Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=комунікативна діяльність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 81.411.1/Б 91
Автор(и) : Буренко, Валентина
Назва : Особливості навчання усного мовлення : методичні поради
Місце публікування : Іноземні мови в навчальних закладах: наук.-метод. журн. - К.: Педагогічна преса, 2011. - №3. - С. 4-6. (Шифр ІНвЗ/2011/3)
ББК : 81.411.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра української мови
Мовлення
Мовленнєва діяльність учнів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): усне мовлення--мовлення--комунікативна діяльність--комунікативна мовленнєва компетенція--лінгвістична компетенція--соціокультурна компетенція
Анотація: Розкриті чинники, які впливають на комунікативну діяльність, види комунікативної мовленнєвої компетенції, вживання привітань, вигуків у повсякденному житті.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 81.411.1-9/В 19
Автор(и) : Василенко, Марина
Назва : Формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів у межах курсу "Теорія та практика комунікації"
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2011. - N 3. - С. 46-50. (Шифр Умлш-1/2011/3)
ББК : 81.411.1-9
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання української мови у ВНЗ
Кафедра методики викладання української мови та літератури
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): види мовленнєвої діяльності--комунікативна діяльність--професійно-комунікативні вміння
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.2/Б 91
Автор(и) : Буренко, Валентина, Редько, Валерій
Назва : Стратегічні напрями розвитку сучасної шкільної іншомовної освіти
Місце публікування : Інозем. мови в сучас. шк.: наук.-метод. журн. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 4. - С. 28-33 (Шифр ІМВСШ-1/2012/4)
Примітки : Бібліогр.: 20 назв.
ББК : 74.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Іноземні мови-- зміст освіти-- комунікативна діяльність
Кафедра іноземних мов
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зміст освіти--комунікативна діяльність--розвиток освіти--стратегічні напрями--іншомовна освіта--мовна особистість--інтерактивні методи навчання--діяльнісна форма навчання--оновлення змісту навчання--молодші школярі--дидактичні принципи--методичні принципи
Анотація: У статті розповідається про значення іноземної мови для учнів. Сучасна парадигма шкільної іншомовної освіти зорієнтована на таку орієнтацію навчання, яка забезпечує комунікативно-діяльнісний характер процесу оволодіння іноземною мовою в інтеграції з міжкультурним спрямуванням його змісту.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Трубачова Дар'я
Назва : Шляхи підвищення ефективності комунікативної діяльності студентів
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - 2013. - № 3. - С. 34-38 (Шифр Умлш-1/2013/3)
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
ББК : 81.411.1-91
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка майбутніх вчителів-філологів-- комунікативна діяльність
Кафедра української мови
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): спілкування--комунікативна діяльність--діяльнісний підхід--способи комунікативної діяльності--студенти-філологи--майбутні вчителі-філологи
Анотація: У статті розкрита актуальність проблеми формування комунікативної діяльності в педагогічній теорії та практиці, розглядається можливість підвищення ефективності учіння студентів філологів на основі оволодіння комунікативними методами.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Мандрівка до Діда Мороза : квест для дітей середньої/старшої групи
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2017. - № 12. - С. 18-21. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д199251/2017/12). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- інтегровані заняття
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ігрова діяльність--комунікативна діяльність--міжпредметні зв’язки--образотворча діяльність--заняття з математики--ознайомлення з довкіллям--читання віршів
Анотація: Подано квест для дітей середньої/старшої групи, який доречно проводити як міні-проект протягом тематичного дня чи тижня або ж організувати інтегроване заняття чи розвагу. В такому підході поєднуються на основі міжпредметних зв'язків різні види дитячої діяльності: ігрова, комунікативна, пізнавальна, дослідницька, перетворювальна, образотворча, музична тощо.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пахомова Н., Баранець І.
Назва : Особистісний потенціал дитини старшого дошкільного віку із моторною алалією: психологічні особливості розвитку
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 4. - С. 75–87. - ISSN 23122781 (Шифр ОДнв/2018/4). - ISSN 23122781
Примітки : Бібліогр.: 13 назв.
УДК : 376-056.264:616.89-008.434.37](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- дошкільний вік-- розлади мовлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовленнєва діяльність--пізнавальні процеси--моторна алалія--комунікативний потенціал--комунікативний розвиток--комунікативна компетентність--мовлення--комунікативна діяльність--старші дошкільники--вади мовлення--діти з розладами мовлення
Анотація: Розглянуто проблему взаємозв’язку мовлення та пізнавальних процесів дітей дошкільного віку крізь призму тісної взаємодії мислення і мовлення у контексті комунікативно-мовленнєвої діяльності. Розкрито значення цілеспрямованого формування та розвитку у дошкільників мовленнєвої функції і пізнавальної сфери (відчуття, сприймання, памяті, уяви, уваги та мислення) ) для досягнення ефективності логопедичної роботи.
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Особлива дитина: навчання і виховання -2019р.,N 1
Цікаві статті :
Засенко В. Дорогі друзі, освітяни!/ В’ячеслав Засенко (стр.7–8.) Кл.слова: особи з особливими потребами,журнальні рубрики,корекційна робота
Всеукраїнська нарада з інклюзивної освіти/ [про підсумки Всеукраїнської звітної конференції з питань іклюзивної освіти, яка відбулася 25 січня 2019 року у Києві в Українському домі] (стр.9–15) Кл.слова: конференції,інклюзивна освіта,інклюзія
Щорічний конгрес з питань інклюзивної освіти (стр.15–17.) Кл.слова: інклюзивна освіта,реформування освіти,освітні конгреси
Колупаєва А. Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації працівників інклюзивно-ресурсних центрів/ Алла Колупаєва, Оксана Таранченко (стр.18–27) Кл.слова: освітньо-ресурсні програми,інклюзивна освіта,інклюзивно-ресурсні центри
Crocker C. Політика підтримки інклюзії/ Dr. Cheryl Crocker (стр.28–34) Кл.слова: інкюзія,інклюзивна освіта,Канада
Адамюк Н. Бімодальний білінгвізм: новий підхід в освіті осіб із порушеннями слуху/ Наталія Адамюк, Олена Дробот, Анна Замша, Оксана Федоренко (стр.35–41) Кл.слова: білінгвальний підхід,бімодальний білінгвізм,жестове мовлення
Воронська Н. Особливості спілкування дітей з особливими потребами в закладах середньої освіти/ Наталія Воронська (стр.42–51) Кл.слова: спілкування,нозології,взаємодія
Боряк О. Теоретико-методологічні засади функціональної системи формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями/ Оксана Боряк (стр.52–60) Кл.слова: мовлення,мовленнєвий розвиток,інтелектуальні порушення
Плужник О. Упровадження STEM-освіти в інклюзивне середовище Нової української школи/ Оксана Плужник (стр.61–66) Кл.слова: steam-освіта,мейкерство,оригамі
Бабяк О. Особливості діагностики комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку/ Ольга Бабяк (стр.67–75) Кл.слова: комунікативна діяльність,комунікативні здібності,спілкування
Коніна Н. Інклюзивна освіта в Бразилії/ Надія Коніна (стр.76–78) Кл.слова: інклюзивна освіта,інклюзія,Бразилія
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бабяк О.
Назва : Особливості діагностики комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку : [представлено результати дослідження, спрямованого на виявлення специфіки комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку в групі. Вивчено особливості функціонування мотиваційних, операційних та когнітивних складових комунікативної діяльності]
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.: Педагогічна преса, 2019. - N 1. - С. 67–75: мал. - ISSN 2312-2781 (Шифр ОДнв/2019/1). - ISSN 2312-2781
Примітки : Бібліогр.: 7 назв.
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- комунікативна діяльність-- діагностика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікативна діяльність--комунікативні здібності--спілкування--діти із затримкою психічного розвитку
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 376.015.3:373.2/О-57
Автор(и) : Омельченко І.
Назва : Психологічний механізм символізації в структурі комунікативної діяльності дошкільників із затримкою психічного розвитку
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки і психології ім. Миколи Ярмаченка НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2020. - № 3. - С. 26-34. - ISSN 2312-2781 (Шифр ОДнв/2020/3). - ISSN 2312-2781
Примітки : Бібліогр.: 12 назв.
УДК : 376.015.3:373.2 + 373.2.015.3:316.772.4 + 373.2.015.3:159.952.13
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- затримка психічного розвитку
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікативна діяльність--символізація--дошкільники--ситуація невизначеності--затримка психічного розвитку--спеціальна освіта--пізнавальна діяльність
Анотація: У статті розглянуто теоретико-емпирічне обґрунтування психологічного механізму символізації в структурі комунікативної діяльності дошкільників із затримкою психічного розвитку. Визначено, що символізація виступає як спосіб орієнтування в ситуації невизначеності, що виникає в пізнавальних і комунікативних ситуаціях суб'єкта. Емпірично досліджено психологічну динаміку ціннісно-смислових категорій у структурі комунікативної діяльності дошкільника із затримкою психічного розвитку.
Знайти схожі

 
Статистика
за 20.08.2024
Кількість запитів 55978
Кількість відвідувачів 1223
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя