Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=клуби<.>
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-35 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 9(4УКР)(075.3)/Б 78
Автор(и) : Бокань, Володимир Андрійович, Польовий, Леонтій Павлович
Назва : Історія культури України : навч. посібник . -2-ге вид., доп.
Вихідні дані : К.: МАУП, 2001
Кільк.характеристики :256 с
Колективи : Міжрегіональна Академія управління персоналом
Примітки : Список використаної та рек. літ.: с.245-249
ISBN, Ціна 966-608-077-Х: 12.50 грн.
ДРНТІ : 03.19
ББК : 63.3(4УКР)я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра історії України та політології
Зміст : КУЛЬТУРА ПРАСЛОВ’ЯН ; КУЛЬТУРА КИЇВСЬКОЇ РУСІ ; КУЛЬТУРНІ ПРОЦЕСИ НАПЕРЕДОДНІ І В ДОБУ КОЗАЧЧИНИ ; КУЛЬТУРА УКРАЇНИ ХVІІ - ХVІІІ ст. ; ПРОБУДЖЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ (ХІХ СТ.) ; ВІДРОДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ В ПЕРІОД НАЦІОНАЛЬНО-ДЕМОКРАТИЧНОЇ РЕВОЛЮЦІЇ (1917-1920 рр.) ; КУЛЬТУРА УКРАЇНИ В ПЕРІОД СТАНОВЛЕННЯ РАДЯНСЬКОЇ ВЛАДИ ; УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА У 30-ті роки ; КУЛЬТУРА УКРАЇНИ В РОКИ ВІЙНИ ; КУЛЬТУРА ПОВОЄННОГО ЧАСУ ; КУЛЬТУРА УКРАЇНИ В УМОВАХ КРИЗИ РАДЯНСЬКОЇ СИСТЕМИ ; КУЛЬТУРА УКРАЇНИ В ЧАСИ ПЕРЕБУДОВИ ТА СТАНОВЛЕННЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ
Анотація: Посібник розкриває процес розвитку культури України від давніх часів до сьогодення
Примірники : всього 1: Ч.З.№2(13), фб(1), ав(2)
Вільні : Ч.З.№2(13), фб(1), ав(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2001
Кільк.характеристики :240 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 11.30 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Зміст : Оцінювання музично-освітніх досягнень на уроках музики як педагогічна проблема/ О. Я. Ростовський. Акмеологічні перспективи освіти в ХХІ столітті/ Є. І. Коваленко. Освітні наслідки розвитку інформаційних засобів/ Танась Мацей. Психолого-педагогические основы профессионального самоопределения школьников/ Д. А. Закатнов. Розвиток емоційної сфери школярів молодшого віку в процесі підготовки до виховних заходів/ О. Г. Гроздовська. Підготовка осціальних педагогів до роботи з людьми похилого віку: визначення проблеми/ Ю. Р. Мацкевич. Соціально-педагогічна робота з дітьми з функціональними обмеженнями: з досвіду діяльності будинку-інтернату в м. Ніжині/ О. В. Гармаш, Л. О. Зая, А. І. Конончук. Волонтерство в соціально-педагогічній діяльності/ Н. М. Суховєєва. Підліткові клуби: історія, стан, перспектива/ Н. С. Останіна. Методологічні основи формування музичної діяльності особистості/ О. М. Грисюк. Формування музичних здібностей молодших школярів на уроках музики/ О. В. Коваль. Дидактичні основи методики формування рухів у навчанні молоді/ М. О. Носко. Феномен музичного мислення та педагогічні проблеми його формування/ В. В. Ревенчук. До сутності поняття "музично-педагогічна творчість"/ С. Г. Іващенко. Самооцінка як фактор розвитку пізнавальної активності студентів педучилища/ О. М. Кочерга. Комплекс необхідних особистісних характеристик пізнавальної самостійності студентів педучилища/ Г. С. Адамів. Різноманітні підходи в психолого-педагогічній літературі до трактування пізнавальних завдань/ С. О. Коваленко. Діяльнісно-орієнтовані завдання при підготовці вчителя/ О. В. Євсєєва. Формування християнської моралі на уроках української літератури в старших класах загальноосвітньої школи/ О. В. Забарний. Інтеркультурна концепція викладання іноземних мов/ Н. О. Колесникова. До проблеми визначення рівня сформованості художньої культури студентів музичних факультетів/ Л. Г. Котлінська. До питання інтеграції загальної та професійно-технічної освіти/ Н. О. Падун. Статут Гімназії вищих наук князя Безбородька/ В. О. Аніщенко, О. В. Аніщенко, М. І. Супруненко. Філософсько-педагогічні аспекти лінгвістичної концепції О.О. Потебні/ Н. І. Зайченко. До питання про методологічні засади дидактики С. Русової/ О. М. Таран. Проблема соцалізації особистості в контексті педагогіки початку ХХ століття/ Р. Г. Новгородський. Вільна школа Олександра Нілла/ О. А. Барило. Грот М. Я. як особистість і професіонал/ М. Д. Бойправ. До проблеми пофесіоналізму вчителя в поглядах М. Є. Скворцова/ І. І. Киричок. Становлення та розвиток ідеї розвивального навчання від Сократа до Сухомлинського/ Ю. Г. Новгородська; Ю.Г. Новгородська. Тенденції розвитку наукових напрямів в українській педагогіці (на підставі огляду дисертацій, захищених у 1998-1999 рр.)/ Г.О. Козлакова, В. Ю. Хаскін. Особливості підручника О. Кониського "Граматка або перша читанка за для початку вчення"/ І. Турчина. Проблема інтонування у клавірній педагогіці ХУІІ-ХУІІІ ст./ Т. Г. Даллада. Роль музично-драматичного інституту імені М. Лисенка у розвитку музичної освіти в Україні/ М. А. Михаськова. Основні етапи розвитку музичної культури в Україні (до 30-х рр. ХХ ст. включно)/ Ж. М. Володченко, О. Ю. Петух. Шопен і сучасні виконавсько-педагогічні традиції/ О.О. Карпова. Проблема дидактичних принципів в українській педагогіці кінця ХІХ - початку ХХ ст./ Т. Гавриленко. Ідеї вільного виховання в україні кінця ХІХ-початку ХХ століття/ В. М. Наконечна. Оцінювання знань учнів у ХХІ ст.: приіоритет не форми, а змісту (з польського досвіду)/ А. В. Василюк. Психологічні ознаки усного спілкування та необхідність їх урахування в процесі викладання іноземної мови у закладах вищої освіти/ Л. П. Дарійчук. Віра і ментальність українського народу/ Н. О. Видолоб.
Примірники : всього : Ч.З.№2(5), аб(4), фб(1), ав(1)
Вільні : Ч.З.№2(5), аб(4), фб(1), ав(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович, Коваленко, Євгенія Іванівна
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2001
Кільк.характеристики :202 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 9.20 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна практика
Морально-етичне виховання
Екологічна освіта-- школярі
Шкільні клуби
Здоровий спосіб життя-- виховання
Вчитель музики-- підготовка
Вчитель майбутній -- музика і хореографія
Атестація керівників
Адиктивна поведінка-- діти-- підлітки
Вчителі-- заочна підготовка
Зміст : Формування професійних умінь і навичок студентів фізико-математичного факультету під час проходження педагогічної (IV курс) практик/ Н. І. Яковець, Н. А. Барило, Н. М. Стрельнікова. З досвіду роботи з міжнародною комп’ютерною мережею Internet. 1. Груупи новин або телеконференції/ Б. Ю. Кедров. Асоціативно-вербальне поле слова хліб як джерело формування лінгвістичного мислення, практичних умінь і навичок/ Т. І. Крига. особливості педагогічного процесу як "зустрічі" різних світів/ В. А. Кушнір. Загальнометодичний принцип комунікативності в навчанні іноземних мов (на матеріалі англійської мови)/ С. І. Світич. Теоретичні основи морально-етичного виховання учнів у процесі вивчення української літератури/ Л. І. Драчук. Завдання екологічної освіти в контексті нової філософії життя/ В. Ф. Лащенко. Зміст і форми економічної підготовки школярів/ Л. І. Чеботарьова. Зміст педагогічного процесу формування екологічної свідомості особистості/ С. В. Шмалєй. Графіки на уроках історії: проблема класифікації/ О. В. Желіба. Використання засобів наочності як метод стимулювання навчально-пізнавальної діяльності студентів на заняттях з англійської мови/ Л. П. Дарійчук. Шкільні клуби - ефективна форма виховання підлітків/ Н. С. Останіна. Технології розвитку у студентів педучилища пізнавальної самостійності/ Г. С. Адамів. Сутність здорового способу життя: історично-педагогічний аналіз проблеми/ В. Ю. Кузьменко. Виконавська культура вчителя музики як проблема дослідження/ Л. В. Гусейнова. Полісистемність як об’єктивна якість педагогічних систем професійної освіти/ В. В. Харабет. Підготовка майбутніх вчителів музики до роботи з хором/ З. В. Хоменко. Роль краєзнавства у формуванні духовно-естетичних потреб майбутніх вчителів/ Н. І. Семикліт. Самостійна пізнавальна діяльність студентів і її структурні компоненти/ Л. В. Костенко. Розвиток музично-стильових уявлень як проблема фахової підготовки музиканта-педагога/ О. М. Щербініна. Атестація керівників: проблеми, шляхи вирішення/ Г. В. Єльнікова, А. А. Петренко. Моделі профілактики адиктивної поведінки підлітків та молоді: зарубіжний досвід/ Н. В. Заверико. Вступ учителя до педагогічної діяльності у США/ Т. Г. Чувакова. Зарубіжний досвід виховної роботи з умовно засудженими неповнолітніми/ І. І. Парфанович. Сухомлинський В. О. про сутність і умови формування творчої особистості/ Є. І. Коваленко. Взаємозв’язок мистецтв як тенденція розвитку музичної освіти в Україні на початку XXI століття/ О. Я. Ростовський. Участь Чернігівського земства у справі опіки над знедоленими дітьми в кінці XIX - на початку XX століття/ Н. А. Олійник. Краєзнавчий принцип у дидактиці С. Русової/ О. М. Таран. Проблема індивідуалізації в історичному контексті/ В. М. Єремеєва. Протиріччя особистості С. Петлюри/ Ж. М. Володченко, О. А. Лисиця. Фахова освіта жінок у Київській губернії: погляд з елементами ретроспективи та перспективи/ О. В. Аніщенко. Мистецтво як засіб життєтворчості особистості у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського/ Ю. Г. Новгородська. Про сучасне європейське бачення середньої освіти/ Н. І. Яковець, М. О. Шевчук. Нові підходи до підготовки вчителя в умовах заочної форми навчання (на прикладі курсу "Історія педагогіки")/ Н. І. Бєлкіна.
Примірники : всього : Ч.З.№2(10), аб(9), фб(1), ав(1)
Вільні : Ч.З.№2(10), аб(9), фб(1), ав(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. Ч. 1
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 1999
Кільк.характеристики :216 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 7.20 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчитель-- комплексна програма "Вчитель"
Педагогіка творчості
Екологічна культура-- студенти
Здібності музичні-- розвиток
Ігри народні
Педагогіка співробітництва
Стохастика-- розв’язання задач
Лижний спорт
Адиктивна поведінка-- діти-- підлітки
Підготовка спеціалістів-- наукова організація
Підліткові клуби
уроки музики
"Історія Русів"-- вивчення у школі
Літня педагогічна практика-- готовність студентів
Творчість дитяча
Самоконтроль-- учні
Сновидіння
Гештальт-психологія
Початкова школа-- навчання
Екологічна криза
Імідж
Психолог-- роль
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- соціальна робота
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна преса
Зміст : Про основні напрями реалізації завдань цільової комплексної програми "Вчитель"/ В. П. Яковець. Методологічний аналіз актуальних проблем формування музичного сприймання школярів Стаття друга/ О. Я. Ростовський. Методологічні проблеми дослідження педагогіки творчості/ Є. І. Коваленко. Сучасний стан вивчення питання формування екологічної культури майбутніх вчителів/ В. Ф. Лащенко. Культурно-просвітницька діяльність С. Петлюри/ Ж. М. Володченко. Русова С. про принцип виховуючого навчання/ О. М. Таран. Дидактична модель процесу формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя/ В. В. Мішедченко. Теоретичні основи педагогічної соціалізації молодших школярів в процесі художньо-естетичної діяльності/ С. Р. Хлєбік. Проблема розвитку музично-творчих здібностей дітей у працях Е. Батиш, М. Монтессорі, А. Арісменді/ О. В. Коваль. До витоків педагогічних поглядів О. Ф. Музиченка/ Л. О. Мартиненко. Народні ігри та іграшки як один з елементів духовної культури українського народу/ Н. І. Бєлкіна. Проблеми демократизації виховання в філософсько-педагогічній концепції Дж. Дьюї/ В. О. Коваленко. Генеза уявлень про уміння вчитися в теорії та історії педагогіки/ Г. С. Адамів. Педагогічна преса про історію зародження педагогіки співробітництва/ О. М. Заніна, Н. М. Баленко. Застосування графів до розв’язування прикладних задач стохастики/ Н. О. Головіна. Дослідження ефективності лижних ходів в залежності від способу виконання елементів сквозного кроку/ С. М. Селюнин, Ф. С. Сипченко, В. В. Боровик. Інформаційно-методичний центр педагогічної профілактики адиктивної поведінки учнів (актуальність, концептуальні основи, основні завдання, форми роботи)/ Н. П. Пихтіна. Соціальні проблеми Чернігівщини в контексті соціально-педагогічної роботи/ М. М. Астаф’єва, А. І. Конончук. Орхеїстичність українського фольклору та проблеми музичного виховання молодших школярів/ Є. В. Плющик. Навчальні завдання - як форма організації навчальної діяльності/ С. О. Коваленко. До проблеми наукової організації підготовки спеціалістів вищої школи/ О. В. Євсєєва. Становлення і розвиток підліткових клубів як засобу соціалізації учнівської молоді (перша чверть ХХ століття)/ Н. О. Останіна. До питання вивчення краєзнавчого матеріалу на уроках музики в загальноосвітній школі (на прикладі Житомирської області)/ Н. М. Бовсунівська. Виховання учнів на традиціях українського народу у творчості І. С. Нечуя-Левицького/ Л. І. Драчук. Вивчення "історії Русів" у школі/ О. С. Буянкіна. Вивчення проблеми готовності студентів педвузу до роботи в літніх оздоровчих таборах/ В. М. Солова. Гра, маска, роль у житті людини та діяльності педагога/ О. М. Ковальчук. Витоки дитячої творчості (з досвіду спровадження ідей В. О. Сухомлинського в дитячому садку № 12 м. Ніжина)/ Ю. Г. Новгородська. Розвиток здатності до оволодіння самоконтролю - необхідна умоа для формування учбової діяльності у молодшого школяра/ О. К. Любчук. Грот М. Я. про науковий аналіз психологічних механізмів сновидінь/ М. Д. Бойправ. Про психологічний смисл авторської пунктуації в художньому творі/ Я. Ф. Андрєєва. Особливості інтерпретації смислової інформації в герменевтично орієнтованій практичній психології/ Н. Ф. Литовченко. Гештальт підхід у тренінгу спостережливої сенситивності/ С. В. Походенко. Теоретичні основи соціально-правового захисту учнів початкової школи/ З. Д. Каржова. Теоретико-методологічні аспекти вивчення ініціативи особистості на початкових етапах навчання/ Н. А. Тертична. Рівневе та видове розподілення рішень колористичних образотворчих задач відносно їх хроматичних змістовностей/ Ю. І. Блинов. Соціально-психологічні аспекти екологічної кризи/ Г. М. Лисенко. Взаємодія первісних факторів при формуванні іміджу/ Т. В. Скрипаченко. Методика визначення сформованості у студентів уміння систематично узагальнювати/ С. О. Борисюк, О. П. Никоненко. Механізм впливу висловлювання психолога у його професійній діяльності/ Н. Ф. Шевченко. Психолого-педагогічна підготовка студентів музичних факультетів до практикуму роботи з хором/ З. В. Хоменко. Розуміння музичного хору у виконавсько-інтерпретаційному процесі/ В. М. Крицький.
Примірники : всього : Ч.З.№2(12), ав(2), аб(3), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(12), ав(2), аб(3), фб(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/З-41
Назва : Збірник наукових праць викладачів університету
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2006
Кільк.характеристики :
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 9.15 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.58я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): праці викладачів нду
Зміст : "Спонтанність" підписання угоди в "Біловезькій Пущі" 1991 р.: анатомія міфу/ О. Д. Бойко. Психолого-педагогічні чинники та умови моральнісного розвитку дітей дошкільного віку/ Ю. П. Никоненко. Естетичні засади традицій українського народу/ Н. М. Баранова. Реконструкція поняття "суспільство" та новий образ суб’єкта історії/ Т. В. Кушерець. Гоголь і Ніжинська гімназія: філософія як чинник розвитку творчого таланту/ М. М. Сич. Эвдемонизм и эвтаназия/ Ал. П. Бучин. Три понимания практики как отражение классовой структуры социально-товарной формации/ Ан. П. Бучин. Клуби як центри соціалізації студентської молоді вищої школи/ Н. С. Останіна. Управління стратегічним розвитком підприємства та його інформаційне забезпечення/ Т. М. Пахомова. Експресивна лексика як засіб організації контрастів у художніх текстах/ Н. І. Бойко. Український літературний авангард: пошук інтерпретаційних домінант/ О. Капленко. Міжмовна комунікація і проблеми перекладу/ А. В. Ролік. Інтонація як основний фонетичний засіб вираження емоцій у сучасному німецькому мовленні/ Н. І. Кожухівська. Структурно-морфологічні особливості власних прикметників у художній літературі кінця XIX -початку XX століття/ Л. І. Коткова. Функціонування сленгової лексики в українській художній літературі кінця XX - початку XIX століть/ О. О. Білець. Теоретичні основи формування мотивації учіння гри на фортепіано у школярів/ І. О. Ростовська. Єдність доведення і віри як принцип методичної підготовки майбутніх учителів мистецьких дисциплін/ Ю. О. Ростовська. Характерні риси педагогічного портрету Р. М. Гліера/ О. Спіліоті. Педагогічні проблеми формування діагностичних музично-виконавських умінь у студентів мистецьких факультетів закладів вищої освіти/ Л. І. Резан. Художньо-смисловий аналіз як метод досягнення художньо-змістовної сутності музичних творів/ В. М. Крицький. Розвиток мотивації та вольових якостей майбутніх учителів музики як умова формування їх готовності до інструментально-виконавської діяльності/ Л. В. Гусейнова. Музичний родовід Ніжина: риси мистецького життя етнічних меншин міста/ О. А. Кавунник.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), ІБв(1)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), ІБв(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.04(073.3)/О-76
Автор(и) : Останіна, Ніна Степанівна
Назва : Клубна робота з учнівською молоддю : Навчальна програма спецкурсу
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Кільк.характеристики :23 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 3.50 грн.
ДРНТІ : 14.27.25
ББК : 74.200.58р30-211
Предметні рубрики (Галузі знань): Позашкільна освіта в Україні-- навчальні програми
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учнівські клуби
Примірники : всього 50: фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(36), НМК ф-т ПСР(10)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(36), НМК ф-т ПСР(10)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.04(070.3)/О-76
Автор(и) : Останіна, Ніна Степанівна
Назва : Клубна робота з учнівською молоддю : Методичні рекомендації для студентів спеціальності "Соціальна педагогіка"
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Кільк.характеристики :48 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 3.40 грн.
ДРНТІ : 14.27.25
ББК : 74.200.58р30
Предметні рубрики (Галузі знань): Позашкільна освіта
Учнівські клуби
Примірники : всього 75: фб(1), ав(1), Ч.З.№2(5), аб(48), НМК ф-т ПСР(20)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(5), аб(48), НМК ф-т ПСР(20)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Кільк.характеристики :184 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 27.20 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Зміст : Якість педагогічних знань в процесі позааудиторної самостійної роботи студентів у контексті болонського процесу/ О. М. Акімова. Использование программ администрирования в процессе обучения/ О. Н. Гончарова. Умови підвищення ефективності екологічної діяльності як основи формування соціально-екологічної відповідальності у старшокласників/ К. В. Кравченко. Модернізація освіти в Україні на основі інформаційно-комунікаційних технологій/ В. С. Лунькова. Морфологічні характеристики навчального завдання як дидактичної підсистеми/ О. В. Євсєєва. Сучасні технології навчання хімії в історичному аспекті - важлива складова змісту фахової методики/ Н. І. Лукашова. Формування у студентів організаторських здібностей/ Н. М. Стрельнікова. Інформатизація освіти в системі підготовки майбутніх учителів початкових класів/ О. Й. Фізеші. Особливості організації культурно-дозвіллєвої роботи в Ніжинському державному університеті імені Миколи Гоголя/ І. М. Кириченко. Роль психологічного тренінгу оптимізації екзистенційних переживань у процесі особистісного зростання студентів/ Т. І. Сватенкова. Соціокультурний підхід до вивчення історії педагогіки/ Г. Розлуцька. Міжпредметні зв’язки: їх роль та використання в умовах сучасного освітнього процесу/ О. О. Бодрих. Упровадження інноваційних технологій у навчальному процесі відомчих ВУЗів/ В. В. Дрижак, С. М. Єрмак. Інтерактивні технології навчання як засіб розвитку творчого потенціалу, професійного становлення майбутнього педагога/ К. Б. Савельєва, Р. Б. Сердюкова. Клуби для учнівської молоді як центри формування загальнолюдських цінностей сучасної особистості/ Н. С. Останіна. Формування естетичного смаку студентів засобами іноземної мови/ М. П. Долматова, О. М. Нечваль. Інноваційні підходи щодо вдосконалення виховного процесу в Харківському гуманітарно-педагогічному інституті/ С. М. Погорєлова, В. А. Тетьоркіна, Л. І. Прокопенко. Інтеграція знань. Мовні інтегровані курси/ І. А. Колодій. Дослідницька робота учнів/ І. П. Нікітіна. Інноваційні методики в удосконаленні викладання історії України в технічному ВНЗі/ Л. В. Дояр. Педагогічна модель навчальної взаємодії викладача та студента у класі фртепіано/ В. В. Ревенчук. Формування художнього кругозору студентів у процесі фортепіанної підготовки/ О. М. Щербініна. Функції синестезії у формуванні суб’єктивного художнього образу в музиканта-виконавця/ Н. Л. Біла, О. Ю. Хоменко. Вплив етнічних особливостей українців на формування економічної культури/ С. Д. Булавенко. Особистісно зорієнтоване заняття у хореографії/ В. М. Кирилюк. Лекція для студентів історичних факультетів в умовах кредитно-модульної системи навчання/ Р. А. Дудка. Формування соціально-емоційного досвіду дитини дошкільного віку в умовах ДНЗ/ С. Д. Підлипська. Использование метода проектов во время обучения в вузе/ Н. В. Грохольська. Психолого-педагогічні передумови унаочнення навчання планіметрії засобами комп’ютерної графіки/ С. М. Симан. З досвіду використання методів активного навчання на лекційних заняттях з історії/ Л. М. Мицик. Сучасний стан та тенденції розвитку позашкільної освіти в місті Ніжині/ О. М. Зубко. Воєнні ігри як форма контролю творчого застосування знань, умінь та навичок у навчальному процесі ВВНЗ/ А. А. Каленський, О. С. Корняков. Нові технології навчання як засіб інтеграції вищої освіти у Болонський процес/ К. В. Дубич, Н. Б. Дубова, А. В.Панасюк, Т. П.Спіріна; Шляхи підвищення ефективності навчального процесу у вищому військовому навчальному закладі/ П. В. Бірюков, В. В. Вишнівський, О. С. Мукогоренко. Рівень фізичного стану курсантів як критерій раціональної побудови навчально-виховного процесу у курсантів вищих військових навчальних закладів на етапі первинної військової професійної підготовки/ В. Ф. Панченко, В. Б. Добровольський. Система навчання на базі ПЕОМ з використанням інтегрованих інструментальних систем автоматизованого проектування/ І. В. Пампуха, А. А. Репецький, О. В. Родін, П. А. Савков; Екологічна освіта та виховання сучасної молоді/ О. О. Федосій. Аналіз сучасного стану виховання загальносоціальних цінностей майбутніх учителів/ В. О. Долженко. Організація виховного процесу у вищих навчальних закладах України/ М. В. Долженко. Виховний потенціал курсу "Країнознавство"/ В. О. Коваленко, Н. М. Жилко. Використання сучасних інформаційних технологій у процесі підготовки вчителя початкових класів/ С. Мартиненко. Діагностика діяльнісно-поведінкового компонента соціальної відповідальності майбутнього вчителя/ О. М. Кочерга. Інноваційні підходи до викладання педагогічних дисциплін/ Ю. Г. Новгородська. Значення, що панує над змістом/ Л. П. Бойко. Формування ціннісно-орієнтаційної сфери старшокласників/ С. О. Борисюк. Модульно-рейтинговий контроль як засіб підвищення якості підготовки майбутнього спеціаліста/ П. О. Падун. Самооцінка молодших підлітків як фактор розвитку потреби особистості у самовдосконаленні/ Н. В. Білоусова. Подготовка будущего учителя начальных классов к формированию аудиативных навыков у младших школьников/ Н. Н. Юрченко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Плотникова Т.В.
Назва : Особенности психологического консультирования в условиях семейного клуба
Місце публікування : Практическая психология и логопедия: Научно-методический журнал. - М.: "Коррекционная педагогика", 2004. - N1. - С. 60-62 (Шифр ППИЛ/2004/1)
ДРНТІ : 15.81.65
ББК : 88.56
Предметні рубрики (Галузі знань): Сімейні клуби
Психологічне консультування
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.2/А 46
Автор(и) : Александрова Е. А.
Назва : В чем состоит сегодня социальный заказ учреждениям дополнительного образования детей?
Місце публікування : Воспитание школьников: Теоретический и научно-методический журнал/ Министерство образования Российской Федерации. - М.: Школьная пресса, 2010. - N 8. - С. 3-6. - ISSN 0130-0776 (Шифр ВШ1/2010/8). - ISSN 0130-0776
ББК : 74.2
Предметні рубрики (Галузі знань): освіта додаткова
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): клуби--кружки--секции
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-35 
 
Статистика
за 07.08.2024
Кількість запитів 66074
Кількість відвідувачів 934
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя