Пошуковий запит: <.>K=календарно-тематичне планування<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Бараннікова Л. Географія/Л. Бараннікова, В. Косик // Краєзнавство. Географія. Туризм. -К.:Шкільний світ, 2016,N N 13.-С.24-35.
|
>2.
| Орієнтовне календарно-тематичне планування з біології // Біологія. Шкільний світ. -київ:ТОВ "Редакція газет природничо-географічного циклу", 2016,N N 14.-С.10-13.
|
>3.
| Орієнтовне календарно-тематичне планування. 1-2-гі класи. Оновлена програма 2016 // Початкове навчання та виховання. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017,N N 16/18.-С.9-239.
|
>4.
| Острополець С. Географія/С. Острополець, В. Косик // Краєзнавство. Географія. Туризм. -К.:Шкільний світ, 2016,N N 13.-С.11-23.
|
>5.
| Кравченко І. М. Методичні рекомендації щодо оформлення календарно-тематичного планування індивідуального навчання/І. М. Кравченко // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2014,N № 25/26.-С.16-22.
|
>6.
| Пасічник О. В. Календарно-тематичне планування навчання інформатики в 5-9 класах шкіл з поглибленим вивченням окремих предметів природничо-математичного циклу/О. В. Пасічник // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2016,N N 3.-С.25-30.
|
>7.
| Козак Л. Природознавство/Л. Козак, В. Косик // Краєзнавство. Географія. Туризм. -К.:Шкільний світ, 2016,N N 13.-С.4-10.
|
>8.
| Салук Т. Б. Орієнтовне календарно-тематичне планування роботи ГПД/Т. Б. Салук // Вихователю ГПД. Усе для роботи. -Харків:"Основа", 2017,N N 8.-С.5-20.
|
>9.
| Полєшко Р. А. Дуальна освіта як засіб для формування та розвитку компетентного майбутнього фахівця/Р. А. Полєшко // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 4/6.-С.12–40
|
>10.
| Гільберг Т. Орієнтовне календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ"/Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 1.-С.27–37.
|
>11.
| Чабайовська М. Інтегрований курс "Українська мова та читання" для 3 класу/Марія Чабайовська, Наталія Омельченко, Віра Синільник // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 10(616).-С.10-14.
|
>12.
| Гільберг Т. Встановлення причиново-наслідкових зв’язків як спосіб формування дослідницьких умінь у молодших школярів на інтегрованих уроках курсу "Я досліджую світ"/Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 1.-С.41–46.
|
>13.
| Куцінко О. Г. Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури/О. Г. Куцінко // Зарубіжна література в школі. -Харків:"Основа", 2018,N N 11/12.-С.18-34.
|
>14.
| Коновалова М. В. Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури/М. В. Коновалова // Зарубіжна література в школі. -Харків:"Основа", 2018,N N 11/12.-С.25-27.
|
>15.
| Гільберг Т. Організація освітнього процесу в 1 класі засобами інтегрованого курсу "Я досліджую світ"/Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 8.-С.36–43
|
>16.
| Анікіна Л. П. Календарно-тематичне планування навчання інформатики у 5-му класі/Л. П. Анікіна // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2013,N N 1.-С.10-14
|
>17.
| Жигло І. В. Календарно-тематичне планування/І. В. Жигло, В. І. Толстун // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2013,N № 7.-С.23-25
|
>18.
| Евстифеева И. В. Примерное календарно-тематическое планирование использования технологии сухого и мокрого валяния из шерсти в соответствии с коррекционно-развивающей программой Н. В. Нищевой/И. В. Евстифеева // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО " Издательство "Детство-Пресс", 2013,N N 3.-С.47-49.
|
>19.
| Литвинова С. Г. Календарно-тематичне планування навчання інформатики у 5-му класі/С. Г. Литвинова // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2013,N N 1.-С.7-9
|
>20.
| Жигло І. В. Календарно-тематичне планування/І. В. Жигло // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2011,N № 1.-С.24-26.
|
|
|