Пошуковий запит: <.>K=компетентність учнів<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Ганжела С. І. Формування компетентностей учнів старших класів у процесі навчання інформатики/С. І. Ганжела // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2011,N N 4.-С.15-17
|
>2.
| Бібік Г. Міжпредметні зв’язки фізики та математики: шляхи реалізації компетентнісного підходу/Г. Бібік // Фізика та астрономія в школі. -Київ:МОН України, Академія педагогічних наук України, 2011,N N 7.-С.13-16
|
>3.
| Єрмакова Н. Організація та проведення навчальної практики з фізики в умовах неперервної освіти/Н. Єрмакова, В. Шарко // Фізика та астрономія в школі. -Київ:МОН України, Академія педагогічних наук України, 2011,N N 7.-С.19-22
|
>4.
| Палюшок Л. В. Інноваційні методики навчання інформатики вчителів Львівської області/Л. В. Палюшок // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2012,N N 2.-С.49-50.
|
>5.
| Щербак С.М. Інтеграційний аспект викладання біології як засіб формування ключових компетентностей школяра/С. М. Щербак // Біологія. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2012,N N 29.-С.7-13
|
>6.
| Мержевицька Т. А. Використання інтерактивних методів навчання на шкільних уроках історії/Т. А. Мержевицька // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2012,N N 8.-С.9-18.
|
>7.
| Десятов Д. Л. Формування просторової компетентності учнів під час навчання історії/Д. Л. Десятов // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2013,N N 2.-С.2-7.
|
>8.
| Скоморовська Н. Формування навичок критичного мислення на уроках литератури/Н. Скоморовська // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2013,N N 3.-С.2-5.
|
>9.
| Ліскович О.В. Формування предметної і ключових компетентностей учнів основної школи у процесі вивчення електромагнітних явищ/О. В. Ліскович. - 2014
|
>10.
| Топузов О. Оцінити компетентності учня/О. Топузов // Освіта України. -Київ:МОН України. Академія пед.наук.Профспілка працівників освіти і науки.ВАК України., 2016,N N 7/8 (29 лютого).-С.15.
|
|
|