчук. Інтерактивні технології як засіб оптимізації навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи/ О. Розенко. Викладачі Ніжинської вищої школи (1933–1941рр.)/ С. Рой. Сутність організаційної культури та її структура/ Л. Романенко. Лікарські рослини болотного копмлексу “лінічеве болото” (Чернігівська область)/ О. Савенко. Теоретичне обґрунтування проблеми комунікативної культури вихователя у спілкуванні з обдарованими дітьми/ Н. Салівон. Особенности изучения произведений малых эпических жанров на уроках литературы в 5-9 классах/ А. Сероус. Різновиди неусвідомленої внутрішньої каузації у причинових конструкціях простого речення (на матеріалі художнього мовлення письменників літературної організації “Плуг”)/ І. Симоненко. Формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованій діяльності/ Н. Скрильнікова. Навчання англомовної лексики дітей дошкільного віку/ К. Следь. Формування стоку Остра в районі Ніжина під впливом сучасних кліматичних умов/ А. Соболь. “Чарівна квітка України”/ А. Співак. Деякі аспекти біології горобця хатнього (passer domesticus) в Ніжині/ Н. Стрілко. Гендерно-марковані фемнінні та маскулінні особливості німецької мови у функціональному стилі публіцистики/ З. Трясухо. Формування творчих здібностей старших дошкільників в театралізованій діяльності/ Н. Устенко. Організаційно-педагогічні умови сюжетно-рольової гри при вихованні мовленнєвої особистості/ Я. Францух. Використання конструктивних стилів педагогічного спілкування вихователем ДНЗ у роботі з дітьми дошкільного віку з неповних сімей/ В. Хніпель. Особливості соціально-педагогічного потенціалу позитивно спрямованих неформальних молодіжних об’єднань/ Ю. Храменко. Трансформаційні процеси у розвитку аграрного сектора Чернігівської області/ А. Чеверда. Адміністративно-територіальна реформа на Полтавщині: створення округів у 1925-1930 рр./ Л. Черевко. Семантичне розмежування предикативних прислівників (на матеріалі творів Михайла Стельмаха)/ Г. Чешко. Переживання щастя як екзистенційної цінності/ А. Шафранова. Давальний об’єкта у структурі речення (на матеріалі художніх творів О.П.Довженка)/ Л. Шепель. Емпіричне вивчення організаційно-педагогічних умов використання досвіду педагогів ХХ століття щодо попередження негативних проявів у поведінці дошкільників у сучасному ДНЗ/ Н. Шимко. Формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку в педагогіці М.Монтессорі та їх розвиток у сучасних умовах/ Т. Шусть. Вплив культурно-освітнього рівня сім’ї на підготовку дитини в ДНЗ/ Т. Юхименко.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(3)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(3)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Леміжанська О.
Назва : Використання методів ейдетики у початковій школі
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 4. - С. 42–45. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2018/4). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.015.31:159.954.3](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- ейдетика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): запам’ятовування--образна пам’ять--образне мислення--уява--методи ейдетики
Анотація: У статті розповідається про один із шляхів запом’ятовування у школярів –розвитку образної пам’яті, образного мислення та уяви за допомогою методів ейдетики.
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Вища школа -2013р.,N 12
Цікаві статті :
Яценко О. Сучасний університет: соціальність і дарвінізм/ О. Яценко (стр.7-14)
Мікульонок І. Про професійно-кваліфікаційні вимоги до посад науково-педагогічних працівників ВНЗ/ І. Мікульонок (стр.15-22)
Гладченко М. Політика нового державного управління як одна з передумов появи стратегічного менеджменту у сфері вищої освіти Нідерландів/ М. Гладченко (стр.23-29)
Захарченко Т. Роль наочності у процесі викладання професійно орієнтованих дисциплін/ Т. Захарченко (стр.30-38)
Ткаченко Н. Психологічні особливості запам’ятовування/ Н. Ткаченко (стр.39-46)
Біліченко А. Особливості викладання англійської мови наукового спрямування у немовному ВНЗ України/ А. Біліченко (стр.47-52)
Корсак О. Сучасні труднощі у створенні сприятливих педагогічних умов для формування фахової компетентності у молоді/ О. Корсак (стр.53-61)
Галян Г. Традиційність полтавського художника та викладацька діяльність у вищій школі/ Г. Галян (стр.62-71)
Кліменко В. Нариси академіка Олексія Крилова про вищу освіту/ В. Кліменко (стр.72-79)
Шрайберг Я. Електронна книга, майбутнє бібліотеки і суспільна свідомість: спроба осмислення і передбачення/ Я. Шрайберг (стр.80-121)
Прес-служба МОН України інформує (стр.3-6)
Перелік статей та інших матеріалів, опублікованих у журналі "Вища школа" у 2013 року (стр.122-127)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Закс Дж.М. и др.
Назва : Восприятие, запоминание и пересказ структуры событий
Місце публікування : Психология обучения: Дайджест российской и зарубежной прессы/ Современный Гуманитарный Университет. - М.: НОУСГИ, 2002. - N7. - С. 19-21. - ISSN 1561-2457 (Шифр ПО1/2002/7). - ISSN 1561-2457
ДРНТІ : 15
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Сприймання
Запам’ятовування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): планирование действий
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.1/К 82
Автор(и) : Крива, Наталя
Назва : Вчимо вірші з радістю
Місце публікування : Дошкільне виховання: Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К.: Світич, 2013. - N 3. - С. 12-15. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д199251/2013/3). - ISSN 0321-1401
ББК : 74.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта
Пам’ять
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пам’ять дошкільнят--прийоми запам’ятовування--види пам’яті дошкільнят--образна пам’ять--рухова пам’ять--емоційна пам’ять--словесно-логічна пам’ять--мимовільна пам’ять--методи вивчення віршів--довільна пам’ять
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 22.07.2024
Кількість запитів 85613
Кількість відвідувачів 1052
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя