Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=засвоєння інформації<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.3(477)/А 65
Автор(и) : Андрієвський Б.
Назва : Педагогічні аспекти сучасної початкової школи
Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 4. - С. 3–4. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2017/4). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 5 назв.
УДК : 373.3(477) + 371.2(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- навчально-виховний процес-- організація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): початкова школа--навчально-виховний процес--професійна підготовка--організація виховного процесу--ефективність навчального процесу--успішне навчання--сучасні вимоги до навчання--інформаційне середовище--засвоєння інформації
Анотація: Необхідність підвищувати рівень професійної підготовки - характерна ознака сьогодення в усіх сферах педагогічної діяльності. Реформування системи освіти, збагачення її концептуальних, структурно-організаційних основ у контексті соціально-економічних перетворень, які відбуваються в Україні насамперед, пов'язане з удосконаленням системи початкової освіти. Всебічний розвиток особистості потребує з перших днів перебування дитини в школі мобілізації її активності, здатності до саморозвитку, формування цілісної картини навколишнього світу. Це передбачає переосмислення і перебудову самої організації перебігу навчально-виховного процесу в початкових класах, його орієнтації на принципи цілісності, системності, інтегративності, міжпредметних зв'язків, реалізації виховного потенціалу всіх соціальних інститутів. Організація ефективного навчання у початковій школі передбачає врахувння надбань як вітчизняної педагогічної теорії й практики, так і оптимального використання зарубіжних освітніх технологій, їх адаптацію в умовах соціально-економічного та культурного розвитку України.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Прокопенко Л. В.
Назва : Мнемотехніка в початковій школі : технологія ефективного засвоєння інформації
Місце публікування : Педагогічна майстерня: науково-методичний журнал/ методична література. - Х.: Видавнича група "Основа", 2018. - N 9. - С. 34-37. (Шифр ПМ/2018/9)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- засвоєння інформації учнями
Кафедра педагогіки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): початкова школа--молодші школярі--засвоєння інформації--створення образів--зв’язування образів--мнемотаблиці--піктограма
Знайти схожі

 
Статистика
за 30.06.2024
Кількість запитів 80196
Кількість відвідувачів 931
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя