Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=конфронтація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шеховцова Л.
Назва : Консультування у школі
Місце публікування : Психолог. - К.: Шкільний світ, 2004. - N19 (травень). - С. 20-27 (Шифр П2/2004/19 (травень))
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): Шкільний психолог
психокорекція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конфронтація
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 9(4Укр)27/Н35
Назва : Національне примирення чи конфронтація? : Збірник документів
Вихідні дані : К., 1999
Кільк.характеристики :542 с
Колективи : Національна Академія наук України, Інститут історії України
ISBN, Ціна 966-02-1081-7: 4.00 грн.
ДРНТІ : 03.01.13
ББК : 63.3(4Укр)624
Предметні рубрики (Галузі знань): ОУН-УПА-- документи, 1942-1998 рр.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лещенков К. Н.
Назва : Кооперация или экстремизм: гражданственность как фактор самоорганизации
Місце публікування : Мир психологии: науч.-метод. журн. - Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т: Рос. акад. образования, 2011. - № 1. - С. 200-211. - ISSN 2073-8528 (Шифр МП-1/2011/1). - ISSN 2073-8528
Примітки : Библиогр.: 7 назв.
ББК : 60 + 88.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Суспільство
Анотація: Процеси соціальної самоорганізації в даній статті розглядаються з позиції вибору людей між кооперацією та екстремізмом. В цьому виборі громадянськості відводиться центральне смислове місце. Оцінка громадянськості і її профілю базувалася на структурному методі, який дозволив виділити та обгрунтувати наявність саморганізовуваних груп у суспільстві. Результати аналізу даних емпіричного дослідження наочно відображають вибори зроблені нашими сучасниками.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.4/В 53
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства . Вип. 8
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :260 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 45.00, 45.00, грн.
ББК : 74.58.268я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці студентів
Інтерактивні технології навчання
Викладання історії в школі
Викладання іноземної мови
Початкова школа-- уроки англійської мови
Підручники історії
Українська мова-- мова художніх творів
Туризм в Україні
Бізнес
Грошова система України
Земельна реформа
Комп’ютерне моделювання
Програмне забезпечення
Евристичне навчання-- математика
Податки-- правове регулювання
Ринок праці
Дошкільне виховання
Дошкільне виховання-- валеологічне виховання
Дошкільне виховання-- екологічне виховання
Дошкільне виховання-- екологічне виховання
Дошкільники-- поведінка-- корекція
Психологія старості
Кафедра педагогіки
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- географія
Чернігівщина-- історія
Ніжинщина-- історія
Ніжин, місто-- історія
Сумщина-- історія
Прилуки, місто-- історія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): електропровідність--негативна поведінка дошкільників
Зміст : ПРИРОДНИЧО-ГЕОГРАФІЧНІ НАУКИ ; Походження сучасних порід кішок/ М. А. Гаврилей. Небезпечні метеорологічні явища та їх сучасні особливості в місті Ніжині/ Ю. В. Білан. Просторові аспекти та проблеми розвитку релігійного туризму в Україні/ І. Г. Кириченко. Перспективи кластеризації Чернігівської області (на прикладі міста Чернігова)/ Т. М. Лугина. Відображення особливостей рельєфу в ойконімах Сумщини/ О. В. Рябоконь. Особливості флювіальної морфоскульптури в межах басейну річки Удай/ С. С. Федірко ; 17-18. Радіаційна ситуація в Чернігівській області/ М. С. Харченко. Форми територіальної організації розселення Сумської області/ Р. П Яцун. ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА, ЕКОНОМІКА ; Проблеми розвитку малого та середнього бізнесу в Україні та шляхи їх вирішення/ А. А. Баско. Грошова система України: Загальне і специфічне/ Ю. С. Бойко. Xcos – система комп’ютерного моделювання у SCILAB/ Д. О. Василевський. Непрямі податки у контексті податкового кодексу України: теоретичні зміни та їх практичне застосування/ О. В. Герман. Дослідження фотопровідності напівпровідникових кристалів оптичними методами/ В. О. Гринь. Аналіз застосування кавітаційних та термічних деаераторів на котельнях середньої потужності/ А. М. Дюхіна. Використання електронно-обчислювальної техніки для одержання та обробки вимірювальної інформації/ М. І. Малий. Нові можливості математичної системи SCILAB 5.3/ А. О. Мохір. Плата студентів за проживання у гуртожитках ВНЗ/ А. В. Павлюк. Сучасний стан ринку праці в Україні/ О. В. Павлюченко. Проблеми залучення іноземних інвестицій в економіку України/ В. М. Педорич. Комп’ютерно-орієнтоване евристичне навчання математики/ Г. О. Пирог. Ефект Фарадея в легованому цинком арсеніді Індію/ І. С. Помазан. Земельна реформа в Україні/ Н. М. Попело. Дослідження лікарських рослин методами ІЧ-спектроскопії/ Р. Р. Сахіпзадін. Дослідження способів підвищення чутливості та селективності супергетеродинних радіоприймачів/ Т. О. Сибірякова. Дослідження електропровідності деяких сучасних будівельних матеріалів/ Д. О. Сопов. Розробка програмного забезпечення “Графік навчального процесу” на платформі 1С: підприємство/ О. С. Третяк. Формування дослідницьких компетентностей в процесі навчання розв’язуванню рівнянь, нерівностей (їх систем) з параметрами методом використання властивостей функцій та застосування СКТ/ Ю. В. Юрова. ІСТОРІЯ, ПРАВОЗНАВСТВО, ФІЛОСОФІЯ ; Історіографія українсько-російських взаємовідносин середини ХVІІ ст.: традиційне і нове/ О. О. Борисенко. Повсякденне життя ніжинців у період повоєнної відбудови (1943–1953 рр.): соціальний аспект/ О. А. Даниленко. Ніжинський полковник Матвій Гвинтівка/ Р. А. Желєзко. Мода як джерело вивчення історії/ І. М. Жигун. Зміна компетенцій гетьманської влади Б.Хмельницького після підписання Переяславського договору (1654–1657 рр.)/ Д. М. Заєць. Становлення безвірницького руху на Ніжинщині в контексті державно-церковних відносин в УСРР у 1920-х роках/ Н. Злиденна. Правові засади створення та функціонування Малої академії наук Уукраїни/ А. Кошкідько. Формування політичної культури міського та сільського населення Гетьманщини у ІІ пол. XVII–XVIII століття/ А. В. Кошкідько. Розвиток міського транспорту україни в роки “воєнного комунізму” (на прикладі міст Києва та Ніжина)/ О. Мазурик. Методика використання історичних настільних ігор в навчальному процесі середньої школи/ А. В. Марченко. Актуальні проблеми методики викладання історії в сучасних російських школах/ С. О. Овраменко. Еволюція шкільного підручника з нової історії України доби незалежності/ Н. . Панченко. Світоглядні уявлення українців про Московію в кінці XVI – XVII ст./ В. В. Ребенок. “Записки українського наукового товариства у Києві” як історичне джерело/ Д. М. Рослий. Знищення української вільної торгівлі на початку XVIII століття/ О. І. Рудьков. Повсякденне життя франції останньої третини ХІХ століття у творчості художників нових напрямків/ Р. Сакун. Формування філософського світогляду М. Гоголя як українського мислителя/ Ю. М. Самко. Вивчення історії у 5 класі в контексті сучасних змін у системі шкільної освіти/ Я. І. Тимко. Самотворення особистості в умовах сучасного суспільства/ О. О. Титенко. Радянсько-китайська конфронтація 1979–1981 років через призму карикатур офіційного видання ЦК КПРС “Правда”/ В. М. Філь. Адміністративні та комерційні установи Прилук в ХІХ ст./ К. Ю. Фоменко. Еволюція військово-політичних поглядів УПА (Б-Б) з зовнішньополітичними силами Другої світової війни/ М. В. Хоменко. Ілюстрація як важливий компонент підручника та її еволюція на прикладі підручника з середніх віків/ О. С. Чабаненко. Феофан Вишенський: святитель, перекладач, богослов/ М. Юшкевич. ІНОЗЕМНІ МОВИ ; Навчання читання на уроках англійської мови у початковій школі/ К. Микитенко. Графічний спосіб подання інформації у навчанні англійської мови/ Я. І. Наріжна. Використання пісень та віршованих творів на уроках англійської мови/ О. О. Онищенко. Використання мережі Інтернет у процесі вивчення іноземної мови у межах професійного спрямування/ Я. М. Перевідін. Навчання письма в початковій школі/ М. М. Руденок. Навчання письма у початковій школі/ К. Сідняєва. Навчання монологічного мовлення на уроках англійської мови у початковій школі/ А. Трошина. Особливості контролю на уроках англійської мови у початковій школі/ М. Шибченко. УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЛІТЕРАТУРА ; Безеквівалентна лексика як відображення національно-культурної своєрідності мови/ Н. М. Галамага. Відприкметникові похідні ад’єктиви з демінутивними суфіксами в художньому мовленні Олеся Гончара/ Ю. О. Говорун. Формування ергонімікону міста Прилук/ Т. І. Дяченко. Стереотипи українського сьогодення в анекдотах/ Л. А. Іващенко. Онімний простір поезії Василя Стуса./ Т. В. Леус. Перерозподіл ґендерних ролей у драматичних поемах Лесі Українки “Кассандра” та “Оргія”/ О. В. Нестеренко. Засоби ускладнення в синтаксичній організації роману Валерія Шевчука “Дім на горі” як важливий компонент індивідуального стилю письменника/ О. О. Остапенко. Реалізація фразеологічних одиниць як маркерів базових культурних знань/ О. . Тритяченко. ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА, ДОШКІЛЬНА ОСВІТА ; До питання про організаційно-педагогічні умови застосування методу моделювання в екологічному вихованні дошкільників (практичні аспекти)/ А. М. Андрушко. Зміст валеологічних знань і умінь дітей старшого дошкільного віку/ А. М. Вашук. Дотримання вимог базової програми розвитку дитини дошкільного віку “Я у світі” як умова ефективності ознайомлення дітей 5–6 років із суспільним довкіллям засобами живопису/ Ю. М. Герасименко. Організаційно-педагогічні умови формування у старших дошкільників відповідального ставлення до природного довкілля/ В. В. Горбань. Особливості дизайнерської діяльності дітей старшого дошкільного віку/ С. О. Гринь. Експериментальне дослідження особливостей виховання дітей дошкільного віку з негативними проявами поведінки, що зумовлені неправильним вихованням в сім’ї/ О. О. Єременко. Особливості інтерпретації буденності творчими людьми/ В. А. Жажковська. Вивчення стану проблеми формування соціальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку/ Я. М. Зайцева. Вивчення стану проблеми забезпечення рухової активності старших дошкільників в умовах дошкільного навчального закладу/ А. М. Івашко. Еекспериментальне вивчення особливостей формування культури поведінки дошкільників як превентивної основи попередження негативних проявів у їх поведінці/ Д. В. Кізенок. Організаційно-педагогічні умови формування уявлень здорового способу життя у дітей старшого дошкільного віку (за результатами констатувального експерименту)/ М. В. Козачок ; М. В. Казачок. Методика формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку/ І. В. Кравченко. Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українського фольклору/ І. А. Кріль. Особливості профілактики негативних проявів у дошкільників, що зумовлені кризами психовікового розвитку/ Т. С. Литвиненко. Інтерактивні методи навчання щодо формування відповідального ставлення до здоров’я студентської молоді/ Т. В. Мовчан. Практичне вивчення організаційно-педагогічних умов використання особистісно-зорієнтованих технологій виховання у попередженні негативних проявів у поведінці дошкільників/ Н. М. Недоля. Психологічні аспекти старості як етапу онтогенезу особистості/ П. О. Нестеренко. Вивчення труднощів у дитячо-батьківських взаємовідносинах, які потребують консультативної допомоги соціального педагога (емпіричний аспект)/ А. В. Пархоменко. Неблагополучна сім’я як фактор несприятливої соціалізації дітей дошкільного віку/ І. В. Педора. Психологічні умови подолання емоційного вигорання педагогічних працівників ЗНЗ/ Л. В. Ридзель. Формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованій діяльності/ Н. А. Скрильнікова. Суть інтерактивних технологій та їх переваги і недоліки при використанні на уроках у школі/ І. О. Ступак. Використання конструктивних стилів педагогічного спілкування вихователем ДНЗ у роботі з дітьми дошкільного віку з неповних сімей/ В. В. Хніпель. Театралізована діяльність дітей дошкільного віку як засіб попередження негативних проявів у їх поведінці/ Л. М. Черевко. Організаційно-педагогічні умови використання досвіду педагогів ХХ століття у попередженні негативних проявів поведінки дошкільників у сучасному ДНЗ (практичні аспекти)/ Н. В. Шимко. Організаційно-педагогічні умови виховання дітей дошкільного віку з негативними проявами поведінки, що зумовлені кризами психовікового розвитку (практичний аспект)/ Ю. В. Шусть.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(2)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шергін, Сергій Олександрович
Назва : Політичний феномен російсько-української війни
Місце публікування : Проблеми всесвітньої історії: науковий журнал/ Державна установа "Інститут всесвітньої історії НАН України". - Київ: Інститут всесвітньої історії НАН України, 2023. - N 3. - С. 7-17. (Шифр ПВС-16/2023/3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Міжнародні відносини-- сучасні війни
Історія України-- російсько-українська війна, 2022 р.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): російсько-українська війна 2022 року--великі держави--міжнародна система--міжнародна стабільність--міжнародна спільнота--геополітична конфронтація--світовий порядок--європейський союз--нато--сша
Знайти схожі

 
Статистика
за 26.06.2024
Кількість запитів 16437
Кількість відвідувачів 1076
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя