Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (33)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (32)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=комунікації<.>
Загальна кількість знайдених документів : 306
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Кононко, Олена Леонтіївна.
    Дослідження педагогічної комунікації, потрібек сучасній психологічній науці [Текст] / О.Л. Кононко // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2004. - N9. - С. 79-80
ДРНТІ
ББК 88.5
Рубрики: дослідження у психології
   Комунікативність

   педагогічна комунікація

Кл.слова (ненормовані):
РЕЦЕНЗІЯ
Анотація: Рецензія на монографію: Мусатов С.О. Психологія педагогічної комунікації: теоретико-методологічний аналіз. - Київ-Рівне: Ліста-М, 2003. - 176 с.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

2.


    Мусатов, С. О.
    Психологічний вимір педагогічної комунікації [Текст] / С. О. Мусатов // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2006. - N1. - С. 57-67
Рубрики: педагогічна комунікація
Кл.слова (ненормовані):
КОМУНІКАБЕЛЬНІСТЬ


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

3.


    Мамчур, Л.
    Роль діалогічної комунікації в особистісно орієнтованому навчанні [Текст] / Л. Мамчур // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N12. - С. 3-5. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: навчання особистісно-орієнтоване


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)

Знайти схожі

4.


    Шебанова, В. І.
    Особливості комунікації і типу агресивного реагування молодших школярів [Текст] / В.І. Шебанова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2001. - N3-4. - С. 132-141
ДРНТІ
ББК 88.4
Рубрики: поведінка агресивна
   психологія молодшого школяра



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.


    Тімотін, А.
    Наукове проектування розвивальної комунікації у цілісному освітньому метапроцесі [Текст] / А. Тімотін // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 105-123. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: Модульно-розвивальне навчання--ІННОВАЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
Кл.слова (ненормовані):
ПОВЕДІНКА -- перцепція -- спілкування


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.


    Черних, О.
    Виховання учнів засобами бібліотечної комунікації: аксіологічний підхід [Текст] / О. Черних // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2004. - N1. - С. 25-28 . - ISSN 0131-6788
ДРНТІ
ББК 74
Рубрики: Виховання учнів
   Бібліотечне обслуговування

   Спілкування



Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (2), ректор (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1)

Знайти схожі

7.


    Циховська, Е.
    Творчість Є. Маланюка як модель міжкультурної художньої комунікації: українсько-польські літературні зв’язки [Текст] / Е. Циховська // Слово і час : Науковий журнал Інституту літератури ім.Т.Г.Шевченка НАН України та Національної спілки письменників України. - 2007. - N4. - С. 23-27 . - ISSN 0236-1477


Дод.точки доступу:
Маланюк, Євген \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

8.


    Курліщук, І.
    Особливості взаємодії студенства із засобами масової комунікації за умов переходу України до суспільства інформаційного типу [Текст] / І. Курліщук // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2007. - N4. - С. 10-14
Рубрики: студенти
   Засоби масової інформації (ЗМІ)



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.


    Бондаренко, К.
    Міграційна політика та засоби комунікації : аспекти формування взаємодії ( досвід РФ) [Текст] / К. Бондаренко // Віче : Теоретичний і громадсько-політичний журнал. - 2008. - N1. - С. 56-58
Рубрики: міграція населення
   Росія--політика


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.


    Коваленко, С.
    Феномен складного речення: від логічно-зумовлених форм комунікації до структурної цілісності [Текст] / Коваленко С., Дяченко-Лисенко Л. // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах : науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2009. - N7/8. - С. 44-49
ББК 81.411.1-9
Рубрики: українська мова--синтаксис
Кл.слова (ненормовані):
складне речення


Дод.точки доступу:
Дяченко-Лисенко Л.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

11.


    Онкович, Г.
    Засоби масової комунікації у термінологічному просторі медіа-освіти [Текст] / Г. Онкович // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнапл Міністерства освіти і науки України. - 2007. - N5. - С. 29-31
Рубрики: ЗМІ в освіті
   Термінологія



Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3)
Вільні: Ч.З.№3 (3)

Знайти схожі

12.


    Маркова, Н.
    Вплив засобів масової комунікації на діяльність соціального педагога з формування гендерної культури старшокласників [Текст] / Н. Маркова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2007. - N3. - С. 67-73
Рубрики: вплив ЗМІ
   соціальна педагогіка

   Гендерне виховання



Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

13.


    Баштанар, И. М.
    Информационно-коммуникативные умения будущих специалистов в области информации [Текст] / И. М. Баштанар // Педагогическое образование и наука : Научно-методический журнал. - 2007. - N2. - С. 37-38
Рубрики: Підготовка майбутніх документознавців
Кл.слова (ненормовані):
документальні комунікації -- інформаційний працівник


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

14.
Шифр: Д199251/2023/8
2023р.8
Зміст:
Крутій, Катерина. Обережно, не...! : роздуми про дитячі ігри, що пов’язані з ризиком / К. Крутій, І. Деснова, М. Замелюк. - С.3-8.
Романюк, Ірина. Батьки і вихователі: діємо разом : дистанційна форма комунікації та організації освітнього процесу в ЗДО / І. Романюк. - С.9-13.
Про організацію безпечного освітнього простору в закладах дошкільної освіти та обладнання укриттів : додаток до листа МОН № 1/8820-23 від 20.06.2023. - С.14-17.
Лохвицька, Любов. Хвилинки спокою і відпочинку : психогімнастичні техніки для дітей старшої групи / Л. Лохвицька, О. Михайленко. - С.18-19.
Галас, Вікторія. Веселий кемпінг : тематичний день просто неба для дітей старшої групи / Вікторія Галас, І. Натуркач. - С.20-22.
Іршак, Ірина. Бути сонечком для сонечок : роздуми виховательки / І. Іршак. - С.23.
Паляниця, Кристина. З тваринами граємось, у мовленні вправляємось : ігри для дітей старшої групи / К. Паляниця. - С.24-25.
Вороніна, Людмила. Ігри спортивні... настільні! : посібник для дітей дошкільних груп / Л. Вороніна. - С.26-27.
Білецька, Ольга. Веселі руханки для всіх / О. Білецька. - С.28-29.
Кокорєва, Лариса. Варення сливове на зиму готове! : інтегроване заняття для дітей старшої групи / Л. Кокорєва. - С.30-33.
Веремчук, Олена. Гарбузикові подарунки : корекційно-розвивальне індивідуальне заняття з дитиною старшої групи з ООП / О. Веремчук. - С.34-36.
Синьчук, Євгенія. Казки, що оживають у звуках / Є. Синьчук. - С.37-40.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.
40
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Текст] : Науковий журнал. Кн. 2 / Відп. ред. Г. В. Самойленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 204 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - 52.96 грн
    Зміст:
МОВОЗНАВСТВО
ПЕРЕКЛАД ЯК ЗАСІБ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
Абабілова, Наталія Миколаївна. Переклад фразеологічних одиниць з соматичним компонентом як перекладацька проблема / Н. М. Абабілова. - С .7-12
Білас, Андрій Андрійович. Відтворення прагматичних особливостей розмовного компоненту сучасного французького художнього дискурсу / А. А. Білас. - С .13-18
Возненко, Наталя В'ячеславівна. Особливості перекладу драматичних творів / Н. В. Возненко. - С .19-24
Володина, Татьяна Святославовна. Процесс семантической деривации и его отражение в переводе лингвистических терминов (на материале немецкого и английского языка) / Т. С. Володина. - С .25-30
Гончаренко, Людмила Олексіївна. Дискусійні проблеми процесу перекладу / Л. О. Гончаренко. - С .31-34
Данік, Лада Володимирівна. Адекватність відтворення ідіостилю: кореляція стилів перекладача і автора при перекладі фразеологічного рівня тексту / Л. В. Данік, К. В. Година-Арюпіна. - С .35-41
Дуднік, Ганна Сергіївна. Оcобливості перекладу англійських компаративних фразеологізмів українською мовою / Г. С. Дуднік. - С .41-44
Жужгина-Аллахвердян, Тамара Николаевна. Архаизмы в “античной” поэзии Джона Китса: перевод и трансформации / Т. Н. Жужгина-Аллахвердян. - С .45-50
Здражко, Аліна Євгенівна. Перекладацький доробок херсонського тлумача творів дитячої літератури А. Євси / А. Є. Здражко. - С .51-54
Лалаян, Наталія Степанівна. Антропоніми у німецькому перекладі драми-феєрії Лесі Українки “Лісова пісня” / Н. С. Лалаян. - С .55-58
Мазур, Олена Вікторівна. Критичний погляд на переклад як фах у системі української освіти / О. В. Мазур. - С .59-64
Марченкова, Ілона Юріївна. Неадекватність адекватних засобів перекладу / І. Ю. Марченкова. - С .65-68
Муратова, Валерія Факімівна. Феномен ідіолекту та проблема його перекладу / В. Ф. Муратова. - С .69-72
Ніколащенко, Юлія Андріївна. Стилістичні особливості новели Георга Бюхнера “Ленц” та їх збереження в перекладі / Ю. А. Ніколащенко. - С .73-75
Поворознюк, Роксолана Владиславівна. Квалітативне спостереження в методології досліджень медичного перекладу / Р. В. Поворознюк. - С .76-81
Свиридов, Олександр Федорович. Особливості перекладу неологізмів соціокультурного середовища у романі Вільяма Гібсона “Нейромант” / О. Ф. Свиридов. - С .82-85
Чепурна, Зінаїда Василівна. Функціонування фразеологічних одиниць у німецькомовній періодиці в перекладацькому аспекті / З. В. Чепурна, Г. Л. Лисенко. - С .86-88
Четова, Наталія Йосипівна. Відтворення мовностилістичних особливостей "Енеїди" І. Котляревського в англомовних перекладах / Н. Й. Четова, І. М. Кохановська. - С .89-94
Шеремета, Катерина Юріївна. Англомовний заголовок: перекладацький аспект / К. Ю. Шеремета. - С .95-98
СПЕЦИФІКА І ТРУДНОЩІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ ТА ПЕРЕКЛАДУ У ВНЗ
Богдан, Юлія Броніславівна. Використання аутентичних коміксів у навчанні німецькій мові / Ю. Б. Богдан. - С .99-103
Бранецька, Марина Сергіївна. Особливості навчання професійно орієнтованого діалогічного мовлення студентів вищих технічних навчальних закладів / М. С. Бранецька. - С .104-108
Вовк, Олена Іванівна. Архітектура когніції: формування ментального тезаурусу суб’єктів пізнання / О. І. Вовк. - С .109-112
Голованова, Наталья Петровна. Использование информационных технологий при дистанционном обучении профессиональному иностранному языку / Н. П. Голованова. - С .113-119
Голтвяниця, Надія Юріївна. Друга іноземна мова – допомога чи камінь спотикання? / Н. Ю. Голтвяниця, О. М. Хавкіна. - С .120-124
Голуб, Олена Михайлівна. Підвищення рівня загальнолінгвістичної компетенції студентів-філологів у курсі історії іноземної мови / О. М. Голуб, О. О. Дубовик. - С .125-129
Гончарова-Ильина, Татьяна Александровна. К вопросу об особенностях обучения взрослых иностранному языку / Т. А. Гончарова-Ильина. - С .130-134
Дем’яненко, Ольга Евгенівна. Полікультурний підхід до професійно-орієнтованого навчання в умовах глобалізації вищої освіти / О. Є. Дем’яненко. - С .135-139
Дубцова, Ольга Вячеславівна. Несформованість / незбіжність концептуальних структур онтологічних знань комунікантів як перешкода на шляху досягнення взаєморозуміння в межах навчального процесу (на матеріалі американського кінодискурсу) / О. В. Дубцова. - С .140-146
Минаева, Ирина Ромазановна. Новые сетевые технологии при обучении иностранному языку в условиях глобализации / И. Р. Минаева. - С .147-150
Михайлова, Ірина Василівна. Рефлексивні методи автономного навчання німецької мови у вищій школі / І. В. Михайлова. - С .151-155
Мороз, Тетяна Олександрівна. Загальнокультурна компетентність як складова фахової підготовки сучасного вчителя іноземних мов / Т. О. Мороз. - С .156-159
Приходько, Олена Олександрівна. Формування граматичної компетенції у процесі навчання англійської мови у технічному ВНЗ / О. О. Приходько. - С .160-165
Сав’юк, Анна Миколаївна. Використання змішаної форми навчання під час вивчення англійського словотворення у вищих навчальних закладах / А. М. Сав’юк. - С .166-169
Статкевич, Елена Казимировна. Формированиe навыков письменного общения в деловой сфере / Е. К. Статкевич. - С .170-173
Тоцька, Наталія Леонідівна. Навчальний переклад як розвиток професійного мовлення студентів ВНЗ / Н. Л. Тоцька. - С .174-177
Fomenko, N. S. Introducing Problem – Based Learning into ESP Context / N. S. Fomenko. - С .178-181
Черноватий, Леонід Миколайович. Проблеми контролю усного навчального перекладу з аркуша майбутніх філологів / Л. М. Черноватий. - С .182-188
Шевченко, Ірина Вікторівна. Навчання діалогічного мовлення в умовах змішаної форми навчання на факультетах іноземних мов вищих навчальних закладів України / І. В. Шевченко. - С .189-193
Шиян, Тетяна Володимирівна. Міжкультурна комунікація у викладанні іноземної мови за професійним спрямуванням у вищому навчальному закладі / Т. В. Шиян. - С .194-197
Якушенко, Инна Александровна. Применение учебных интернет-ресурсов при обучении иностранному языку студентов-менеджеров в техническом вузе / И. А. Якушенко. - С .198-201
ДРНТІ
ББК 81.00я5
РУБ 40
Рубрики: Викладання іноземної мови у ВНЗ
   Англійська мова--переклад

   Німецька мова--переклад

   Викладання німецької мови в ВНЗ

   Викладання іноземної мови

   Мовознавство--переклад

   Переклад

   Кафедра світової літератури та історії культури

   Кафедра української літератури

   Кафедра української мови

   Кафедра німецької мови

   Кафедра англійської мови та методики викладання

Кл.слова (ненормовані):
переклад драматичних творів


Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Кітс, Джон \о нем\; Євса, Андрій Іванович (український письменник, перекладач, журналіст. Член Національної спілки письменників України (з 1993), Національної спілки журналістів України ; 1927 р. н.) \о нем\; Українка, Леся (укр. письменниця ; 1871-1913) \о ней\; Бюхнер, Георг \о нем\; Гібсон, Вільям \о нем\; Котляревський, Іван Петрович (укр. письменник ; 1769-1838) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3)
Знайти схожі

16.
40
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Текст] : науковий журнал. Кн. 1 / відп. ред. Г. В. Самойленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 278 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - 56.67 грн
    Зміст:
МОВОЗНАВСТВО
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЛЕКСИКОЛОГІЇ ТА ЛЕКСИКОГРАФІЇ
Анютина, Анна Анатольевна. Особенности структуры объектных словосочетаний в научно-технических текстах / А. А. Анютина. - С .8-11
Ахмад, Инна Михайловна. Актуализация темпоральных семантических признаков в рефлексемах названий частей суток / И. М. Ахмад. - С .12-17
Балабан, Олена Олександрівна. Історія метафоричних досліджень: від давнини до сучасності / О. О. Балабан. - С .18-21
Воєхевич, Аеліта Іванівна. Мовні особливості кубинського варіанту іспанської мови / А. І. Воєхевич. - С .22-24
Галай, Тетяна Михайлівна. Метафорична модель “геологічні об’єкти та процеси – це царство тварин” в англійській фаховій мові геології / Т. М. Галай. - С .25-28
Каліберда, Оксана Олександрівна. Функції енциклопедичних та лінгвістичних тлумачних словників / О. О. Каліберда. - С .29-32
Кізіль, Марина Анатоліївна. Гносеологічні аспекти виокремлення та дослідження метатермінів і метатерміносистем у сучасній лінгвістиці та термінознавстві / М. А. Кізіль. - С .33-37
Кудрявцева, Наталія Сергіївна. Специфічні мовнокультурні метафори часу в метафізичних концепціях філософії / Н. С. Кудрявцева. - С .38-42
Kudriavtseva, N. S. Cross-Linguistic Diversity in Representations of Space as an Ontological Category of Philosophy / N. S. Kudriavtseva
Леміш, Наталія Євгенівна. Реконструкція архетипних уявлень про каузальні домінанти з латинською основою у віддалено- та близькоспоріднених мовах / Н. Є. Леміш. - С .47-51
Моісєєва, Наталія Олегівна. Структурно-морфологічні особливості та способи утворення німецьких контамінованих лексем / Н. О. Моісєєва. - С .52-55
Mykhaylenko, V. V. On the Contrastive Semantics of the ‘Lawyer’ Lexeme / V. V. Mykhaylenko. - С .56-60
Орел, Ірина Іванівна. Структура семантики ФО з компонентом “Schwein” (на матеріалі німецької мови) / І. І. Орел. - С .61-64
Подвойська, Оксана Володимирівна. Німецькі запозичення у складі львівської ґвари / О. В. Подвойська. - С .65-71
Поліщук, Світлана Сергіївна. Лінгвістичні аспекти вивчення українських говорів на матеріалі сільськогосподарської лексики / С. С. Поліщук. - С .72-77
Світлицька, Віолета Романівна. Особливості діалектного словотвору українських говорів Одещини / В. Р. Світлицька. - С .78-82
Сергєєва, Галина Анатоліївна. Адаптація англомовних правничих термінів у системі українського консонантизму / Г. А. Сергєєва. - С .83-88
Сімонок, Валентина Петрівна. Лексичні запозичення в українській мові: історико-соціолінгвістичний аспект / В. П. Сімонок. - С .89-94
Скриль, Оксана Іванівна. Гумористичний ефект оказіоналізмів Огдена Неша / О. І. Скриль. - С .95-98
Фартушняк, Катерина Олександрівна. Прізвища, мотивовані назвами кольорів (на матеріалі антропонімії Тростянецького району Вінницької області) / К. О. Фартушняк. - С .99-102
Хомік, Олена Євгеніївна. Структурно-семантичні та функціональні особливості українських апотропеїчних побажань / О. Є. Хомік. - С .103-107
ПРОБЛЕМИ ГРАМАТИКИ ТА СИНТАКСИСУ
Башук, Наталія Петрівна. Особливості функціонування прийменників у німецькій мові та їхній переклад українською мовою / Н. П. Башук. - С .108-113
Ікалюк, Леся Михайлівна. Вплив міжкультурної комунікації на становлення інтер’єктивних одиниць в англійській мові / Л. М. Ікалюк. - С .114-117
Ковбаско, Юрій Григорович. Парадигма категорій слів у сучасній англійській мові / Ю. Г. Ковбаско. - С .118-122
Короткова, Светлана Витальевна. Семантические типы русских наречий в специальных текстах разного профиля / С. В. Короткова. - С .123-128
Найдьонова, Анастасія Юріївна. Синтаксичні особливості німецьких коротких оповідань / А. Ю. Найдьонова. - С .129-133
Острецова, Ирина Владимировна. К вопросу о роли устойчивых глагольно-именных сочетаний в коммуникативной организации высказываний / И. В. Острецова. - С .134-139
Туришева, Оксана Олегівна. Таксономія частин мови: Арістарх Самофракійський VS.Dudengrammatik / О. О. Туришева. - С .140-143
ПРОБЛЕМИ НОМІНАЦІЇ
Бутко, Софія Григорівна. Репрезентація рослинного світу в ономастиконі українських замовлянь / С. Г. Бутко. - С .144-149
Куликовская, Наталия Ивановна. Биологическая химия: от основ к практике (на материале гендерно маркированных фразеологических единиц немецкого языка) / Н. И. Куликовская. - С .150-157
Олійник, Лідія Володимирівна. Специфіка номінації в німецькому молодіжному слензі / Л. В. Олійник. - С .158-161
Радецька, Світлана Валеріївна. Мережна лінгвістика як нова галузь мовознавства / С. В. Радецька. - С .162-165
Цимбалиста, Оксана Анатоліївна. Номінативні аспекти усмішки в українських художніх текстах / О. А. Цимбалиста. - С .166-169
ПРОБЛЕМИ ТЕКСТУ І ДИСКУРСУ
Берестова, Алла Анаоліївна. Типи прецедентних релігійних інтертекстем у романі Василя Базіва “Хрест” / А. А. Берестова. - С .170-174
Буць, Жанна Володимирівна. Ідентифікація текстового концепту ЖІНОЧНІСТЬ у сильних позиціях французької реалістичної прози ХХ століття / Ж. В. Буць. - С .175-180
Vasylenko, O. M. The Use of Phraseological Units in British Newspapers / O. M. Vasylenko [и др.]. - С .181-186
Інші автори: Berezovskaia Y. O., Василенко О. М., Березовська, Юлія Олександрівна
Вільховченко, Надія Павлівна. Спеціальна лексика у складі стилістичних фігур в англомовному науково-фантастичному тексті / Н. П. Вільховченко. - С .187-191
Волощук, Вікторія Іванівна. Мовні засоби створення лапідарності в тексті стислого німецького оповідання / В. І. Волощук. - С .192-196
Головащенко, Юлія Сергіївна. Семантичний простір і семантична структура художнього тексту / Ю. С. Головащенко. - С .197-202
Гуменюк, Наталія Григорівна. Політичний дискурс Б. Обами: маніпулятивні технології (на матеріалі звернення до генеральної асамблеї ООН від 24.09.14 р.) / Н. Г. Гуменюк. - С .203-207
Дунаєвська, Ольга Валеріївна. Інтердискурсивне втілення лексеми “godmother” як елемента номінатиного простору “хрещення дитини” / О. В. Дунаєвська. - С .208-213
Зозуля, Наталія Василівна. Потешки как средство развития языковой личности ребенка / Н. В. Зозуля. - С .214-217
Каратєєва, Ганна Михайлівна. Структурні особливості рекламного тексту / Г. М. Каратєєва. - С .218-221
Ковбасюк, Лариса Анатоліївна. Лінгвістика та літературознавство: здобутки та перспективи у сучасній німецькій германістиці / Л. А. Ковбасюк. - С .222-226
Козакова, Лідія Олександрівна. Фразеологічний аспект художнього наративу в малій прозі Олеся Гончара / Л. О. Козакова. - С .227-231
Коловоротна, Наталія Дмитрівна. Кооперативні та конфронтаційні стратегії міжособистісного мовчання у новелістиці Григора Тютюнника / Н. Д. Коловоротна. - С .232-236
Осовська, Ірина Миколаївна. Когнітивна карта як репрезентант концептосистеми дискурсу / І. М. Осовська. - С .237-242
Піндосова, Тамара Сергіївна. Алюзивні епітети в романах Д. Брауна / Т. С. Піндосова. - С .243-246
Романченко, Алла Петрівна. Вставні компоненти як дискурсиви в науковому мовленні / А. П. Романченко. - С .247-253
Рудик, Марина Костянтинівна. Дискурсивна стратегія як модель прагматичної мовленнєвої поведінки комунікантів (на матеріалі новел О. Генрі) / М. К. Рудик. - С .254-259
Савчук, Руслана Іванівна. Виписування власного “я” як основна текстотвірна стратегія французької прози кінця ХХ століття / Р. І. Савчук. - С .260-264
Сіденко, Наталія Григорівна. Прагматичний зміст мовленнєвої маніпуляції у масовій комунікації (на матеріалі англомовної “жовтої” преси) / Н. Г. Сіденко. - С .265-269
Шуляк, Ірина Михайлівна. Роль фонових знань у реалізації та інтерпретації непрямих мовленнєвих актів / І. М. Шуляк. - С .270-275
ДРНТІ
ББК 81.00я5
РУБ 40
Рубрики: Кафедра світової літератури та історії культури
   Кафедра української літератури

   Кафедра української мови

   Кафедра німецької мови

   Кафедра англійської мови та методики викладання

   Мовознавство

   Українська мова--діалектологія--діалекти окремих регіонів

   Англійська мова--лексикологія

   Німецька мова--лексика--граматика

   Мова художніх творів

   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів

   Франція--література (критика)
Кл.слова (ненормовані):
лінгвістика -- термінознавство -- прізвища


Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Березовська, Юлія Олександрівна; Базів, Василь (укр. письменник) \о нем\; Гончар, Олесь (Олександр) Терентійович (український письменник ; 1918-1995) \о нем\; Тютюнник, Григорій Михайлович (укр. письменник, прозаїк, поет ; 1920-1961) \о нем\; Браун, Ден \о нем\; О'Генрі (американський письменник, майстер жанру оповідання ; 1862-1910) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3)
Знайти схожі

17.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 274 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 98.17 грн
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Алєксєєнко, Тетяна Федорівна. Концептуальні засади соціально-педагогічної парадигми виховання / Т. Ф. Алєксєєнко. - С .7-11
Антонян-Шевчук, Белла Левонівна. Державна молодіжна та сімейна політика України як умова становлення та розвитку студентської сім’ї / Б. Л. Антонян-Шевчук. - С .12-17
Білик, Ольга Миколаївна. Центр міжкультурної комунікації та соціальної інтеграції іноземних студентів як складова освітньо-культурного середовища їх соціалізації / О. М. Білик. - С .18-25
Букій, Тетяна Василівна. Особливості реалізації виховної функції багатодітною сім’єю / Т. В. Букій. - С .26-33
Волощук, Ірина Петрівна. Формування професійної компетентності студентів ВНЗ: компетентнісний підхід / І. П. Волощук. - С .34-38
Єжова, Ольга Олександрівна. Сутність організаційно-педагогічних умов педагогічного процесу / О. О. Єжова. - С .39-43
Клос, Лілія Євгенівна. Особливості психолого-педагогічної характеристики молодшого школяра – передумова диференціації педагогічної підтримки / Л. Є. Клос, Т. М. Фаласеніді. - С .44-49
Конончук, Антоніна Іванівна. Неповна батьківська сім’я як об’єкт соціально-педагогічної роботи / А. І. Конончук. - С .50-56
Лоза, Тетяна Володимирівна. Сучасний стан підготовки вихованців дитячих будинків сімейного типу до самостійного життя / Т. В. Лоза. - С .57-62
Онищенко, Надія Петрівна. Соціально-педагогічне забезпечення виховного процесу у ВНЗ / Н. П. Онищенко. - С .63-69
Петрочко, Жанна Василівна. Найкращі інтереси дитини: сутність і шляхи забезпечення / Ж. В. Петрочко. - С .70-74
Рейпольська, Ольга Дмитрівна. Особливості виховання ціннісного самоставлення у старших дошкільників та їх уявлень про самих себе / О. Д. Рейпольська. - С .75-79
Тюльпа, Тетяна Миколаївна. Історичні передумови становлення соціалізаційного процесу доісторичного та стародавнього часів / Т. М. Тюльпа. - С .80-85
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Багрій, Вікторія Неофидівна. Соціальне проектування як педагогічна технологія проектної культури студентів / В. Н. Багрій. - С .86-90
Белан, Владислав Юрійович. Виховання соціальної ініціативності підлітків у Всеукраїнському дитячому громадському русі "Школа безпеки" / В. Ю. Белан. - С .91-95
ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
Максимовська, Наталія Олександрівна. Анімаційний підхід до соціально-педагогічної діяльності зі студентською молоддю у позанавчальний час / Н. О. Максимовська. - С .96-100
Рень, Лариса Василівна. Культура справочинства у підготовці майбутніх соціальних педагогів / Л. В. Рень. - С .101-104
Ясточкіна, Ірина Анатоліївна. Підвищення емоційної компетентності студентів методами психічної саморегуляції / І. А. Ясточкіна. - С .105-109
ІV БУГАЙКІВСЬКІ ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ
Балаховська, Юлія Михайлівна. Дидактичні аспекти творчості Т. Г. Шевченка у методичній спадщині О. Р. Мазуркевича / Ю. М. Балаховська. - С .110-112
Баранник, Наталія Олексіївна. Удосконалення граматико-стилістичних умінь студентів у процесі вивчення курсу “Сучасна українська мова” / Н. О. Баранник. - С .113-115
Бондаренко, Юрій Іванович. Тематичний шлях вивчення життєпису митця та робота з біографічними фактами на уроках літератури / Ю. І. Бондаренко. - С .116-120
Бриль, Марина Василівна. Програмно-цільовий підхід до формування духовних цінностей сільської молоді / М. В. Бриль. - С .121-124
Бутурлим, Тетяна Іванівна. Формування позитивного мислення старшокласників у процесі вивчення української літератури: ґендерний аспект / Т. І. Бутурлим. - С .125-130
Воробець, Сніжана Володимирівна. Типи перекладацьких помилок студентів в умовах близькоспорідненого перекладу / С. В. Воробець. - С .131-134
Галушко, Максим Вікторович. Окремі аспекти управління розвитком творчих здібностей майбутніх словесників / М. В. Галушко. - С .135-139
Галушко, Олена Вікторівна. Формування образного мислення школярів засобами художньої літератури у науковій спадщині Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків / О. В. Галушко. - С .140-143
Гальонка, Олексій Анатолійович. Т. Ф. Бугайко та Ф. Ф. Бугайко про розвиток мовлення учнів у процесі вивчення української літератури / О. А. Гальонка. - С .144-147
Голуб, Наталія Миколаївна. Проблема духовного розвитку особистості в педагогічній діяльності та методичній спадщині Т. Ф. Бугайко / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .148-150
Гордієнко, Олена Анатоліївна. Розвивальна спрямованість уроків вивчення будови слова в початкових класах / О. А. Гордієнко. - С .151-155
Градовський, Анатолій Володимирович. Компаративний підхід у системі шкільного курсу словесності / А. В. Градовський. - С .156-160
Греб, Марія Михайлівна. Принципи формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкової школи / М. М. Греб. - С .161-167
Грона, Наталія Вікторівна. Педагогічні ідеї Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків у курсі викладання методики навчання української мови / Н. В. Грона. - С .168-171
Забарний, Олександр Вадимович. Формування в школярів умінь здійснювати психологічну характеристику персонажів художніх творів / О. В. Забарний. - С .172-174
Каліш, Валентина Антонівна. Формування лексико-семантичної компетенції майбутніх учителів-словесників на когнітивно-комунікативній основі / В. А. Каліш. - С .175-177
Климова, Катерина Яківна. Робота з текстом на заняттях з української мови у площині розвитку креативної мовної особистості майбутнього вчителя / К. Я. Климова. - С .178-181
Левченко, Тетяна Миколаївна. Уроки словесності в зальноосвітній школі на матеріалах творів Тараса Шевченка / Т. М. Левченко. - С .182-186
Лілік, Ольга Олександрівна. Методика педагогічного супроводу написання кваліфікаційних робіт студентами-філологами / О. О. Лілік, О. В. Сазонова. - С .187-192
Матюшкіна, Тетяна Павлівна. Ідеї Т. Ф. Бугайко, Ф. Ф. Бугайка щодо вивчення української літератури у взаємозв’язку з суміжними й спорідненими дисциплінами) / Т. П. Матюшкіна. - С .193-198
Мельничук, Тетяна Федорівна. Інтеграція культури й освіти – запорука успіху у формуванні творчої особистості / Т. Ф. Мельничук. - С .199-202
Міщенко, Оксана Вікторівна. Удосконалення читацьких умінь старшокласників у контексті вивчення позасюжетних елементів прозового твору / О. В. Міщенко. - С .203-207
Молочко, Світлана Рашитівна. Вивчення ліричних творів у взаємозв’язку з музичним мистецтвом у світлі ідей Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків / С. Р. Молочко. - С .208-211
Нежива, Людмила Львівна. Проблема вивчення літературних напрямів у вітчизняній методичній думці / Л. Л. Нежива. - С .212-216
Остапенко, Людмила Михайлівна. Біблійний контекст вивчення зарубіжної літератури ХХ ст. у школі (від Ф. Кафки до П. Зюскінда) / Л. М. Остапенко. - С .217-219
Пилипенко, Оксана Василівна. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб інтеграції знань учнів на уроках української літератури (з досвіду роботи вчителя) / О. В. Пилипенко. - С .220-223
Пустохіна, Вікторія Ігорівна. Культурологічний контекст вивчення української літератури як складової художньої культури / В. І. Пустохіна. - С .224-226
Хропата, Світлана Іванівна. Комунікативно спрямоване вивчення синтаксису складного речення української мови студентами педагогічних вишів: особливості реалізації / С. І. Хропата. - С .227-230
Цінько, Світлана Василівна. Остання й вічна шана Кобзареві / С. В. Цінько, Л. О. Кузьменко. - С .231-234
Яценко, Таміла Олексіївна. Наукова творчість П. К. Волинського, Т. Ф. Бугайко та Ф. Ф. Бугайка в контексті розвитку методики навчання української літератури 40–50-Х рр. ХХ ст. / Т. О. Яценко. - С .235-240
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Бейгер, Галина. Проблема евтаназії дітей у Європі / Г. Бейгер. - С .241-251
Бєлоліпцева, Олена Василівна. Досвід упровадження змістово-технологічного забезпечення підготовки соціальних педагогів до роботи з сім’ями, які опинилися в складних життєвих обставинах / О. В. Бєлоліпцева. - С .252-257
Повалій, Людмила Вікторівна. Робота школи з підвищення рівнів сформованості гуманних взаємин батьків з дітьми підліткового віку / Л. В. Повалій. - С .258-263
Махоткіна, Ліна Борисівна. Обгрунтування критеріальної бази дослідження соціальності дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування / Л. Б. Махоткіна. - С .264-270
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   психологія молодшого школяра

   Викладання зарубіжної літератури в школі

   Переклад--Українська мова--Бібліографічні видання

   соціальний педагог--підготовка

   Соціальна допомога--діти--жорстоке поводження

   Історія педагогіки--Україна

   історія зарубіжної педагогіки

   Кафедра загальної та практичної психології

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
психічна саморегуляція -- бугайківські читання


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Мазуркевич, Олександр Романович (український педагог, літературознавець, доктор педагогічних наук ; 1913–1995) \о нем\; Бугайко, Тетяна Федорівна (1898-1972) \о ней\; Бугайко, Федір Федорович \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

18.
87
В 53


    Висоцька, О. Є.
    Контекстуальні аспекти комунікації у співвідношеннях смислу та знаку [Текст] / О. Є. Висоцька // Практична філософія : Науковий журнал. - 2008. - N 2. - С. 88-94.
ББК 87
Рубрики: Філософія
Кл.слова (ненормовані):
текст -- гіпертекст -- контекстуальність гіпертексту


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

19.
87.6
Б 77


    Бойченко, М. І.
    Теорія дії та теорія комунікації як граничне обгрунтування системного підходу в соціальному пізнанні [Текст] / М. І. Бойченко // Практична філософія : Науковий журнал. - 2010. - N 1. - С. 11-16.
ББК 87.6
Рубрики: Соціальна філософія
   Практична філософія

Кл.слова (ненормовані):
соціальне пізнання -- комунікативна філософія


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

20.
81.411.1
Р 88


    Руснак, Наталія.
    Взаємодія вербальної та невербальної комунікації у драматичному тексті (на матеріалі п’єси Івана Синюка "Мужики") [Текст] / Н. О. Руснак, І. Струк // Українська мова : Науково-теоретичний журнал. - 2015. - N 2 (54). - С. 100-110 . - ISSN 1682-3540
ББК 81.411.1
Рубрики: Українська мова--мова художніх творів--проза
Кл.слова (ненормовані):
текст -- драматичний твір -- ремарка -- акціональні ремарки -- мовленнєві ремарки -- власне-невербальні одиниці -- невласне-невербальні конструкції -- екстралінгвальні елементи -- просодичні елементи -- власне-просодичні компоненти -- апелятивно-просодичні компоненти -- Мужики (п’єса)


Дод.точки доступу:
Струк, Іванна; Синюк, Іван Ілліч (український письменник, видавець, громадський діяч, педагог ; 1866-1953) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 22.07.2024
Кількість запитів 144136
Кількість відвідувачів 1214
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя