Пошуковий запит: <.>K=когнітивний компонент<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6 |
>1.
| Білоус Р. М. Психологічні умови розвитку асертивності як особистого ресурсу протидії викликам сучасності/Р. М. Білоус, О. В. Літвінова, М. В. Загірняк // Педагогіка і психологія. -київ:Державне видавництво " Педагогічна преса", 2016,N N 2.-С.22-29.
|
>2.
| Бех І. Компонентна технологія сходження зростаючої особистості до духовних цінностей/Іван Бех // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 1.-С.5–10.
|
>3.
| Карамушка Л. М. Дослідження особливостей психологічної готовності менеджерів освіти до взаємодії з персоналом в умовах конфлікту/Л. М. Карамушка, Т. М. Дзюба // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2011,N N 8.-С.1-10. Далі буде.
|
>4.
| Колесник Л. Формування професійної самооцінки майбутнього вчителя початкової школи як психолого-педагогічна проблема/Л. Колесник // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 1/2.-С.50-53
|
>5.
| Руденко Л. Діагностика творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку/Л. Руденко, Т. Шинкар // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2013,N № 8.-С.12-18.
|
>6.
| Столяренко О. Когнітивний та емоційний компоненти розвитку самосвідомості учнів у вихованні ціннісного ставлення до людини/Олена Столяренко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 6.-С.37-43
|
|