Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=зв’язне мовлення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-24 
1.
74.100
З-90


    Зрожевська, Алла.
    Грамота для дошкільнят: організація навчального процесу [Текст] / А. Зрожевська, Т. Потоцька // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2013. - N 6. - С. 14-20. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100
Рубрики: Дошкільна освіта--підготовка дитини до школи
   Дошкільна освіта--заняття з навчання грамоти

   Дошкільники--мовленнєвий розвиток

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- фонематичний слух -- зв’язне мовлення -- навчання грамоти дошкільників


Дод.точки доступу:
Потоцька, Тетяна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
74.2
З-62


    Зимульдінова, Алла.
    Дидактичні особливості розвитку зв’язного мовлення шестирічних першокласників [Текст] / А. Зимульдінова, С. Гірняк // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 3. - С. 9-11. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.2
Рубрики: Початкова школа--мовлення
Кл.слова (ненормовані):
зв’язне мовлення -- шестирічні першокласники -- розвиток зв’язного мовлення


Дод.точки доступу:
Гірняк, Світлана

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
373.2.016:81-028.31](477)
Б 81


    Бондаренко, А.
    Зв’язне мовлення засобами наочного моделювання / Анжела Бондаренко, Оксана Сизонова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 6. - С. 25–33. - Зміст: Як і де застосовується наочне моделювання ; Які характеристики об’єктів унаочнюємо ; Як готуємося ; Яка послідовність навчання розповіді за схемою ; Додаток : Дидактичні ігри: використовуємо метод наочного моделювання.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- розвиток мовлення -- зв’язне мовлення -- наочне моделювання -- розповідь за схемою -- дидактичні ігри
Анотація: У статті презентовано досвід Куп’янського дошкільного закладу (яслел-садка) № 10 комбінованого типу, Харківської області, щодо застосування методу наочного моделювання в процесі мовленнєвої діяльності дошкільників, стимулюванні їхньої мовленнєвої активності.


Дод.точки доступу:
Сизонова, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
74.268.1Укр,0
Ч-49


    Чернігова, Ольга.
    Зима-чарівниця [Текст] : (інтегрований урок з розвитку зв’язного мовлення з використанням інноваційних технологій, 4 клас) / О. Чернігова // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 12. - С. 22-25 . - ISSN 0131-5358
ДРНТІ
ББК 74.268.1Укр,0
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови
Кл.слова (ненормовані):
зв’язне мовлення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
74.202.242
П 52


    Полонська, Тетяна.
    Любить природу вчать і міркування, і творчі з мови рідної завдання [Текст] : урок розвитку зв’язного мовлення у 3-му класі / Т. Полонська // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 5. - С. 27-29
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--уроки--інтегровані уроки
Кл.слова (ненормовані):
уроки розвитку мовлення -- зв’язне мовлення -- учнівський твір -- текст-міркування


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
81.43.21-90
К 70


    Коршак, Н. Г.
    Мої щоденні обов’язки [Текст] : 5 клас (за підручником А. Несвіт) / Н. Г. Коршак // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 34/36. - С. 38-39.
ББК 81.43.21-90

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- уроки -- розробка уроку -- учні -- обов’язки -- щоденні обов’язки -- зв’язне мовлення -- читання
Анотація: Подано розробку уроку з англійської мови на тему: "Мої щоденні обов’язки" для учнів 5 класу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Богуш, Алла
    Мовленнєвий портрет п’ятирічної дитини [Текст] / Алла Богуш // Дошкільне виховання. - 2013. - № 7. - С. 6-10 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100.41
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення
   Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток

   Дошкільний вік--діти 5-го року

Кл.слова (ненормовані):
звукова культура мовлення -- зв’язне мовлення -- мовленнєвий розвиток дошкільника -- п’ятирічна дитина
Анотація: В статті йдеться про мовленнєву особистість п’ятирічної дитини, сформованість у неї різних видів мовленнєвих (фонетичної, лексичної, граматичної, розмовно-діалогічної, монологічної) та комунікативної компетенцій.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
74.202.242
П 56


    Пономарьова, Катерина.
    Мовлення зв’язне - чисте й виразне [Текст] : напрями та засоби мовленнєвого розвитку другокласників / К. Пономарьова // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 5/6. - С. 7-11.
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--уроки розвитку мовлення
Кл.слова (ненормовані):
розвиток зв’язного мовлення -- зв’язне мовлення -- діалогічне мовлення -- усні зв’язні висловлювання -- письмові зв’язні висловлювання -- виражальні засоби мови -- Державний стандарт загальної (початкової) освіти -- 2 клас


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.


    Оксана, Босак
    На екскурсію до осіннього парку : комплексне заняття з розвитку мовлення для дітей старшої групи [Текст] / Оксана Босак // Дошкільне виховання. - 2018. - № 9. - С. 25-27 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільне виховання--розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
зв’язне мовлення -- сенсорний розвиток -- бесіда за картиною -- розвиток мовлення
Анотація: Подано розробку комплексного заняття з розвитку мовлення для дітей старшої групи, мета якого - вчити дітей складати творчі сюжетні розповіді за картиною за поданим початком, використовуючи образні засоби мови, послідовно висловлювати свої думки; активізувати у словнику дітей прикметники (жовті, золоті, багряні), дієслова (нюхати, гладити, танцювати), слова, що називають осінні явища (листопад, дощ); вправляти у творенні прикметнів від іменників; вправляти у звуконаслідуванні; розвивати вміння сприймати картину, мовленнєве дихання, уяву, творче та логічне мислення; виховувати культуру слухання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.


    Рібцун, Юлія
    Організація ігрової діяльності дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку [Текст] / Юлія Рібцун // Дошкільне виховання. - 2018. - № 1. - С. 12-16 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--діти з вадами мовленнєвого розвитку
Кл.слова (ненормовані):
логопедія -- діти з ПМР -- ігрові методи -- корекція мовлення -- ігрова діяльність -- розвивальга гра -- мовленнєва гра -- заїкання -- зв’язне мовлення -- рухлива гра
Анотація: "Для розвитку ігрової діяльності дітям необхідні певні умови, особливо тим, які мають порушення мовленнєвого розвитку (ПМР). Педагог, який працює з такими дошкільнятами (вчитель-логопед, вихователь, інструктор з фізкультури, музичний керівник), організовуючи ту чи іншу гру, має враховувати вікові та індивідуальні психофізичні, мовленнєві особливості та можливості вихованців, щоб успішно розв'язати коригувально-розвиваальні, навчально-виховні та пропедевтичні завдання". У статті подано методичні поради щодо організації ігрової діяльності дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-24 
 
Статистика
за 16.06.2024
Кількість запитів 36050
Кількість відвідувачів 1206
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя