Пошуковий запит: <.>K=зміст освіти<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 59
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Корсак, К. Нові технології - новий образ світу - нові філософсько-гуманістичні основи педагогіки [Текст] / К. Корсак> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2006. - N3. - С. 10-15.
Рубрики: Вища освіта--зміст освіти--філософський аспект Кл.слова (ненормовані): зміст освіти
Немає відомостей про примірники Знайти схожі
|
>2.
|
Савченко, О. Розвивальний потенціал змісту освіти у 12-річній школі [Текст] / О. Савченко> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2008. - N2. - С. 2-7
Рубрики: освіта в Україні Кл.слова (ненормовані): зміст освіти -- 12-річна школа
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Ястребова, В. Я. Освітня програма сільської школи [Текст] / В.Я. Ястребова> // Управління школою. Бібліотека : Серія "Бібліотека журналу "Управління школою". - 2004. - NВип.2. - С. 112
ББК 74 Рубрики: педагогічні технології моніторинг в освіті Кл.слова (ненормовані): зміст освіти -- освітній моніторинг Анотація: У посібнику розробляється модель освітньої програми сільської школи як виду соціально-педагогічного проектування в управлянській діяльності, розглядається специфіка цілей освіти сільської школи на всіх рівнях. Здійснюється стислий огляд технологій, моделей, освітніх програм, які можуть бути використані всучасній сільській школі. Пропонується варіант прорами освітнього моніторингу, а також деякий діагностичний інстументарій до нього.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 74.04 В 18
Вареник, М. С. Міжкультурна комунікація як складова процесу здійснення іншомовної освіти / М. С. Вареник> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 1/2. - С. 2-5. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.04 Рубрики: Іншомовна освіта--міжкультурна комунікація--зміст освіти Кл.слова (ненормовані): іншомовна освіта -- міжкультурна комунікація -- зміст освіти -- школа -- модульне навчання -- інноваційні технології -- підвищення професійного рівня Анотація: Мета дослідження - методом експерименту перевірити й обгрунтувати педагогічні умови, навчальне середовище, що забезпечують результативність застосування інноваційних технологій (зокрема, модульного навчання) за умов полілінгвального середовища з метою формування міжкультурної комунікації.
Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>5.
| 74.03(4УКР) А 80
Арешонков, Володимир. Розвиток теоретичних основ змісту середньої освіти у вітчизняній педагогіці в першому двадцятиріччі XX століття [Текст] / В. Арешонков> // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2013. - N 1. - С. 66-71.
ББК 74.03(4УКР) Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст. Кл.слова (ненормовані): зміст освіти -- формальна освіта -- матеріальна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Мальований, Ю. І. Деякі підходи до формування профілю навчання в старшій школі / Ю. І. Мальований> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 31-33.
ББК 74.5 Рубрики: Профільне навчання--нормативно-дидактичне забезпечення Кл.слова (ненормовані): зміст освіти -- профільне навчання -- профільні предмети -- спеціальні курси -- нормативно-дидактичне забезпечення -- старша школа Анотація: У статті охарактеризовано систему навчальних предметів і курсів, які реалізують зміст профілю навчання. Запропоновано загальні підходи до формування профілю навчання і його нормативно-дидактичного забезпечення.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 (вільний)
Знайти схожі
|
>7.
| 74 Р 69
Романов, К. В. Риски в развитии образования: философский взгляд / К. В. Романов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 27-34. - Библиогр.: 20 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74 Рубрики: освіта в Росії Росія--Освіта Кл.слова (ненормовані): методологія -- філософські закони у педагогіці -- педагогічне філософствування -- філософське значення понять -- зміст освіти -- філософія управління Анотація: У статті розкривається філософський сенс питання про значущість для людини розвитку освіти. В статье раскрывается философский смысл вопроса о значимости для человека развития образования.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>8.
|
Берулава, М. Н. Какой должна быть современная система образования и почему нужны единые учебники / М. Н. Берулава> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 26-30
. - ISSN 0869-561XББК 74.202.1 + 88.840 Рубрики: Педагогіка--методологія Педагогіка--зміст освіти Дитяча психологія--шкільний вік Росія--освіта, 21 ст. Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- дидактика -- зміст освіти -- теорія мережевої освіти -- мережеві парадигми -- дитяча психологія школярів -- розвиток особистості -- поведінковий підхід -- стереотипи психічної активності -- російська система освіти Анотація: У статті аналізується нова методологічна платформа розвитку особистості - теорія мережевої освіти, в основі якої формування не тільки цілеспрямованої діяльності, а й продуктивної поведінки людини.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>9.
| 74.04(4Укр) Z99
Євдокимов, Віктор. "Чотири кити" дидактичної моделі навчання учнів початкової школи всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / В. Євдокимов, І. Гавриш> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 10. - С. 42-46. - Бібліогр.: 12 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Обдаровані діти--педагогічні проекти Кл.слова (ненормовані): Інтелект України, проект -- початкова школа -- академічно здібні учні -- обдаровані учні -- диференційований підхід -- диференціація -- зміст освіти Анотація: У статті охарактеризовано особливості дидактичної моделі навчання відповідного контингенту учнів, що реалізується в межах всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України".
Дод.точки доступу: Гавриш, Ірина Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>10.
| 74в01 Р 88
Русецкий, В. Ф. Общее образование в информационном обществе: проблемы и перспективы / В. Ф. Русецкий> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 34-43. - Библиогр.: 3 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в01 + 74в4 + 74с51 + 32.97 Рубрики: Педагогіка--методологія--напрямки розвитку педагогіки Освіта--інформаційно-комп’ютерні технології Кл.слова (ненормовані): організація науково-дослідного процесу -- зміст освіти -- методики навчання -- наукові дослідження -- прикладні наукові дослідження -- планування наукових досліджень -- перспективні напрямки досліджень -- використання ІКТ в освіті Анотація: У статті аналізуються передумови, що визначають постановку завдань з планування наукових досліджень проблем розвитку освіти, формулюються перспективні напрямки наукових досліджень в галузі фундаментальних проблем освіти.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
|
|