Пошуковий запит: <.>K=колектив<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 264
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Котко Т.П. Психокорекційна діяльність практичного психолога з формування сприятливого психічного клімату в колективі школярів/Т.П. Котко // Педагогіка і психологія. -К.:Педагогічна думка, 2002,N N1-2.-С.163-169
|
>2.
| Зубань В.М. Задовольнити прагнення дитини до позитивних емоцій: З досвіду формування таких емоцій/В.М. Зубань // Педагогіка толерантності. -К.:Педагогіка толерантності, 2002,N N3.-С.63-66
|
>3.
| Жулев В. Лидеры и изгои (Откровения бывших школяров)/В. Жулев // Журнал прикладной психологии. -М.:Издательский дом "ЭКО", 2002,N N4/5.-С.66-68
|
>4.
| Вязовец Н.В. Проблема психологической толерантности в системе школьного образования/Н.В. Вязовец, В.А. Лаврова // Журнал прикладной психологии. -М.:Издательский дом "ЭКО", 2003,N N2.-С.57-62
|
>5.
| Боровко М. Нетрадиційні підходи: соціально-психологічний клімат у шкільному колективі /М. Боровко, В. Смотрін // Світло, 2003,N N2(25).-С.89-91.
|
>6.
| Карамушка Л. Задоволеність персоналу освітніх організацій роботою : зміст, структура та основні психологічні детермінанти /Л. Карамушка, Л. Корець // Освіта і управління. -К.:Освіта і управління, 2005. т.Том8,N N3/4.-С.43-54.
|
>7.
| Нечаев М. О моделировании системы целей воспитания в классном коллективе/М. Нечаев // Воспитание школьников. -Москва:Школьная пресса, 2009,N N4.-С.23-26
|
>8.
| Управління школою. № 22/24:Наукові основи управління в освіті та його психологічне забезпечення. - 2020
|
>9.
| Селектор С. Организационный климат: "закрытый" и "открытый"/С. Селектор // Підручник для Директора. -К.:Плеяди, 2002,N N11-12.-С.90-99.
|
>10.
| Дубов С.И. Групповая психология. Формы групповой работы/С.И. Дубов // Психология обучения. -М.:НОУСГИ, 2002,N N9.-С.15-17
|
|
|