Пошуковий запит: <.>K=зміст навчання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74в3 Ш 29
Шатун, А. Н. Вопрос к ученым / А. Н. Шатун> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 123.
. - ISSN 0869-561XББК 74в3 Рубрики: Педагогіка--методологія--наукова термінологія Педагогіка--дидактика Кл.слова (ненормовані): наукова термінологія -- понятійний апарат -- дидактика -- зміст навчання -- стандарти освіти -- процес навчання -- компетенції Анотація: Лист до редакції журналу про проблеми стандартизації освіти.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.584(4Укр) М 11
Міхно, О. Фактори формування змісту професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців [Текст] / О. Міхно> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 10. - С. 17-24. - Бібліогр.: 9 назв.
. - ISSN 1682-2366ББК 74.584(4Укр) Рубрики: вища освіта--професійна освіта Вища професійна освіта Викладання інформатики Кл.слова (ненормовані): ІТ-фахівці -- зміст навчання -- професійна підготовка -- ринок праці -- стандарти ІТ-професій -- кваліфікація -- результати навчання -- рамки кваліфікацій -- стандарти вищої освіти Дескриптори: ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ -- ИНФОРМАТИКА -- ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ПОДГОТОВКА -- РЫНОК ТРУДА -- СТАНДАРТЫ ОБРАЗОВАНИЯ -- ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КВАЛИФИКАЦИЯ -- вища освіта -- інформатика -- професійна підготовка -- ринок праці -- стандарти освіти -- професійна кваліфікація Анотація: Розглядаються фактори формування змісту професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців. Аналізується стан ринку праці в ІТ-галузі. Визначені основні орієнтири щодо змісту освіти ІТ-фахівців, які необхідно враховувати у процесі їх навчання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бєлякова, Людмила. Не здивуєш - не навчиш / Л. Бєлякова> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2013. - № 11. - С. 20-21.
ББК 81.411.1-90 Рубрики: Уроки української мови--цікаві уроки Викладання української літератури в школі--уроки--цікаві уроки Кл.слова (ненормовані): здивування учнів -- уроки української мови -- уроки української літератури -- зміст навчання -- розвиток учнів Анотація: У статті розповідається про методику дивувати учнів на уроках української мови та літератури. Подив часто є поштовхом до заглиблення в тему, викликає бажання дізнатися більше - знайти, дослідити, вивчити.
Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 81.2-9 Р 33
Редько, Валерій. Концепція змісту навчання іноземної мови у старшій школі / В. Редько> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 8/9. - С. 50-53.
. - ISSN 0131-6788ББК 81.2-9 Рубрики: Іноземні мови--методика навчання в ЗНЗ Кл.слова (ненормовані): іноземна мова -- зміст навчання -- профільна школа -- принципи навчання Анотація: У статті розглядаються дидактичні, методичні та психологічні засади побудови змісту навчання іноземної мови у старшій профільній школі. Обгрунтовуються погляди щодо змісту навчання іноземної мови як профільного предмета; окреслюються напрями профілізації та номенклатура елективних курсів у межах варіативного компонента змісту освіти; визначаються основні принципи навчання.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.202.11 К 44
Киселёв, А. Ф. Проблемы внедрения новых стандартов в практику школьного образования / А. Ф. Киселёв, А. А. Кузнецов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 55-72. - Библиогр.: 12 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.202.11 Рубрики: Освіта--дидактика--зміст навчання Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): шкільна освіта -- дидактика -- зміст навчання -- освітні стандарти -- нові освітні стандарти -- впровадження нових стандартів -- варіативність шкільної освіти -- єдиний освітній простір -- якість освіти -- освітній ценз -- профільне навчання Анотація: У статті зроблена спроба розкрити задум нового стандарту, обговорити можливі механізми та засоби його реалізації, роз'яснити нову термінологію, розглянути можливі труднощі і ризики його введення, показати, як можна уникнути або мінімізувати можливі негативні наслідки. В статье сделана попытка раскрыть замысел нового стандарта, обсудить возможные механизмы и средства его реализации, разъяснить новую терминологию, рассмотреть возможные трудности и риски его введения, показать, как можно избежать или минимизировать возможные негативные последствия.
Дод.точки доступу: Кузнецов, А. А. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Чеботарьова, Олена. Науково-методичні підходи до реалізації змісту освіти учнів із порушеннями інтелектуального розвитку згідно концепції НУШ [Текст] / О. Чеботарьова> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 4. - С. 68-76.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--молодший шкільний вік Кл.слова (ненормовані): початкова освіта -- типова освітня програма -- нова українська школа -- зміст навчання -- учні з порушеннями інтелектуального розвитку -- ключові компетентності -- загальнонавчальні уміння -- життєва компетентність Анотація: Висвітлено основні науково-методичні підходи щодо розроблення та реалізації змісту Типової освітньої програми початкової освіти дітей із порушеннями інтелектуального розвитку для 1, 2 класів згідно з Концепцією Нової української школи. Обґрунтовано та представлено основну мету початкової освіти дітей із порушеннями інтелектуального розвитку, методичні підходи та принципи побудови програми, ключові компетентності та загальнонавчальні вміння, які закладено у її зміст програми. У програмі визначено відповідний зміст кожного навчального предмета чи інтегрованого курсу, вказано вимоги до конкретних очікуваних результатів навчання (предметно орієнтовані компетентності).
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 378.016:61]:004 М 59
Микитенко, Павло Васильович. Інформатична підготовка студентів медиків: світовий та вітчизняний досвід [Текст] / П. В. Микитенко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 3. - С. 9-15. - Бібліогр.: 23 назви.
Рубрики: Викладання інформатики у ВНЗ--стандарт освітньо-професійної підготовки з інформатики Кл.слова (ненормовані): медична інформатика -- інформатичні дисципліни -- клінічні міждисциплінарні курси -- структура вищої освіти -- педагогічні умови -- мета навчання -- методи та засоби навчання -- структура дисципліни -- зміст навчання -- інформатична підготовка студентів медиків Анотація: У публікації розглянуто орієнтоване змістове наповнення клінічних міждисциплінарних курсів, які викладаються в п’яти провідних світових закладах вищої освіти та дисциплін циклу інформатичної підготовки у вітчизняних медичних закладах вищої освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Іманова, Севіндж. Інтеграція змісту трудового навчання за педагогічною технологією концентрації навчального матеріалу [Текст] / С. Іманова> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2019. - N 6. - С. 44-53.
. - ISSN 1682-2366 Рубрики: Викладання трудового навчання в школі--навчальні програми Кл.слова (ненормовані): трудове навчання -- зміст навчання -- інтеграція -- концентроване навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 Вільні: 1
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 81.2-9 Р 33
Редько, Валерій. Дидактичні та методичні підходи до побудови змісту уроків-параграфів шкільних підручників з іноземних мов: методологія та досвід підручникотворення / В. Редько> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 8/9. - С. 20-31 : мал. - Бібліогр.: 9 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 81.2-9 Рубрики: Викладання іноземної мови в школі Кл.слова (ненормовані): зміст навчання -- структурні компоненти -- шкільний підручник -- урок-параграф Анотація: Автор статті розглядає і обгрунтовує підходи до конструювання змісту шкільних підручників з іноземних мов; досліджуються дидактичні та методичні положення, що можуть слугувати підгрунтям для визначення змісту уроків-параграфів як структурних компонентів шкільної навчальної літератури.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.5 Ф 79
Формування змісту профільного навчання: теоретико-методологічний аспект [Текст] : колективна монографія / Г. О. Васьківська, В. І. Кизенко, С. В. Косянчук [та ін.] ; НАПН України, Інститут педагогіки. - Київ : Конві Прінт, 2018. - 260 с. : іл. - Бібліогр.: с. 233-258 . - ISBN 978-617-7724-02-4 : 126.00 грн. Рубрики: Профільне навчання--старшокласники Зміст освіти Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту Кл.слова (ненормовані): зміст навчання -- старша школа -- соціалізація старшокласників
Дод.точки доступу: Васьківська, Галина Олексіївна; Кизенко, Василь Іванович; Косянчук, Сергій Володимирович; Барановська, Олена Володимирівна; Трубачева, Світлана Едуардівна; Чорноус, Оксана Володимирівна; Кравчук, Ольга Павлівна; Доброскок, Ірина Іванівна; Національна академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки
Примірників всього: 4 фб (2), НМК ф-т ПСР (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (2), НМК ф-т ПСР (1), Ч.З.№2 (1) Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 87 Щ 61
Щербаков, Р. Н. Взаимосвязь логического и исторического в учебно-познавательной деятельности / Р. Н. Щербаков> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 44-50. - Библиогр.: 7 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 87 + 63.3(0) + 74в55 + 74.266.3-21 Рубрики: Освіта--філософія освіти Викладання історії в школі--зміст навчання Педагогіка--методологія Навчання--зміст навчання Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- філософія освіти -- синергетика освіти -- методика викладання історії -- викладання історії в школі -- історизм -- логіка -- зміст навчання -- логіка у навчанні -- логіка навчальних предметів -- взаємозв’язок логічного та історичного -- історизм у навчанні Анотація: Про взаємозв'язок логічного та історичного у вивченні історії в школі. Синергетичний підхід у навчанні.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 81.43.21-90 Б 77
Бойко, Е. Ю. Социокультурный компонент содержания обучения как средство повышения мотивации изучения иностранных языков на среднем этапе общеобразовательной школы / Е. Ю. Бойко> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 2. - С. 2-3.
ББК 81.43.21-90 Рубрики: Викладання іноземної мови в школі Кл.слова (ненормовані): мотивація навчання -- комунікативні компоненти спілкування -- загальноосвітня школа -- проблеми викладання -- компоненти навчання -- зміст навчання -- лінгвокраїнознавчий підхід -- іншомовна культура -- зміст освіти -- соціокультурний компонент Анотація: У статті висвітлені проблеми формування комунікативної компетенції спілкування, що нерозривно пов`язані із соціокультурними та країнознавчими знаннями з метою поповнення та оптимізації змісту навчального процесу.
Є примірники у відділах: нмк іноз. мов Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.202 Г 65
Гончарук, О. Ю. Роль учнівського проекту у формуванні універсальних умінь [Текст] / О. Ю. Гончарук> // Хімія : науково-методичний журнал. - 2012. - N 10. - С. 2-5.
ББК 74.202 Рубрики: Навчання--метод проектів Навчальний процес Кл.слова (ненормовані): зміст навчання -- дискусія -- вміння
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.04(3) П 17
Папіжук, В. Реформування змісту навчання у початковій школі Франції [Текст] / В. Папіжук> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 12. - С. 56-59
. - ISSN 0131-5358ББК 74.04(3) Рубрики: Початкова освіта в зарубіжних країнах--зміст Кафедра педагогіки Франція--освіта Кл.слова (ненормовані): зміст навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 681.3:3701 П68
Праворська , Наталія Іванівна. Система задач як засіб формування професійно значущих знань з інформатики студентів економічних спеціальностей [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - Теорія і методика навчання інформатики / Н. І. Праворська ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2005. - 20 с. - ББК 74.263.2 + 74.58 Рубрики: Викладання інформатики у ВНЗ Автореферати дисертацій--педагогічні науки--теорія та методика навчання інформатики Кл.слова (ненормовані): програмні засоби -- зміст навчання -- методи навчання -- практична значущість
Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 378.147 О53
Олексюк, ВАсиль Петрович. Методичні основи застосування навчальних мережних комплексів у процесі підготовки майбутніх учителів інформатики [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання інформатики / В. П. Олексюк ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2007. - 20 с. - РУБ 74.58 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів інформатики Автореферати дисертацій--педагогічні науки--теорія та методика навчання інформатики Кл.слова (ненормовані): мережні технології -- вчитель інформатики -- методична система -- зміст навчання
Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Донченко, Тамара. Урок як основна форма організації навчальної діяльності учнів з української мови [Текст] / Т. Донченко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 2-6.
ББК 81.411.1-90 + 74.2 Рубрики: Уроки української мови--навчальна діяльність Навчальна діяльність учнів Кафедра методики викладання української мови та літератури Кл.слова (ненормовані): зміст навчання -- організація уроку
Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2)
Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 81.2р30-211 Ш 64
Ширяева, Н. Н. Программа по иностранному языку для магистратуры неязыкового вуза / Н. Н. Ширяева> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 1. - С. 118-120. - Библиогр.: 3 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 81.2р30-211 Рубрики: Викладання іноземної мови--магістратура Кл.слова (ненормовані): іноземні мови -- вивчення іноземних мов -- зміст навчання -- програми з вивчення мов -- навчальні програми для магістратури -- моделі навчальних програм -- компетенція -- професійна компетенція -- іншомовна професійна компетенція Анотація: Автор статті пропонує модель побудови програми з іноземної мови для магістратури немовних вузів. Метою навчання іноземної мови у магістратурі стає оволодіння іншомовною професійною компетенцією.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Борисенко, Валентина. Дослідницькі завдання в системі мовної освіти [Текст] / В. Борисенко> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2013. - № 5. - С. 50-52. - Бібліогр.: 2 назви.
ББК 83.3(4Укр)р Рубрики: викладання української мови--профільне навчання Викладання української мови в школі--завдання--дослідницькі завдання Кл.слова (ненормовані): зміст навчання -- дослідницькі завдання -- профільне навчання -- мовна освіта -- дослідження -- дослідження-аналіз -- дослідження-спостереження Анотація: Використання дослідницьких завдань на уроках української мови сприяє урізноманітненню форм проведення занять з української мови, раціональній їх організації за належної активності учнів, оптимізації обсягу теоретичного матеріалу, актуалізації фактичного матеріалу, що посилює виховний потенціал завдань і вправ та спонукає до самовдосконалення, творчого підходу в розв'язанні проблеми й сприяє формуванню критичного мислення учнів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 81.415.3 Р 33
Редько, В. Концепція підручників з іноземних мов для основної школи : (5-9-ті класи) / Валерій Редько> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 12. - С. 13-20.
. - ISSN 0131-6788ББК 81.415.3 Рубрики: Підручники з іноземних мов--концепція Кл.слова (ненормовані): зміст навчання -- іноземні мови -- комунікативна компетентність -- стпуктура підручників -- навчальний матеріал -- педагогічні технології Анотація: У статті розглядається концепція підручників з іноземних мов для основної школи. Обгрунтовано дидактичні та методичні принципи формування змісту і структури підручників під кутом зору комунікативно-діяльнісного, особистісно орієнтованого та культурологічного підходів до навчання іноземних мов.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
|
|